Ultieme wraak. En wat boeien de gevolgen nou, je bent er immers toch niet meer?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou je? Bovendien ben je dan gelijk opgenomen in het rijtje Tristan, Karst Tates, etc.
Dat durven ze niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ultieme wraak. En wat boeien de gevolgen nou, je bent er immers toch niet meer?
Zou ik ook doen, op z'n minst een paar meenemen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef tjoptjop het volgende:
Treurig![]()
Maar wat ik nooit begrijp. Zodra je de keuze voor zelfmoord eenmaal heb gemaakt heb je absoluut niets meer te verliezen. Waarom dan niet een paar van die pesters omleggen voordat je zelf springt
Afgezien van wel of niet durven vraag ik me af of het overwogen wordt.quote:
Martelen en dan de video op Facebook posten tochquote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef kawotski het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, op z'n minst een paar meenemen.
Dat hebben ze misschien wel minstens een miljoen keer overwogen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Afgezien van wel of niet durven vraag ik me af of het overwogen wordt.
Uiteraard zal ik nooit antwoord op die vraag krijgen, maar desondanks intrigeert het me wel.
Het was ook geen vraag aan jou gericht om te antwoorden hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 22:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat hebben ze misschien wel minstens een miljoen keer overwogen.
Vast wel. Maar wat als het mislukt? Dan ben jij degene die probeert een paar klasgenoten te mollen. Omdat ze jou hebben gepest? Je leraren en anderen weten van niks of kozen altijd al partij tegen je.....quote:Op donderdag 13 december 2012 22:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Afgezien van wel of niet durven vraag ik me af of het overwogen wordt.
Uiteraard zal ik nooit antwoord op die vraag krijgen, maar desondanks intrigeert het me wel.
Vaak speelt er veel meer en is het zogenaamde pesten helemaal niet de hoofdoorzaak. Die Tim Ribberink was een latente homofiel die niet uit de kast durfde te komen omdat hij uit een streng reformatorisch gezin kwam.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef tjoptjop het volgende:
Treurig![]()
Maar wat ik nooit begrijp. Zodra je de keuze voor zelfmoord eenmaal heb gemaakt heb je absoluut niets meer te verliezen. Waarom dan niet een paar van die pesters omleggen voordat je zelf springt
Natuurlijk. Waaronder ik. Al was ik dan ook weer iemand die als er een grens overschreden werd weer opkwam voor degene die gepest werd.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me wel eens af, zijn er op FOK! users die vroeger ook pestten?
Precies.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het is inderdaad vreselijk egoïstisch, ze doet haar ouders heel veel leed aan.
Natuurlijk waren er nog genoeg andere mogelijkheden geweest. Ze koos de makkelijkste weg.
En doen dat in sommige gevallen nog steeds.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat in zekere vorm toch wel eens gedaan?
Ik bijvoorbeeld wel en daar kom ik voor uit, maar er zijn heel veel mensen die zeggen van niet. Eigenlijk de meeste mensen wel. Dus jij denkt dat die liegen?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat in zekere vorm toch wel eens gedaan?
Is vaak ook wel perceptie. Niet heel lang geleden had ik een reunie waarop iemand naar me toekwam en mij confronteerde (quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik bijvoorbeeld wel en daar kom ik voor uit, maar er zijn heel veel mensen die zeggen van niet. Eigenlijk de meeste mensen wel. Dus jij denkt dat die liegen?
Of de waarheid anders interpreteren, dat kan ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik bijvoorbeeld wel en daar kom ik voor uit, maar er zijn heel veel mensen die zeggen van niet. Eigenlijk de meeste mensen wel. Dus jij denkt dat die liegen?
Jammer wilde het net gaan posten.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:33 schreef CruellaDeVil het volgende:
Kom maar weer op met de "Als je zelfmoord pleegt ben je gewoon zwak / een egoïst / etc.!"- en "Pesten scheidt de zwakken van de sterken en maar goed ook!"-reacties...
Gadverdamme. Homo ? Dan vraag je er om.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vaak speelt er veel meer en is het zogenaamde pesten helemaal niet de hoofdoorzaak. Die Tim Ribberink was een latente homofiel die niet uit de kast durfde te komen omdat hij uit een streng reformatorisch gezin kwam.
Er zijn tal van bronnen rondom hem die dit verhaal afzonderlijk van elkaar hebben bevestigd. Maar iemand die doodgepest is klinkt veel dramatischer natuurlijk.
Vind het wel een knap snoetje, op die foto.quote:Op vrijdag 14 december 2012 07:16 schreef Selestha het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)voor-die-dikke.dhtml
Ze werd dus kennelijk gepest omdat ze te dik was. TriestAlsof je iemand helpt om af te vallen door hem te pesten en kapot te maken..
Godskolere selectief lezen is ook een kwaliteit. De volgende regel staat: Maar ik weet niet of ze daarom is gesprongen. Ik weet het niet.'quote:Op vrijdag 14 december 2012 07:16 schreef Selestha het volgende:
Ze werd dus kennelijk gepest omdat ze te dik was. TriestAlsof je iemand helpt om af te vallen door hem te pesten en kapot te maken..
In die extremistische geloofsgemeenschappen is zoiets kennelijk reden om uit de familie gezet te worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 04:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gadverdamme. Homo ? Dan vraag je er om.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef yvonne het volgende:
Oké,
iemand die zelfmoord pleegt heeft blijkbaar altijd gelijk en is volkomen eerlijk in hun afscheidsbrieven..
Maar dat is niet het geval, ook een zelfmoordenaar is wonderwel in staat anderen met schuldgevoelens op te zadelen en volkomen onschuldiige mensen van een en ander te beschuldigen.
Want ga nu maar eens ontkennen dat je iets gedaan hebt, het staat in het briefje van de zelfmoordenaar en dus waar.
Pesten is erg, zelfmoord plegen is echt een te complex iets om daar zomaar klakkeloos van aan te nemen dat het enkel en alleen door pesten komt. Copycat gedrag komt wel degelijk voor.
Stom wijf!quote:Haar vader was helemaal stapel op haar. Die twee waren altijd samen.'
Tsja. Alsof het helpt om af te vallen door jezelf te doden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 07:16 schreef Selestha het volgende:
Selectief lezen? Het staat in de titel, het wordt meermalen in het artikel herhaald, en wat JIJ zegt staat er maar één keer in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Godskolere selectief lezen is ook een kwaliteit. De volgende regel staat: Maar ik weet niet of ze daarom is gesprongen. Ik weet het niet.'
Kind kwam uit Staphorst dus God mag weten wat er daadwerkelijk speelde.
Columbinequote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef tjoptjop het volgende:
Treurig![]()
De ging gewoon willekeurig schieten toch? En niet specifiek gericht op pesters.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |