abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120407279
Afwijzing gekregen voor een baan die per april 2013 in zou gaan.

Hartelijk dank voor uw sollicitatie op bovenstaande functie. Helaas past u niet in het profiel voor deze functie omdat wij opzoek zijn naar een kandidaat die woonachtig is binnen straal van 10 km van de omgeving hazerswoude-dorp en daarom wordt u niet uitgenodigd voor een gesprek.

Waarom zetten ze dat soort dingen niet in de vacature zelf?

Best irritant -O-
  maandag 17 december 2012 @ 10:25:47 #77
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_120407497
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:

Hartelijk dank voor uw sollicitatie op bovenstaande functie. Helaas past u niet in het profiel voor deze functie omdat wij opzoek zijn naar een kandidaat die woonachtig is binnen straal van 10 km van de omgeving hazerswoude-dorp en daarom wordt u niet uitgenodigd voor een gesprek.

Best irritant -O-

Je hebt toch een baan inmiddels?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_120407673
quote:
5s.gif Op maandag 17 december 2012 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Je hebt toch een baan inmiddels?
Ja maar dat is voor 3 maanden :D

Dus ik kwam toevallig een vacature tegen die per april 2013 zou zijn. Dus ik dacht, ik solliciteer gelijk! :@ Ben het nou zo gewend het solliciteren _O-
  maandag 17 december 2012 @ 10:34:16 #79
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_120407773
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 10:31 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja maar dat is voor 3 maanden :D

Dus ik kwam toevallig een vacature tegen die per april 2013 zou zijn. Dus ik dacht, ik solliciteer gelijk! :@ Ben het nou zo gewend het solliciteren _O-
Groot gelijk dan!
Had niet door dat het maar voor 3 maanden was.

Ach ik zou hier ook maar 3 maanden blijven in eerste instantie. Zit er nu 6 maanden en hoor deze week hoe of wat met mn contract.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_120407843
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Groot gelijk dan!
Had niet door dat het maar voor 3 maanden was.

Ach ik zou hier ook maar 3 maanden blijven in eerste instantie. Zit er nu 6 maanden en hoor deze week hoe of wat met mn contract.
Ja maar dat van mij is een project :)

Misschien 1 of 2 maanden langer, maar dat ligt eraan hoeveel werk er is. Dus in april begint het hele gezeik op zoek naar een baan weer opnieuw.

Tenzij ik intern kan solliciteren natuurlijk ;)

Maar ik ben al blij dat ik 3 maanden aan de slag kan, weer even werkervaring op doen. En nu heb ik even geld om een cursus te betalen die ik wil doen. *O*
  maandag 17 december 2012 @ 10:38:50 #81
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_120407911
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 10:36 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja maar dat van mij is een project :)

Misschien 1 of 2 maanden langer, maar dat ligt eraan hoeveel werk er is. Dus in april begint het hele gezeik op zoek naar een baan weer opnieuw.

Tenzij ik intern kan solliciteren natuurlijk ;)

Maar ik ben al blij dat ik 3 maanden aan de slag kan, weer even werkervaring op doen. En nu heb ik even geld om een cursus te betalen die ik wil doen. *O*
Yeah *O*
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_120415864
Ik had vorige week woensdag een sollicitatie verstuurd (via email) en ik kreeg direct een automatisch antwoord dat de betreffende recruiter niet aanwezig was. Vandaag zat dat antwoord ineens in mijn concepten map. De mail die ik had verstuurd zit nog bij verzonden berichten. Dan kan ik er gewoon van uitgaan dat de mail is aangekomen toch?
Copthorne 2.0
pi_120416288
Je krijgt geen autoreply als je mail niet aangekomen is :)

Ik doe overigens altijd een bcc'tje naar mezelf voor de zekerheid.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_120417210
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 14:32 schreef Jesse_ het volgende:
Je krijgt geen autoreply als je mail niet aangekomen is :)

Ik doe overigens altijd een bcc'tje naar mezelf voor de zekerheid.
Oké, dat is wel een goede tip idd. ;)
Copthorne 2.0
  maandag 17 december 2012 @ 16:12:56 #85
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_120420282
Vandaag gesolliciteerd als vrijwilliger, werd binnen een uur gebeld voor telefonische kennismaking en begin januari krijg ik een rondleiding, Er was nog een andere kandidaat en ik heb niet gevraagd hoeveel mensen ze zoeken maar dat merk ik bij de rondleiding wel.
pi_120423186
Tjonge, ik kreeg ineens een niet te weerstane vacature in m'n mailbox van een oude betrekking uit m'n werkzoekperiode. Alleen wel behoorlijk ver weg. Maar ik dacht, ik doe de stoute schoenen aan en maak mijn interesse kenbaar. Want als ze bij jou komen ben je natuurlijk al een stap verder. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
pi_120424752
Sollicitatiegesprek gehad wat maar 50 minuten duurde -O-

Dat kan niet goed zijn volgens mij. :'(
Raak en plezierig.
pi_120425745
quote:
15s.gif Op maandag 17 december 2012 18:00 schreef AnnaTralala het volgende:

Hoezo niet? Ik heb ze van over de 2 uur gehad en minder dan 10 minuten :P

Ik heb in ieder geval van 2 banken door gekregen dat ik nu mijn toetsjes mag maken, mits ik dat haal kom ik weer in een verdere ronde.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_120426316
quote:

Mijn sollicitatiegesprek van afgelopen vrijdag duurde nog geen eens 10 minuten en ben gewoon aangenomen :)
pi_120431044
quote:

Maar?!
pi_120431996
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ik heb ze van over de 2 uur gehad en minder dan 10 minuten :P

Ik heb in ieder geval van 2 banken door gekregen dat ik nu mijn toetsjes mag maken, mits ik dat haal kom ik weer in een verdere ronde.
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 18:43 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Mijn sollicitatiegesprek van afgelopen vrijdag duurde nog geen eens 10 minuten en ben gewoon aangenomen :)
Bij die tien minuten successen waren jullie al bekend bij het bedrijf zeker? Gefeliciteerd in ieder geval charmed_angel! :)
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 20:22 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Maar?!
Maar...? :P
Raak en plezierig.
pi_120432240
Ik vind 50 minuten meer dan genoeg.
pi_120432311
Ik eigenlijk ook wel. Half uurtje is prima wat mij betreft :) Nu heb ik natuurlijk ook nog geen jarenlange ervaring waar ik uitgebreid over kan vertellen :+
pi_120432438
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:

Best irritant -O-

Veel bedrijven zijn tegenwoordig te beroerd om reiskosten te vergoeden, dus dan krijg je dit soort flauwekul.
pi_120432807
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:39 schreef AnnaTralala het volgende:

[..]

[..]

Bij die tien minuten successen waren jullie al bekend bij het bedrijf zeker? Gefeliciteerd in ieder geval charmed_angel! :)

[..]

Maar...? :P
Dank je wel.

En nee niet bekend, gewoon voorgesteld, mijn werkervaring verteld en nog even nagepraat over mijn sterke punten ;)
  maandag 17 december 2012 @ 20:56:11 #96
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120432926
Blegh, ik begin een beetje chagrijnig te worden van al die afwijzingen ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120433012
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef Jesse_ het volgende:
Ik vind 50 minuten meer dan genoeg.
Ik ook. Pff meer dan dat moet ik niet aan denken zelfs, dan begint het op werken te lijken.
pi_120434030
Ik vind een half uurtje wel lang zat eigenlijk :D
pi_120434177
bij mij lopen gesprekken vaak uit op een soort van social talk :@ ga ik vragen terug stellen. Niet met opzet, maar als ik erop terug kijk weet ik vaak bijvoorbeeld ook wat de werkervaring van de ander is etc,gewoon omdat ik dat uit oprechte interesse heb gevraagd _O- . Het voelt voor mij onnatuurlijk om alleen maar vragen te beantwoorden zonder zelf ook vragen terug te stellen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120434209
Ja oké van mij hoeft het ook niet per se zo lang, maar ik dacht dat die dingen altijd 1,5 a 2,5 uur duurden c_/

quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dank je wel.

En nee niet bekend, gewoon voorgesteld, mijn werkervaring verteld en nog even nagepraat over mijn sterke punten ;)
Dan had je vast erg interessante werkervaring! Lijkt me bizar om mee te maken.
Raak en plezierig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')