Ach, je stapt er mee naar een docent of ouder en die zeggen zoiets als: "Pesten scheidt de zwakkeren van de sterken en dat is maar goed ook." en dat soort dingen en je gaat vanzelf wel geloven. Tja. Dan breek je op gegeven moment natuurlijk wel.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ohhhhh ja.Nu vraag ik me af hoe het toch mogelijk is dat bepaalde mensen altijd weer gepest worden. Wel heel treurig.
Te triestquote:Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ohhhhh ja.Nu vraag ik me af hoe het toch mogelijk is dat bepaalde mensen altijd weer gepest worden.
Geen enkele docent of oudere die dat zegt.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, je stapt er mee naar een docent of ouder en die zeggen zoiets als: "Pesten scheidt de zwakkeren van de sterken en dat is maar goed ook." en dat soort dingen en je gaat vanzelf wel geloven. Tja. Dan breek je op gegeven moment natuurlijk wel.
Tsja en best raar ook.quote:
Wat is raar ?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Geen enkele docent of oudere die dat zegt.Je wil toch het beste voor je kind, lijkt mij.
[..]
Tsja en best raar ook.
Ik ken deze school wel en dat is niet direct wat ik hier verwacht.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:23 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, je stapt er mee naar een docent of ouder en die zeggen zoiets als: "Pesten scheidt de zwakkeren van de sterken en dat is maar goed ook." en dat soort dingen en je gaat vanzelf wel geloven. Tja. Dan breek je op gegeven moment natuurlijk wel.
Tja, maar het blijft meestal bij woorden en niks doen, en met een beetje pech krijgt de gepestte ook nog te horen dat hij/zij niet zo moet happen/aanleiding geven/etc. zodat ze wel gaan denken dat het aan hun ligt en dat het dus nooit voorbij zal gaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Geen enkele docent of oudere die dat zegt.Je wil toch het beste voor je kind, lijkt mij.
Ze is vermoedelijk anders dan de rest. Mensen blijven toch kuddedieren.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ohhhhh ja.Nu vraag ik me af hoe het toch mogelijk is dat bepaalde mensen altijd weer gepest worden. Wel heel treurig.
Ja. Helaas. Vond het nog leuk ook.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me wel eens af, zijn er op FOK! users die vroeger ook pestten?
Toch, als je d'r facebookpagina bekijkt is dat redelijk middle of the road. Veel vrienden en dergelijke.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:47 schreef nikk het volgende:
[..]
Ze is vermoedelijk anders dan de rest. Mensen blijven toch kuddedieren.
Iedereen heeft dat in zekere vorm toch wel eens gedaan?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:52 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja. Helaas. Vond het nog leuk ook.
Een klein groepje pestkoppen is genoeg.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch, als je d'r facebookpagina bekijkt is dat redelijk middle of the road. Veel vrienden en dergelijke.
Dat is helemaal waar.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Een klein groepje pestkoppen is genoeg.
Tuurlijk, eerst gepest en daarna zelf gaan pesten.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:52 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja. Helaas. Vond het nog leuk ook.
Van alle tijden alleen niet meer van deze tijd.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens mij echter is pesten van alle tijden, het gebeurde vroeger net zo veel als nu.
Helaas is het een natuurlijke reactie, soort van wraak alleen dan op de verkeerden. Compensatiegedrag. Niet goed te praten maar je ziet het wel vaker. Je mag alleen hopen dat de gepeste pester wel aan damage control doet.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Tuurlijk, eerst gepest en daarna zelf gaan pesten.
Waarom zou je? Bovendien ben je dan gelijk opgenomen in het rijtje Tristan, Karst Tates, etc.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef tjoptjop het volgende:
Treurig![]()
Maar wat ik nooit begrijp. Zodra je de keuze voor zelfmoord eenmaal heb gemaakt heb je absoluut niets meer te verliezen. Waarom dan niet een paar van die pesters omleggen voordat je zelf springt
Ultieme wraak. En wat boeien de gevolgen nou, je bent er immers toch niet meer?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou je? Bovendien ben je dan gelijk opgenomen in het rijtje Tristan, Karst Tates, etc.
Dat durven ze niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ultieme wraak. En wat boeien de gevolgen nou, je bent er immers toch niet meer?
Zou ik ook doen, op z'n minst een paar meenemen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:00 schreef tjoptjop het volgende:
Treurig![]()
Maar wat ik nooit begrijp. Zodra je de keuze voor zelfmoord eenmaal heb gemaakt heb je absoluut niets meer te verliezen. Waarom dan niet een paar van die pesters omleggen voordat je zelf springt
Afgezien van wel of niet durven vraag ik me af of het overwogen wordt.quote:
Martelen en dan de video op Facebook posten tochquote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef kawotski het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, op z'n minst een paar meenemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |