www.ah.nl zoekfunctie: http://www.ah.nl/allerhan(...)n/?rq=rocky+mountainquote:Op zondag 16 december 2012 21:40 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben heeeeel benieuwd naar dat Rocky Mountain recept. Online linkje toevallig?
Ik kook liever zelf een geweldig kerstmenu voor de familie, alles tot in de puntjes, alles zelfgemaakt, geweldig om voor mensen een maaltijd neer te zetten die technisch perfect is en van top niveau. Vriend van mij kan nog steeds lyrisch worden over een hazenrug die ik 20 jaar terug voor hem maakte. Schoonpa die de goudbruine krokante gans aansneed en stomverbaasd was dat de gans geen botten had. Man van een nichtje die zelf kok is in een zeer goed hotel die me vraagt waarom ik in godsnaam niet meer in de horeca werk...quote:Op zondag 16 december 2012 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat fonduen is echt verschrikkelijk. Mijn schoonvader zuipt dagelijks te veel maar met kerst is het natuurlijk helemaal dolle pret. Het vlees is altijd hetzelfde: kipfilet, biefstuk, varkenshaas en gehaktballen. Allemaal bremzout want ze hebben suiker. Niet dat de smaak iets uitmaakt want in die fonduepot smaakt alles toch hetzelfde. En natuurlijk altijd lachen, gieren, brullen als er iets van het vorkje valt. Hi-fucking-larisch.... Maar he, als ik mazzel heb haalt mijn schoonmoeder een paar bakken salade op mayonaisebasis. Omdat ik zo lastig ben.
Dodelijk lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
www.ah.nl zoekfunctie: http://www.ah.nl/allerhan(...)n/?rq=rocky+mountain
quote:Op zondag 16 december 2012 21:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kook liever zelf een geweldig kerstmenu voor de familie, alles tot in de puntjes, alles zelfgemaakt, geweldig om voor mensen een maaltijd neer te zetten die technisch perfect is en van top niveau. Vriend van mij kan nog steeds lyrisch worden over een hazenrug die ik 20 jaar terug voor hem maakte. Schoonpa die de goudbruine krokante gans aansneed en stomverbaasd was dat de gans geen botten had. Man van een nichtje die zelf kok is in een zeer goed hotel die me vraagt waarom ik in godsnaam niet meer in de horeca werk...
Dit vind ik veel leuker.
Daar ben ik dan met liefde dagen bezig met inkopen, proefkoken en voorbereiden.
Mooiste wat er is, mensen die nog na jaren met plezier terugdenken aan die ene maaltijd..
Christus, 250 gram gembersiroop, proef je alleen nog dat maarquote:
Zo hadden wij een nieuwjaarsbuurtborrel, iedereen zou zelf wat maken, helaas kochten de meesten wat..quote:Op zondag 16 december 2012 22:47 schreef Soulagement het volgende:
[..]![]()
Wij vieren eerste kerstdag meestal met de hele familie, elk gezin 1 gang. Wij doen elk jaar het dessert. Dit jaar maak ik grote sandwiches van macarons met frambozenijs ertussen.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo hadden wij een nieuwjaarsbuurtborrel, iedereen zou zelf wat maken, helaas kochten de meesten wat..
Gatver, zo goed had ik er nog niet naar gekeken...quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Christus, 250 gram gembersiroop, proef je alleen nog dat maar
Of soep van selderijknol?quote:Op zondag 16 december 2012 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik maak denk ik een bloemkoolroomsoep als basis
Oh borisz, dat voorgerecht!quote:Op maandag 17 december 2012 18:11 schreef borisz het volgende:
Menu krijgt vorm
Voor: Gerookte zalm met witte chocoladevinaigrette
Hoofd: ....Rollade met...?
Na: Vloeibare chocoladetaartje met Ijs
Dag 2: Gourmet
Smaakt niet mooi met de jacobsschelpen, die combi wordt dropperigquote:
Gejat van Rudolphquote:Op maandag 17 december 2012 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh borisz, dat voorgerecht!Hoe maak je dat? Klinkt goed.
Zal het dit weekend uitproberen!quote:Op maandag 17 december 2012 18:21 schreef borisz het volgende:
Gejat van Rudolphhttp://www.24kitchen.nl/r(...)chocoladevinaigrette
Is het recept nog wel te redden Piet? Leek me afgezien van die tsunami aan gembersiroop nog best ok.quote:Op zondag 16 december 2012 22:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Christus, 250 gram gembersiroop, proef je alleen nog dat maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |