Dat mens heeft echt issues. Met d'r obsessies, smetvrees, insectenfobie, kuttopics. Heb met d'r te doen soms.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lees er zelfs precies nu een topic van.
KLB / Waarom bestaan er kassa's?
Kan er niet gekloonscand worden? Ik begreep ergens dat het (o.a.) user Ziba was, not sure thoughquote:Op donderdag 13 december 2012 20:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat mens heeft echt issues. Met d'r obsessies, smetvrees, insectenfobie, kuttopics. Heb met d'r te doen soms.
Ik ben zo bang! Ik ben zo bang! Help een zivervisje! Ik ben zo bang! Wimper in oog.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Tegenwoordig vooral in DIG.
Oh nee, overal wel.
http://forum.fok.nl/user/history/345464
Nee die had Esperanza93 en -Cherquote:Op donderdag 13 december 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan er niet gekloonscand worden? Ik begreep ergens dat het (o.a.) user Ziba was, not sure though.
Volgens mij is dat allang gedaan. Ze kan gewoon posten, dus dan is het i.i.g. geen KVG.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan er niet gekloonscand worden? Ik begreep ergens dat het (o.a.) user Ziba was, not sure though.
Twee bekende usernames noem je daar. Wel voorbij zien komen. Niet echt op hun posts gelet. Maar dat was dus ruk?quote:
Jupquote:Op donderdag 13 december 2012 20:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Twee bekende usernames noem je daar. Wel voorbij zien komen. Niet echt op hun posts gelet. Maar dat was dus ruk?
Zou bijna een abo afsluiten om posts van zulke paupers niet te hoeven lezenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allang gedaan. Ze kan gewoon posten, dus dan is het i.i.g. geen KVG.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou bijna een abo afsluiten om posts van zulke paupers niet te hoeven lezen.
Het is een complot van de Rabobank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stem op jou!quote:
Jaquote:Op donderdag 13 december 2012 20:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op jezelf had gestemd? Of is stoerenboii iemand anders dan stoereboii?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff, eigenlijk is die waus verantwoordelijk voor de uitslag hoor.
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:19 schreef Arashimashou het volgende:
Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff, eigenlijk is die waus verantwoordelijk voor de uitslag hoor.
Jij vermaakt je wel zo te zienquote:Op donderdag 13 december 2012 22:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja zeg, hoor eens. Dit is jouw wedstrijd. Niet de mijne
Die je ook nog eens gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |