quote:Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef sanasoufi het volgende:
Elke keer dat je boodschappen gaat doen moet je aan het einde kiezen: Welk kassameisje ziet er bijna net zo mooi als mij uit (wat automatisch betekent dat ze waarschijnlijk schone/mooie handen heeft)?
Als ikquote:Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef sanasoufi het volgende:
![]()
Elke keer dat je boodschappen gaat doen moet je aan het einde kiezen: Welk kassameisje ziet er bijna net zo mooi als mij uit (wat automatisch betekent dat ze waarschijnlijk schone/mooie handen heeft)?
Vaak vind ik er wel een en ga ik bij die rij staan (zelfs al is die langer dan bij een andere kassa)...immers je wilt toch niet dat een lelijk/vies uitziende meid je boodschappen aan gaat raken?![]()
Bij die tienerjongens die soms achter de kassa zitten ga ik zowieso nietwe weten namelijk allemaal wat die met hun handen doen
meestal hebben ze ook van die rode bultjes op hun gezicht
![]()
Helaas heb je soms weinig keus3 kassa's open....bij een zit zo'n puberende joch en bij de tweede kassa een dikke meid die verlekkerd naar je boodschappen gaat staren en die vervolgens met haar monsterlijke handen gaat scannen en bij de derde zit een magere slonzig uitziende oudere vrouw die op een zwerver lijkt
WAT MOET IK NU? uiteindelijk kies ik dan maar voor de oudere vrouw. Probleem is dat wanneer ik thuis ben ik maar niet kan vergeten hoe dat gore mens aan mijn spullen kwam en dus alles gelijk wil weggooien
. Waarom kunnen ze nou niet overal zelfbediening introduceren? Besparen ze ook nog eens geld, want dan hebben ze veel minder werknemers.
Mensen achter kassa's
precies je koopt boodschappen. Waarschijnlijk ook voedsel. Dat wordt dan door een lelijkerd aangeraaktquote:Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]_! Wat doe jij moeilijk dan? Ik kom daar gewoon om mijn boodschappen te kopen, niet om te hosselen.
Flikker toch eens op, troll.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
precies je koopt boodschappen. Waarschijnlijk ook voedsel. Dat wordt dan door een lelijkerd aangeraaktik walg daar zo van
Hoe ging verbintenissenrecht?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
precies je koopt boodschappen. Waarschijnlijk ook voedsel. Dat wordt dan door een lelijkerd aangeraaktik walg daar zo van
he travel! ook bezig met goederenquote:
Dit.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS is te dom om te begrijpen dat vakkenvullers die spullen ook stuk voor stuk hebben aangeraakt met hun gore handjes, ookal scan je ze daarna zelf.
Vergeet de mensen van de productie niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS is te dom om te begrijpen dat vakkenvullers die spullen ook stuk voor stuk hebben aangeraakt met hun gore handjes, ookal scan je ze daarna zelf.
Hahaha jaa goederen wordt inderdaad wel kut. Maar hoezo oefententamens? Zie er maar een op de channel?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
he travel! ook bezig met goederenik heb het inmiddels opgegeven....ik doe alleen de arresten en die extra arrest op het channel. Verder oefen ik vannacht met muziek aan de drie werkgroepen en practica en oefententamens. 3 uurtjes slapen en dan morgenochtend heel misschien nog hoorcolleges lezen. De boeken laat ik dicht...hopelijk komt het goed
![]()
Verbintenissen had ik zonder te leren gehaald en mijn minor ook....dat geeft valse zelfvertrouwenGoederen is lastiger dus ik vrees het ergste
ik laat het je morgen weten.
dat heb ik toch niet gezien? wie weet was het een leuke jongenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
ben je een homofiel ofzo?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat heb ik toch niet gezien? wie weet was het een leuke jongen
heb wat oude gekregen van een vriendin (helaas niet digitaal anders had ik ze ook naar jou verzonden).quote:Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hahaha jaa goederen wordt inderdaad wel kut. Maar hoezo oefententamens? Zie er maar een op de channel?
neequote:Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
ben je een homofiel ofzo?
en nee vakkenvullers zijn puisterige jochies van 14 of 15
Had Sir van verbintenissenrecht niet gebruikt op tentamen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb wat oude gekregen van een vriendin (helaas niet digitaal anders had ik ze ook naar jou verzonden).
heb je de sir van goederen? die zijn echt goedthema 2 is alleen
nee die verdienen niet zo veel...en ik kan het weten....twee jaar terug een relatie gehad met een 52 jarige psycholoog. Toen ik eindelijk na 2 maanden zijn rekeningafschrift van de abn amroquote:Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS je kan beter een goede psychiater zoeken.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
Had Sir van verbintenissenrecht niet gebruikt op tentamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |