Zeefuik is nooit uitgekauwdquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, dikke Zeefuik is ook uitgekauwd
Nee hoor, het maakt me geen flikker uit omdat het om een PSV'er gaat. Als iemand in mijn vriendengroep telkens dezelfde grap maakt dan laat ik hem dat ook weten.quote:
Ik zat erop te wachten.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:48 schreef IbanMayo het volgende:
Schippers is Vrouwen in de politiek zijn inderdaad totaal niet serieus te nemen. Baas van een departement terwijl je er geen reet maar dan ook geen REET van begrijpt.
Boerengrappenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:49 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee hoor, het maakt me geen flikker uit omdat het om een PSV'er gaat. Als iemand in mijn vriendengroep telkens dezelfde grap maakt dan laat ik hem dat ook weten.
in de imitatie ja, Opstelten kan hard bassen en Jurt heeft een stom piepstemmetjequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opstelten en Jort klinken exact hetzelfde.
Je haalt hem nu door de war met Aad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs al heeft hij geen gelijk dan geef ik hem alsnog gelijk.
Aad heeft nooit ongelijk, dus die hoef ik nooit gelijk te 'geven'.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je haalt hem nu door de war met Aad.
Goed onderbouwd, maar natuurlijk wel de waarheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |