abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf vrijdag 14 december 2012 @ 18:45:13 #76
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_120312533
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:42 schreef CafeRoker het volgende:
Hoeveel getuigen zijn er?

Ben jij geen getuige van het feit dat zij onhandig over die stoeprand reed en daardoor onderuit ging, en er dus van een ongeval met een motorvoertuig geen sprake was?
Dan nog dien je te stoppen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_120312625
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:45 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dan nog dien je te stoppen.
Waarom precies? Vanwege betrokken zijn bij het ongeval of omdat ze hulp nodig zou hebben?
pi_120312812
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:42 schreef CafeRoker het volgende:
Hoeveel getuigen zijn er?

Ben jij geen getuige van het feit dat zij onhandig over die stoeprand reed en daardoor onderuit ging, en er dus van een ongeval met een motorvoertuig geen sprake was?
het is geen stoep als een stoep/trottoir. Maar een stoep vanaf de dijk naar een lager gelegen aansluitende straat/weg
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_120320742
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:52 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

het is geen stoep als een stoep/trottoir. Maar een stoep vanaf de dijk naar een lager gelegen aansluitende straat/weg
Een soort drempel/uitrit-constructie dus? Heb je geen google maps-linkje ofzo?

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:34 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Meters ruimte vs. stilstaan/stoppen kan beide dus op hetzelfde uitdraaien. Je hebt geen schuld, maar bent wel aansprakelijk. En dat is wat TS moet voorkomen.
Maar waar ligt de grens van aansprakelijkheid? De één kan nog uitwijken als ie twintig cm voor je langs rijdt, de ander gaat al onderuit op vijf meter afstand.

Een situatieschets zou al een hoop goed doen.
Schip ahoy!
pi_120323325
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:52 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Hoe ver van je auto is ze gevallen?
pi_120325077
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 21:29 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Een soort drempel/uitrit-constructie dus? Heb je geen google maps-linkje ofzo?

[..]

Maar waar ligt de grens van aansprakelijkheid? De één kan nog uitwijken als ie twintig cm voor je langs rijdt, de ander gaat al onderuit op vijf meter afstand.

Een situatieschets zou al een hoop goed doen.
Zal even een paint maken. Het word wel een hele slechte :D maar het voldoet denk ik wel genoeg
pi_120325605

Ik ben de rode lijn ( 1 ), en de fietser de zwarte ( 2 )

Op het moment dat de fietser de bocht in komt sta ik op eindpunt van de rode lijn. Ze vliegt me voorbij en ik sla rechtsaf de stoep op waar zij vandaan kwam. Op het moment dat ik de stoep op rijd kijk ik in mn spiegel en die der vol op der bek gaan. Ik zie een man naast me van zn fiets afstappen, maar verder geen aandacht aan geschonken en verder door gereden,

ze zat ook behoorlijk midden op de weg, bijna helemaal links zelf, omdat je dan heel hard er doorheen kunt gaan met een fiets.

[ Bericht 14% gewijzigd door pl4kkie op 14-12-2012 23:17:08 ]
pi_120326707
Ipv een paint kun je natuurlijk ook even een link nar streetview neergooien
pi_120326794
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Salatrel het volgende:
Ipv een paint kun je natuurlijk ook even een link nar streetview neergooien
Dat hebben ze niet :')
pi_120327162
Het hele gebeuren gebeurde dus feitelijk achter je nadat je rechtsaf was geslagen? Dan heb je er mijnsinziens niks mee te maken dat zij op haal muil gaat. Dat stukje over dat je het in je spiegel hebt zien gebeuren zou ik trouwens weglaten (weglaten dus niet over liegen) en geen antwoord geven indien ze er specifiek naar vragen. Je hoeft immers nog steeds niet mee te werken aan je eigen vervolging.
pi_120327894
Dat er geen echte aanrijding is geweest pleit je natuurlijk niet automatisch vrij. Als zij schade maakt door te anticiperen op een handeling van jou kan het prima zo zijn dat jij schuldig bent, zonder ook maar een krasje op de bumper.

Neem je een advocaat mee naar dat politieverhoor?
pi_120327975
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:41 schreef tjoptjop het volgende:
Dat er geen echte aanrijding is geweest pleit je natuurlijk niet automatisch vrij. Als zij schade maakt door te anticiperen op een handeling van jou kan het prima zo zijn dat jij schuldig bent, zonder ook maar een krasje op de bumper.

Neem je een advocaat mee naar dat politieverhoor?
Een advocaat? Nee. Het is alleen maar om inlichtingen te verstrekken, en nu al een advocaat is wel erg gortig. Dan lijkt het net alsof ik al weet datk schuldig ben iets wat er helemaal niet gebeurd is.

Ze proberen er wss een slaatje uit te slaan en een geld bedrag op te kunnen strijken oid. Maar daar kunnen ze mooi naar fluiten, van een kale kip valt niet te plukken :P
pi_120333025
Een fietsende vrouw valt "facking hard" op de weg, die volgt op een S-bocht na een dijk waar mensen met een noodgang vanaf vliegen en op een aansluitende weg. Vanaf beide wegen is slecht zicht op de plek waar de vrouw ligt. Het is ook nog glad en er is niet gestrooid. Je ziet het gebeuren en rijdt lachend weg.
Ik kan me voorstellen dat je niet sterk staat. Je had op z'n minst kunnen helpen om de vrouw weg te krijgen van het gevaarlijke punt.
pi_120337995
Ik ben ook wel benieuwd hoe de voorrang geregeld is daar. Als ik de bocht zo zie, kan ik me zomaar voorstellen dat de weg die jij rijdt de doorgaande weg is, en de weg waar de vrouw in valt, de afslaande weg is. Dan heeft ze qua voorrang helemaal pech.
Schip ahoy!
pi_120342591
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:55 schreef pl4kkie het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben de rode lijn ( 1 ), en de fietser de zwarte ( 2 )

Op het moment dat de fietser de bocht in komt sta ik op eindpunt van de rode lijn. Ze vliegt me voorbij en ik sla rechtsaf de stoep op waar zij vandaan kwam. Op het moment dat ik de stoep op rijd kijk ik in mn spiegel en die der vol op der bek gaan. Ik zie een man naast me van zn fiets afstappen, maar verder geen aandacht aan geschonken en verder door gereden,

ze zat ook behoorlijk midden op de weg, bijna helemaal links zelf, omdat je dan heel hard er doorheen kunt gaan met een fiets.
als jij rechtsaf slaat, dan zit je toch helemaal niet op haar weghelft?
pi_120344554
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:30 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

als jij rechtsaf slaat, dan zit je toch helemaal niet op haar weghelft?
Dat klopt, maar dat zat ze dus wel, omdat ze zo hard ging kan je de bocht afsnijden.
pi_120350692
Maar heeft ze geen voorrang? Het lijkt een gewoon kruispunt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_120368578
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:26 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat zat ze dus wel, omdat ze zo hard ging kan je de bocht afsnijden.
Zij zat op jouw weghelft zeg maar? Lastig dan, want je moet verkeer van rechts wel voorrang geven (ook inhalend/afsnijdend verkeer), maar door haar afsnij-actie maakte ze het zichzelf wel erg lastig.
Schip ahoy!
pi_120456596
mevrouw is waarschijnlijk dood..

ts gaat de bak in..haha..

andere optie

gewoon ontkennen dat je er was...auto in de rivier en snoeihard ontkennen :7
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_120458925
Nou TS, update ons eens?
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:26:33 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_120459459
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:41 schreef pl4kkie het volgende:

Afijn. Iemand heeft mijn kenteken genoteerd en doorgegeven aan de politie. Nu moet ik naar het bureau komen om toelichting te komen geven.

Idd.. Al geweest?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_120460204
quote:
Stoep (dijk)

Een stoep is een weg schuins tegen het talud van een dijk, waarmee men van een laaggelegen weg in een polder de hoger gelegen weg op de dijk kan bereiken. Vaak is aan het einde van de polderweg een T-splitsing, zodat zowel naar links als naar rechts de dijk op kan worden gereden. Hiermee wordt voorkomen dat men bovenaan de stoep moet draaien om in de andere richting de dijk op te rijden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stoep_(dijk)

Voor iedereen die net zoals ik niet begreep waarom ze op de stoep fietste (OP) en waarom TS met zijn auto de stoep opreed (post met de tekening).

Edit: oh dat was dus al uitgelegd :')
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:53:35 #98
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_120460382
Het gesprek met de popo zal wel niet helemaal zijn verlopen zoals TS het zich had voorgesteld, anders had ie hier wel effe gepost hoe het is afgelopen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:54:28 #99
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_120460417
TS zit in de bak :'(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_120461378
Het is trouwens de julianastraat in Langerak.. Als ik zo kijk naar de wegen daar reed zij op een voorrangsweg en jij niet. Bovendien kwam ze van rechts, mocht het geen voorrangsweg zijn.
Ook al was je misschien niet fout, je had wel even uit kunnen stappen om te vragen hoe het gaat. Iemand helpen kost niks..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')