abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2012 @ 14:53:37 #1
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_120268634
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_120268958
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Das dan toch de omgedraaide wereld? Hoe kan je nu 'plannen' presenteren, de gemeente om garantstellingen vragen als je geen gedegen onderzoek hebt gedaan? Dat zou complete luchtfietserij zijn, op het moment dat je (onafhankelijke) onderzoek met resultaten komt, zou dat zomaar beteken dat alle moeite voor niets is geweest. Ik geloof er niets van dat ze nu ineens de plannen nog drastisch gaan wijzigen vanwege de uitkomsten van een onderzoek.
Het is niet zo gek om globale plannen te presenteren die op detail nog uitgewerkt moeten worden.
En ze hebben dus wel reeds onderzoek gedaan, en baseren het verder op 17 jaar lang uitverkocht zijn van de units, en vergelijkingen trekken met andere vergelijkbare clubs. Als uit verder onderzoek dus blijkt dat er minder belangstelling is dan gedacht zal dat wel invloed hebben op de plannen, maar drastische andere uitkomsten hoef je ook niet te verwachten.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_120269199
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het is niet zo gek om globale plannen te presenteren die op detail nog uitgewerkt moeten worden.
En ze hebben dus wel reeds onderzoek gedaan, en baseren het verder op 17 jaar lang uitverkocht zijn van de units, en vergelijkingen trekken met andere vergelijkbare clubs. Als uit verder onderzoek dus blijkt dat er minder belangstelling is dan gedacht zal dat wel invloed hebben op de plannen, maar drastische andere uitkomsten hoef je ook niet te verwachten.
Precies, die globale plannen moeten wel gebaseerd/ondersteunt worden door enig marktonderzoek. Maar er werd gesteld dat het onderzoek nog plaats moest vinden, dat zou dan de omgekeerde wereld zijn.

Overigens blijf ik het vreemd vinden dat men niet in staat is een duidelijk beeld te schetsen naar de achterban om deze te overtuigen. Iedere keer komen en andere argumenten en zijn er andere beweegredenen. Kom met een helder verhaal en probeer ook je achterban enthousiast te maken, maar keer op keer falen ze in die opdracht en dat geeft te denken..
#12 is not for sale!
pi_120269414
Ik ben benieuwd met welke clubs/stadions Feyenoord zich denkt te gaan meten trouwens. Met die 100 suites hebben we er meer dan o.a. Manchester City, Manchester United, Barcelona, Liverpool, AC Milan en Chelsea :') !
pi_120269435
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:09 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Precies, die globale plannen moeten wel gebaseerd/ondersteunt worden door enig marktonderzoek. Maar er werd gesteld dat het onderzoek nog plaats moest vinden, dat zou dan de omgekeerde wereld zijn.
Daar kan ik ook niets aan doen. Ik post net daarvoor:
quote:
In een volgende fase van de Business Case zullen de plannen voor de beoogde realisatie van Het Nieuwe Stadion nog verder uitgewerkt worden. Ook zal nadere markttoetsing inzicht moeten verschaffen in de daadwerkelijke belangstelling van het bedrijfsleven om units en business seats af te nemen en te participeren in Het Nieuwe Stadion, alsmede de exacte proposities die aangeboden zullen moeten worden. Doordat gemaakte aannames voortdurend aan verandering onderhevig zullen zijn, is het relevant dat er regelmatig contact met de belangrijkste stakeholders – waaronder de gemeente Rotterdam – zal plaatsvinden en dat partijen de dialoog met elkaar blijven aangaan.
Dat geeft toch wel aan dat er reeds onderzoek is gedaan, en dat ze verder onderzoek gaan doen...

quote:
Overigens blijf ik het vreemd vinden dat men niet in staat is een duidelijk beeld te schetsen naar de achterban om deze te overtuigen. Iedere keer komen en andere argumenten en zijn er andere beweegredenen. Kom met een helder verhaal en probeer ook je achterban enthousiast te maken, maar keer op keer falen ze in die opdracht en dat geeft te denken..
Dat ben ik wel met je eens. En daarom heb ik dat rapport van TNO ook opgevraagd ;)

Het kan OFWEL zijn dat ze zich buiten de publieke discussie willen houden, omdat het altijd een sentimenteel / economisch verhaal zal worden, waar willekeurige voor- en tegenargumenten gebruikt kunnen worden waardoor hun keuze (die wellicht wel juist is) in een slecht daglicht wordt gesteld. Hetgeen dat dus slechte marketing zou opleveren en veel nutteloze inzet. OFWEL dat ze dus doelbewust informatie achterhouden omdat beslissingen genomen worden die gebaat zijn bij zo min mogelijk daglicht...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_120270070
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Daar kan ik ook niets aan doen. Ik post net daarvoor:

[..]

Dat geeft toch wel aan dat er reeds onderzoek is gedaan, en dat ze verder onderzoek gaan doen...

[..]

Dat ben ik wel met je eens. En daarom heb ik dat rapport van TNO ook opgevraagd ;)

Het kan OFWEL zijn dat ze zich buiten de publieke discussie willen houden, omdat het altijd een sentimenteel / economisch verhaal zal worden, waar willekeurige voor- en tegenargumenten gebruikt kunnen worden waardoor hun keuze (die wellicht wel juist is) in een slecht daglicht wordt gesteld. Hetgeen dat dus slechte marketing zou opleveren en veel nutteloze inzet. OFWEL dat ze dus doelbewust informatie achterhouden omdat beslissingen genomen worden die gebaat zijn bij zo min mogelijk daglicht...
Zou wel lachen als het in openbaar bezit zou komen, maar daar geloof ik niks van :D

Maar ik ben bijna geneigd te zeggen het laatste. Als TNO zou duidelijk was geweest in haar bewoording, dan kan je door open kaart te spelen bij voorbaat al heel de discussie afkappen er is dan immers geen andere keuze.

Maar het lijkt er nu toch meer op dat technisch niet zozeer het vraagstuk wordt maar met name bedrijfseconomisch. En dan vrees ik toch dat wij dadelijk een te grote jas krijgen..
#12 is not for sale!
pi_120270391
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:31 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Zou wel lachen als het in openbaar bezit zou komen, maar daar geloof ik niks van :D

Maar ik ben bijna geneigd te zeggen het laatste. Als TNO zou duidelijk was geweest in haar bewoording, dan kan je door open kaart te spelen bij voorbaat al heel de discussie afkappen er is dan immers geen andere keuze.

Maar het lijkt er nu toch meer op dat technisch niet zozeer het vraagstuk wordt maar met name bedrijfseconomisch. En dan vrees ik toch dat wij dadelijk een te grote jas krijgen..
Ik denk dat het wel technisch is maar met een ander uitgangspunt namelijk de Kuip uitbreiden naar 80k zitplaatsen. Dan geloof ik best dat TNO daar een streep doorzet.
pi_120271059
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben benieuwd met welke clubs/stadions Feyenoord zich denkt te gaan meten trouwens. Met die 100 suites hebben we er meer dan o.a. Manchester City, Manchester United, Barcelona, Liverpool, AC Milan en Chelsea :') !
Die 100 is ook wel weer een beetje een schreeuwgetal, ze mikken op ongeveer 90 (al is dat nog steeds wel veel)
quote:
Bereiken van de capaciteitsgrenzen in het huidige stadion: sinds 1994 zijn de plaatsen voor het
zakelijke segment elk seizoen uitverkocht en de huidige 40 units en circa 1.600 overige zakelijke
plaatsen staan in schril contrast met de circa 80 tot 100 business units en 5.000 tot 7.500 business
seats van moderne stadions
[...]
Uitgangspunten in het kort
[...]
- 6300 business Seats
- 90 business units
Ik weet niet wat normaal is voor een nieuw stadion,
Manchester United (Old Trafford 1909)
Barcelona, (Camp Nou 1957)
Liverpool, (Anfield Road 1884)
AC Milan (San Siro 1925)
Chelsea (Stanford Bridge 1876)
zijn in ieder geval allemaal oud

en Manchester City (City of Manchester Stadium 2003) valt wel in de categorie 4, wat gelijk staat aan het oude 'elite stadion' wat dus aan alle hoogstaande UEFA-eisen voldoet (behalve dan dat het te klein is voor een CL-finale ;) ) ,ik kon niet vinden hoeveel business seats zij hebben, maar dat zullen er wel voldoende zijn, aangezien ze 100 VIP-plaatsen beschikbaar kunnen stellen aan 'visitors' ;)

Ik denk dat dat de overige stadions dus allemaal niet zo ene goed vergelijkingsmateriaal zijn ;)
pi_120271123
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:59 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Die 100 is ook wel weer een beetje een schreeuwgetal, ze mikken op ongeveer 90 (al is dat nog steeds wel veel)

[..]

Ik weet niet wat normaal is voor een nieuw stadion,
Manchester United (Old Trafford 1909)
Barcelona, (Camp Nou 1957)
Liverpool, (Anfield Road 1884)
AC Milan (San Siro 1925)
Chelsea (Stanford Bridge 1876)
zijn in ieder geval allemaal oud

en Manchester City (City of Manchester Stadium 2003) valt wel in de categorie 4, wat gelijk staat aan het oude 'elite stadion' wat dus aan alle hoogstaande UEFA-eisen voldoet (behalve dan dat het te klein is voor een CL-finale ;) )

Ik denk dat dat de overige stadions dus allemaal niet zo ene goed vergelijkingsmateriaal zijn ;)
Ik heb er nog maar 2 gevonden die er meer hebben dan 100; Real Madrid en Bayern Munchen (102). Ook de relatief nieuwe stadions van grote Duitse clubs hebben er minder..
pi_120271303
Wat is er tegen op meer business seats? Ik heb eigenlijk liever dat er 20 leegstaan dan dat er 20 te weinig zijn bij wijze van spreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2012 16:06:20 ]
pi_120271614
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
Wat is er tegen op meer business seats? Ik heb eigenlijk liever dat er 20 leegstaan dan dat er 20 te weinig zijn bij wijze van spreken.
Te veel leegstand geeft natuurlijk een slechte indruk, en zou markttechnisch gezien de prijzen doen dalen (al hoeft dat natuurlijk niet, omdat het geen concurrentieproduct is en ze de prijs zelf kunnen bepalen/ behouden naar gelang van wat ze zelf reëel/ goed vinden).

Verder is het een probleem als je een eis neerlegt van zoveel plaatsen, terwijl die eis eigenlijk irrelevant is als je ze niet gevuld krijgt, maar slechts om je eigen plan er beter en alternatieve plannen er slechter uit te laten zien. Is onrechtmatige manipulatie van de beslissende organen vind ik.

Als ze echter alleen op die manier aan de UEFA/FIFA-eisen kunnen voldoen en ze daar belang aan hechten kun je die eventuele leegstand natuurlijk wel goed praten en hebben ze goed recht om die eis te stellen.
pi_120271829
Behalve de slechte indruk die het wekt en dat leegstand ook kosten met zich mee brengt moeten de plaatsen natuurlijk wel voor het toekomstperspectief gebouwd worden. Als je na de verbouwing weer direct de business seats hebt uitverkocht doe je iets niet goed.Dus inderdaad liever 20 teveel dan 20 tekort.
pi_120271995
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:20 schreef portie het volgende:
Behalve de slechte indruk die het wekt en dat leegstand ook kosten met zich mee brengt moeten de plaatsen natuurlijk wel voor het toekomstperspectief gebouwd worden. Als je na de verbouwing weer direct de business seats hebt uitverkocht doe je iets niet goed.Dus inderdaad liever 20 teveel dan 20 tekort.
Kunnen we wel hogere prijzen vragen, want misschien zelfs nog wel eens meer op kan leveren.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_120272282
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Te veel leegstand geeft natuurlijk een slechte indruk, en zou markttechnisch gezien de prijzen doen dalen (al hoeft dat natuurlijk niet, omdat het geen concurrentieproduct is en ze de prijs zelf kunnen bepalen/ behouden naar gelang van wat ze zelf reëel/ goed vinden).

Verder is het een probleem als je een eis neerlegt van zoveel plaatsen, terwijl die eis eigenlijk irrelevant is als je ze niet gevuld krijgt, maar slechts om je eigen plan er beter en alternatieve plannen er slechter uit te laten zien. Is onrechtmatige manipulatie van de beslissende organen vind ik.

Als ze echter alleen op die manier aan de UEFA/FIFA-eisen kunnen voldoen en ze daar belang aan hechten kun je die eventuele leegstand natuurlijk wel goed praten en hebben ze goed recht om die eis te stellen.
Correct me if i'm wrong; maar volgens mij zijn er uberhaupt geen eisen over het aantal skyboxen voor een CL/EL finale..
pi_120272898
koss33 twitterde op donderdag 13-12-2012 om 16:45:06 Bizar... seizoen 2011-2012 #feyenoord Ongelofelijk .... #Legioen http://t.co/DNszwlHj reageer retweet
pi_120272989
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:48 schreef Grifte het volgende:
koss33 twitterde op donderdag 13-12-2012 om 16:45:06 Bizar... seizoen 2011-2012 #feyenoord Ongelofelijk .... #Legioen [ afbeelding ]http://t.co/DNszwlHj reageer retweet
Hij had zich gister verslapen?
pi_120273331
Zag gisteren de beelden in het filmpje van Clasie, en heeft tot nu moeten fotoshoppen om de kleuren zo te krijgen :D
  donderdag 13 december 2012 @ 17:04:34 #18
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120273393
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar wat kan Red de Kuip er aan doen dat er 100 skyboxen worden geëist?
Dus dit. RDK heeft zelf al gezegd dat ze het zo hebben vormgegeven om het vergelijkbaar te maken, want anders kan het plan al meteen worden afgeschoten. Dat er 100 zijn ingetekend wil allerminst zeggen dat er ook zoveel komen - zeker als vooralsnog ~50 afdoende zou zijn. Het is gewoon een idiote eis.

Overigens hebben de mensen die denken dat de Kuip blijft staan bij een nieuw stadion wel een gigantisch bord voor het hoofd. Denkt men nou echt dat een club mensen die zo disrespectvol bezig is in de strijd voor modernisering rekening gaat houden met de gevoelens van supporters, en ondertussen geld stopt in een concurrerend moloch van een gebouw? Dat ding wordt gewoon platgegooid, waarna er appartementen komen die moeten refereren aan het oude stadion maar het totaal niet meer zijn.

Eigenlijk dus net als Highbury.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dekatria op 13-12-2012 17:11:48 ]
pi_120273653
Als De Kuip niet meer gebruikt wordt moet het ook zeker plat. Slaat nergens op om zo'n groot stadion te laten staan en onderhouden zonder het te gebruiken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_120273810
Stadion Feijenoord mag echter niet gesloopt worden, daar het op de monumentenlijst staat.
Ik heb liever dat ze een nieuw stadion bouwen. De renovatie doet toch ook afbreuk aan de Kuip. Laat het zoals het is.
  donderdag 13 december 2012 @ 17:17:30 #21
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120273873
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:15 schreef Peak het volgende:
Stadion Feijenoord mag echter niet gesloopt worden, daar het op de monumentenlijst staat.
Het is helaas slechts een gemeentelijk monument, geen rijksmonument. Alleen bij laatstgenoemde mag het niet worden gesloopt.
pi_120273951
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:17 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Het is helaas slechts een gemeentelijk monument, geen rijksmonument. Alleen bij laatstgenoemde mag het niet worden gesloopt.
Dit dus.
pi_120273966
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:17 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Waar wachten ze nog op! De Kuip hoort erop.
pi_120274010
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef Peak het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Waar wachten ze nog op! De Kuip hoort erop.
Kasteel is wel rijksmonument :'(
pi_120274031
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Kasteel is wel rijksmonument :'(
En terecht!
  donderdag 13 december 2012 @ 23:48:07 #26
268260 Dr.Mikey
pi_120290265
Toch mis er ik er een uit de tijd van de europa cup 1 bij deze filmpjes
R.I.P DTS.
pi_120297876

Alle andere clubs mogen wel leeggekocht worden begrijp ik :N
pi_120297989
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]

Boter op zijn hoofd die Sanders.

En natuurlijk is hij bang voor dit soort praktijken, de jeugd daar ziet ook wel dat ze de kans niet krijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120298016
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:38:04 #30
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120300128
quote:
Ron Beton _O_ personificatie van de wederopstanding!
pi_120300780
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]

:')
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:27:20 #32
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120303369
Kostas :W.
2000 light years from home
pi_120303455
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:27 schreef Merkie het volgende:
Kostas :W.
Gaan we nog spijt van krijgen.
Pleurt op!
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:29:56 #34
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120303482
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:29 schreef E.H. het volgende:

[..]

Denk het niet
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:30:50 #35
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120303532
quote:

[..]

Ik zal dat gebrek aan daadkracht bij hoge ballen enorm gaan missen inderdaad.

Ajax, Groningen en NAC hadden we allemaal gewonnen met Mulder, en dan hadden we nu bovenaan gestaan. Eigenlijk heeft Lamprou gewoon het kampioenschap weggegooid. Op staande voet ontslaan.
pi_120303563
Jammer dat hij vorige week niet fit was, hadden we nu twee punten meer gehad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120303593
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ajax, Groningen en NAC hadden we allemaal gewonnen met Mulder, en dan hadden we nu bovenaan gestaan. Eigenlijk heeft Lamprou gewoon het kampioenschap weggegooid. Op staande voet ontslaan.
Eerst pakken ze al ons geld af, en nu weer het kampioenschap. Ik ben wel klaar met die Grieken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120303605
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

:')
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:33:56 #39
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120303659
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Eerst pakken ze al ons geld af, en nu weer het kampioenschap. Ik ben wel klaar met die Grieken.
Echt he. Laat Kostas maar gewoon grappies blijven maken.
pi_120303897
feyenoordnws twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 14:38:32 Koeman: 'Ik heb niks met spelers die niet juichen bij doelpunt tegen vorige club' http://t.co/1GyZdBjU reageer retweet
Abracadabra, tapate guarra!
pi_120303903
Lamprou heeft veel kwaliteiten, maar die jongen is gewoon te klein...
Als hij 10cm langer was was hij beter dan mulder.
Hij is ook zeer mobiel met zijn katachtige reddingen.
Maar hij maakt veel fouten (maar Mulder deed dat ook op zijn leeftijd)
Ik zou hem houden als ik Feyenoord was.
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:43:42 #42
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_120304044
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:39 schreef RetRy32 het volgende:
Als hij zijn baard en snor iedere keer afscheert kan hij zo met de d-tjes meedoen
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_120304638
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 14:39 schreef RetRy32 het volgende:
Dat. Hij is beter dan Mulder.
Pleurt op!
pi_120304653
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef E.H. het volgende:

[..]

Als hij groter was geweest, wat dus niet het geval is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120305033
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Uhm... Kan hij geen schoenen krijgen met 4cm verhoging ofzo?
pi_120305071
Ben benieuwd of Mulder gelijk zijn oude niveau weer behaalt tegen ADO.
pi_120305092
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:11 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Uhm... Kan hij geen schoenen krijgen met 4cm verhoging springveren ofzo?
pi_120305130
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Dit is serieus hoor...
Je kan toch best wat hogere schoenen geven...
En zijn sprongkracht is goed dus springveren :{w
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:30:06 #49
268260 Dr.Mikey
pi_120305737
Mulder is gewoon beter nu hij niet is geweest kunnen we hem echt op waarde schatten.
R.I.P DTS.
pi_120315427
Koeman over Lex _O_
  vrijdag 14 december 2012 @ 20:01:22 #51
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_120315745
quote:

[..]

:') :') :')
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 14 december 2012 @ 20:02:58 #52
53267 TC03
pi_120315805
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef E.H. het volgende:

[..]

Zijn reflexen op de lijn zijn goed, voor de rest dramatisch. Komt niet op de juiste momenten uit, timet verkeert, coacht zijn verdediging lafjes. Muldert is veel beter. Snap niet hoe je zo eigenwijs kan zijn als je ziet dat bijna elk tegendoelpunt met die Griek onder de lat aan hem te wijten was. Of loop je gewoon te trollen?
pi_120316501
Volgend jaar zal die Graafland toch wel weggaan, dan hebben we alleen Mulder en Lamprou, dus er moet een keeper bij komen lijkt me.

Trouwens zin in wedstrijd tegen Adeau.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manu heeft er in Leeuwarden alweer één inliggen.

[ Bericht 20% gewijzigd door heiden6 op 14-12-2012 21:25:46 ]
pi_120323500
Manu idd 1x gescoord, Excelsior wel weer verloren :')
pi_120323699
Die Vlemmings deed het bij ons nog best aardig toen GJV was weggestuurd.
  vrijdag 14 december 2012 @ 22:24:32 #56
321382 vandermar
pi_120323776
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:19 schreef Grifte het volgende:
Manu idd 1x gescoord, Excelsior wel weer verloren :')
Had niet gehoeven, cambuur had wat mazzel en kreeg een makkelijke penalty.
RvP; Feyenoord
pi_120328527
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Zelfs daar twijfel ik aan. Die ballen tegen nac heeft ook gewoon met timing te maken, hij zat compleet mis.
#12 is not for sale!
pi_120337319
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120338158
quote:
verstandige vent !
zit erg op zijn plek bij ons hier...
hopen dat Martin hem snel vastlegd voordat nog meer goals de prijs alleen maar opdrijven...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_120338472
Las net dat Vlaar in de belangstelling van Liverpool zou staan. Daar pikken wij zeker niks van mee?
pi_120338484
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:52 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

verstandige vent !
hopen dat Martin hem snel vastlegd voordat nog meer goals de prijs alleen maar opdrijven...
Die speelt volgen seizoen gewoon ergens anders.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 15 december 2012 @ 14:05:22 #62
321382 vandermar
pi_120338551
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Las net dat Vlaar in de belangstelling van Liverpool zou staan. Daar pikken wij zeker niks van mee?
Transfer in binnenland dus nee.
RvP; Feyenoord
pi_120338580
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:

[..]

Transfer in binnenland dus nee.
Dan heb je het over opleidingsvergoedingen en dat is bij Vlaar sowieso niet het geval.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 15 december 2012 @ 14:07:40 #64
321382 vandermar
pi_120338622
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan heb je het over opleidingsvergoedingen en dat is bij Vlaar sowieso niet het geval.
Tot en met het 21e levensjaar geldt het toch?
RvP; Feyenoord
pi_120338629
quote:
Goed voor het NL-elftal. Die jongen wordt steeds beter. Ben benieuwd waar hij nu zou zijn zonder al die vervelende blessures.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120338891
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:52 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

verstandige vent !
doe niet zo naief.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_120339103
quote:
Denk het niet want hij had een clausule, dus lijkt mij sterk dat Van Geel dat voor elkaar heeft gekregen.
pi_120339186

Stuk breder geworden, aldus Rinus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120339227
feytraining twitterde op zaterdag 15-12-2012 om 13:33:46 Schaken en Verhoek in de basis. Leerdam trainde vandaag niet mee net als Goossens. http://t.co/ISeSewl5 reageer retweet
  zaterdag 15 december 2012 @ 14:30:04 #70
321382 vandermar
pi_120339302
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:27 schreef Grifte het volgende:
feytraining twitterde op zaterdag 15-12-2012 om 13:33:46 Schaken en Verhoek in de basis. Leerdam trainde vandaag niet mee net als Goossens. http://t.co/ISeSewl5 reageer retweet
-O-

Ik heb liever Sisse dan Verhoek
RvP; Feyenoord
  zaterdag 15 december 2012 @ 14:32:25 #71
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_120339373
Of JP.

quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:26 schreef Caland het volgende:

Stuk breder geworden, aldus Rinus.
Oogt wel wat zekerder
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_120340374
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:30 schreef vandermar het volgende:

[..]

-O-

Ik heb liever Sisse dan Verhoek
Ik ook! Schaken hoort op rechts imo :)
pi_120344132
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:09 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Ik ook! Schaken hoort op rechts imo :)
Als hij zo speelt zoals eigenlijk al het hele seizoen rechts op de bank ja.

Sleegers gescoord trouwens in de gewonnen bekerwedstrijd tegen Sparta. Leuk voor hem net na die blessure.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:49:49 #74
268260 Dr.Mikey
pi_120345169
Verhoek zijn laatste kans zo langzamerhand.
R.I.P DTS.
pi_120345205
Tegen z'n ouwe club/liefde, ik weet het niet. Boëtius als ie fit is zal gewoon weer worden opgesteld lijkt me.
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:54:16 #76
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120345286
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:51 schreef Grifte het volgende:
Boëtius als ie fit is zal gewoon weer worden opgesteld lijkt me.
Dus dit.
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:57:15 #77
268260 Dr.Mikey
pi_120345373
Hij mag het van mij morgen laten zien doet hij dat niet zijn we klaar met de heer Verhoek.
R.I.P DTS.
pi_120345391
Hij speelde in Breda best aardig, dat halve uurtje ofzo. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:59:09 #79
268260 Dr.Mikey
pi_120345429
In Venlo samen met Goosens ook.
R.I.P DTS.
pi_120345551
Ivo Niehe gaat morgen op bezoek bij Pelle :

Zondag 16 december heeft Ivo Niehe een gesprek met Feyenoord spits Graziano Pellè. Deze Italiaanse voetballer is dit voetbalseizoen van grote waarde voor de Rotterdamse club. Als eerste voetballer in de Nederlandse historie is er zelfs een speciale ladies night in de Kuip georganiseerd omdat de Italiaan ook in de smaak valt bij de vrouwelijke fans.

Thuis in het Italiaanse Monteroni di Lecce vertellen vader en moeder Pellè hoe zijn carrière begon. Hoe Graziano als peuter al alles in huis kapot trapte. Vader Roberto kijkt geen enkele wedstrijd live omdat hij de spanning niet aan kan. Zodra het eindsignaal heeft geklonken, belt hij met zijn talentvolle zoon en kijkt hij alles tien keer terug. Maar het succes van hun zoon baart hen af en toe ook zorgen. Graziano geeft, volgens zijn ouders, teveel geld uit en leeft teveel onder het motto: ‘ik ben nog geen 50’. Of Graziano Pellè volgend seizoen wederom op de Nederlandse voetbalvelden te zien is, is de grote vraag. De Italiaanse speler wil zelf niets liever maar is gehuurd van voetbalclub Parma en staat daar nog drie jaar onder contract.
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:08:10 #81
268260 Dr.Mikey
pi_120349467
Hoe zou het zijn met Somalia.
R.I.P DTS.
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:35:52 #82
321382 vandermar
pi_120350473
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe zou het zijn met Somalia.
Owoeri?
RvP; Feyenoord
pi_120350558
YOOOOOOOOOOO WHATSUP BITCHES
pi_120350645
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
Omg :o
Feyenoord Rotterdam
pi_120350732
Sorry maar ik MOET hem even uiten want ik kan het niet per Whatsapp blijven schreeuwen tegen alleen Happel (ik ben elite ik heb Happel in me telefoon 8-) ):

FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,

_O_ WE WOOOOOOOORDEN KAAAAAAAAMPIOEEEEEEEEN _O_

Morgen 3-0, easypeasy. :)
pi_120350803
Ej HMF, wb :W
pi_120350887
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:44 schreef Grifte het volgende:
Ej HMF, wb :W
He man :W. Morgen winnen. Ben jij er ook? Kom naar varkenoord voor de wedstrijd morgen!
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:47:08 #88
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120350897
HMF ouwe pik _O_

Hoe laat morgen @ Varkenoord?
pi_120350917
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:47 schreef Dekatria het volgende:
HMF ouwe pik _O_

Hoe laat morgen @ Varkenoord?
1 uur ofzo? Heb nog niet vastgesteld wat happel, don en kapo doen ...
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:48:09 #90
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120350938
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

1 uur ofzo? Heb nog niet vastgesteld wat happel, don en kapo doen ...
1 uur ist prima, ben er dan ook wel denk.
pi_120350982
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:48 schreef Dekatria het volgende:

[..]

1 uur ist prima, ben er dan ook wel denk.
Kleine kans dat ik er overigens niet ben.... Bekende van mijn moeder overleden, bekende van mij overleden en de naweeen van een longontsteking. Maargoed. Wil eigenlijk wel heel graag naar de wedstrijd. Iedereen op varkenoord weer eens zien is sowieso de moeite waard ;). Wanneer was het laatst, DGH-toernooi?
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:50:31 #92
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120351006
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kleine kans dat ik er overigens niet ben.... Bekende van mijn moeder overleden, bekende van mij overleden en de naweeen van een longontsteking. Maargoed. Wil eigenlijk wel heel graag naar de wedstrijd. Iedereen op varkenoord weer eens zien is sowieso de moeite waard ;). Wanneer was het laatst, DGH-toernooi?
Denk het wel ja!

En gecondoleerd ;(
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:51:27 #93
321382 vandermar
pi_120351036
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
_O_

Gecondoleerd ;(
RvP; Feyenoord
pi_120351138
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:50 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Denk het wel ja!

En gecondoleerd ;(
Thanks. Was een pijnlijk weekje. En de ervaring leert dat als het weekje voor mij extra pijnlijk is, Feyenoord met ruime cijfers wint. Dus, kom maar op met die 3-0! ;)
pi_120351145
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:

[..]

_O_

Gecondoleerd ;(
Thanks, en hoi pik! Kom ook morgen naar Varkenoord, krijg je een biertje van me. :)
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:55:22 #96
321382 vandermar
pi_120351207
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Thanks, en hoi pik! Kom ook morgen naar Varkenoord, krijg je een biertje van me. :)
Nee man, moet ziek veel doen voor school en moet in totaal 500 km reizen :')

Kom woensdag naar h'veen, daar ben ik wel van de partij met mijn neefje in het thuisvak :7 beetje boeren stompen :P
RvP; Feyenoord
pi_120351404
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:

[..]

Nee man, moet ziek veel doen voor school en moet in totaal 500 km reizen :')

Kom woensdag naar h'veen, daar ben ik wel van de partij met mijn neefje in het thuisvak :7 beetje boeren stompen :P
Ik ben er ook bij in Heerenveen ja. Daar even meeten? ;).
  zaterdag 15 december 2012 @ 21:00:21 #98
321382 vandermar
pi_120351456
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ben er ook bij in Heerenveen ja. Daar even meeten? ;).
Rond de middenlijn zit ik met mijn neefje van 9 :P ik ben er wel pas laat omdat hij jarig is en moet vrijwel gelijk terug omdat hij donderdag naar school moet.
RvP; Feyenoord
pi_120351555
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:

[..]

Rond de middenlijn zit ik met mijn neefje van 9 :P ik ben er wel pas laat omdat hij jarig is en moet vrijwel gelijk terug omdat hij donderdag naar school moet.
Haha, ach die arme kloothommel zal wel gebroken op de basisschool zitten de volgende morgen ;). Nou ja, zien ze wel wat een echte voetbalclub is. Ook goed voor de opvoeding ;).
  zaterdag 15 december 2012 @ 21:05:11 #100
321382 vandermar
pi_120351668
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haha, ach die arme kloothommel zal wel gebroken op de basisschool zitten de volgende morgen ;). Nou ja, zien ze wel wat een echte voetbalclub is. Ook goed voor de opvoeding ;).
True, true :7

Binnenkort maar weer eens met hem naar Rotterdam toe, laatste wedstrijd Feyenoord met hem is al 2 jaar terug. Tijd vliegt voorbij.
RvP; Feyenoord
pi_120351764
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
Sorry maar ik MOET hem even uiten want ik kan het niet per Whatsapp blijven schreeuwen tegen alleen Happel (ik ben elite ik heb Happel in me telefoon 8-) ):

FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,
FEYENOORD FEYENOORD,

_O_ WE WOOOOOOOORDEN KAAAAAAAAMPIOEEEEEEEEN _O_

Morgen 3-0, easypeasy. :)
Ik ook hoor, als z'n nummer nog klopt :6
pi_120351838
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef Luni het volgende:

[..]

Ja maar jij bent hooggerespecteerd door Happel, nuff said ;).

^O^ Luni ^O^ kom morgen ook even naar varkenoord

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2012 21:10:28 ]
pi_120351880
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja maar jij bent hooggerespecteerd door Happel, nuff said ;).

^O^ Luni ^O^
:D ^O^
pi_120351890
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Luni het volgende:

[..]

:D ^O^
Kom morgen ook even naar varkenoord!
pi_120351911
O en die gozert hier die een kindje heeft gehad: gefeliciteerd man! Geweldig, weer een kleine Feyenoordert. Ben alleen je nick vergeten :')
  Moderator zaterdag 15 december 2012 @ 21:21:50 #106
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_120352345
Ahh morgen is t weer zo ver! De week lijkt steeds langer te duren :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_120353673
Vanaf nu dus weer 5 topics per dag.
pi_120353845
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef Steven184 het volgende:
Vanaf nu dus weer 5 topics per dag.
Wees blij, het was hier echt te rustig gewoon. ^O^.
pi_120354052
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wees blij, het was hier echt te rustig gewoon. ^O^.
HEE KANKERBAAS :W
pi_120354128
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

HEE KANKERBAAS :W
SJAAAAAAAAAAAAAK O+

ECHT JAMMER dat je morgen niet komt man :(.

Kom ff in slowchat de shit op zn kop zetten dan bro! O+

En gefeliciteerd met je zus ;). Wanneer mag ik er overheen hihi-haha-hohoho.
pi_120355100
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef Luni het volgende:

[..]

Klopt die van jou ook nog? :')
Pleurt op!
pi_120355425
PSV gelijk, als we winnen weer op drie punten....

Heb er zin in :)
pi_120355686
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef Grifte het volgende:

Kampioenen!
  Moderator zaterdag 15 december 2012 @ 22:44:56 #114
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120355905
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef Grifte het volgende:

^O^
pi_120356470
Helpmefok O+
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_120357037
:D
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef E.H. het volgende:

[..]

Klopt die van jou ook nog? :')
Yep, ik heb al tig jaar het zelfde nummer.

Zouden toen afspreken op Lowlands, maar dat is er niet echt van gekomen :D
pi_120357618
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 23:13 schreef Luni het volgende:

[..]

Yep, ik heb al tig jaar het zelfde nummer.

Zouden toen afspreken op Lowlands, maar dat is er niet echt van gekomen :D
Hahaha, klopt ja. Dat was toentertijd niet echt van de tijd gekomen inderdaad. :')
Pleurt op!
  Admin zondag 16 december 2012 @ 00:30:51 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120359838
"ja bedankt yvonne'
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 16 december 2012 @ 00:35:14 #119
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120360040
quote:
18s.gif Op zondag 16 december 2012 00:30 schreef yvonne het volgende:
"ja bedankt yvonne'
Heeftie geen gedichie geschreven deze keer?
  Admin zondag 16 december 2012 @ 00:39:22 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120360217
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Heeftie geen gedichie geschreven deze keer?
Niks, nada, noppes. De lul.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 16 december 2012 @ 00:58:19 #121
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120360917
HMF :o. Hoe is het met je docu? En je 3 masters? Inmiddels al je PhD?
  zondag 16 december 2012 @ 01:26:51 #122
268260 Dr.Mikey
pi_120361919
Gewoon van Ado winnen en er iets niets mis., Verhoek laat het maar zien!.
R.I.P DTS.
pi_120366567
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:58 schreef Muto het volgende:
Helpmefok O+
Mutoot! :) Kom ook naar Varkenoord vandaag als je dit leest? 13:00 is half Fok! daar.

quote:
18s.gif Op zondag 16 december 2012 00:30 schreef yvonne het volgende:
"ja bedankt yvonne'
Had ik al gezegd in de slowchat :6. Maar nogmaals: _O_ Donraja _O_, _O_Stevenmac26 _O_, ouwe jood van me, en:

_O_ *O* _O_ YVONNE _O_ *O* _O_

Bedankt O+
pi_120366586
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 00:58 schreef Merkie het volgende:
HMF :o. Hoe is het met je docu? En je 3 masters? Inmiddels al je PhD?
Masters komen deze zomervakantie. Documentaire gaat steady, ik hoop (buiten mijn liefde voor de club) als 'kers op de taart' op een kampioenschap van de club. Dat zou de boodschap namelijk zo krankzinnig sterk maken.

Feyenoord moet dus nog even aan de bak, startend met een 3-0 vandaag. :D
pi_120367438

Wat slecht :D

Schaken _O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_120367450
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:38 schreef Muto het volgende:

Wat slecht :D

Schaken _O_
Wordt toch eens tijd dat de club mij dit soort filmpjes gaat laten maken hoor :'). Dat 'kerstkaartje' alleen al aan het begin van het filmpje, godsamme zeg.
pi_120367456

En wtf is dit dan.
pi_120367463
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 11:39 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

En wtf is dit dan.
Lijken wel Marokkanen met die tasjes _O-
pi_120367468
Maar, Feyenoord heeft een kledingsponsor voor pakken etc. Die zit vlakbij de Holland Casino, daar in de straat waar het oude Luxor zit.

Om je vraag te beantwoorden. ;).
pi_120367537
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:39 schreef Helpmefok het volgende:
Maar, Feyenoord heeft een kledingsponsor voor pakken etc. Die zit vlakbij de Holland Casino, daar in de straat waar het oude Luxor zit.

Om je vraag te beantwoorden. ;).
Ik weet het, Oger it is. Maar vooral die tasjes en die stropdassen. :')
pi_120367558
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:43 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik weet het, Oger it is. Maar vooral die tasjes en die stropdassen. :')
Ja erg he. Hoewel die stropdassen wel hip zijn :@
pi_120367592
He maar Muto, kom je nou ook nog naar Varkenoord? :)
pi_120367642
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
He maar Muto, kom je nou ook nog naar Varkenoord? :)
Nee, ik zit om 13:15/13:30 uur al in het stadion :')
pi_120367645
HMF, je hebt gelijk over Vilhena, Perez zegt het nu bij EL.

Wat een heerlijke passing heeft die jongen.
pi_120367654
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:48 schreef Muto het volgende:

[..]

Nee, ik zit om 13:15/13:30 uur al in het stadion :')
Huh, waarom zo vroeg dan joh pik! Kom ook gezellig effe om 13:00 ;).
pi_120367661
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, je hebt gelijk over Vilhena, Perez zegt het nu bij EL.

Wat een heerlijke passing heeft die jongen.
Wat zei ik over Vilhe... O PSV topic?

Tja eerlijk, ik vind Vilhena nog niet eens ons grootste talent weet je dat?
pi_120367671
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee gisteren, ik zal het even zoeken.
pi_120367696
quote:

[..]

Dit geeft toch aan dat Vilhena een belangrijke troef is, en Leerdam eigenlijk overbodig is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kijk even wat Clasie sinds het komen van Vilhena op het middenveld weer aan ballen verovert en vooruitdenken doet.
pi_120367698
quote:

[..]

Ik wel. Zulke geile balletjes geeft hij.
pi_120367705
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee gisteren, ik zal het even zoeken.
Ik zei geloof ik dat Clasie kenmerkend beter is dankzij Vilhena naast zich, omdat Vilhena een Ahmadi-esque rol vertolkt, waar Leerdam der geen klote van ken?

Het rare is trouwens dat Leerdam op de plek van Clasie wel goed speelde vorig jaar trouwens jongens, tegen AZ. Kreeg hij nog onterecht rood, remember? Toen liet die knaap in zijn eentje AZ alle hoeken van het veld zien.
pi_120367755
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik zei geloof ik dat Clasie kenmerkend beter is dankzij Vilhena naast zich, omdat Vilhena een Ahmadi-esque rol vertolkt, waar Leerdam der geen klote van ken?

Het rare is trouwens dat Leerdam op de plek van Clasie wel goed speelde vorig jaar trouwens jongens, tegen AZ. Kreeg hij nog onterecht rood, remember? Toen liet die knaap in zijn eentje AZ alle hoeken van het veld zien.
Polletje van Boekel geeft je altijd zure middagen. Als Feyenoord niet die rode kaart had gekregen hadden ze daar heus gewonnen.

Maar ik denk dat jij Kongolo het grootste talent vindt.
pi_120367831
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik denk dat jij Kongolo het grootste talent vindt.
Nou ik heb, net als Kapo overigens, een beetje moeite met Vilhena zijn persoonlijkheid. Maar eigenlijk is het wel ons grootste talent :').

Het grootste talent in de verdediging twijfel ik heel erg tussen Vrij en Kongolo. Vrij moet nog echt scherper worden, zijn blessure heeft hem geen goed gedaan.

Kijk, voor mij is (omdat ik zelf altijd linksbuiten / linksback speelde) de verdedigende linie zoveel interessanter. Ik kan 100 keer meer genieten van Puyol dan Messi, bij wijze van spreken. Dan zie je dus dat Nelom er geen pepernootje van kan, en dat BMI eigenlijk veel beter als CV functioneert. En dat BMI, als ik heel eerlijk ben, eigenlijk puur zijn 'botte kracht' heeft met enigszins techniek.

De Vrij is zo puur, heeft zo'n extreem goede techniek. Als die jongen in de eigen 16-meter iemand uitkapt, dan maak ik me daar niet eens druk om, "iesj normaal". Die jongen doet me gewoon nooit stress beleveren. Dat wordt een HELE grote. En Kongolo denk ik dus ook eigenlijk, zou zo voor BMI kunnen instappen zonder problemen (MITS HIJ CV SPEELT, linksback kan kongolo er geen pepernoot van, is logisch).
  Moderator zondag 16 december 2012 @ 11:56:28 #143
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_120367841
quote:
10s.gif Op zondag 16 december 2012 11:39 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]

En wtf is dit dan.
WATISDEZE :')

faaltassies
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_120367864
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:56 schreef Jimbo het volgende:

[..]

WATISDEZE :')

faaltassies
Ach, wat mij betreft gaat Immers zelfs met lippenstift en nagellak op zn smoel en handen rondlopen, zolang hij elke 1,5 pot een bal erin ragt vind ik het best eigenlijk _O-
pi_120367891
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nou ik heb, net als Kapo overigens, een beetje moeite met Vilhena zijn persoonlijkheid. Maar eigenlijk is het wel ons grootste talent :').
Als van gaal aan zijn beleid houdt, is het een kwestie van tijd voor hij in Oranje komt.
quote:
Het grootste talent in de verdediging twijfel ik heel erg tussen Vrij en Kongolo. Vrij moet nog echt scherper worden, zijn blessure heeft hem geen goed gedaan.
Had toch ook een terugval?
quote:
Kijk, voor mij is (omdat ik zelf altijd linksbuiten / linksback speelde) de verdedigende linie zoveel interessanter. Ik kan 100 keer meer genieten van Puyol dan Messi, bij wijze van spreken. Dan zie je dus dat Nelom er geen pepernootje van kan, en dat BMI eigenlijk veel beter als CV functioneert. En dat BMI, als ik heel eerlijk ben, eigenlijk puur zijn 'botte kracht' heeft met enigszins techniek.
Verdediging is inderdaad belangrijk, ze krijgen veel tegen bij standaardsituaties heb ik net gezien. Moeten ze echt op trainen.
quote:
De Vrij is zo puur, heeft zo'n extreem goede techniek. Als die jongen in de eigen 16-meter iemand uitkapt, dan maak ik me daar niet eens druk om, "iesj normaal". Die jongen doet me gewoon nooit stress beleveren. Dat wordt een HELE grote. En Kongolo denk ik dus ook eigenlijk, zou zo voor BMI kunnen instappen zonder problemen (MITS HIJ CV SPEELT, linksback kan kongolo er geen pepernoot van, is logisch).
Ik heb van Kongolo niet gezien wat ik bij BMI heb gezien, maar dat kan aan mij liggen.
  zondag 16 december 2012 @ 11:59:26 #146
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120367918
Vilhena is gewoon nog een straatschoffie, en moet nog gekneed worden. Was bij BMI ook eerst het geval, en zie hoe hij is veranderd.
pi_120367951
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:59 schreef Dekatria het volgende:
Vilhena is gewoon nog een straatschoffie, en moet nog gekneed worden. Was bij BMI ook eerst het geval, en zie hoe hij is veranderd.
Even een autoritje laten maken met Persie, dit dat _O-
pi_120367980
Dat gassie is altijd vertroetelt door alles en iedereen, logisch dat je dan wat kapsones hebt/krijgt.
pi_120368012
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als van gaal aan zijn beleid houdt, is het een kwestie van tijd voor hij in Oranje komt.
Ik had nooit gedacht dat ik Van Gaal nog zou leren waarderen :').

quote:
Had toch ook een terugval?
Nog steeds een beetje. Zag er bij NAC niet echt lekker uit. Vrij mist 'type Vlaar' gewoon nog steeds naast zich. Je ziet dat Mathijsen die rol eigenlijk steeds beter gaat invullen....

quote:
Verdediging is inderdaad belangrijk, ze krijgen veel tegen bij standaardsituaties heb ik net gezien. Moeten ze echt op trainen.
Jep. Sowieso bij corners vind ik het zo raar dat ze niet een lang persoon schuinvoor de eerste paal zetten. Dan kunnen ze die ballen niet zo 'fijntjes' lang de doellijn raggen. Heb Schaken maar een SMS'je gestuurd :').

_O-

quote:
Ik heb van Kongolo niet gezien wat ik bij BMI heb gezien, maar dat kan aan mij liggen.
Heeft ook pas 2 potten gespeeld ofzo? :P
pi_120368037
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 12:01 schreef Typisch het volgende:
Dat gassie is altijd vertroetelt door alles en iedereen, logisch dat je dan wat kapsones hebt/krijgt.
Wat dat betreft wel beter dat Feyenoord op deze manier met jongens als Vilhena omgaat i.p.v. zoals ze ermee om gingen ten tijde van Van Persie _O-.

Overigens heb ik verhalen van een dit jaar afgevloeide A1-speler gehoord jongen, godverdomme zeg... _O-. Rekik, wat een mannetje was dat :').
pi_120368054
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik had nooit gedacht dat ik Van Gaal nog zou leren waarderen :').
Ik dacht voor af dat hij er een grote puinhoop van zou maken bij Oranje. Anders gebleken dus.
quote:
[..]

Heeft ook pas 2 potten gespeeld ofzo? :P
Daar zal het dus aan liggen :')
pi_120368070
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik dacht voor af dat hij er een grote puinhoop van zou maken bij Oranje. Anders gebleken dus.
Mwah dat hele Nederlands elftal ken wat mij betreft doodpleuren. Maar lekker onze transfersommetjes oppoetsen, niets mis mee.
pi_120368095
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mwah dat hele Nederlands elftal ken wat mij betreft doodpleuren. Maar lekker onze transfersommetjes oppoetsen, niets mis mee.
Mja, ik geef ook niet om interlandvoetbal. Vooral die periodes dat er een weekend geen voetbal is, zijn erg vervelend. Dat zegt veel over hoe leuk onze competitie is.
pi_120368319
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jep. Sowieso bij corners vind ik het zo raar dat ze niet een lang persoon schuinvoor de eerste paal zetten. Dan kunnen ze die ballen niet zo 'fijntjes' lang de doellijn raggen. Heb Schaken maar een SMS'je gestuurd :').

Die vindt zijn telefoon nooit in zijn LV tas joh..
pi_120369904
Even die shit winnen boys. :W
  zondag 16 december 2012 @ 14:26:02 #156
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_120372243
Mocht iemand een stream hebben hoor ik het graag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_120372943
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 14:26 schreef Siyara het volgende:
Mocht iemand een stream hebben hoor ik het graag.
VBL / Live wedstrijden via internet streams #51 Op zoek naar Sierd
pi_120373861
Jezus.. het lijkt wel of die gasten gister tot in de late uurtjes aan het zuipen zijn geweest, wat een tamme, krachteloze wedstrijd zeg.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 16 december 2012 @ 15:18:48 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120374126
Penalty was wel terecht, sowieso hadden we wel 3 penalty's moeten hebben volgens mij.
  zondag 16 december 2012 @ 15:20:04 #160
53267 TC03
pi_120374164
quote:
15s.gif Op zondag 16 december 2012 15:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus.. het lijkt wel of die gasten gister tot in de late uurtjes aan het zuipen zijn geweest, wat een tamme, krachteloze wedstrijd zeg.
Verhoek laat zich zoals altijd keer op keer aftroeven. :{
  zondag 16 december 2012 @ 15:20:35 #161
321382 vandermar
pi_120374185
Diegoal van Ado stond Chery volgens mij buitenspel.
RvP; Feyenoord
  Moderator zondag 16 december 2012 @ 15:21:09 #162
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 16 december 2012 @ 15:22:26 #163
268260 Dr.Mikey
pi_120374265
Veel duels de scheids laat veel toe.
R.I.P DTS.
  zondag 16 december 2012 @ 15:24:01 #164
53267 TC03
pi_120374329
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vind ik wel meevallen.
  zondag 16 december 2012 @ 15:24:05 #165
321382 vandermar
pi_120374332
quote:
Mooi toch, ik houd daar wel van, pittige duels.
RvP; Feyenoord
pi_120374412
quote:
Alleen het laatste deel. Ik vind eerder dat hij nogal truttig fluit. Elke duw is zo ongeveer een vrije trap.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_120374459
Was wel makkelijk gegeven hoor die penalty. Onze grote Italiaanse vriend is zo ongeveer 3x groter en sterker dan die gast die het duwtje gaf...

Niet dat ik er last van heb natuurlijk.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 16 december 2012 @ 15:30:24 #168
268260 Dr.Mikey
pi_120374592
Henk Fraser _O_
R.I.P DTS.
  zondag 16 december 2012 @ 15:30:28 #169
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120374594
quote:
19s.gif Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was wel makkelijk gegeven hoor die penalty. Onze grote Italiaanse vriend is zo ongeveer 3x groter en sterker dan die gast die het duwtje gaf...

Niet dat ik er last van heb natuurlijk.
Optelsom ook natuurlijk :9
pi_120374612
Henkie Fraser maakt zich boos. :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_120374650
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Henkie Fraser maakt zich boos. :D
Feyenoord Rotterdam
  zondag 16 december 2012 @ 15:44:18 #172
101809 BObNL
Je bent top!
pi_120375196
ja hooor
Leuter mee!!
  Moderator zondag 16 december 2012 @ 15:44:25 #173
42184 crew  DaMart
pi_120375202
Dag aansluiting met de top -O-.
pi_120375221
Wat een grap dit :').
  zondag 16 december 2012 @ 15:45:30 #175
53267 TC03
pi_120375280
Wát een onzin! BMI deed NIKS.
  zondag 16 december 2012 @ 15:45:42 #176
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120375293
Belachelijke rode kaart van BMI.
pi_120375298
WTF gebeurd er.

Wat een kutscheids weer. :')

Wordt veel en snel gefloten en rood getrokken.

BMI deed inderdaad niks.
  zondag 16 december 2012 @ 15:46:19 #178
101809 BObNL
Je bent top!
pi_120375335
Idd wat een onzin was toch geen penal man en zeker geen rood. Dit is ook weer overdreven.
Leuter mee!!
pi_120375407
Pellé deed ook niet zo gek veel hoor.
  zondag 16 december 2012 @ 15:47:41 #180
101809 BObNL
Je bent top!
pi_120375431
jezus wat overdreven, klein duuwtje
Leuter mee!!
  zondag 16 december 2012 @ 15:48:15 #181
268260 Dr.Mikey
pi_120375461
Pelle krijgt niks.
R.I.P DTS.
pi_120375484
Volgens mij dreigt Bossen de grip op de wedstrijd te verliezen. :P
pi_120375498
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Pellé deed ook niet zo gek veel hoor.
Op zich rood waard, maar Holla wordt niet eens in z'n gezicht geraakt maar hij heeft er wel gruwelijke pijn.

Zou ik ook hebben met zo'n hoofd.
pi_120375503
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pelle krijgt niks.
misschien later nog van de aanklager.
pi_120375508
Ik haat het dat ik geen Eredivisie live meer heb :(
pi_120375537
Wat een kanker huilies bij ADO :r
  zondag 16 december 2012 @ 15:50:08 #187
101809 BObNL
Je bent top!
pi_120375562
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:49 schreef macca728 het volgende:

[..]

Zulke kleine duuwtjes / opstootjes zijn er wekelijks.
Leuter mee!!
  zondag 16 december 2012 @ 15:50:31 #188
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_120375584
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:49 schreef macca728 het volgende:

[..]

was een vrije trap toch?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zondag 16 december 2012 @ 15:51:21 #189
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120375634
In tijden niet zo'n onterechte rode kaart gezien
  zondag 16 december 2012 @ 15:54:02 #190
101809 BObNL
Je bent top!
pi_120375745
ze moeten het weer even bij elkaar pakken en voetballend ado verslaan.
Leuter mee!!
  zondag 16 december 2012 @ 15:56:54 #191
53267 TC03
pi_120375858
quote:
14s.gif Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef CasselerRIP het volgende:
In tijden niet zo'n onterechte rode kaart gezien
En onterechte penalty. Schandalige beslissing.
  zondag 16 december 2012 @ 15:59:51 #192
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_120375980
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pelle krijgt niks.
scheids heeft het beoordeelt dus klaar.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_120376311
nou straks 4 punten verspeeld, kom op !
pi_120376358
KOM OP FEYENOORD

zit 'm te stressen hier
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  zondag 16 december 2012 @ 16:09:45 #195
53267 TC03
pi_120376397
we worden zwaar benadeeld door de scheids.
  zondag 16 december 2012 @ 16:10:45 #196
101809 BObNL
Je bent top!
pi_120376445
Godver Gover Godver :P
Leuter mee!!
  zondag 16 december 2012 @ 16:12:38 #197
101809 BObNL
Je bent top!
pi_120376563
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Leuter mee!!
pi_120376592
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  zondag 16 december 2012 @ 16:13:00 #199
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120376594
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:12 schreef BObNL het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_120376611
Godver!
Het meervoud van lef is leven
pi_120376636
Wat een heerlijk sfeertje in de kuip O+
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 16 december 2012 @ 16:13:58 #202
101809 BObNL
Je bent top!
pi_120376644
Nu volhouden dit voetbal en nog 1 maken
Leuter mee!!
pi_120376763
wat een vervelend mannetje die pelle
  zondag 16 december 2012 @ 16:17:45 #204
14505 OProg
A Life in Music
pi_120376820
Goal dichttimmeren en klaar.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_120376863
Serieus, wat een kutscheids is dit zeg. :r
  zondag 16 december 2012 @ 16:19:21 #206
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120376892
Mokotjo :')
pi_120376984
Mulder _O_ _O_
  zondag 16 december 2012 @ 16:22:07 #208
53267 TC03
pi_120377034
Drie punten! Neem aan dat de kaart van BMI geseponeerd wordt.
  zondag 16 december 2012 @ 16:22:14 #209
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120377043
Pfff, wat een wedstrijd.
  zondag 16 december 2012 @ 16:22:15 #210
22565 asco
Los in deze tent
pi_120377044
Het was niet altijd goed maar wát een heerlijke match was dit!
pi_120377056
7 keer geel en 2 keer rood. :')
  zondag 16 december 2012 @ 16:22:46 #212
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120377083
En Vitesse gelijk
  zondag 16 december 2012 @ 16:23:17 #213
22565 asco
Los in deze tent
pi_120377121
Vitesse gelijk! HA
  zondag 16 december 2012 @ 16:24:24 #214
22565 asco
Los in deze tent
pi_120377176
Nou Willem II doen jullie ook nog ff stunten en het is weer een top weekend.
pi_120377209
Bossen please nooit meer...
pi_120377226
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:24 schreef asco het volgende:
Inderdaad. _O_
pi_120377247
BOSSEN :') :') :') :') :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 16 december 2012 @ 16:29:42 #218
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120377428
Stelling: Boëtius >>>>> Verhoek.
pi_120377557
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 16:29 schreef Merkie het volgende:
Natuurlijk, dat weet zelfs de niet voetbalkenner
Feyenoord Rotterdam
pi_120377576
Echt de touwtyfus voor Bossen gewoon.
2-1, waardeloos spel, maar niets aan de hand. En dan gewoon rood en een strafschop voor.. niets eigenlijk. Wat de fuck hij gezien moet hebben?? Het is dat ADO dan nog zo'n volslagen idioot in het elftal heeft staan maar anders haak je gewoon af bij de eerste 5. :r :r
  zondag 16 december 2012 @ 16:34:10 #221
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120377637
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 16:29 schreef Merkie het volgende:
Normaal wel, maar vond Boëtius vandaag ook niet veel. Toch de 'assist' gegeven vandaag. :)

Trouwens jammer dat De Vrij dat doelpunt niet op z'n naam krijgt. (Vond Chery nota bene een van de minst irritante ADOspelers vandaag.)
  zondag 16 december 2012 @ 16:35:13 #222
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120377685
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:34 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Normaal wel, maar vond Boëtius vandaag ook niet veel. Toch de 'assist' gegeven vandaag. :)

Trouwens jammer dat De Vrij dat doelpunt niet op z'n naam krijgt. (Vond Chery nota bene een van de minst irritante ADOspelers vandaag.)
Ik vond Boëtius juist erg goed invallen.
pi_120377715
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat jij zegt.

Er zat best wat dreiging in en hij combineerde best lekker met Nelom en Vilhena?? op die flank :)
Feyenoord Rotterdam
  zondag 16 december 2012 @ 16:35:59 #224
53267 TC03
pi_120377725
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:32 schreef Cara het volgende:
Echt de touwtyfus voor Bossen gewoon.
2-1, waardeloos spel, maar niets aan de hand. En dan gewoon rood en een strafschop voor.. niets eigenlijk. Wat de fuck hij gezien moet hebben?? Het is dat ADO dan nog zo'n volslagen idioot in het elftal heeft staan maar anders haak je gewoon af bij de eerste 5. :r :r
Eens. En daarnaast speelde ADO zeer onsportief. Echt, ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te oordelen, maar ADO maakte constant geniepige overtredingen en bij elk duel ging er een ADO-speler als stervende zwaan naar de grond. Onsportief gedrag.

Feyenoord hield zich daarentegen in, op die uitspattingen van Mokotjo en Pelle na.
  zondag 16 december 2012 @ 16:37:43 #225
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_120377801
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vond dat hij zeker in het begin veel de bal verspeelde. Ging hem overigens wel zelf halen.
pi_120377806
Ik had een rode kaart verwacht toen met dat opstootje bij Pelle :o :@. Gewoon omdat het in de wedstrijd paste
Feyenoord Rotterdam
pi_120377850
Pelle was dom, ik zal de eerste zijn die dat toegeeft, maar dat Holla naar zijn gezicht grijpt terwijl hij daar niet geraakt wordt en dan nog even 5 minuten blijft liggen mag van mij harder gestraft worden dan een ongeoorloofde schouderduw :r
pi_120377923
Bossen :'). ADO :'). Maar allerjezus zeg, die Holla! Wat een vieze engnek is dat zeg. Walgelijk mannetje. En die stuiterbal achterin bij ADO ook, nog lelijker dan Immers.
pi_120377924
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:24 schreef asco het volgende:
Hihi.
  zondag 16 december 2012 @ 16:43:16 #230
53267 TC03
pi_120377993
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:38 schreef Cara het volgende:
Pelle was dom, ik zal de eerste zijn die dat toegeeft, maar dat Holla naar zijn gezicht grijpt terwijl hij daar niet geraakt wordt en dan nog even 5 minuten blijft liggen mag van mij harder gestraft worden dan een ongeoorloofde schouderduw :r
Was dom van Pelle, maar in feite was er gewoon niks aan de hand. Holla die doet alsof zijn kaak uit de kom is vind ik veel triester.
pi_120378028
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Bossen :'). ADO :'). Maar allerjezus zeg, die Holla! Wat een vieze engnek is dat zeg. Walgelijk mannetje. En die stuiterbal achterin bij ADO ook, nog lelijker dan Immers.
Wat een tokkie inderdaad.
Feyenoord Rotterdam
  zondag 16 december 2012 @ 16:43:56 #232
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_120378040
Wat een wedstrijd _O- Belachelijk rood van BMI. Pelle moet wel een beetje uitkijken met zijn gedrag. Zeker volgende week want als hij dan een kaart krijgt mist hij Ajax uit.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 16 december 2012 @ 16:46:32 #233
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120378227
Lekker sfeertje weer vandaag. Alles erop en eraan... plús 3 punten *D

Waar is De_Kromme om te zeggen dat het onterecht was?

En Bossen :')
pi_120378370
Voor iedereen die nog twijfelde om Lamprou 1e keeper te maken.. Mulder heeft zich vandaag maar weer eens bewezen. Hele goeie wedstrijd. Jammer verder van die onnodige opstootjes en rode kaarten maar de 3 punten zijn gelukkig binnen!!
  zondag 16 december 2012 @ 16:51:20 #235
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_120378442
  zondag 16 december 2012 @ 16:51:21 #236
357045 Grifte
Feijenoord
pi_120378443
WAT EEN WEDSTRIJD _O_

Helemaal kapot en schor, maar wat sloeg de vlam heerlijk in de pan, echt genieten.

Mulder gvd heerlijk nog op het eind

jaaaaaaaaa
  zondag 16 december 2012 @ 16:53:23 #237
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120378522
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef Grifte het volgende:
WAT EEN WEDSTRIJD _O_

Helemaal kapot en schor, maar wat sloeg de vlam heerlijk in de pan, echt genieten.
Inderdaad ja... toen er rood werd getrokken ging het he-le-maal los, en je wíst gewoon dat er nog een goal ging vallen

En een geweldige redding van Mulder op het eind, ja _O_
pi_120378542
GODVERDOMME WAT HEEFT DIE LUL VAN EEN SCHEIDS ONS GENAAID

Gelukkig toch 3 punten.

Inmiddels weer thuis. Was gezellig met de boys. Deka en Happel, kreeg jullie niet te pakken via telefoon :')
  zondag 16 december 2012 @ 16:55:12 #239
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120378615
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
Inmiddels weer thuis. Was gezellig met de boys. Deka en Happel, kreeg jullie niet te pakken via telefoon :')
Waar bleefie nou man, duurde wel erg lang :P
pi_120378618
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef Merkie het volgende:
Penalty was wel terecht, sowieso hadden we wel 3 penalty's moeten hebben volgens mij.
Dit. Eerste tackle op Pelle was een penal. Bossen liet zich overrulen :')!!!!!!!

Tackle op Schaken was een penal. Derde op pelle was een penal.

En dat wat GEEN penal was, werd een penal :')!!!!!!!

Verder deed BMI letterlijk NIETS!!!!!!!!!! verkeerd. Bossen lul.
pi_120378628
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef TC03 het volgende:
Wát een onzin! BMI deed NIKS.
Dit
  zondag 16 december 2012 @ 16:55:47 #242
357045 Grifte
Feijenoord
pi_120378640
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Inderdaad ja... toen er rood werd getrokken ging het he-le-maal los, en je wíst gewoon dat er nog een goal ging vallen

En een geweldige redding van Mulder op het eind, ja _O_
Inderdaad, zo zie je maar wat een verschil zo'n redelijk uitvak kan bereiken, heerlijk sfeertje.

Overigens wel barslecht voetbal, die flankspelers van ons :') :')

Mathijsen baas vandaag
pi_120378652
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
7 keer geel en 2 keer rood. :')
_O-
pi_120378682
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef TC03 het volgende:
Eens. En daarnaast speelde ADO zeer onsportief. Echt, ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te oordelen, maar ADO maakte constant geniepige overtredingen en bij elk duel ging er een ADO-speler als stervende zwaan naar de grond. Onsportief gedrag.

Ja teringlijers man :r
pi_120378738
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Waar bleefie nou man, duurde wel erg lang :P
Ik kon je niet vinden man! En ik was nog thuis tot 13:00 vanwege mijn moeder (had je verteld wat er was toch? Nou ja stond sowieso in het topic). Was er dus pas 13:30 ofzo denk ik? ;(.
pi_120378795
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef Grifte het volgende:
Inderdaad, zo zie je maar wat een verschil zo'n redelijk uitvak kan bereiken, heerlijk sfeertje.

Ja man die oorlog was echt heerlijk. Stond op E, lekker die kansloze huilies aanschouwen :').

Mathijssen was ZO GOED!!!!! :D Haterz gonna hate, die man is te belangrijk gewoon. Nelom weer om te janken zo slecht.
  zondag 16 december 2012 @ 16:59:47 #247
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_120378849
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja teringlijers man :r
Hou je emoties een beetje onder controle.
  zondag 16 december 2012 @ 17:00:11 #248
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120378868
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik kon je niet vinden man! En ik was nog thuis tot 13:00 vanwege mijn moeder (had je verteld wat er was toch? Nou ja stond sowieso in het topic). Was er dus pas 13:30 ofzo denk ik? ;(.
Volgende week herkansing? w/
pi_120378877
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:59 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Hou je emoties een beetje onder controle.
Je zou blij moeten zijn dat ik niet meer met 'kanker' scheld joh. :)
  zondag 16 december 2012 @ 17:00:30 #250
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120378883
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja man die oorlog was echt heerlijk. Stond op E, lekker die kansloze huilies aanschouwen :').

Mathijssen was ZO GOED!!!!! :D Haterz gonna hate, die man is te belangrijk gewoon. Nelom weer om te janken zo slecht.
True that, speelde erg goed.
pi_120378891
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:00 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Volgende week herkansing? w/
Sure! Doen we dan ook even locatie afspreken, varkenoord is nog best groot :').
  zondag 16 december 2012 @ 17:00:39 #252
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_120378894
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je zou blij moeten zijn dat ik niet meer met 'kanker' scheld joh. :)
Positief ^O^
pi_120378909
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Positief ^O^
O+. Maar ik zal me inhouden inderdaad. Maar ADO speelde wel HEEL vies, echt te kansloos gewoon.
  zondag 16 december 2012 @ 17:01:18 #254
357045 Grifte
Feijenoord
pi_120378920
Pellè zijn zoektocht naar een gele kaart: failed _O- _O-
pi_120378922
Applausje na "Immers is de hoer van Rotterdam" richting de ASO supporters _O-
pi_120378943
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:01 schreef Grifte het volgende:
Het was te obvious he! :D _O-

Kan hij er nou niet een pakken tegen Heerenveen (beker), dan Groningen missen en dan tegen de joden?
  zondag 16 december 2012 @ 17:01:50 #257
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120378947
quote:
Hij deed nog zo z'n best ;(

Heb Immers eigenlijk geel gehad? Ik ben op een gegeven de tel kwijtgeraakt.
  zondag 16 december 2012 @ 17:02:10 #258
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_120378958
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

O+. Maar ik zal me inhouden inderdaad. Maar ADO speelde wel HEEL vies, echt te kansloos gewoon.
Klopt. Maar we hebben gewonnen man :D Heerlijk genieten bij Studio Sport vanavond.

quote:
Alstie volgende week maar geen geel pakt..
  zondag 16 december 2012 @ 17:02:30 #259
357045 Grifte
Feijenoord
pi_120378974
Als ie rood pakt tegen Heerenveen, wat tot 1 duel schorsing leidt, gaat dat over op competitie dacht ik, anders niet :p
pi_120379101
quote:
Probeert zeker Jack na te doen :D

We gaan met horten en stoten richting winterstop, maar als we volgende week weer de 3 punten pakken, hebben we alle tijd om ons geestelijk voor te bereiden op een kraker in de Snelkookpan.
pi_120379139
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Grifte het volgende:
Als ie rood pakt tegen Heerenveen, wat tot 1 duel schorsing leidt, gaat dat over op competitie dacht ik, anders niet :p
Te groot risico iig..

Dan maar 1-0 maken tegen groningen en GELIJK wisselen, Achahbar erin met de tekst "bewijs jezelf maar". :).
pi_120379144
Jezus dat was spannend
* Verwijderd *
pi_120379163
CHERY EIGEN GOAL :D :D :D

De man van 5 miljoen, aldus De_Kromme _O- _O- :D
pi_120379170
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Sure! Doen we dan ook even locatie afspreken, varkenoord is nog best groot :').
hey battieboy ben jij er ook weer :D
* Verwijderd *
pi_120379193
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

hey battieboy ben jij er ook weer :D
Ja man O+
  zondag 16 december 2012 @ 17:08:40 #266
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120379270
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef zoekeenleven het volgende:
Jezus dat was spannend
Dat ook, ja. Kwam ook deels door de explosieve sfeer - je vóelde gewoon dat er nog wat ging gebeuren toen ook ADO rood had gekregen.

De Kuip O+
pi_120379273
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja man O+
we worden kampioen he? :)
* Verwijderd *
pi_120379290
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 17:08 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

we worden kampioen he? :)
Overduidelijk.
pi_120379302
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:08 schreef Dekatria het volgende:
Dat ook, ja. Kwam ook deels door de explosieve sfeer - je vóelde gewoon dat er nog wat ging gebeuren toen ook ADO rood had gekregen.

Ik voelde vooral een hele, hele, diepe, intense haat richting Bossen.
pi_120379312
Komop WII !!!!!!!!

Willem 2 speelt goed man :D _O_
pi_120379343
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:08 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De Kuip O+
genieten ja, ik zat achter allemaal oude mannetjes. Die liepen lekker te kankeren op alles en iedereen _O-
* Verwijderd *
pi_120379425
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:57 schreef baasvandemaffia het volgende:
Feyenoord titelkandidaat :')
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feyenoord is toch geen titelkandidaat :')
O wat gaan deze gasten spijt krijgen van hun debiele gelul.... _O_

Ondertussen 2-2 staan tegen Willem 2 :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 17:12:51 ]
pi_120379477
Lekker sfeertje en drie punten. _O_
pi_120379482
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

jij en ik weten het man Wij worden kampioen
* Verwijderd *
pi_120379497
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 17:13 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

jij en ik weten het man Wij worden kampioen
Overduidelijk. Happel zegt het, dus het is waar. _O_
pi_120379533
Zeker worden we kampioen!

'navond Pelle bij Ivo Niehe btw :P
  zondag 16 december 2012 @ 17:16:13 #277
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120379571
Tweede onnodig moeilijke wedstrijd op rij, dat wel. Ben benieuwd naar Grunn volgende week.
pi_120379600
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:16 schreef Dekatria het volgende:
Tweede moeilijke wedstrijd op rij, dat wel. Ben benieuwd naar Grunn volgende week.
We pakken komende 3 wedstrijden gewoon 9 punten. Twee keer kolkende Kuip + een Clasie die iets recht te zetten heeft (die frustratie vorig seizoen omdat hij voelde dat er in de aRENa meer in zat, heerlijk O+ O+ O+).

;).
pi_120379638
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad zeg. :')

Als Feyenoord geen titelkandidaat is, dan is Ajax dat ook niet. We staan momenteel - virtueel - boven Ajax dus. Bovendien is het gat nog maar 3 punten.

Op Radio Rijnmond trouwens: Feyenoord bereid een bod voor op Pellé, en Maurice Steijn van ADO zou op de persconferentie hebben gezegd dat hij het geen strafschop vond voor ADO en ook geen rode kaart voor Bruno Martins Indi.
pi_120379674
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als Feyenoord geen titelkandidaat is, dan is Ajax dat ook niet. We staan momenteel - virtueel - boven Ajax dus. Bovendien is het gat nog maar 3 punten.

Op Radio Rijnmond trouwens: Feyenoord bereid een bod voor op Pellé
Ik ben bang dat je spijt krijgt als je Pelle haalt (dit seizoen doet hij NOOIT meer). Ik ben nog veel banger voor wat er komt als je hem NIET haalt :').

Denk dat het dus goed beleid is.... Op zich.

quote:
Maurice Steijn van ADO zou op de persconferentie hebben gezegd dat hij het geen strafschop vond voor ADO en ook geen rode kaart voor Bruno Martins Indi.
_O_ Eerlijke mensen bestaan nog.
pi_120379681
quote:

[..]

Op Radio Rijnmond trouwens: Feyenoord bereid een bod voor op Pellé, en Maurice Steijn van ADO zou op de persconferentie hebben gezegd dat hij het geen strafschop vond voor ADO en ook geen rode kaart voor Bruno Martins Indi.
ik kon het ook niet goed zien
* Verwijderd *
  zondag 16 december 2012 @ 17:20:08 #282
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120379714
Kan die kaart eigk geseponeerd worden?
pi_120379775
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:20 schreef Dekatria het volgende:
Kan die kaart eigk geseponeerd worden?
Jawel. En er bestaat ook geen andere mogelijkheid als dat dat gebeurt.
  zondag 16 december 2012 @ 17:21:58 #284
357045 Grifte
Feijenoord
pi_120379798
Kon beide moment niet goed zien vanuit waar ik stond, maar hulde voor Steijn dan, als je na zo'n wedstrijd nog zo netjes kan reageren.

Wat een weekend, Willem II houdt vol aub _O_
  zondag 16 december 2012 @ 17:22:34 #285
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120379826
quote:
Janssen schaamt zich voor publiek Vitesse
Zondag 16 december 2012, 17:01

Theo Janssen heeft zondag kort na het teleurstellende gelijkspel van Vitesse tegen RKC Waalwijk (2-2) hard uitgehaald naar het Arnhemse publiek. 'Ik schaam me ervoor', zei de geboren Arnhemmer in een emotionele reactie voor de camera van Eredivisie Live. 'We staan met 1-0 voor en daardoor op dat moment gedeeld eerste, maar dan gaan ze fluiten. Dat is gewoon waardeloos. Ik liet me daardoor uit de wedstrijd halen. En niet alleen ik, maar meer spelers.'

Janssen leidde zelf de gelijkmaker van RKC in. 'Dat was absoluut concentratieverlies en een domme fout. Ik had mijn hoofd even niet bij de wedstrijd. Dat krijg je hiervan. Het mag mij niet gebeuren, maar ik ben ook maar een mens en irriteer me aan het publiek, daardoor verloor ik de bal.'
Arnhemse Joden :W
pi_120379832
Dit kan echt een TOPweekend worden jongens.
pi_120379856
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Arnhemse Joden :W
Haggse joduh haggse joduh in het stadion was ook wel weer leuk trouwens. :P
pi_120379916
quote:

[..]

Vergeet niet dat Feyenoord in veel wedstrijden deze eerste seizoenshelft vaak iets meer heeft gekregen dat het verdiende. Wedstrijden die normaliter gelijk gespeeld zouden worden, werden toch nog in de laatste 5 minuten gewonnen. Ik zeg niet dat dat met geluk te maken heeft, natuurlijk is het ook een kwaliteit, maar je moet je afvragen of dat Feyenoord de tweede seizoenshelft ook lukt.

Ajax daarentegen heeft het tegenovergestelde, wedstrijden die je eigenlijk allang had moeten beslissen of normaliter had gewonnen, werden door knullige fouten toch nog weggegeven en eindigden in een gelijkspel. De vraag is dus of Ajax komend seizoenshelft dat weer zo zal doen.

Kortom: Het verschil qua niveau tussen Ajax en Feyenoord is in principe groter dan de ranglijst doet vermoeden. Het jammere is wel dat Feyenoord ook wedstrijden die ze zeer slecht spelen, winnend kunnen afsluiten, als ze dit blijft lukken, zijn ze inderdaad kampioenkandidaat.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 16 december 2012 @ 17:24:54 #289
357045 Grifte
Feijenoord
pi_120379933
Stonden tussen vak J en uitvak echt 4x zoveel stewards als aan de andere kant bij E, genieten dit soort 'banter'.

Nu nog onze concurrenten/topclubs die eens wat uitpubliek meenemen, gaan ze is wat beleven na winterstop.
pi_120379944
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
Dit kan echt een TOPweekend worden jongens.
Ik vrees voor Willem 2, die joden scoren vast nog wel een sneaky goaltje ;(
pi_120379946
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Haggse joduh haggse joduh in het stadion was ook wel weer leuk trouwens. :P
aardig ook dat ze terug zwaaiden
* Verwijderd *
  zondag 16 december 2012 @ 17:26:43 #292
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120380018
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:24 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Feyenoord in veel wedstrijden deze eerste seizoenshelft vaak iets meer heeft gekregen dat het verdiende. Wedstrijden die normaliter gelijk gespeeld zouden worden, werden toch nog in de laatste 5 minuten gewonnen. Ik zeg niet dat dat met geluk te maken heeft, natuurlijk is het ook een kwaliteit, maar je moet je afvragen of dat Feyenoord de tweede seizoenshelft ook lukt.
Onzin. Echt onzin. Vandaag hebben we 3 (!) penalties niet gehad waar we recht op hadden. Het weegt zichzelf vanzelf af, als een weegschaal. Alle plussen en minnen bij elkaar, leiden tot het eind van het jaar tot eenzelfde geluk van alle clubs.

quote:
Ajax daarentegen heeft het tegenovergestelde, wedstrijden die je eigenlijk allang had moeten beslissen of normaliter had gewonnen, werden door knullige fouten toch nog weggegeven en eindigden in een gelijkspel. De vraag is dus of Ajax komend seizoenshelft dat weer zo zal doen.
Dat zullen we merken.

quote:
Kortom: Het verschil qua niveau tussen Ajax en Feyenoord is in principe groter dan de ranglijst doet vermoeden.
Dat blijkt nergens uit. Dat je dat als neus wil geloven snap ik, maar Feyenoord heeft gewoon een bazenselectie. Met EEN achilleshiel: Pelle. Als die wegvalt, is onze kampioensaspiratie over.

quote:
Het jammere is wel dat Feyenoord ook wedstrijden die ze zeer slecht spelen, winnend kunnen afsluiten, als ze dit blijft lukken, zijn ze inderdaad kampioenkandidaat.
Wij zijn kampioenskandidaat. Punt.
pi_120380030
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:24 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Kortom: Het verschil qua niveau tussen Ajax en Feyenoord is in principe groter dan de ranglijst doet vermoeden. Het jammere is wel dat Feyenoord ook wedstrijden die ze zeer slecht spelen, winnend kunnen afsluiten, als ze dit blijft lukken, zijn ze inderdaad kampioenkandidaat.
welke wedstrijden hebben wij dan punten gestolen?
* Verwijderd *
  zondag 16 december 2012 @ 17:28:10 #295
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120380054
Vorige week hadden we punten kunnen stelen, maar dat lieten we dan weer na :{
pi_120380060
quote:
Echt wat een walgelijke vent.
pi_120380071
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 17:27 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

welke wedstrijden hebben wij dan punten gestolen?
Die gast is gek joh. Dat gelijkspel tegen Ajax was ook terecht, was ook geen 'gestolen punt'.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 17:28:48 ]
pi_120380168
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die gast is gek joh. Dat gelijkspel tegen Ajax was ook terecht, was ook geen 'gestolen punt'.
Allesbehalve, feyenoord speelde beter die wedstrijd
* Verwijderd *
pi_120380185
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 17:31 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Duidelijk.
  zondag 16 december 2012 @ 17:32:25 #300
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120380213
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 17:31 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Die kopbal van Pelle :X op m'n netvlies gebrand, staat'ie.
  zondag 16 december 2012 @ 17:32:36 #301
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120380222
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')