abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120280959
:r

Elke keer dat je boodschappen gaat doen moet je aan het einde kiezen: Welk kassameisje ziet er bijna net zo mooi als mij uit (wat automatisch betekent dat ze waarschijnlijk schone/mooie handen heeft)?

Vaak vind ik er wel een en ga ik bij die rij staan (zelfs al is die langer dan bij een andere kassa)...immers je wilt toch niet dat een lelijk/vies uitziende meid je boodschappen aan gaat raken? :r

Bij die tienerjongens die soms achter de kassa zitten ga ik zowieso niet :r we weten namelijk allemaal wat die met hun handen doen :r meestal hebben ze ook van die rode bultjes op hun gezicht :r

Helaas heb je soms weinig keus :'( 3 kassa's open....bij een zit zo'n puberende joch en bij de tweede kassa een dikke meid die verlekkerd naar je boodschappen gaat staren en die vervolgens met haar monsterlijke handen gaat scannen en bij de derde zit een magere slonzig uitziende oudere vrouw die op een zwerver lijkt :r WAT MOET IK NU? uiteindelijk kies ik dan maar voor de oudere vrouw. Probleem is dat wanneer ik thuis ben ik maar niet kan vergeten hoe dat gore mens aan mijn spullen kwam en dus alles gelijk wil weggooien :'( . Waarom kunnen ze nou niet overal zelfbediening introduceren? Besparen ze ook nog eens geld, want dan hebben ze veel minder werknemers.

Mensen achter kassa's :r
pi_120281015
quote:
13s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef sanasoufi het volgende:
Elke keer dat je boodschappen gaat doen moet je aan het einde kiezen: Welk kassameisje ziet er bijna net zo mooi als mij uit (wat automatisch betekent dat ze waarschijnlijk schone/mooie handen heeft)?
:')_! Wat doe jij moeilijk dan? Ik kom daar gewoon om mijn boodschappen te kopen, niet om te hosselen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_120281028
Oh wacht, het is Sanasoufi.
pi_120281030
Necrose aan je vingertoppen.
pi_120281043
quote:
:r

Vaak vind ik er wel een en ga ik bij die rij staan (zelfs al is die langer dan bij een andere kassa)...immers je wilt toch niet dat een lelijk/vies uitziende meid je boodschappen aan gaat raken? :r

Bij die tienerjongens die soms achter de kassa zitten ga ik zowieso niet :r we weten namelijk allemaal wat die met hun handen doen :r meestal hebben ze ook van die rode bultjes op hun gezicht :r

Helaas heb je soms weinig keus :'( 3 kassa's open....bij een zit zo'n puberende joch en bij de tweede kassa een dikke meid die verlekkerd naar je boodschappen gaat staren en die vervolgens met haar monsterlijke handen gaat scannen en bij de derde zit een magere slonzig uitziende oudere vrouw die op een zwerver lijkt :r WAT MOET IK NU? uiteindelijk kies ik dan maar voor de oudere vrouw. Probleem is dat wanneer ik thuis ben ik maar niet kan vergeten hoe dat gore mens aan mijn spullen kwam en dus alles gelijk wil weggooien :'( . Waarom kunnen ze nou niet overal zelfbediening introduceren? Besparen ze ook nog eens geld, want dan hebben ze veel minder werknemers.

Mensen achter kassa's :r
Als ik
sowieso
pi_120281055
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

:')_! Wat doe jij moeilijk dan? Ik kom daar gewoon om mijn boodschappen te kopen, niet om te hosselen.
precies je koopt boodschappen. Waarschijnlijk ook voedsel. Dat wordt dan door een lelijkerd aangeraakt :X ik walg daar zo van :r
pi_120281078
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

precies je koopt boodschappen. Waarschijnlijk ook voedsel. Dat wordt dan door een lelijkerd aangeraakt :X ik walg daar zo van :r
Flikker toch eens op, troll.
pi_120281101
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:25 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Hoe ging verbintenissenrecht?
pi_120281151
TS is te dom om te begrijpen dat vakkenvullers die spullen ook stuk voor stuk hebben aangeraakt met hun gore handjes, ookal scan je ze daarna zelf.
5 Ferrari's op videoband!
pi_120281158
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:24 schreef Travel. het volgende:

[..]

Als ik
he travel! ook bezig met goederen :r ik heb het inmiddels opgegeven....ik doe alleen de arresten en die extra arrest op het channel. Verder oefen ik vannacht met muziek aan de drie werkgroepen en practica en oefententamens. 3 uurtjes slapen en dan morgenochtend heel misschien nog hoorcolleges lezen. De boeken laat ik dicht...hopelijk komt het goed :'(

Verbintenissen had ik zonder te leren gehaald en mijn minor ook....dat geeft valse zelfvertrouwen :'( Goederen is lastiger dus ik vrees het ergste :X ik laat het je morgen weten.
pi_120281177
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS is te dom om te begrijpen dat vakkenvullers die spullen ook stuk voor stuk hebben aangeraakt met hun gore handjes, ookal scan je ze daarna zelf.
Dit.
pi_120281191
quote:
Vergeet de mensen van de productie niet. :D
pi_120281209
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:27 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

he travel! ook bezig met goederen :r ik heb het inmiddels opgegeven....ik doe alleen de arresten en die extra arrest op het channel. Verder oefen ik vannacht met muziek aan de drie werkgroepen en practica en oefententamens. 3 uurtjes slapen en dan morgenochtend heel misschien nog hoorcolleges lezen. De boeken laat ik dicht...hopelijk komt het goed :'(

Verbintenissen had ik zonder te leren gehaald en mijn minor ook....dat geeft valse zelfvertrouwen :'( Goederen is lastiger dus ik vrees het ergste :X ik laat het je morgen weten.
Hahaha jaa goederen wordt inderdaad wel kut. Maar hoezo oefententamens? Zie er maar een op de channel?
pi_120281225
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:26 schreef Travel. het volgende:

[..]

Hoe ging verbintenissenrecht?
9 *O*
pi_120281236
TS je kan beter een goede psychiater zoeken.
pi_120281244
quote:
dat heb ik toch niet gezien? wie weet was het een leuke jongen :9~
  donderdag 13 december 2012 @ 20:29:40 #17
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_120281252
quote:
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_120281257
Waarom bestaan er kassa's? Waarom besta jij.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_120281290
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

dat heb ik toch niet gezien? wie weet was het een leuke jongen :9~
ben je een homofiel ofzo?
en nee vakkenvullers zijn puisterige jochies van 14 of 15
pi_120281331
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:28 schreef Travel. het volgende:

[..]

Hahaha jaa goederen wordt inderdaad wel kut. Maar hoezo oefententamens? Zie er maar een op de channel?
heb wat oude gekregen van een vriendin (helaas niet digitaal anders had ik ze ook naar jou verzonden).

heb je de sir van goederen? die zijn echt goed _O_ thema 2 is alleen :r
pi_120281343
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

ben je een homofiel ofzo?
en nee vakkenvullers zijn puisterige jochies van 14 of 15
nee :( niet altijd :(
pi_120281412
Insanesoufitopic :')
Ja doei.
pi_120281415
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:31 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

heb wat oude gekregen van een vriendin (helaas niet digitaal anders had ik ze ook naar jou verzonden).

heb je de sir van goederen? die zijn echt goed _O_ thema 2 is alleen :r
Had Sir van verbintenissenrecht niet gebruikt op tentamen.
pi_120281472
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS je kan beter een goede psychiater zoeken.
nee die verdienen niet zo veel...en ik kan het weten....twee jaar terug een relatie gehad met een 52 jarige psycholoog. Toen ik eindelijk na 2 maanden zijn rekeningafschrift van de abn amro :') had bemachtigd heb ik hem gedumpt.
pi_120281579
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef Travel. het volgende:

[..]

Had Sir van verbintenissenrecht niet gebruikt op tentamen.
-O- Ik juist wel! Sir was het enige dat ik had bestudeerd. Alle antwoorden daaruit gehaald. Ik had voor het deeltentamen 25 en voor het eindtentamen 63 dus een 9.

maar verbintenissen is interessanter en leuker om te lezen. Voor dit vak kom ik niet eens door de sir heen. Daarnaast dat sir verslag over de eerste vijf thema's zijn 63 bladzijdes in klein lettertype :X
pi_120281622
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

-O- Ik juist wel! Sir was het enige dat ik had bestudeerd. Alle antwoorden daaruit gehaald. Ik had voor het deeltentamen 25 en voor het eindtentamen 63 dus een 9.

maar verbintenissen is interessanter en leuker om te lezen. Voor dit vak kom ik niet eens door de sir heen. Daarnaast dat sir verslag over de eerste vijf thema's zijn 63 bladzijdes in klein lettertype :X
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

SS is 100blz.
pi_120281738
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef Travel. het volgende:

[..]

[..]

SS is 100blz.
die heb ik ook, maar dat vind ik ook te veel. 2 vragen zullen echter weer over de arresten gaan en 1 waarschijnlijk over dat rijtje beschikking, levering en titel....let trouwens weer op dat extra ing arrest onder verplichte literatuur....ze hadden daar een channelbericht over dus wie weet gaat daar een vraag over.

SS is wel handig voor die teksten trouwens.
pi_120281858
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef Travel. het volgende:

[..]

[..]

SS is 100blz.
Ik ga trouwens maar weer eens verder. Over 18 uur is dit afgelopen....moet de hele nacht door, maar hopelijk kan ik nog 3 uurtjes slapen :P

Suc6 morgen!
pi_120281953
quote:

Welk kassameisje ziet er bijna net zo mooi als mij uit (wat automatisch betekent dat ze waarschijnlijk schone/mooie handen heeft)?

Ja, je denkt dat ze schone handen hebben :)
LOL
  Forum Admin donderdag 13 december 2012 @ 20:46:22 #30
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_120282043
Mager slowchat topic geworden sananicolesouflee
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')