quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik der ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik kende die Kim ook niet eigenlijk, is er nog meer buiten voetbal dan?
De blues, de americanaquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik kende die Kim ook niet eigenlijk, is er nog meer buiten voetbal dan?
Zolang ze maar in de keuken kijktquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef Bonkers. het volgende:
Clijsters kijkt ook VI gaf ze gisteren aan. Eckte VI hooligan.
Kim Deal of Kim Gordon?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zal dus wel een zangeres zijn die Kim.
nen dochter van die rode duivel Leiquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zal dus wel een zangeres zijn die Kim.
Ach, dikke Zeefuik is ook uitgekauwdquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus, dat langzaam brengen van Zanka word nu toch écht wel een beetje lame hoor. Een grapje 1 of 2x is leuk, maar iedere aflevering dezelfde grap is gewoon matig.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus, dat langzaam brengen van Zanka word nu toch écht wel een beetje lame hoor. Een grapje 1 of 2x is leuk, maar iedere aflevering dezelfde grap is gewoon matig.
Dat is juist het leuke.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Zeefuik is nooit uitgekauwdquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, dikke Zeefuik is ook uitgekauwd
Nee hoor, het maakt me geen flikker uit omdat het om een PSV'er gaat. Als iemand in mijn vriendengroep telkens dezelfde grap maakt dan laat ik hem dat ook weten.quote:
Ik zat erop te wachten.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef IbanMayo het volgende:
Schippers is Vrouwen in de politiek zijn inderdaad totaal niet serieus te nemen. Baas van een departement terwijl je er geen reet maar dan ook geen REET van begrijpt.
Boerengrappenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:49 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee hoor, het maakt me geen flikker uit omdat het om een PSV'er gaat. Als iemand in mijn vriendengroep telkens dezelfde grap maakt dan laat ik hem dat ook weten.
in de imitatie ja, Opstelten kan hard bassen en Jurt heeft een stom piepstemmetjequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opstelten en Jort klinken exact hetzelfde.
Je haalt hem nu door de war met Aad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs al heeft hij geen gelijk dan geef ik hem alsnog gelijk.
Aad heeft nooit ongelijk, dus die hoef ik nooit gelijk te 'geven'.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt hem nu door de war met Aad.
Goed onderbouwd, maar natuurlijk wel de waarheid.quote:
quote:
Toch staan we bovenaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Shreyas het volgende:
PSV zijn echt de slechtste verliezers van de competitie.
Inderdaad dat bedoel ik, dus dit gehuil gaat nergens overquote:
Ach jochie toch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef TheSolution het volgende:
Godver? Hier 4 wedstrijden voor?![]()
![]()
Weet nog een elleboog van Suarez in een klassieker, kreeg er niks voor. Babovic deed ook een elleboog, meteen rood en wedstrijd was beslist:'0
Ajax![]()
![]()
Tsja als je ze op de feiten drukt dan gaan ze in koor calimero roepen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef TheSolution het volgende:
Godver? Hier 4 wedstrijden voor?![]()
![]()
Weet nog een elleboog van Suarez in een klassieker, kreeg er niks voor. Babovic deed ook een elleboog, meteen rood en wedstrijd was beslist:'0
Ajax![]()
![]()
Genee praat vaak onzin, maar hij heeft nog gelijk ookquote:
Expres voetje erop zettenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
Waar sloeg deze "overtreding" op trouwens?Wat een dom gejank zeg.
Geen idee. Helemaal niets aan de hand.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef GGMM het volgende:
Waar sloeg deze "overtreding" op trouwens?Wat een dom gejank zeg.
ok.quote:
Hahaha, de Boer is de komende jaren gewoon trainer van Ajax.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Stevenzenl het volgende:
Zo, had sympathie voor die FdB maar dat is nu ook wel afgelopen. Dit jaar worden ze geen kampioen en dan wordt die beste man ook de ArenA uitgezwaaid met witte zakdoekjes.
Je loopt met je domheid te koop.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Stevenzenl het volgende:
Zo, had sympathie voor die FdB maar dat is nu ook wel afgelopen. Dit jaar worden ze geen kampioen en dan wordt die beste man ook de ArenA uitgezwaaid met witte zakdoekjes.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef Stevenzenl het volgende:
Ronald iddquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, de Boer is de komende jaren gewoon trainer van Ajax.
Hij wordt de Ferguson van Ajaxquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, de Boer is de komende jaren gewoon trainer van Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |