Is nog niet rondquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:07 schreef Tarado het volgende:
Volgens sportbild.de Sutil terug bij FI
http://sportbild.bild.de/(...)in-die-formel-1.html
twitter:adamcooperf1 twitterde op donderdag 28-02-2013 om 13:28:53#F1 Adrian Sutil confirmed at Force India, it's finally official - two weeks before the season starts! reageer retweet
Laat is het in ieder geval wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef Tarado het volgende:
Is dit een record qua op het laatste moment tot stand komen?
quote:Spain's Marca sports newspaper said the first driver rumour in the Montreal paddock this weekend is that Felipe Massa is "impatient" for a new Ferrari contract for 2014.
But Germany's Bild newspaper said the Maranello based team actually has its eye on two Germans -- reigning world champion Sebastian Vettel, and Monaco winner Nico Rosberg.
Regarding Mercedes' Rosberg, Ferrari team boss Stefano Domenicali said: "He is certainly one of the drivers that we have already considered.
"I'm not surprised that he is faster than Lewis Hamilton at Mercedes. He has always been good, but now he has shown that he has matured."
Another rumour, according to Marca correspondent Marco Canseco, is that Williams' Pastor Maldonado is a possible successor in the event Lotus loses Kimi Raikkonen to Red Bull.
"The arrival of PDVSA as a team sponsor would be welcomed by (team owner) Gerard Lopez, of course," said Canseco.
Lijkt mij ook een optie, Williams zit in zwaar weer en als Maldonado vertrekt zitten ze helemaal in de problemen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:02 schreef Meike26 het volgende:
Mooi, dan komt er weer een plekje vrij bij Williams. Ik blijf het als een mogelijkheid zien dat Giedo daar terecht kan komen. Als bijvoorbeeld Randstad en McGregor daarvoor wat dieper in buidel willen tasten.
Lotus wil Malledonna alleen voor het geldquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:49 schreef M.Melandri het volgende:
Maldonado bij Lotus lijkt me wel wat, heeft vorig jaar bewezen snel genoeg te zijn.
Misschien wel samen... dan berg ik mijn Lotus-outfit maar diep opquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:32 schreef Racerblade het volgende:
Goed voor je imago ook, eerst Grosjean en dan Maldonado in je auto hebben zitten.
quote:The F1 driver market is waiting for Kimi Raikkonen's next move, according to Oskari Saari, a commentator for Finnish television MTV3.
"Red Bull's Helmut Marko said in Canada that driver decisions will be made in August, during the summer break," Saari said.
It is strongly rumoured that Lotus' Raikkonen, having firmly re-established his reputation in the wake of a rallying sabbatical, is now likely to return to a true top team in 2014 to replace Mark Webber.
Saari said he thinks Raikkonen is a better candidate than Red Bull's youngsters at Toro Rosso, Daniel Ricciardo and Jean-Eric Vergne.
"They're good guys, but not quite good enough," he insisted.
"I think the probability of Kimi going to Red Bull is very high -- it would be a logical move," added Saari.
Saari also repeated rumours that Lotus might look to Williams' Pastor Maldonado and his PDVSA sponsor millions to replace Raikkonen.
http://www.nusport.nl/for(...)do-bij-red-bull.htmlquote:Als het aan Mark Webber ligt, volgt landgenoot Daniel Ricciardo hem na dit seizoen op bij Red Bull.
© ANP
Dat zei de 36-jarige Australiër na de Grand Prix van Groot-Brittannië op Silverstone, waar hij als tweede was gefinisht achter de Duitser Nico Rosberg.
Webber maakte afgelopen week bekend dat hij de Formule 1 na dit seizoen verruilt voor het langeafstandsracen.
De 23-jarige Ricciardo rijdt momenteel voor Toro Rosso, de renstal waarmee Red Bull nauwe banden heeft.
De talentvolle Australiër eindigde op Silverstone als achtste en heeft dit jaar inmiddels elf WK-punten bij elkaar gesprokkeld.
''Ik heb al een paar gesprekjes met Daniel gehad en dat kunnen er in de toekomst wel wat meer worden'', zei Webber zondag. ''Ik denk dat hij de belangrijkste kandidaat is om mij op te volgen.''
Teambaas Christian Horner zei eerder deze week al dat Ricciardo samen met teamgenoot Jean-Eric Vergne en Kimi Raikkonen (Lotus) in beeld is om de plek van Webber over te nemen.
Ik zeg ook nergens dat Red Bull als team al bestond, alleen dat RB op dat moment aandelen had in Sauber. Ze wilden duidelijk invloed hebben op wie er in de auto kon zitten en dat kon niet bij Sauber, want Sauber koos voor Kimi Raikkonen en niet voor Bernoldi. Daardoor hebben ze hun aandelen verkocht. Daarna zijn ze Sauber nog wel blijven sponsoren maar ze zullen vanaf dat moment waarschijnlijk interesse hebben gehad in het starten van hun eigen team, wat pas mogelijk was toen Jaguar hun team te koop zette.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:46 schreef Toekito het volgende:
Bluuurgh in 2001 bestond red bull niet eens als team en STR is pas van 2006 hoor.Dus ja RB was kwaad op sauber maar jouw tijdschema klopt niet helemaal.
Ik blijf erbij dat ze Alguersuari niet hadden moeten laten gaan. Ricciardo en Vergne zijn minder.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:04 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vind niets speciaals aan die Daniel Ricciardo, ik weet niet of er meer mensen zo over denken? Die Vergne rijdt veel constanter en is ook vaker vooraan te vinden dan Ricciardo. In beginsel is Daniel Ricciardo maar op bepaalde circuits snel die hem goed liggen, het zelfde probleem heeft Mark Webber ook. alleen daarom al zou ik hem nooit nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |