quote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Ik juist wel! Sir was het enige dat ik had bestudeerd. Alle antwoorden daaruit gehaald. Ik had voor het deeltentamen 25 en voor het eindtentamen 63 dus een 9.
maar verbintenissen is interessanter en leuker om te lezen. Voor dit vak kom ik niet eens door de sir heen. Daarnaast dat sir verslag over de eerste vijf thema's zijn 63 bladzijdes in klein lettertype
SS is 100blz.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Ik juist wel! Sir was het enige dat ik had bestudeerd. Alle antwoorden daaruit gehaald. Ik had voor het deeltentamen 25 en voor het eindtentamen 63 dus een 9.
maar verbintenissen is interessanter en leuker om te lezen. Voor dit vak kom ik niet eens door de sir heen. Daarnaast dat sir verslag over de eerste vijf thema's zijn 63 bladzijdes in klein lettertype
die heb ik ook, maar dat vind ik ook te veel. 2 vragen zullen echter weer over de arresten gaan en 1 waarschijnlijk over dat rijtje beschikking, levering en titel....let trouwens weer op dat extra ing arrest onder verplichte literatuur....ze hadden daar een channelbericht over dus wie weet gaat daar een vraag over.quote:
Ik ga trouwens maar weer eens verder. Over 18 uur is dit afgelopen....moet de hele nacht door, maar hopelijk kan ik nog 3 uurtjes slapenquote:
Ja, je denkt dat ze schone handen hebbenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:22 schreef sanasoufi het volgende:
Welk kassameisje ziet er bijna net zo mooi als mij uit (wat automatisch betekent dat ze waarschijnlijk schone/mooie handen heeft)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |