abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120285752
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom zou je? Bovendien ben je dan gelijk opgenomen in het rijtje Tristan, Karst Tates, etc.
Ultieme wraak. En wat boeien de gevolgen nou, je bent er immers toch niet meer?
pi_120285828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ultieme wraak. En wat boeien de gevolgen nou, je bent er immers toch niet meer?
Dat durven ze niet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120285896
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef tjoptjop het volgende:
Treurig ;(

Maar wat ik nooit begrijp. Zodra je de keuze voor zelfmoord eenmaal heb gemaakt heb je absoluut niets meer te verliezen. Waarom dan niet een paar van die pesters omleggen voordat je zelf springt :?
Zou ik ook doen, op z'n minst een paar meenemen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_120285991
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat durven ze niet.
Afgezien van wel of niet durven vraag ik me af of het overwogen wordt.

Uiteraard zal ik nooit antwoord op die vraag krijgen, maar desondanks intrigeert het me wel.
pi_120286010
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef kawotski het volgende:

[..]

Zou ik ook doen, op z'n minst een paar meenemen.
Martelen en dan de video op Facebook posten toch :@ :D

Misschien is het maar goed dat ik niet wordt gepest :X
pi_120286073
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Uiteraard zal ik nooit antwoord op die vraag krijgen, maar desondanks intrigeert het me wel.
Dat hebben ze misschien wel minstens een miljoen keer overwogen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120286118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat hebben ze misschien wel minstens een miljoen keer overwogen.
Het was ook geen vraag aan jou gericht om te antwoorden hoor :P

Want je had net zo goed kunnen antwoorden dat ze het nooit overwogen hebben, we weten het immers niet :P
pi_120286159
Laatst (net na het nieuws over Tim Ribberink) hoorde ik van mijn tante (alleenstaand, oom overleden) dat mijn nichtje (14) ook werd gepest op school en daarbuiten door klasgenoten, het was al langer aan de gang (sinds de basisschool) en meerdere malen aankaarten bij leerkrachten en schoolleiding hielp niet. Er werd niets gedaan, ze werden serieus geadviseerd om maar met een psycholoog te gaan praten om weerbaarder te worden.
Haar op een vechtsport zetten en van zich af leren slaan zou niet helpen, één meisje tegen een hele groep waaronder jongens.

Iedereen wist wie het waren. Mijn tante heeft geprobeerd om op eigen hand met de ouders te gaan praten maar die deden alsof hun neus bloedde. De pesters ontkenden en kinderen liegen nooit tegen hun ouders dus mijn tante kon het bekijken.

Toen wij (broertje en ik) dit hoorden ben ik eerst alleen op haar school langsgeweest en geprobeerd het alsnog via de schoolleiding te proberen te stoppen. Zelfs nadat ik redelijk boos ben geworden en duidelijke maakte dat dit zo niet kan vertelde de directeur dat hij niets meer voor ons kon doen.

Toen was het voor ons klaar.
We zijn toen met 6 man langsgegaan bij 3 van de "hoofd"pesters en daar de ouders en pesters op een niet-vriendelijke manier toegesproken. Toen wilden de ouders wel luisteren. Sindsdien is ze niet meer gepest.

Tsjah...
pi_120286807
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Vast wel. Maar wat als het mislukt? Dan ben jij degene die probeert een paar klasgenoten te mollen. Omdat ze jou hebben gepest? Je leraren en anderen weten van niks of kozen altijd al partij tegen je.....
pi_120287440
quote:
Treurig ;(

Maar wat ik nooit begrijp. Zodra je de keuze voor zelfmoord eenmaal heb gemaakt heb je absoluut niets meer te verliezen. Waarom dan niet een paar van die pesters omleggen voordat je zelf springt :?
Vaak speelt er veel meer en is het zogenaamde pesten helemaal niet de hoofdoorzaak. Die Tim Ribberink was een latente homofiel die niet uit de kast durfde te komen omdat hij uit een streng reformatorisch gezin kwam.
Er zijn tal van bronnen rondom hem die dit verhaal afzonderlijk van elkaar hebben bevestigd. Maar iemand die doodgepest is klinkt veel dramatischer natuurlijk.
pi_120287444
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me wel eens af, zijn er op FOK! users die vroeger ook pestten?
Natuurlijk. Waaronder ik. Al was ik dan ook weer iemand die als er een grens overschreden werd weer opkwam voor degene die gepest werd.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 13 december 2012 @ 22:48:34 #132
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_120287676
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is inderdaad vreselijk egoïstisch, ze doet haar ouders heel veel leed aan.

Natuurlijk waren er nog genoeg andere mogelijkheden geweest. Ze koos de makkelijkste weg.
Precies. :)
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_120290726
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Iedereen heeft dat in zekere vorm toch wel eens gedaan?
En doen dat in sommige gevallen nog steeds.
pi_120290910
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Iedereen heeft dat in zekere vorm toch wel eens gedaan?
Ik bijvoorbeeld wel en daar kom ik voor uit, maar er zijn heel veel mensen die zeggen van niet. Eigenlijk de meeste mensen wel. Dus jij denkt dat die liegen? :P
pi_120291114
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik bijvoorbeeld wel en daar kom ik voor uit, maar er zijn heel veel mensen die zeggen van niet. Eigenlijk de meeste mensen wel. Dus jij denkt dat die liegen? :P
Is vaak ook wel perceptie. Niet heel lang geleden had ik een reunie waarop iemand naar me toekwam en mij confronteerde ( :') ) als pester. Bleek het dat irritante mannetje te zijn uit de derde die ik vooral negeerde en een keertje tegen heb gezegd dat ie eens op moest rotten.

In zijn ogen was dat pesten, dus tja :')
pi_120291281
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Ziba het volgende:

[..]

Of de waarheid anders interpreteren, dat kan ook :P.
  vrijdag 14 december 2012 @ 04:38:51 #137
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_120293637
quote:
18s.gif Op donderdag 13 december 2012 11:33 schreef CruellaDeVil het volgende:
Kom maar weer op met de "Als je zelfmoord pleegt ben je gewoon zwak / een egoïst / etc.!"- en "Pesten scheidt de zwakken van de sterken en maar goed ook!"-reacties...
Jammer wilde het net gaan posten.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 december 2012 @ 04:43:48 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_120293655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Vaak speelt er veel meer en is het zogenaamde pesten helemaal niet de hoofdoorzaak. Die Tim Ribberink was een latente homofiel die niet uit de kast durfde te komen omdat hij uit een streng reformatorisch gezin kwam.
Er zijn tal van bronnen rondom hem die dit verhaal afzonderlijk van elkaar hebben bevestigd. Maar iemand die doodgepest is klinkt veel dramatischer natuurlijk.
Gadverdamme. Homo ? Dan vraag je er om. :(

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_120293912
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)voor-die-dikke.dhtml

Ze werd dus kennelijk gepest omdat ze te dik was. Triest :N Alsof je iemand helpt om af te vallen door hem te pesten en kapot te maken..
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:19:16 #140
3542 Gia
User under construction
pi_120295093
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 07:16 schreef Selestha het volgende:

Ze werd dus kennelijk gepest omdat ze te dik was. Triest :N Alsof je iemand helpt om af te vallen door hem te pesten en kapot te maken..
Vind het wel een knap snoetje, op die foto.
pi_120298981
quote:

Godskolere selectief lezen is ook een kwaliteit. De volgende regel staat: Maar ik weet niet of ze daarom is gesprongen. Ik weet het niet.'

Kind kwam uit Staphorst dus God mag weten wat er daadwerkelijk speelde.
pi_120299097
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 04:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Gadverdamme. Homo ? Dan vraag je er om. :(

:P
In die extremistische geloofsgemeenschappen is zoiets kennelijk reden om uit de familie gezet te worden.
  Admin vrijdag 14 december 2012 @ 12:19:35 #143
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120299621
Oké,
iemand die zelfmoord pleegt heeft blijkbaar altijd gelijk en is volkomen eerlijk in hun afscheidsbrieven..

Maar dat is niet het geval, ook een zelfmoordenaar is wonderwel in staat anderen met schuldgevoelens op te zadelen en volkomen onschuldiige mensen van een en ander te beschuldigen.
Want ga nu maar eens ontkennen dat je iets gedaan hebt, het staat in het briefje van de zelfmoordenaar en dus waar.
Pesten is erg, zelfmoord plegen is echt een te complex iets om daar zomaar klakkeloos van aan te nemen dat het enkel en alleen door pesten komt. Copycat gedrag komt wel degelijk voor.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_120300011
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef yvonne het volgende:
Oké,
iemand die zelfmoord pleegt heeft blijkbaar altijd gelijk en is volkomen eerlijk in hun afscheidsbrieven..

Maar dat is niet het geval, ook een zelfmoordenaar is wonderwel in staat anderen met schuldgevoelens op te zadelen en volkomen onschuldiige mensen van een en ander te beschuldigen.
Want ga nu maar eens ontkennen dat je iets gedaan hebt, het staat in het briefje van de zelfmoordenaar en dus waar.
Pesten is erg, zelfmoord plegen is echt een te complex iets om daar zomaar klakkeloos van aan te nemen dat het enkel en alleen door pesten komt. Copycat gedrag komt wel degelijk voor.
_O_

Een van haar broers zegt ook dat er een afscheidsbrief zou moeten zijn met daarin de namen van haar pesters. Door zelf uit het leven te stappen geef je de mensen waarover het eventueel gaat geen enkele kans meer om zichzelf te verdedigen of zelfs maar hun kant van het verhaal te vertellen terwijl zij wel diegene zijn die verder moeten
Als voorbeeld van het pesten lees ik een koek in de broodtrommel en de term dikke. Kwetsend genoeg, maar iedereen hier (lang,dik,dun,grote oren, lui oog, hazenlip, moedervlek,beugel,bril,steunzolen, kleding) heeft niet op zeker moment in zijn/haar leven dergelijke kutopmerkingen naar zijn harses gehad??

En dan dit:

quote:
Haar vader was helemaal stapel op haar. Die twee waren altijd samen.'
Stom wijf! :( ;(
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:16:06 #145
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_120302986
Goed dat er daarom een extern bureau is ingeschakeld om onderzoek te doen, maar ja..
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_120303118
quote:

Tsja. Alsof het helpt om af te vallen door jezelf te doden.

Hoewel, in zekere zin wel natuurlijk maar je begrijpt wat ik bedoel :P
Conscience do cost.
pi_120305477
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:59 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Godskolere selectief lezen is ook een kwaliteit. De volgende regel staat: Maar ik weet niet of ze daarom is gesprongen. Ik weet het niet.'

Kind kwam uit Staphorst dus God mag weten wat er daadwerkelijk speelde.
Selectief lezen? Het staat in de titel, het wordt meermalen in het artikel herhaald, en wat JIJ zegt staat er maar één keer in.

En schelden hoeft ook niet.. Het artikel is van het AD hoor, niet van mij,,. :{
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 december 2012 @ 16:06:23 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_120307161
Elke school moet een beleid hebben om pesten tegen te gaan. Dat vindt staatssecretaris van Onderwijs Sander Dekker (VVD), zo zei hij vrijdag na afloop van de ministerraad. "Pestbeleid en het bewust daar mee omgaan hoort eigenlijk een plek te krijgen op iedere school."

Volgens Dekker zijn er 'bewezen effectieve programma's' die scholen kunnen inzetten om een 'veiliger en meer geborgen omgeving' te creëren. De bewindsman gaat het gesprek aan met schoolbesturen om te kijken of dat niet standaard op iedere school moet worden ingevoerd.

De staatssecretaris reageerde op de recente gevallen van zelfmoord die het gevolg waren van pesten. Deze week sprong een 15-jarige leerlinge van een school in Meppel voor de trein. Mogelijk werd de scholiere ook gepest.

Vicepremier Lodewijk Asscher (PvdA) vindt dat er vooral een taak ligt voor schoolbesturen, ouders en de kinderen zelf. "Mensen kijken te makkelijk weg", zei Asscher, die tijdens de wekelijkse persconferentie premier Mark Rutte (VVD) verving. De vicepremier heeft in dat opzicht weinig vertrouwen in verplichte pestprotocollen. "Ieder protocol is papier als het niet wordt gebruikt."

EFFE Scoren

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:08:18 #149
78918 SeLang
Black swans matter
pi_120307234
quote:
Treurig ;(

Columbine :Y
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_120307284
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

Columbine :Y
De ging gewoon willekeurig schieten toch? En niet specifiek gericht op pesters.

Al zal het me niks verbazen als zo iemand denkt dat iedereen tegen hem is ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')