Wow... Damn wat een verschil in beleving zeg.quote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef Apotheose het volgende:
Ivar. Ik hou niet van zangeressen. En al helemaaaaaaaaaal niet dat gespuis wat met die talentenjachten meedoet. Die willen alleen mar hun stem laten horen. Schreeuwen er een eind op los zonder enige inleving in het nummer.
Ja bij mij maakte sandra juist een stijgende lijn qua mijn interessequote:Op maandag 17 december 2012 17:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Indie-Folk als Blaudzun vind ik geniaal :p als we het toch over nationale artiesten hebben! Maar idd ABR en overige metalcore staat ook op m'n iPod. Uiteindelijk draait het om smaak ja. Vind Sandra's stemgeluid ook wel iets hebben, maar niet de manier waarop ze zingt. Eerst dacht ik: verrassend! Nummers daarna brokkelde alles ineen. Het ging van verrassend naar irritant, vervelend, zeurderig.
En even serieus: die Johannes had niet eens gekozen moeten worden bij zijn auditie. Maar dat heb ik ook al eerder gezegd.
Tja, als ze hun dansmoves willen tonen dan moeten ze bij SYTYCD aan de deur kloppen he!quote:Op maandag 17 december 2012 17:38 schreef Apotheose het volgende:
Die willen alleen mar hun stem laten horen.
je snapt wel wat ik bedoel, mag ik hopenquote:Op maandag 17 december 2012 17:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Tja, als ze hun dansmoves willen tonen dan moeten ze bij SYTYCD aan de deur kloppen he!
Je hebt wel iets weg van Trijntje.quote:Op maandag 17 december 2012 17:50 schreef Apotheose het volgende:
ja het cliche klopt: ik ben Fries en Johannes ook. Dat schept toch een band. Zo zijn wij Friezen. Reken ons er maar weer op af.
Je mag voor Johannes ook Sandra invullen: mensen kochten de iTunesmeuk al voordat ze het in de show gezongen had. Wat is je punt?quote:Op maandag 17 december 2012 16:19 schreef notenmix het volgende:
Johannes begon de laatste weken een hype te worden. Mensen gingen al Johannes stemmen, voordat ze überhaupt beelden zagen.
een instrument bespelen en zingen tegelijk is verdomd lastig en vergt meer bekwaamheid dan een golden earring song mee zingen. Wat johannes niet verkeerd deed ofzo. Ik heb gitaar gespeeld en het is verdomd moeilijk om je vol op het zingen te concentreren .quote:Op maandag 17 december 2012 18:27 schreef Apotheose het volgende:
punt is wel dat ik johannes heel sympathiek vind en echt niet zo een beroerde stem als altijd maar beweerd wordt. Iris is ook een Fries en daar vond ik weer niks aan. Die had van mij mogen afvallen bij de audities. Maar goed, das weer zo een 13 in een dozijn zangeresje die alleen maar kan staren naar haar harp.
dat is interesse in je favoriete artiest hebben, je wilt graag de nieuwe track horen. Stemmen op een persoon voor hij opgetreden heeft is fanboy gedrag.quote:Op maandag 17 december 2012 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag voor Johannes ook Sandra invullen: mensen kochten de iTunesmeuk al voordat ze het in de show gezongen had. Wat is je punt?
Ik zie het verschil niet. Beide partijen geven geld uit voordat ze iets gehoord hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 20:15 schreef BzP het volgende:
[..]
dat is interesse in je favoriete artiest hebben, je wilt graag de nieuwe track horen. Stemmen op een persoon voor hij opgetreden heeft is fanboy gedrag.
party johannes hoefde niet te betalen voor iets wat ze minuten later zouden zien en horen. Party Sandra was het een download.quote:Op maandag 17 december 2012 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet. Beide partijen geven geld uit voordat ze iets gehoord hebben
Het blijft geld uitgeven voor iets kansloosquote:Op maandag 17 december 2012 20:26 schreef BzP het volgende:
[..]
party johannes hoefde niet te betalen voor iets wat ze minuten later zouden zien en horen. Party Sandra was het een download.
ja dat snap ik. Maar goed, je staat wel voor publiek. Nou ja, never mind.quote:Op maandag 17 december 2012 20:11 schreef BzP het volgende:
[..]
een instrument bespelen en zingen tegelijk is verdomd lastig en vergt meer bekwaamheid dan een golden earring song mee zingen. Wat johannes niet verkeerd deed ofzo. Ik heb gitaar gespeeld en het is verdomd moeilijk om je vol op het zingen te concentreren .
twitter:waylonline twitterde op zondag 16-12-2012 om 20:59:08Verdomme!!! 2 Johannessen gestrand in het zicht van de haven dit weekend!! reageer retweet
Je weet dat een zanger(es) goed is wanneer die ook mensen aanspreekt die niet tot de doelgroep behoren.quote:Op maandag 17 december 2012 17:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bij Sandra, losgezien van de heerlijke jazzy klankkleur van haar stem en haar supercontrole van zweverige noten.
Ik had tranen in mn ogen na keep your head up.
Jullie kennen mij niet maar ik ben een persoon die dit jaar nog op Slayer/limp bizkit/ozzy en guns & roses concerten heb liggen springen.
Verder ga ik nog naar dubstep, house hakkefeestjes en noem maar op.
Ik luister helemaal niet naar rustige muziek, maar ik herken en respecteer goede muziek als ik het hoor. En toen Sandra me mee sleurde met die stem en haar uitgerekte noten wist ik gewoon dit is een artiest met een bijzonder talent.
Het feit dat hij een streekgenoot is vind ik een magere reden voor een band. Het gaat toch om de persoon en niet om waar hij vandaan komt?quote:Op maandag 17 december 2012 17:50 schreef Apotheose het volgende:
je vroeg mijn mening. En ja, ik heb, ondanks zn uitspraak, liever Ivar dan al die zangeressen bij elkaar. En johannes... ja het cliche klopt: ik ben Fries en Johannes ook. Dat schept toch een band. Zo zijn wij Friezen. Reken ons er maar weer op af.
Ik heb niemand horen beweren dat Johannes een lelijke stem heeft, integendeel. Ook ik heb hier aangegeven dat Johannes toevallig een mooi stemgeluid heeft. Het punt is dat hij dit stemgeluid niet goed kan gebruiken aangezien zijn gehoor en zijn stem momenteel onvoldoende zijn ontwikkeld. In het algemeen is hij te weinig muzikaal, dat blijkt bijv. ook uit zijn ritmegevoel. Dat is niet erg maar dan hoor je natuurlijk niet in de liveshow van zo'n talentenjacht thuis.quote:Op maandag 17 december 2012 18:27 schreef Apotheose het volgende:
punt is wel dat ik johannes heel sympathiek vind en echt niet zo een beroerde stem als altijd maar beweerd wordt.
Als je het hele stuk gelezen had, was je dat wel duidelijk geweest.quote:Op maandag 17 december 2012 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag voor Johannes ook Sandra invullen: mensen kochten de iTunesmeuk al voordat ze het in de show gezongen had. Wat is je punt?
Als je het hele stuk gelezen had, was het je wel duidelijk geweest dat dat niet zo is. Heerlijk die haat jegens een jongen die ondanks de grote woorden van RTL en John (we zoeken dé voice) tweede wordt. Alsof hij er wat aan kan doen, hij genoot alleen van het moment op het podium. Blijkbaar straalde hij dat uit en kwam dat aan bij mensen die wel op hem wilde stemmen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:39 schreef notenmix het volgende:
[..]
Als je het hele stuk gelezen had, was je dat wel duidelijk geweest.
Deze hele quote klopt niks van behalve dat Johannes trots op zichzelf mag zijnquote:Op maandag 17 december 2012 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijft geld uitgeven voor iets kansloosmaar dat je idolaat bent van Adele en Sandra weten we. Johannes heeft het slim gespeeld, bewust of onbewust. Hij is ver gekomen en mag er trots op zijn. Zonder de marketingmachine van John op volle toeren, dat moet ik Sandra nog zien doen
Dat vindt jij. Waarom mocht Sandra als enige niet-finalist wel met haar nummer in iTunes? Allemaal van die jammerlijke dingen waaruit blijkt dat John en co haar graag voortrekken.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Sandra is ongelooflijk gehyped. Wie dat niet ziet moet haast doof ende blind zijn...
En Johannes idem dito.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Sandra is ongelooflijk gehyped. Wie dat niet ziet moet haast doof ende blind zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |