quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik der ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik kende die Kim ook niet eigenlijk, is er nog meer buiten voetbal dan?
De blues, de americanaquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik kende die Kim ook niet eigenlijk, is er nog meer buiten voetbal dan?
Zolang ze maar in de keuken kijktquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:46 schreef Bonkers. het volgende:
Clijsters kijkt ook VI gaf ze gisteren aan. Eckte VI hooligan.
Kim Deal of Kim Gordon?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zal dus wel een zangeres zijn die Kim.
nen dochter van die rode duivel Leiquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zal dus wel een zangeres zijn die Kim.
Ach, dikke Zeefuik is ook uitgekauwdquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus, dat langzaam brengen van Zanka word nu toch écht wel een beetje lame hoor. Een grapje 1 of 2x is leuk, maar iedere aflevering dezelfde grap is gewoon matig.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus, dat langzaam brengen van Zanka word nu toch écht wel een beetje lame hoor. Een grapje 1 of 2x is leuk, maar iedere aflevering dezelfde grap is gewoon matig.
Dat is juist het leuke.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:47 schreef Stevenzenl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |