"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ik vind het trouwens vies irritant dat je lethal grenades niet gelijk active zijn.RvP; Feyenoord
Dat is al een stuk minder lang als eerst. Dat doen ze zodat je geen spawnnades kan gooien zoals op Fireringrange en villagequote:Op donderdag 13 december 2012 00:04 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het trouwens vies irritant dat je lethal grenades niet gelijk active zijn.![]()
Moet je maar FJ dragenquote:Op donderdag 13 december 2012 01:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is al een stuk minder lang als eerst. Dat doen ze zodat je geen spawnnades kan gooien zoals op Fireringrange en villageVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Nee niks van dat, moet je maar niet goedkope kills proberen te maken.quote:
Spawnkills zijn in en in triest.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
iedereen begint op hetzelfde moment, als je dan als een aap direct rechtdoor gaat rennen dan heb ik first blood!
vond ik altijd wel zo prettig.![]()
Iedereen spawntquote:Op donderdag 13 december 2012 10:16 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee niks van dat, moet je maar niet goedkope kills proberen te maken.
Spawnkills zijn in en in triest.![]()
Als je je door een granaat laat killen dan ben je gewoon niet snugger.
er is hier niks goedkoops aan.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Tuurlijk wel. Altijd aan het begin van een ronde op dezelfde plek een nade gooien is zo goedkoop als je het maar kan hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Iedereen spawnt![]()
Als je je door een granaat laat killen dan ben je gewoon niet snugger.
er is hier niks goedkoops aan.
Je kijkt zeker ook naar van die zelfgeile youtube commentators die speciaal videos maken waarin ze die plekjes bespreken?![]()
Helemaal niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Altijd aan het begin van een ronde op dezelfde plek een nade gooien is zo goedkoop als je het maar kan hebben.
Je kijkt zeker ook naar van die zelfgeile youtube commentators die speciaal videos maken waarin ze die plekjes bespreken?
Ik ga alleen niet janken als er genoeg counters zijn en je hoeft niet als een mongolen kip zonder kop naar het midden te rennen.
Spawnprotection was er vroeger ook nooit.
voor killstreaks kan ik het wel begrijpen maar tegen wat nadas zijn genoeg counters.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je gaat toch niet rondlopen met flak jacket omdat iemand, met zijn goedkope taktiek, een keer in de tig potjes een kill maakt?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik ga alleen niet janken als er genoeg counters zijn en je hoeft niet als een mongolen kip zonder kop naar het midden te rennen.
Spawnprotection was er vroeger ook nooit.
voor killstreaks kan ik het wel begrijpen maar tegen wat nadas zijn genoeg counters.![]()
Het is niet goedkoop, je moet gewoon niet als een achterlijke naar voren stormen maar je brains gebruiken.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je gaat toch niet rondlopen met flak jacket omdat iemand, met zijn goedkope taktiek, een keer in de tig potjes een kill maakt?
Good players adapt...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Bij Socom vroeger vlogen er per man 3 granaten de lucht in, als je niet naar binnen liep dan was je gewoon de lul.
Wou je al je granaten de lucht in gooien dan liep je gewoon meer risico om te sneuvelen.
5 seconden later was het weer ok.
Maar COD jankertjes willen meteen weer headless chicken style rushen en janken totdat het nerfed is![]()
en dat terwijl er ook nog FJ is
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die twee dingen sluiten elkaar niet uit. Het is goedkoop, of het nou makkelijk te ontwijken is of niet. Of mensen het nou ontwijken of niet, het gooien van het granaatje wordt er niet moeilijker of makkelijker op. Het is en blijft een hele makkelijke manier om aan een gratis kill te komen.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef BzP het volgende:
[..]
Het is niet goedkoop, je moet gewoon niet als een achterlijke naar voren stormen maar je brains gebruiken.
Good players adapt...
Ik snap dat je dit misschien niet begrijpt. Logica is niet je sterkste punt gebleken in voorgaande discussies, dus laat ik het hierbij.![]()
Spawnkillen is lame. PERIOD. Als je de vaste spawnpoints weet en je torpedeert ze met granaten oid, dan ben je gewoon zwak bezig.
Dat iemand per ongeluk naast een vers gegooide nade spawned, ja das wat anders.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
diegene die ik kill rent dus zomaar naar het midden. je kan ook een andere kant op lopen of iets voorzichtiger zijn als het potje start....quote:Op donderdag 13 december 2012 10:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je gaat toch niet rondlopen met flak jacket omdat iemand, met zijn goedkope taktiek, een keer in de tig potjes een kill maakt?
maar iedereen rent direct naar voren als een blinde kip, ja dan kan je een naatje vangen![]()
![]()
Als niet je niet goedkoop wilt sterven moet je vooral COD spelen.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die twee dingen sluiten elkaar niet uit. Het is goedkoop, of het nou makkelijk te ontwijken is of niet. Of mensen het nou ontwijken of niet, het gooien van het granaatje wordt er niet moeilijker of makkelijker op. Het is en blijft een hele makkelijke manier om aan een gratis kill te komen.
Ik snap dat je dit misschien niet begrijpt. Logica is niet je sterkste punt gebleken in voorgaande discussies, dus laat ik het hierbij.
En dat ik geen logica in de ogen van een trol heb zal me een reet roesten.
Een betty of claymore is 100 x goedkoper dan een spawnnade.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik wacht altijd een paar seconden totdat de eerste kills vallen en dan kom ik pas in beweging.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
diegene die ik kill rent dus zomaar naar het midden. je kan ook een andere kant op lopen of iets voorzichtiger zijn als het potje start....
maar iedereen rent direct naar voren als een blinde kip, ja dan kan je een naatje vangenPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
oke, bzpquote:Op donderdag 13 december 2012 10:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Als niet je niet goedkoop wilt sterven moet je vooral COD spelen.
Een betty of claymore is 100 x goedkoper dan een spawnnade.![]()
Idd als je je niet kunt aanpassen maar blijft janken dan ben je een noob.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
diegene die ik kill rent dus zomaar naar het midden. je kan ook een andere kant op lopen of iets voorzichtiger zijn als het potje start....
maar iedereen rent direct naar voren als een blinde kip, ja dan kan je een naatje vangen
Als iedereen spawnt dan heeft iedereen ook evenveel kans.
Niks goedkoops aan.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
het is niet zo dat je gewoon een granaat in de lucht gooit en een kill hebt.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die twee dingen sluiten elkaar niet uit. Het is goedkoop, of het nou makkelijk te ontwijken is of niet. Of mensen het nou ontwijken of niet, het gooien van het granaatje wordt er niet moeilijker of makkelijker op. Het is en blijft een hele makkelijke manier om aan een gratis kill te komen.
Ik snap dat je dit misschien niet begrijpt. Logica is niet je sterkste punt gebleken in voorgaande discussies, dus laat ik het hierbij.
je moet hem over een halve map op de juiste plek krijgen.
je zet jezelf dan ook neer op een plek waar je er weer 1 kan ontvangen.
ik vond dat altijd wel leuk meteen aan het begin....![]()
Vind je? Betty's en claymores kunnen tactisch handig zijn om CP's te beschermen. Spawnnades zijn gewoon cheap. Nothing more.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:52 schreef BzP het volgende:
[..]
Als niet je niet goedkoop wilt sterven moet je vooral COD spelen.
Een betty of claymore is 100 x goedkoper dan een spawnnade.
Ik kan er wel mee omgaan, maar vind het gewoon strontvervelend.
Firing Range bij blops 1 is een prime example.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Het is niet cheap als iedereen tegelijk spawnt, snap je dat dan niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Vind je? Betty's en claymores kunnen tactisch handig zijn om CP's te beschermen. Spawnnades zijn gewoon cheap. Nothing more.
Iedereen heeft een kans om te ontwijken.
Als je dat niet kan dan ben je gewoon slecht.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik denk dat we het over wat anders hebben. Ik praat niet over Match start spawns, maar mensen die gedurende de hele match de vaste spawnpoints van de tegenpartij belagen met een regenbui aan granaten.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Het is niet cheap als iedereen tegelijk spawnt, snap je dat dan niet?
Iedereen heeft een kans om te ontwijken.
Als je dat niet kan dan ben je gewoon slecht.
Die tennismatch aan het begin van de match kan ik nog wel om lachen, dat is ragdoll chaos.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Strontververlend vinden is anders dan cheap.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Vind je? Betty's en claymores kunnen tactisch handig zijn om CP's te beschermen. Spawnnades zijn gewoon cheap. Nothing more.
Ik kan er wel mee omgaan, maar vind het gewoon strontvervelend.
Firing Range bij blops 1 is een prime example.
Je vind het vervelend omdat je je moet aanpassen.
Bij kleine maps zoals Firing Range draag ik ook altijd FJ om de uppe rhand te hebben.
Nogmaals, een goede speler past zich aan slechte spelers zeikenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dus je bent het wel met me eensquote:Op donderdag 13 december 2012 10:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik denk dat we het over wat anders hebben. Ik praat niet over Match start spawns, maar mensen die gedurende de hele match de vaste spawnpoints van de tegenpartij belagen met een regenbui aan granaten.
Die tennismatch aan het begin van de match kan ik nog wel om lachen, dat is ragdoll chaos.
Wat jij bedoelt is ook UBER cheap haha
Wij hebben het over die 1e 10 seconden waar je geen lethals kan smijten hahaVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jawel.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
het is niet zo dat je gewoon een granaat in de lucht gooit en een kill hebt.Wat is daar moeilijk aan?quote:je moet hem over een halve map op de juiste plek krijgen.Tuurlijk niet. Je gooit die nade en loopt weg. Je blijft toch niet staan wachten tot je er zelf een vangt?quote:je zet jezelf dan ook neer op een plek waar je er weer 1 kan ontvangen.Dat zegt genoeg.quote:ik vond dat altijd wel leuk meteen aan het begin....![]()
Goed is subjectief. Als je goed bent (zo zie ik het), ga je de directe confrontatie aan met de tegenpartij en niet een proxy battle houden door vanaf een veilige afstand granades te gaai strooien ala Zwarte Piet.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:58 schreef BzP het volgende:
[..]
Strontververlend vinden is anders dan cheap.
Je vind het vervelend omdat je je moet aanpassen.
Bij kleine maps zoals Firing Range draag ik ook altijd FJ om de uppe rhand te hebben.
Nogmaals, een goede speler past zich aan slechte spelers zeikenPerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:59 schreef BzP het volgende:
Wij hebben het over die 1e 10 seconden waar je geen lethals kan smijten haha![]()
Waar zijn granaten anders voor?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Goed is subjectief. Als je goed bent (zo zie ik het), ga je de directe confrontatie aan met de tegenpartij en niet een proxy battle houden door vanaf een veilige afstand granades te gaai strooien ala Zwarte Piet.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
dan zijn we het allemaal met elkaar eens denk ikquote:Op donderdag 13 december 2012 10:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik denk dat we het over wat anders hebben. Ik praat niet over Match start spawns, maar mensen die gedurende de hele match de vaste spawnpoints van de tegenpartij belagen met een regenbui aan granaten.
Die tennismatch aan het begin van de match kan ik nog wel om lachen, dat is ragdoll chaos.![]()
![]()
Als je bij DOM geen FJ draagt dan vraag je eromquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dit is uiteraard MW3 daar werkte het iets anders. Daar was het de eerste 10 seconde dat je meer damage kon hebben.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Als je bij DOM geen FJ draagt dan vraag je erom![]()
Geen idee, ik gebruik alleen Semtexquote:Die plakken zo leuk op hoofdjes van campers. *PLOP* *BOEM!*
als de ander een fractie eerder is dan heb ik die nate gevangen waar ik de mijne net los wil laten...quote:Op donderdag 13 december 2012 11:00 schreef KoningStoma het volgende:
Tuurlijk niet. Je gooit die nade en loopt weg. Je blijft toch niet staan wachten tot je er zelf een vangt?
kan je dat soort dingen niet zelf bedenken ofzo?![]()
Ik vind granaten cooken gewoon geweldig, en dan via een muur op B gooienquote:Op donderdag 13 december 2012 11:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik alleen SemtexDie plakken zo leuk op hoofdjes van campers. *PLOP* *BOEM!*
Nee, denken is voor pussies.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
als de ander een fractie eerder is dan heb ik die nate gevangen waar ik de mijne net los wil laten...
kan je dat soort dingen niet zelf bedenken ofzo?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Alsof zo'n granaat er geen 3 seconde over doet om ergens terecht te komen.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
als de ander een fractie eerder is dan heb ik die nate gevangen waar ik de mijne net los wil laten...
kan je dat soort dingen niet zelf bedenken ofzo?![]()
nee dat doet ie niet. speel je BO weleens?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Alsof zo'n granaat er geen 3 seconde over doet om ergens terecht te komen.![]()
oke bzpquote:Op donderdag 13 december 2012 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
nee dat doet ie niet. speel je BO weleens?![]()
Idd, dat die trol hier nog mag zijn...quote:Op donderdag 13 december 2012 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
bewijst hoe goed je leest..... je roept maar wat de hele dag....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Discussieren met cod-volk![]()
Het enige wat ze kunnen is hun slappe, goedkope taktieken onderbouwen met non-argumenten en als je dan zegt waarom het niet klopt herhalen ze diezelfde rommel nog een keer.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:22 schreef KoningStoma het volgende:
Discussieren met cod-volk![]()
Het enige wat ze kunnen is hun slappe, goedkope taktieken onderbouwen met non-argumenten en als je dan zegt waarom het niet klopt herhalen ze diezelfde rommel nog een keer.
In CoD 4 noemden we dat nog gewoon tac nades.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Vind je? Betty's en claymores kunnen tactisch handig zijn om CP's te beschermen. Spawnnades zijn gewoon cheap. Nothing more.![]()
![]()
Gaat het hier nog een keer inhoudelijk over CoD, of blijven we zeiken.
Ieder zijn standpunt en visie op wat dan ook, respecteer dat dan ook van elkaar.
2 van jullie hebben er net 1 week zwijgen opzitten en was dat het waard?
Don't think so.
wou het plaatje van death machine.. moet zeggen death machine speelt heerlijk op DOM.
makkelijk te halen, en als je hem eenmaal hebt kan je blijven gassen tot je kogels op zijn. gewoon een vlag bewaken.. gister pakte ik regelmatig 7-14 kills per leven met dat ding..![]()
Wat is dit nou weer voor een betuttelende onzin?quote:Op donderdag 13 december 2012 11:31 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Gaat het hier nog een keer inhoudelijk over CoD, of blijven we zeiken.
Ieder zijn standpunt en visie op wat dan ook, respecteer dat dan ook van elkaar.
2 van jullie hebben er net 1 week zwijgen opzitten en was dat het waard?
Don't think so.
[ afbeelding ]Als je ook een hunter killer instelt is er een bug waardoor je opnieuw full ammo hebt met dat ding. Ten minste, dat is mij opgevallen. Als je kogels bijna op zijn moet je die hunter killer gooien en dan heb je weer een volle death machine.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:38 schreef JaafkeGB het volgende:
wou het plaatje van death machine.. moet zeggen death machine speelt heerlijk op DOM.
makkelijk te halen, en als je hem eenmaal hebt kan je blijven gassen tot je kogels op zijn. gewoon een vlag bewaken.. gister pakte ik regelmatig 7-14 kills per leven met dat ding..![]()
Vanavond eens proberenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:44 schreef KoningStoma het volgende:
Als je ook een hunter killer instelt is er een bug waardoor je opnieuw full ammo hebt met dat ding. Ten minste, dat is mij opgevallen. Als je kogels bijna op zijn moet je die hunter killer gooien en dan heb je weer een volle death machine.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat was een genuanceerde versie van hetgeen hieronder staat.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een betuttelende onzin?
[..]
KAP GODVERDOMME EENS MET ZEIKEN STELLETJE INFANTIELE HERSENDODEN@!@!!!!!
Zo. Duidelijk?
We zitten niet te wachten op topic na topic BzP vs. Stoma. Vecht het lekker elders uit ofzo.
Gezeik elke keer.
[ Bericht 7% gewijzigd door DoofenSchmirz op 13-12-2012 12:07:08 ]Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Wow, doe eens lief.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat was een genuanceerde versie van hetgeen hieronder staat.
Zo. Duidelijk?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die aanpak werkte niet vriend.quote:Zoals hierboven bewezen.
Dit alles om dat handjevol "off-topic" posts van ons? Stel je niet zo aan man.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat was een genuanceerde versie van hetgeen hieronder staat.
Zo. Duidelijk?![]()
Okquote:Op donderdag 13 december 2012 12:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dit alles om dat handjevol "off-topic" posts van ons? Stel je niet zo aan man.
Wie speelt dit op de PC trouwens? Ik ga hem vanavond maar weer eens aanslingeren in de stille hoop niet weer in een lag-comp-fest te belanden....Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Over PC spelers gesproken, waar is moab queen Stevenznl?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Wie speelt dit op de PC trouwens? Ik ga hem vanavond maar weer eens aanslingeren in de stille hoop niet weer in een lag-comp-fest te belanden....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
als dat zo is, ben ik heeel blij haha..quote:Op donderdag 13 december 2012 11:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Als je ook een hunter killer instelt is er een bug waardoor je opnieuw full ammo hebt met dat ding. Ten minste, dat is mij opgevallen. Als je kogels bijna op zijn moet je die hunter killer gooien en dan heb je weer een volle death machine.![]()
Heb je ook zoveel aan wanneer een heel team granaten gooit. Als je niet begrijpt dat spawnnades goedkoop zijn dan snap je het echt niet.quote:![]()
Je bent gewoon niet goed als je je laat killen in het begin van een match door een nada.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je ook zoveel aan wanneer een heel team granaten gooit. Als je niet begrijpt dat spawnnades goedkoop zijn dan snap je het echt niet.
Heeft niks met begrijpen te maken.
Adapt and overcome or whine and loseVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als je echt goed bent, voorkom je directe confrontaties en schiet je iedereen dood zonder dat ze je zien (a la Steven Seagal in zijn eigen gemaakte bagger films). De tegenstander bestormen met je sproei gun vind ik namelijk ook niet bijster intelligent of skillful.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:01 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Goed is subjectief. Als je goed bent (zo zie ik het), ga je de directe confrontatie aan met de tegenpartij en niet een proxy battle houden door vanaf een veilige afstand granades te gaai strooien ala Zwarte Piet.
Granaten gebruik je bijvoorbeeld om snipers in gebouwen, en mensen om hoekjes te slopen.
Spawn grenades zijn wel goedkoop, ook al zijn te ontwijken. Het volgende geldt wat mij betreft:
Gooi je bewust een granaat over een lange afstand omdat je weet dat daar een tegenstander zit (via UAV, info teammate of omdat je hem gezien hebt)? Bravo, well done.
Gooi je random een granaat omdat ergens vaak wel mannetjes lopen? Bravo, je hebt een goedkope en lucky kill gemaakt.![]()
Dit slaat helemaal nergens op. Je hoort überhaupt al geen granaat op een vlag te kunnen gooien aan het begin van een game want dan is de map kut gemaakt. Maar vertel me eens BzP hoe kun je aan het begin B cappen op village domination wanneer er van het andere team 6 granaten op komen of zoals in black ops 12 granaten. Daar helpt flack jacket niet tegen.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:42 schreef BzP het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet goed als je je laat killen in het begin van een match door een nada.
Heeft niks met begrijpen te maken.
Adapt and overcome or whine and lose![]()
Zorgen dat je je granaat eerder gooit slimmerik.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit slaat helemaal nergens op. Je hoort überhaupt al geen granaat op een vlag te kunnen gooien aan het begin van een game want dan is de map kut gemaakt. Maar vertel me eens BzP hoe kun je aan het begin B cappen op village domination wanneer er van het andere team 6 granaten op komen of zoals in black ops 12 granaten. Daar helpt flack jacket niet tegen.
Adapt and overcome, niet jankenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ander voorbeeld: Je speelt Slums domination en het andere team heeft geen syndroom van down. Jou 4 teammates skippen A en lopen direct naar b waar een tegenstander dankzij frags x2 een quad heeft deze capped vervolgens B en heeft een lightningstrike. Daar killed hij nog eens 3 man mee en het grote spawntrappen kan beginnen. Als je het nu niet snapt dan ben je echt te dom om te poepen.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:57 schreef BzP het volgende:
[..]
Zorgen dat je je granaat eerder gooit slimmerik.
Adapt and overcome, niet janken![]()
als je je daardoor laat ownen dan ben je te dom om te poepen.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ander voorbeeld: Je speelt Slums domination en het andere team heeft geen syndroom van down. Jou 4 teammates skippen A en lopen direct naar b waar een tegenstander dankzij frags x2 een quad heeft deze capped vervolgens B en heeft een lightningstrike. Daar killed hij nog eens 3 man mee en het grote spawntrappen kan beginnen. Als je het nu niet snapt dan ben je echt te dom om te poepen.
Ik heb nog nieteens de magische trophy system genoemd.
als je echt zo dedicated meteen B wilt pakken, zorg dan dat je je create a class ook naar behoren instelt.
Je doet net alsof de granaten uber OP zijn..
Adapt and overcome.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
het zijn niet eens spawn nades.. Ze worden gegooid naar een plek waar veel mensen meteen heen lopen na de spawm. Is wat anders dan direct op een spawm gooien.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dude, genoeg met de "adapt and overcome", je doet net of je die uitspraak hebt uitgevonden.
Jullie hebben beiden gelijk of juist niet. Het is een vrij goedkope tactiek om granaten random naar voren te smijten zoals genoemd, maar het is evengoed niet erg slim om daar meer dan eens in te trappen. Als je dat weet, dan wacht je toch op een iets langere afstand?
Alles wat binnen de regels valt is een toegestane manier van spelen, of dat nou quickscopen, of grenade spammen is. Het maakt uiteindelijk niet uit wat iemand anders daar van vindt.![]()
Ik ga niet dood door die granaat lees je überhaupt mijn post wel? Het gevolg van mijn teammates is dat er na een minuut in de ronde iemand al een orbital heeft.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:28 schreef BzP het volgende:
[..]
als je je daardoor laat ownen dan ben je te dom om te poepen.
Ik heb nog nieteens de magische trophy system genoemd.
als je echt zo dedicated meteen B wilt pakken, zorg dan dat je je create a class ook naar behoren instelt.
Je doet net alsof de granaten uber OP zijn..
Adapt and overcome.![]()
Noobs moeten altijd iets hebben om over te janken, en IW/3arc trapt er ook steeds in met die eindeloze aanpassingen.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:31 schreef over_hedge het volgende:
het zijn niet eens spawn nades.. Ze worden gegooid naar een plek waar veel mensen meteen heen lopen na de spawm. Is wat anders dan direct op een spawm gooien.
granaten zijn zo makkelijk te counteren, en als je een regen van granaten over je krijgt dan heeft dat team gewoon goed samen gespeeld.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het is de waarheid, je moet niet janken maar aanpassenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:33 schreef HenkPel het volgende:
Dude, genoeg met de "adapt and overcome", je doet net of je die uitspraak hebt uitgevonden.
Jullie hebben beiden gelijk of juist niet. Het is een vrij goedkope tactiek om granaten random naar voren te smijten zoals genoemd, maar het is evengoed niet erg slim om daar meer dan eens in te trappen. Als je dat weet, dan wacht je toch op een iets langere afstand?
Alles wat binnen de regels valt is een toegestane manier van spelen, of dat nou quickscopen, of grenade spammen is. Het maakt uiteindelijk niet uit wat iemand anders daar van vindt.Dan hebben je teammates niet goed gespeeld, als je niet afhankelijk wil zijn moet zijn van domme teammates dan moet je FFA doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga niet dood door die granaat lees je überhaupt mijn post wel? Het gevolg van mijn teammates is dat er na een minuut in de ronde iemand al een orbital heeft.
Zo simpel is het, weer een aanpassing.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat noem jij slim samen spelen?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Noobs moeten altijd iets hebben om over te janken, en IW/3arc trapt er ook steeds in met die eindeloze aanpassingen.
granaten zijn zo makkelijk te counteren, en als je een regen van granaten over je krijgt dan heeft dan team gewoon goed samen gespeeld.![]()
![]()
en waar in dit verhaal stop jij die persoon? waar ben jij? wat doe jij hier in de tussentijd?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ander voorbeeld: Je speelt Slums domination en het andere team heeft geen syndroom van down. Jou 4 teammates skippen A en lopen direct naar b waar een tegenstander dankzij frags x2 een quad heeft deze capped vervolgens B en heeft een lightningstrike. Daar killed hij nog eens 3 man mee en het grote spawntrappen kan beginnen. Als je het nu niet snapt dan ben je echt te dom om te poepen.![]()
Ja want dat team heeft dan een slecht voorbereide speler geowned.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat noem jij slim samen spelen?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik loop altijd links door winkel of shrine en probeer ze af te snijden voor de nadespam kan beginnen. Helaas lukt dit niet altijd want zodra je in een vuurgevecht komt ben je te laat.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
en waar in dit verhaal stop jij die persoon? waar ben jij? wat doe jij hier in de tussentijd?![]()
2x een quad?? Ik zie zelden quad kills. Al helemaal niet met frags.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ander voorbeeld: Je speelt Slums domination en het andere team heeft geen syndroom van down. Jou 4 teammates skippen A en lopen direct naar b waar een tegenstander dankzij frags x2 een quad heeft deze capped vervolgens B en heeft een lightningstrike. Daar killed hij nog eens 3 man mee en het grote spawntrappen kan beginnen. Als je het nu niet snapt dan ben je echt te dom om te poepen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is niet cheap om aan het begin een granaat over een gebouw te gooien als je weet dat daar iemand waarschijnlijk loopt, dat is gewoon logisch.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat mag van mij ook tijdens het potje alleen niet massaal aan het begin. Als je na mijn voorbeeld op slums niet snapt dat het maar goed is dat ze het zo hebben gemaakt dan ben je niet goed wijs.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:40 schreef BzP het volgende:
Het is niet cheap om aan het begin een granaat over een gebouw te gooien als je weet dat daar iemand waarschijnlijk loopt, dat is gewoon logisch.![]()
Dude, je beschrijft een worst case scenario met wel een dubbel quad ook nog!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook tijdens het potje alleen niet massaal aan het begin. Als je na mijn voorbeeld op slums niet snapt dat het maar goed is dat ze het zo hebben gemaakt dan ben je niet goed wijs.
Iets wat eens op een blauwe maandag voorkomt MITS de ontvangende team het ook nog toe laat.
Nee ik beschrijf een enkele quad. Die 4 man kunnen dan zelfs nog FJ aan hebben maar dan overleef je het nog niet. Dan heb ik nog niet gezegd dat er waarschijnlijk twee van jou team leaven en het 4 tegen 6 is.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:45 schreef BzP het volgende:
[..]
Dude, je beschrijft een worst case scenario met wel een dubbel quad ook nog!
Iets wat eens op een blauwe maandag voorkomt MITS de ontvangende team het ook nog toe laat.
![]()
Trophy systemquote:Op donderdag 13 december 2012 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik beschrijf een enkele quad. Die 4 man kunnen dan zelfs nog FJ aan hebben maar dan overleef je het nog niet. Dan heb ik nog niet gezegd dat er waarschijnlijk twee van jou team leaven en het 4 tegen 6 is.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Moet je maar flak jacket dragen.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:16 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee niks van dat, moet je maar niet goedkope kills proberen te maken.
Spawnkills zijn in en in triest.RvP; Feyenoord
Hoeveel shots heeft dat ding 4 toch? Alsnog veel te weinig om je te beschermen. Met andere woorden ik haal ieder argument van jou onderuit en jij post alleen een One liner die je tijdens Engels hebt geleerd vorige week.quote:![]()
lol, ik lul jou er steeds uit want ik heb steeds een antwoord.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel shots heeft dat ding 4 toch? Alsnog veel te weinig om je te beschermen. Met andere woorden ik haal ieder argument van jou onderuit en jij post alleen een One liner die je tijdens Engels hebt geleerd vorige week.
Als je trophy system met FJ combineert en al zeker met meer man dan kan B echt niet met een paar granaten genomen worden.
Ik ben zelf Engels, dus daar ben je ook op uitgeluld.
Een paar granaten overleef je inderdaad een stuk of 8 of 14 in groundwar niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:56 schreef BzP het volgende:
[..]
lol, ik lul jou er steeds uit want ik heb steeds een antwoord.
Als je trophy system met FJ combineert en al zeker met meer man dan kan B echt niet met een paar granaten genomen worden.
Ik ben zelf Engels, dus daar ben je ook op uitgeluld.![]()
8-14 granaten op B? Ja dat zie je elke dag jaquote:Op donderdag 13 december 2012 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een paar granaten overleef je inderdaad een stuk of 8 of 14 in groundwar niet.![]()
Je hebt zelf ook een granaat, wist je dat?
Je kunt ook ff wachten met B pakken tot de granaten weg zijn, hoef je geen FJ en TS te gebruiken.
Eindeloze mogelijkheden padawan.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik moet hier wel om lachen.
Hoe lang duurt het om B te pakken met 4-5 man? 4 seconden?
Heb je ooit 8 granaten horen ontploffen in 4 seconden? hahaVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik heb al uitgelegd wat ik doe op mappen met nadespam. 8 granaten inderdaad door frags x2 weet niet precies hoe die wildcard heet heb hem nog nooit gebruikt.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:00 schreef BzP het volgende:
[..]
8-14 granaten op B? Ja dat zie je elke dag ja![]()
Je hebt zelf ook een granaat, wist je dat?
Je kunt ook ff wachten met B pakken tot de granaten weg zijn, hoef je geen FJ en TS te gebruiken.
Eindeloze mogelijkheden padawan.![]()
Nee dat kan nu niet door de timer die er gelukkig op zit.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:01 schreef BzP het volgende:
Ik moet hier wel om lachen.
Hoe lang duurt het om B te pakken met 4-5 man? 4 seconden?
Heb je ooit 8 granaten horen ontploffen in 4 seconden? haha![]()
In BO1 hoorde je dat ook nooit, dus het is onzin wat je zegt.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat kan nu niet door de timer die er gelukkig op zit.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jij snapt het echt niet in BO1 kon je op zowat iedere map na twee stappen een granaat op b gooien aan het begin van de pot. Alleen op Array niet maarja die speelde toch niemand. Als ik voor iedere multikill op fireringrange 100 euro kreeg dan was ik een flink stuk rijker geweestquote:Op donderdag 13 december 2012 14:06 schreef BzP het volgende:
[..]
In BO1 hoorde je dat ook nooit, dus het is onzin wat je zegt.![]()
Dan hadden ze FJ moeten dragen, het is echt zo makkelijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet in BO1 kon je op zowat iedere map na twee stappen een granaat op b gooien aan het begin van de pot. Alleen op Array niet maarja die speelde toch niemand. Als ik voor iedere multikill op fireringrange 100 euro kreeg dan was ik een flink stuk rijker geweestVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Nee ik speelde altijd met minimaal 1 vriend en wanneer die map dan langs kwam zette we warlord aan en gooide we 4 semtex of frags op de vlag daar helpt FJ ook niet tegen. Dit heb ik je al 60 keer proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan hadden ze FJ moeten dragen, het is echt zo makkelijk.![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit heb ik je al 60 keer proberen uit te leggen.succes.
![]()
Dan hadden ze moeten wachten, of een granaat op jou spawn gooien.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik speelde altijd met minimaal 1 vriend en wanneer die map dan langs kwam zette we warlord aan en gooide we 4 semtex of frags op de vlag daar helpt FJ ook niet tegen. Dit heb ik je al 60 keer proberen uit te leggen.
Als je meteen op B duikt dan moet je ook de consequenties kunnen opdragenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jullie maken het moelijk, terwijl het makkelijk is.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja hij vind het allemaal nog al moeilijk merk ik
Maar dat is al jaren zo.
daarom moet niemand jullie hierVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Op fireringrange gooi je hem op hun thuisvlag en niet op B. Dit kan gelukkig in BO2 al niet meer. Ik heb geen moeite met granaten op b als de vlag al een keer gecapped is dan is de spam lang niet zo massaal.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten wachten, of een granaat op jou spawn gooien.
Als je meteen op B duikt dan moet je ook de consequenties kunnen opdragen
Wij maken het moeilijk? Ik geef de hele tijd argumenten die onderbouwd zijn en ook daadwerkelijk kloppen en het enige wat jij kan is een domme One liner en wat bullshit argumenten posten.![]()
BzP, bij deze. Je bent zwakzinnig.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
maar dan heb je ook 11 teamgenoten... gooien die geen nates? killen die geen vijanden?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een paar granaten overleef je inderdaad een stuk of 8 of 14 in groundwar niet.
staan jullie allemaal te kijken ofzo?![]()
Dat zijn de gasten die dood gaan 9 van de 10 keer. Zo heel heel af en toe staat er een positief dat is dan ook wel het hoogtepunt van de avond.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan heb je ook 11 teamgenoten... gooien die geen nates? killen die geen vijanden?
staan jullie allemaal te kijken ofzo?![]()
En jij bent blijkbaar even noob dan die trollenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
BzP, bij deze. Je bent zwakzinnig.
Snap nu ook wel goed waarom je geen staff meer bent.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waar trol ik? Ik geef alleen maar goede argumenten dat jij dit dan niet aan kan en me weer een troll gaat noemen zegt genoeg over jouquote:Op donderdag 13 december 2012 15:13 schreef BzP het volgende:
[..]
En jij bent blijkbaar even noob dan die trollen
Snap nu ook wel goed waarom je geen staff meer bent.![]()
BzP is een kuttroll geen.aandacht geven.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar trol ik? Ik geef alleen maar goede argumenten dat jij dit dan niet aan kan en me weer een troll gaat noemen zegt genoeg over jou![]()
Nades zijn gewoon de aids van gametypes met capture points.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Moet je maar flackjacket dragen en trophysystemquote:Op donderdag 13 december 2012 15:25 schreef Catkiller het volgende:
Nades zijn gewoon de aids van gametypes met capture points.
Gr gr BzP![]()
lol, echt slechtHaha het moet niet gekker worden!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
BzP is een kuttroll geen.aandacht geven.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je bent slechtquote:Op donderdag 13 december 2012 15:25 schreef Catkiller het volgende:
Nades zijn gewoon de aids van gametypes met capture points.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hij heeft gelijk toch jij begint andere mensen een troll te noemen omdat je nooit discussies kan winnen. Zegt genoeg over jouquote:Op donderdag 13 december 2012 15:28 schreef BzP het volgende:
lol, echt slecht
[..]
Haha het moet niet gekker worden!![]()
Laten we doorgaan, lalalalala!Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
ik zie hem met oplossingen komen op klachten van anderen..... kan ik van een ander niet zeggen.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk toch jij begint andere mensen een troll te noemen omdat je nooit discussies kan winnen. Zegt genoeg over jou![]()
Nee, hij herlaald zichzelf steeds. Doe dit, anders ben je n00b enz. Komt mij ook gewoon de strot uit.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie hem met oplossingen komen op klachten van anderen..... kan ik van een ander niet zeggen.
Ik snap wel wat hij probeert te doen, maar het komt gewoon een beetje 'uit de hoogte' over.
Op sommige punten heeft hij dan wel weer gelijk. Op andere punten niet, maar dat geldt voor iedereen.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Dat zijn geen oplossingen lees al mijn posts over dit onderwerp nog maar eens. Ik haal al zijn "oplossingen" onderuit.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie hem met oplossingen komen op klachten van anderen..... kan ik van een ander niet zeggen.![]()
jij zegt dat je zijn oplossingen onderuit haalt.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn geen oplossingen lees al mijn posts over dit onderwerp nog maar eens. Ik haal al zijn "oplossingen" onderuit.
ik speel het spel ook. ik merk dat zijn oplossingen werken.
Bij mij werkt een FJ wel namelijk.
Ik krijg op B nooit 8 tot 14 granaten op mijn kanus.
Ook heb ik nog nooit een granaat ontvangen tijdens het spawnen.![]()
dit klopt helemaal.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Op sommige punten heeft hij dan wel weer gelijk. Op andere punten niet, maar dat geldt voor iedereen.![]()
Gast, ik snap je wel omdat je net komt kijken hier.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee, hij herlaald zichzelf steeds. Doe dit, anders ben je n00b enz. Komt mij ook gewoon de strot uit.
Ik snap wel wat hij probeert te doen, maar het komt gewoon een beetje 'uit de hoogte' over.
Op sommige punten heeft hij dan wel weer gelijk. Op andere punten niet, maar dat geldt voor iedereen.
Maar als je oplet dan doe ik normaal tegen iedereen hier behalve Litmanen en Stoma.
Hun komen al jaren hier de badboys uithangen en alles wat iedereen zegt hier afkeuren en relativeren.
Alleen de tips die hun brengen zijn goed en toe te passen, alles wat de anderen zeggen klopt niet volgens hun.
Lees ff tussen de regels door aub.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef Jorwol het volgende:
Wat een hiv topic is dit geworden zegPSN: Reneon01990![]()
Vroeger was je veel aardiger tegen KoningStoma en veel gezelliger BzP
quote:Op donderdag 14 april 2011 15:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou? Nee
bek dicht, strontzakquote:Op donderdag 14 april 2011 15:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Je bent toch ook een strontzak?
En wat mij betreft report je maar, volgens mij was je ook de volunteer sherrif op school.quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik vind dat zowel BzP als Stoma als Jari even hun posts achterwege moeten laten totdat we het weer ergens anders over hebben, jullie vallen alledrie in herhaling.![]()
Pardon?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:59 schreef HenkPel het volgende:
Ik vind dat zowel BzP als Stoma als Jari even hun posts achterwege moeten laten totdat we het weer ergens anders over hebben, jullie vallen alledrie in herhaling.
Ik ben me echt vreselijk in aan het houden hoor.Ik reageer eigenlijk niet op die gekkigheid.
![]()
![]()
heb je al een bron voor je teorie over de lag compensatie?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:59 schreef HenkPel het volgende:
Ik vind dat zowel BzP als Stoma als Jari even hun posts achterwege moeten laten totdat we het weer ergens anders over hebben, jullie vallen alledrie in herhaling.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
lol, ja je kunt ook 1 kant van een discussie in de spotlights zetten Pierre
Ik ben het eens met Henpel, lets agree to disagree.
Want dit vind niemand leuk...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:10 schreef BzP het volgende:
lol, ja je kunt ook 1 kant van een discussie in de spotlights zetten Pierrequote:
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
lol die zag ik vanmiddag toevallig op FB.
Met een plaatje waar chuck norris bij de Zalando schoenen had gekocht
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:19 schreef BzP het volgende:
lol die zag ik vanmiddag toevallig op FB.
Met een plaatje waar chuck norris bij de Zalando schoenen had gekocht
kin ich dich auch vroage neafquote:Op donderdag 13 december 2012 17:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooie tijden, mooie tijden. Kunnen we nu weer ontopic gaan?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik dacht ik verhoog de algemene sfeer evenquote:Niet wenselijk dus
Ontopic: Als je niet tegen granaten spam aan het begin van een game kan, wacht dan 15 seconden voordat je op B gaat liggen, anders flkank ze in de rug of trek je stoute schoenen & flak jacket aan en gooi je trophy system op B en fight like a man!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Pardon?
Ik ben me echt vreselijk in aan het houden hoor.Ik reageer eigenlijk niet op die gekkigheid.
Nou dat heeft net een maandje geduurd. Wat ga je daarnaa doen? Stat reset?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dubbel xp dit weekend dus maandag ben ik prestige master![]()
Alle callingcards halen, statresetten ga ik niet doenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou dat heeft net een maandje geduurd. Wat ga je daarnaa doen? Stat reset?![]()
![]()
waarom niet?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alle callingcards halen, statresetten ga ik niet doenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
oh je hebt het over die plakplaatjes, ik meende dat de meeste mensen prestige deden voor het levelenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat schiet je er mee op? Ik wil alles unlocked hebben daar doe ik het voorVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Kheb m in mn sniperclass, met FMJquote:Op donderdag 13 december 2012 19:22 schreef Droathoah het volgende:
Niemand fan van de KAP-40, baaswapen.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Check dat aantal granaten eens hard omhoog gaan, BzP is aan het spelen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef Catkiller het volgende:
Check dat aantal granaten eens hard omhoog gaan, BzP is aan het spelen.![]()
Ik heb de AN-94 net vrijgespeeld. Ik was van plan m'n FAL mee te nemen in een prestige, maar dan kom ik misschien wel nooit meer aan de AN-94 toe. De FAL (level 20) heb je vrij snel weer, die laatste levels gaan nogal wat trager.
De AN-94 is wel een heel andere gun dan de meeste anderen (zoals BzP al eerder opmerkte geloof ik). Die eerste twee kogels zitten zo dicht op elkaar dat ze als een single shot met dubbele damage werken. Op lange afstand werkt ie dan een beetje als een SMR, maar op korte afstand kun je gerust de knop indrukken voor een leuke sproei actie (al dan niet hipfire). En als die eerste twee kogels iemands hoofd in vliegen op korte afstand is het ook een instant kill.
Ghost is overigens een ontzettende teleurstelling voor mij. Als er een enemy UAV is, dan is je reactie snel 'ah, ik ga op zoek naar de tegenstander, die ziet mij nu niet op de radar'. Vaak loop ik dan alsnog tegen een kogelregen op, en kon ik beter net doen of er geen UAV was en gewoon m'n eigen ding blijven doen.
Hoe zit het met die drie opties die je krijgt bij een prestige?![]()
Heb laatst even met select fire op dat ding gespeeld, gaat best lekkerquote:Op donderdag 13 december 2012 23:09 schreef HenkPel het volgende:
Ik heb de AN-94 net vrijgespeeld. Ik was van plan m'n FAL mee te nemen in een prestige, maar dan kom ik misschien wel nooit meer aan de AN-94 toe. De FAL (level 20) heb je vrij snel weer, die laatste levels gaan nogal wat trager.
De AN-94 is wel een heel andere gun dan de meeste anderen (zoals BzP al eerder opmerkte geloof ik). Die eerste twee kogels zitten zo dicht op elkaar dat ze als een single shot met dubbele damage werken. Op lange afstand werkt ie dan een beetje als een SMR, maar op korte afstand kun je gerust de knop indrukken voor een leuke sproei actie (al dan niet hipfire). En als die eerste twee kogels iemands hoofd in vliegen op korte afstand is het ook een instant kill.
Ghost is overigens een ontzettende teleurstelling voor mij. Als er een enemy UAV is, dan is je reactie snel 'ah, ik ga op zoek naar de tegenstander, die ziet mij nu niet op de radar'. Vaak loop ik dan alsnog tegen een kogelregen op, en kon ik beter net doen of er geen UAV was en gewoon m'n eigen ding blijven doen.
Hoe zit het met die drie opties die je krijgt bij een prestige?
Die drie opties is a) stats resetten (dus weer bij 0 beginnen), b) al je unlock tokens voor die prestige terug of c) extra custom class![]()
Eeeh, dat had ik gelezen ja.Het is mij alleen niet overal duidelijk wat er mee bedoeld wordt. Extra custom class slot snap ik. Maar welke stats worden precies gereset? Kills, wins, K/D ratio enz.? Wat schiet je daarmee op? Of gaat het ook om 'prone kills', en UAV assists enzo zodat je die challenges opnieuw kunt halen?
En unlock tokens terugkrijgen begrijp ik ook niet helemaal. Ik heb nu op level 55 nog 10 tokens over. Een heleboel dingen gebruik ik toch niet, dus die heb ik nooit unlocked. Alle shotguns, launchers en LMG's bijvoorbeeld.![]()
Voor zover ik weet word gewoon alles gereset en begin je dus echt bij 0, complete wipe dus. Over die tokens, sommige mensen gebruiken ze wel allemaal en dan kan het dus dat je op lvl 55 geen tokens meer over hebt voor je AN94 oidquote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef HenkPel het volgende:
Eeeh, dat had ik gelezen ja.Het is mij alleen niet overal duidelijk wat er mee bedoeld wordt. Extra custom class slot snap ik. Maar welke stats worden precies gereset? Kills, wins, K/D ratio enz.? Wat schiet je daarmee op? Of gaat het ook om 'prone kills', en UAV assists enzo zodat je die challenges opnieuw kunt halen?
En unlock tokens terugkrijgen begrijp ik ook niet helemaal. Ik heb nu op level 55 nog 10 tokens over. Een heleboel dingen gebruik ik toch niet, dus die heb ik nooit unlocked. Alle shotguns, launchers en LMG's bijvoorbeeld.![]()
![]()
En als je een Perk meewilt naar de volgende prestige, wat moet je dan doen?RvP; Feyenoord
Gewoon naar de betreffende perk gaan in create a class na het prestigen en op RB drukken wanneer je met je vakje op die perk staat.
Sticks and Stones gedaan vanavond met een paar anderen, vermakelijk.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Vriend van mij heeft een profile ban gekregen.. sukkel liep dan ook met een callsign met daarin I HATE ISLAM op de achtergrond van een amerikaanse vlag. hij mag gewoon nog spelen. alleen ze plaatje niet meer aanpassen..
als het goed is vanavond balista iron sight.. lijkt me wel grappig!![]()
Tja den vraag je erom.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:26 schreef JaafkeGB het volgende:
Vriend van mij heeft een profile ban gekregen.. sukkel liep dan ook met een callsign met daarin I HATE ISLAM op de achtergrond van een amerikaanse vlag. hij mag gewoon nog spelen. alleen ze plaatje niet meer aanpassen..
als het goed is vanavond balista iron sight.. lijkt me wel grappig!
Wel grappig dat mensen hier nu met de AN94 aan het experimenteren zijn, ik ben nu met de FAL aant kutten en het bevalt me wel.
Nu quickdraw en grip erop.
Iemand nog tips voor fijne attachments?
Op select fire na dan
Ja ik ben wat attachments aan het proberen.quote:
Je kunt ook misschien vertellen waarom je het "" vindt?
En dit bedoelde ik nu metIPV tips geven gaat meneer stoma je afkrakenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:21 schreef BzP het volgende:
[..]
Gast, ik snap je wel omdat je net komt kijken hier.
Maar als je oplet dan doe ik normaal tegen iedereen hier behalve Litmanen en Stoma.
Hun komen al jaren hier de badboys uithangen en alles wat iedereen zegt hier afkeuren en relativeren.
Alleen de tips die hun brengen zijn goed en toe te passen, alles wat de anderen zeggen klopt niet volgens hun.
Lees ff tussen de regels door aub.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Daarom zit er ook een grip bij omdat het niks helptquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:48 schreef KoningStoma het volgende:
Omdat dat ding 0 recoil of wat dan ook heeft...![]()
Ik wacht wel op een non trol die me tips geeftVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
De grip helpt serieus voor geen meter, FAL heeft al bijna geen recoil.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Daarom zit er ook een grip bij omdat het niks helpt![]()
Ik wacht wel op een non trol die me tips geeft![]()
Denk je ook niet dat het een beetje helpt met long shots in bvb Turbine?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De grip helpt serieus voor geen meter, FAL heeft al bijna geen recoil.
Ik zal eens kijken of ik die weapon charts eens kan vindenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Foregrip reduceerd sway wanneer je ADS gebruikt. De Fal heeft van zichzelf al weinig sway, dus is de foregrip niet echt nodig.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:47 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja ik ben wat attachments aan het proberen.
Je kunt ook misschien vertellen waarom je het "" vindt?
Maar dat ding staat zo mooi op elk wapen!
Het zal wel effect hebben, maar lang niet zoveel als bv op de SWAT of MTAR.
edit: Double XP weekend!? Niceness!Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Dat merkte ik idd dat er nauwelijks sway was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Foregrip reduceerd sway wanneer je ADS gebruikt. De Fal heeft van zichzelf al weinig sway, dus is de foregrip niet echt nodig.
Maar dat ding staat zo mooi op elk wapen!
Het zal wel effect hebben, maar lang niet zoveel als bv op de SWAT of MTAR.
edit: Double XP weekend!? Niceness!
Dus welke attachments zijn the way to go?
QD & ?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Voor accuracy? Of wat wil je bereiken? Hoeveel attachments wil je gebruiken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat merkte ik idd dat er nauwelijks sway was.
Dus welke attachments zijn the way to go?
QD & ?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Quickdraw,Holo sight en selectfire op je fal en je bent zowat onsterfelijk. Hipfire op de fal is belachelijk ik heb er close range smg's mee geowned.
Eventueel als je agressief speelt de holo sight eraf en silencer erop![]()
Is long barrel niet voor range?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Voor accuracy? Of wat wil je bereiken? Hoeveel attachments wil je gebruiken?
Wist niet dat die op de FAL was?
*rubs hands*Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
2 hitkill he van close range, merkte ook dat het makkelijk ging met een snelle trigger fingerquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Quickdraw,Holo sight en selectfire op je fal en je bent zowat onsterfelijk. Hipfire op de fal is belachelijk ik heb er close range smg's mee geowned.
Eventueel als je agressief speelt de holo sight eraf en silencer eropVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Met selectfire schiet hij zo snel als het kan dus eigenlijk ben je lomp als je het niet gebruikt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:13 schreef BzP het volgende:
[..]
2 hitkill he van close range, merkte ook dat het makkelijk ging met een snelle trigger finger![]()
Ik faal met de fal, kan gewoon niet switchen tussen full auto wapens en semi auto burst.
Ik houd de vinger op de trekker, maar na 3 kogels doet ie niks meer en denk ik weer OWJA, maar dan zit ik al naar een killcam te kijken.
Of je hebt hem misschien niet unlocked?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met selectfire schiet hij zo snel als het kan dus eigenlijk ben je lomp als je het niet gebruikt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik dacht dat select fire ook wat andere eigenschappen van je gun nerfde? FF kijken, had ergens zoiets gelezen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met selectfire schiet hij zo snel als het kan dus eigenlijk ben je lomp als je het niet gebruikt.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ja maar zodra je het hebt zou ik het standaard gebruiken. Voor het echte long range werk kun je hem zo terug zetten maar dat is alleen nodig op Turbine.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Of je hebt hem misschien niet unlocked?![]()
If you change a full auto gun to burst, does the gun do more damage or is it more accurate?
No damage increase, and I'm pretty sure no accuracy increase. The only thing is adding a delay between 3 shots (I don't know how much of a delay). Although this will kill your gun at close range, at far ranges it will help to control your firing and maintain accuracy.
Also can you get select fire for the fal so it can be burst fire an if so does this make it less powerful or less accurate?
Select fire on the FAL makes it full-auto. It doesn't increase/decrease the power or accuracy, just full auto. It helps if you don't have a fast finger, but tbh, if you've got a fast trigger finger, it won't make too much of a difference. You're probably better off with another attachment, same goes for SMR.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ik gebruik trouwens meestal de MSMC met long barrel, laser (hipfire acc.) en een red dot.
Ook een alles killer.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Verschilt zwaar per gun, driftor heeft er een mooie vid van.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik dacht dat select fire ook wat andere eigenschappen van je gun nerfde? FF kijken, had ergens zoiets gelezen.
De MSMC is de shit he
Ja echt! Heerlijk licht wapen, schiet snel en accuraat enz. Prima allroundertje. Ik ben niet zo'n long distance man, dus de range interesseert me geen ene reet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Verschilt zwaar per gun, driftor heeft er een mooie vid van.
De MSMC is de shit hePerry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Waarom de long barrel dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
. Ik ben niet zo'n long distance man, dus de range interesseert me geen ene reet.
Mid-rangequote:Op vrijdag 14 december 2012 11:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Waarom de long barrel dan als ik vragen mag?Als ik iemand zie rennen halverwege de map, wil ik hem wel kunnen raken.
Long distance zie ik als 3/4 maplengte.
Dat filmpje slaat nergens op hij schiet stilstaande mensen een burst in hun buik iedereen weet dat dat amper gebeurd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Verschilt zwaar per gun, driftor heeft er een mooie vid van.
De MSMC is de shit he![]()
Wat is een betere manier volgens jou om damage en recoil te testen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat filmpje slaat nergens op hij schiet stilstaande mensen een burst in hun buik iedereen weet dat dat amper gebeurd.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik zou het niet weten anders had ik het zelf wel gemaaktquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:07 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat is een betere manier volgens jou om damage en recoil te testen?
Zulke proefjes moet je altijd met een hele flinke korrel zout nemen. Probeer die swat maar eens uit me selectfire ik raak daar zo belachelijk veel headshots mee dat je het verschil in Damage niet merkt.![]()
Ja zo'n damage test is inderdaad relatief gezien de vele mogelijkheden tot speelstijlen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten anders had ik het zelf wel gemaakt
Zulke proefjes moet je altijd met een hele flinke korrel zout nemen. Probeer die swat maar eens uit me selectfire ik raak daar zo belachelijk veel headshots mee dat je het verschil in Damage niet merkt.
Maar je kan het wel als een richtlijn gebruiken op een gemiddelde performance van een gun.
En het kan onwetende mensen een nieuwe view geven op een gun/attachment combo.
Verder heeft iedereen wel z'n favo guns, en het valt me op dat de guns erg balanced zijn.
Er is ook een thread op COD forums met "what do you predict to be the most used set up"
Nou je moet eens weten hoeveel verschillende set ups genoemd zijn.
+1 for treyarcVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Double XP weekend, meer mensen die op pc spelen die vanavond willen knallen?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Vanaf wanneer is dat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:37 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Double XP weekend, meer mensen die op pc spelen die vanavond willen knallen?![]()
Vandaag geloof ik. Lemme check.quote:
Hoe is het met FC3 afgelopen?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
![]()
Ik ben zelf ook tot de conclusie gekomen dat de FAL veel beter voor me werkt dan de AN-94. Het is echt de beste multiplayer gun die ik ooit gebruikt heb, welke game dan ook.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Daarom zit er ook een grip bij omdat het niks helpt![]()
Ik wacht wel op een non trol die me tips geeft
Ik zou select fire afraden, je schiet inderdaad net zo snel met een snelle vinger, en de recoil gaat omhoog met full auto. Dat helpt niet met long shots, en daar is de FAL juist uitermate geschikt voor. Zonder select fire heb je in mijn ogen de foregrip dan ook niet nodig. Dat scheelt dus twee attachments als je semi auto leert of kan gebruiken.
De suppressor is voor mij een must, maar die zou ik op elk wapen zetten. Het is erg prettig om niet teveel flash te hebben, en het blijft me verbazen hoe veel mensen het niet snappen als hun teammates dood neervallen, maar ze geen rood puntje kunnen vinden.
De target finder helpt enorm bij long shot kills, en counter sniper praktijken. Deze heeft ook nog eens de meest heldere lens (veel minder donker dan andere scopes).
Voor mij is de gun helemaal af met een laser sight erbij. Ideaal voor CQB (zeg maar dag met je MSMC tuinsproeier als je niet snel genoeg bent), en uberhaupt helpt een kleinere hipfire crosshair je bij het mikken, ook als je wel naar ADS gaat.
Dit is hoe ik hem gebruik, en ik speel sinds die set-up eigenlijk bijna nergens anders meer mee.![]()
Overigens ben ik het ook met BzP eens (nee, ik probeer niet zijn vriendje te worden) dat er te veel naar gezeik van zielige gamers wordt geluisterd. Neem nou de UAV die nu meer punten kost. Het scheelt niet extreem veel, maar er zijn nota bene tig manieren om een UAV te dwarsbomen: Alle launchers, de black hat, een counter UAV, een hunter killer drone, de ghost perk. Als je wilt kun je hem zelfs gewoon uit de lucht knallen.
In plaats van lopen zeiken dat de ontwikkelaars het voor jou makkelijker moeten maken omdat je lui bent, kun je ook gewoon een van bovenstaande manieren gebruiken om een scorestreak van de tegenstander waardeloos te maken!![]()
K/D 1.31 en Win/Loss 2.98, ik speel alleen maar objective, hoe vaak ik daar bij dood ga boeit me vrij weinig, want ik haal wel mijn K9 en Swarmquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:31 schreef Alovenac het volgende:
Wat is jullie K/D ratio momenteel en hoe ver zijn jullie?En hoe bedoel je hoe ver? Als in level/prestige? Ik ben nu level 38 2e prestige.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Precies!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:10 schreef HenkPel het volgende:
Overigens ben ik het ook met BzP eens (nee, ik probeer niet zijn vriendje te worden) dat er te veel naar gezeik van zielige gamers wordt geluisterd. Neem nou de UAV die nu meer punten kost. Het scheelt niet extreem veel, maar er zijn nota bene tig manieren om een UAV te dwarsbomen: Alle launchers, de black hat, een counter UAV, een hunter killer drone, de ghost perk. Als je wilt kun je hem zelfs gewoon uit de lucht knallen.
In plaats van lopen zeiken dat de ontwikkelaars het voor jou makkelijker moeten maken omdat je lui bent, kun je ook gewoon een van bovenstaande manieren gebruiken om een scorestreak van de tegenstander waardeloos te maken!
Beetje nadenken en de equipment toepassen om een situatie te behandelen.
En anders een beetje teamwork gebruiken.
Gister een Orbital VSAT gesloopt met een EMP, die gast moest wel ragen
Welke prestige inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
K/D 1.31 en Win/Loss 2.98, ik speel alleen maar objective, hoe vaak ik daar bij dood ga boeit me vrij weinig, want ik haal wel mijn K9 en SwarmEn hoe bedoel je hoe ver? Als in level/prestige? Ik ben nu level 38 2e prestige.
. Netjes!
![]()
Nou ik vind die aanpassing aan de UAV wel de juiste, ik heb games gezien waar er vier van die dingen in de lucht hingenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:10 schreef HenkPel het volgende:
In plaats van lopen zeiken dat de ontwikkelaars het voor jou makkelijker moeten maken omdat je lui bent, kun je ook gewoon een van bovenstaande manieren gebruiken om een scorestreak van de tegenstander waardeloos te maken!Al heb ik na die fix ook al een paar keer drie van die dingen tegelijk in de lucht gezien
![]()
![]()
? Kan dat?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:39 schreef BzP het volgende:
[..]
Precies!
Beetje nadenken en de equipment toepassen om een situatie te behandelen.
En anders een beetje teamwork gebruiken.
Gister een Orbital VSAT gesloopt met een EMP, die gast moest wel ragenEen satteliet die in de ruimte hangt, met een EMP onschadelijk maken. Dat is wel HEEL erg lame.
Meh mijn K/D is 0.88
Iemand tips om meer kills te krijgen en minder deaths?
Of tips om hogere scorestreaks te krijgen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja er is nog wel meer lame in CODquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
? Kan dat?Een satteliet die in de ruimte hangt, met een EMP onschadelijk maken. Dat is wel HEEL erg lame.
haha
Maar bij de Vsat staat dat it cant be shot down, meer niet.
En de EMP haalt gewoon je complete radar weg, dusja de VSAT kan misschien wel boven je hangen maar als jij geen ontvangst apperatuur hebt dan heb je er nog altijd niks aan
Raak schietenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:02 schreef bobbernaut het volgende:
Meh mijn K/D is 0.88
Of tips om hogere scorestreaks te krijgen?
Combat training
PartyOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik zou gewoon scorestreaks instellen naar jou mogelijkheden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:02 schreef bobbernaut het volgende:
Meh mijn K/D is 0.88
Of tips om hogere scorestreaks te krijgen?
Haal je een lightning strike 1 x per 5 potjes dan zou ik niks hogers instellen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Iemand al die vsat/emp/swarm combo gebruikt?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
4 x 75 = 300 puntenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nou ik vind die aanpassing aan de UAV wel de juiste, ik heb games gezien waar er vier van die dingen in de lucht hingenAl heb ik na die fix ook al een paar keer drie van die dingen tegelijk in de lucht gezien
Eruit knallen die hap!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja ik heb ook de UAV, dat vliegtuigje en Care packagequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik zou gewoon scorestreaks instellen naar jou mogelijkheden.
Haal je een lightning strike 1 x per 5 potjes dan zou ik niks hogers instellen.
Hoe laat begint double XP?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Is toch eigenlijk niks mis mee? Als ik met vrienden speel hebben we meestal allemaal een UAV, die proberen we tegelijkertijd in te zetten. Dan is het net een soort Orbital VSAT.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nou ik vind die aanpassing aan de UAV wel de juiste, ik heb games gezien waar er vier van die dingen in de lucht hingenAl heb ik na die fix ook al een paar keer drie van die dingen tegelijk in de lucht gezien
Ik speel vaker met Counter UAV of Guardian trouwens.
10 AM PST = 5 PM CET. Dus vanaf 17:00 vanavondquote:Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Houden zo man, verder zijn er echt heel veel tips maar het belangrijkste is map awareness en spawn kennis, je hebt geen tijger reflexes nodig om goed te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de UAV, dat vliegtuigje en Care package
Een goede grijze massa is 3/4 van het werk.
Anticiperen en op hoeken pre aimen etc.
Er zijn zo veel factoren, je kan ook op youtube goede spelers bestuderen.
Fearcrads, themarkofJ of Xjawz helpt ook met veel tips voor beginners.
succes
http://www.youtube.com/user/themarkofjVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
1 tip die ik sowieso hanteer. Als je een vijand ziet en je weet niet zeker of je hem kan killen, laat hem lopen. Geen slapende honden wakker maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:02 schreef bobbernaut het volgende:
Meh mijn K/D is 0.88
Of tips om hogere scorestreaks te krijgen?Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ah handige tips, sommige gebruik ik nu bijvoorbeeld niet, zoals voor de hoek al aimenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Houden zo man, verder zijn er echt heel veel tips maar het belangrijkste is map awareness en spawn kennis, je hebt geen tijger reflexes nodig om goed te doen.
Een goede grijze massa is 3/4 van het werk.
Anticiperen en op hoeken pre aimen etc.
Er zijn zo veel factoren, je kan ook op youtube goede spelers bestuderen.
Fearcrads, themarkofJ of Xjawz helpt ook met veel tips voor beginners.
succes
http://www.youtube.com/user/themarkofj
Ja ik kijk ook naar die video's maar ik zie niet iets wat hun zo goed maakt?
Hoewel, ze zoeken vaker dekking, en ik ren vaak een beetje rondDus misschien is dekking zoeken ook wel handig
Hmm zal ik proberen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
1 tip die ik sowieso hanteer. Als je een vijand ziet en je weet niet zeker of je hem kan killen, laat hem lopen. Geen slapende honden wakker maken.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit ook ja, pick your fights.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:12 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
1 tip die ik sowieso hanteer. Als je een vijand ziet en je weet niet zeker of je hem kan killen, laat hem lopen. Geen slapende honden wakker maken.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Beste tip die ik je kan meegeven is; als je iemand kapot wil schieten, maar hij loopt de hoek om, ga hem dan niet achterna. Probeer hem eventueel te flanken, of loop gewoon een andere kant op.
Ook zo. Ze wachten je altijd op. Daarom loop ik met een shotgun als secondary rond. Crouch, de hoek om en 1 schot. 50/50 kans.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Beste tip die ik je kan meegeven is; als je iemand kapot wil schieten, maar hij loopt de hoek om, ga hem dan niet achterna. Probeer hem eventueel te flanken, of loop gewoon een andere kant op.
Owja, laat je niet door een negatieve K/D ratio uit het veld slaan. Soms speel ik 40-8, soms 12-28. Dit zegt niks over je skills.
Ronrennen als een kip zonder kop is een doodvonnis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah handige tips, sommige gebruik ik nu bijvoorbeeld niet, zoals voor de hoek al aimen
Ja ik kijk ook naar die video's maar ik zie niet iets wat hun zo goed maakt?
Hoewel, ze zoeken vaker dekking, en ik ren vaak een beetje rondDus misschien is dekking zoeken ook wel handig
[..]
Hmm zal ik proberen!
Het is ook heel belangrijk om bepaalde paden te ontwijken.
Je geeft aan dat je veel rent, pak dan altijd een SMG en zorg dat je je battles op korte afstand houdt.
Hipfire van dichtbij en zorg dat je moelijk te raken bent.
Wat ik ook heel fijn vind is lightweight + flack jacket en stock op je SMG dan vlieg je echt de hoeken om terwijl je ingezoomd bent.
en daarbij ben je zelf moelijker te rakenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Daar heb ik echt een vreselijke hekel aan, primary gunfighter als wildcard en dan met pdw en shotgun.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ook zo. Ze wachten je altijd op. Daarom loop ik met een shotgun als secondary rond. Crouch, de hoek om en 1 schot. 50/50 kans.
Owja, laat je niet door een negatieve K/D ratio uit het veld slaan. Soms speel ik 40-8, soms 12-28. Dit zegt niks over je skills.
Ik jump shot weleens om hoeken, daar zet je ze op het verkeerde been mee vaak.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ook zo. Ze wachten je altijd op. Daarom loop ik met een shotgun als secondary rond. Crouch, de hoek om en 1 schot. 50/50 kans.
Soms ook jump en dan meteen drop om echt een etter te zijn
MSMC met EOtech, foregrip en laser. Dus de SMG heb ik alquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Ronrennen als een kip zonder kop is een doodvonnis.
Het is ook heel belangrijk om bepaalde paden te ontwijken.
Je geeft aan dat je veel rent, pak dan altijd een SMG en zorg dat je je battles op korte afstand houdt.
Hipfire van dichtbij en zorg dat je moelijk te raken bent.
Wat ik ook heel fijn vind is lightweight + flack jacket en stock op je SMG dan vlieg je echt de hoeken om terwijl je ingezoomd bent.
en daarbij ben je zelf moelijker te raken
Maar ik zal erop letten de volgende keer!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar je ook vooral niet ergeren als je doodgaat op een lompe manier, op een of andere manier trigger je dan zo'n neerwaardse spiraalquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
MSMC met EOtech, foregrip en laser. Dus de SMG heb ik al
Maar ik zal erop letten de volgende keer!
Maak je nog een MSMC setup met laser en silencer die silencer is vaak nuttiger dan je denktVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Shock grenade gooien. Vaak zitten ze direct om de hoek, de faalhazen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:21 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik jump shot weleens om hoeken, daar zet je ze op het verkeerde been mee vaak.
Soms ook jump en dan meteen drop om echt een etter te zijn
fixedquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
10 AM PST = 7 PM CET. Dus vanaf 19:00 vanavond![]()
Ah die grafdingen, die kunnen ook handig zijn ja als je je rug wilt dekkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Shock grenade gooien. Vaak zitten ze direct om de hoek, de faalhazen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Grootste tip die ik heb is uit het midden van de map blijven en beetje voorspellen waar enemy's vandaan komen. Overigens zegt KD niet veel SPM is veel belangrijker.![]()
Sorry maar het is allemaal niet belangrijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Grootste tip die ik heb is uit het midden van de map blijven en beetje voorspellen waar enemy's vandaan komen. Overigens zegt KD niet veel SPM is veel belangrijker.
Dat je er lol in hebt is belangrijkVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hetzelfde geldt voor confrontaties waarbij je hebt mis geschoten en terug om de hoek moest gaan om te herladen. Niet meteen weer om de hoek gaan gluren, die ander wacht gewoon tot jij je kop weer laat zien. Meestal draai ik dan om en ga de andere kant op.quote:
Verder; niet als een kip zonder kop rondrennen, maar wel blijven bewegen door het level. Als je dat te weinig doet, wordt je de hele tijd van achter genomen.
Altijd door blijven knallen tot je het '100' punten tekstje ziet. Soms denk je dat je wel genoeg kogels in iemand hebt gepompt en ga je alvast herladen, maar dan blijkt hij toch niet dood te zijn.
Voorkom onnodige deaths door betty's bijvoorbeeld. Ik heb geen enkele class zonder engineer, ik weiger mezelf te laten vangen door een mijn. Dit geeft tevens informatie over waar iemand zich heeft verschanst. Granaatje naar binnen smijten en gewoon weer weggaan. Of hij nou dood is of niet. Je kan ze ook gaan opzoeken als je daar zin in hebt, ik vind die kat en muis spelletjes altijd wel leuk.
Wat dat betreft; hulde aan de campers (zonder sarcasme). Als iedereen alleen maar rondrent met SMG's verhuis ik vaak naar een andere server. Ik vind het tactische aspect van COD juist het meest vermakelijke.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je plezier hebt in een spel waar je 188 spm hebt en een kd van 0.34 en ja deze knakker zat in mijn teamquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Sorry maar het is allemaal niet belangrijk.
Dat je er lol in hebt is belangrijk![]()
Idd, ben hem te slim af en probeer een blokje om te lopen om hem te pakken als het gaat, en anders vergeten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:39 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor confrontaties waarbij je hebt mis geschoten en terug om de hoek moest gaan om te herladen. Niet meteen weer om de hoek gaan gluren, die ander wacht gewoon tot jij je kop weer laat zien. Meestal draai ik dan om en ga de andere kant op.
Verder draag ik altijd een handgun omdat switchen naar je handgun sneller is dan reloaden (met fast mag!)Jip, zoals die ajaxied zei, het midden vermijden en langs de kanten lopen, zo wordt je niet snel van achter gepaktquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:39 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Verder; niet als een kip zonder kop rondrennen, maar wel blijven bewegen door het level. Als je dat te weinig doet, wordt je de hele tijd van achter genomen.
Hier heeft iedereen helaas last van, dat is lag en daar kan je niks aan doenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:39 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Altijd door blijven knallen tot je het '100' punten tekstje ziet. Soms denk je dat je wel genoeg kogels in iemand hebt gepompt en ga je alvast herladen, maar dan blijkt hij toch niet dood te zijn.
Engineer is super met een black hat, je ziet de betties liggen en dan hack je ze door de muur heen, ff een x schieten om de rat uit het holletje te lokken en hem te laten sterven in zn eigen opgezette muizenvalquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:39 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Voorkom onnodige deaths door betty's bijvoorbeeld. Ik heb geen enkele class zonder engineer, ik weiger mezelf te laten vangen door een mijn. Dit geeft tevens informatie over waar iemand zich heeft verschanst. Granaatje naar binnen smijten en gewoon weer weggaan. Of hij nou dood is of niet. Je kan ze ook gaan opzoeken als je daar zin in hebt, ik vind die kat en muis spelletjes altijd wel leuk.
Wat dat betreft; hulde aan de campers (zonder sarcasme). Als iedereen alleen maar rondrent met SMG's verhuis ik vaak naar een andere server.
En toch heb je die mensen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je plezier hebt in een spel waar je 188 spm hebt en een kd van 0.34 en ja deze knakker zat in mijn team
Iedereen in zn eigen waarde laten zeg ik dan.
Dit is tevens geen reden dat SPM belangrijk is imo.
Als iemand het geweldig vind om met een assault shield te lopen met een 0.3 KD dan is het gewoon zo.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wel een reden voor mij om na een pot alweer een andere lobby te zoeken. Want je kan er gif opnemen dat ik uiteindelijk slachtoffer wordt van de killstreaks van de tegenstander. Snel winnen en leavenquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:48 schreef BzP het volgende:
[..]
En toch heb je die mensen.
Iedereen in zn eigen waarde laten zeg ik dan.
Dit is tevens geen reden dat SPM belangrijk is imo.
Als iemand het geweldig vind om met een assault shield te lopen met een 0.3 KD dan is het gewoon zo.![]()
![]()
Ik vind alleen met een crossbow rond rennen ook leukGa meestal nog positief ook
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oh als zo'n josti in jou team zit?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel een reden voor mij om na een pot alweer een andere lobby te zoeken. Want je kan er gif opnemen dat ik uiteindelijk slachtoffer wordt van de killstreaks van de tegenstander. Snel winnen en leaven
Dat zeker, daarom haat ik teamgames als ik alleen speel.
Ik erger me te vaak aan anderenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja die neerwaardse spiraal merk ik idd, als al mijn potjes slecht zijn ga ik vanzelf ook slecht spelen..quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Maar je ook vooral niet ergeren als je doodgaat op een lompe manier, op een of andere manier trigger je dan zo'n neerwaardse spiraal
Maak je nog een MSMC setup met laser en silencer die silencer is vaak nuttiger dan je denktDit, al die mensen die KD altijd zo belangrijk vinden, leuk om mee te patsen maar t gaat idd om de lol die je hebtquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Sorry maar het is allemaal niet belangrijk.
Dat je er lol in hebt is belangrijkJa hier moet ik ook gaan denken! Gebeurt mij te vaak..quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:39 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor confrontaties waarbij je hebt mis geschoten en terug om de hoek moest gaan om te herladen. Niet meteen weer om de hoek gaan gluren, die ander wacht gewoon tot jij je kop weer laat zien. Meestal draai ik dan om en ga de andere kant op.Gebeurt mij helaas ook te vaak..quote:Verder; niet als een kip zonder kop rondrennen, maar wel blijven bewegen door het level. Als je dat te weinig doet, wordt je de hele tijd van achter genomen.
Altijd door blijven knallen tot je het '100' punten tekstje ziet. Soms denk je dat je wel genoeg kogels in iemand hebt gepompt en ga je alvast herladen, maar dan blijkt hij toch niet dood te zijn.Engineer heb ik, maar sinds de nerf van de black hat heb ik de black hat uit mijn classes gehaald.quote:Voorkom onnodige deaths door betty's bijvoorbeeld. Ik heb geen enkele class zonder engineer, ik weiger mezelf te laten vangen door een mijn. Dit geeft tevens informatie over waar iemand zich heeft verschanst. Granaatje naar binnen smijten en gewoon weer weggaan. Of hij nou dood is of niet. Je kan ze ook gaan opzoeken als je daar zin in hebt, ik vind die kat en muis spelletjes altijd wel leuk.
Wat dat betreft; hulde aan de campers (zonder sarcasme). Als iedereen alleen maar rondrent met SMG's verhuis ik vaak naar een andere server. Ik vind het tactische aspect van COD juist het meest vermakelijke.
Bouncing betty's zijn ook best kut.. Je bukt gewoon.
En anders loop je gewoon door, er is een best wel grote vertraging, je kan zo doorlopen zonder schadeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar vergeet niet dat hij een waarschuwing krijgt als je zijn mijn hackt of kapot schiet. Als hij slim is komt hij niet kijken, maar wacht hij jou op. Engineer heeft ook nog de vertraging op equipment, dus het werkt ook goed om langs een mijn te sprinten, dan krijgt hij geen waarschuwing en is hij dood voor de mijn ontploft.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:46 schreef BzP het volgende:Engineer is super met een black hat, je ziet de betties liggen en dan hack je ze door de muur heen, ff een x schieten om de rat uit het holletje te lokken en hem te laten sterven in zn eigen opgezette muizenval
Maar ik denk eigenlijk dat je beter bij de granaat kunt blijven als het nog niet zo lekker gaat.![]()
Nee hoor.quote:
edit: GMT +1..... My bad.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Ja gelukkig is 75% online achterlijk dus dan kom je ermee wegquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:54 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat hij een waarschuwing krijgt als je zijn mijn hackt of kapot schiet. Als hij slim is komt hij niet kijken, maar wacht hij jou op. Engineer heeft ook nog de vertraging op equipment, dus het werkt ook goed om langs een mijn te sprinten, dan krijgt hij geen waarschuwing en is hij dood voor de mijn ontploft.
Maar ik denk eigenlijk dat je beter bij de granaat kunt blijven als het nog niet zo lekker gaat.
Verder zijn betties/c4 superfijn met scavenger
CET is toch GMT+1quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee hoor.
edit: GMT +1..... My bad.
TDM vind ik te saai heel af en toe speel ik alleen KC maar meestal wacht ik tot er andere online zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Oh als zo'n josti in jou team zit?
Dat zeker, daarom haat ik teamgames als ik alleen speel.
Ik erger me te vaak aan anderen![]()
Ik vind multi team mosh pit super, echt fast paced.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
TDM vind ik te saai heel af en toe speel ik alleen KC maar meestal wacht ik tot er andere online zijn.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat is er eigenlijk generfd aan de black hat? Ik heb geen verschil gemerkt. In mijn ogen is het de beste tool tegen (counter) UAV's.![]()
Beste middel tegen uavs is ghost, of gewoon veel kills maken zodat de tegenstander geene streaks haaltquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef HenkPel het volgende:
Wat is er eigenlijk generfd aan de black hat? Ik heb geen verschil gemerkt. In mijn ogen is het de beste tool tegen (counter) UAV's.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Speel eigenlijk het liefst groundwar in Treyarch spellen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:58 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik vind multi team mosh pit super, echt fast paced.![]()
Nee, scheelt 1 uur en NL is GMT +1quote:
Met CET kom je op 17:00 uit. GMT is 18:00 (Greenwich, engeland), dus +1 voor NL en dan kom je op 19:00
Als jullie echt een goede speler willen zien op YouTube moeten je xcalizorz maar eens checken. Gebruikt meestal "slechte" wapens en haalt belachelijke scores![]()
lol hij vraagt wat er nerfed aan isquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beste middel tegen uavs is ghost, of gewoon veel kills maken zodat de tegenstander geene streaks haalt
Black hat heeft minder range en je kunt teammates CP's niet meer snel stelenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mwoah, zelfs als je heel goed bent kun je lang niet altijd voorkomen dat iemand een UAV haalt. Ik zit vaak genoeg in een team waar al mijn buddies een K/D ratio onder de 1.00 hebben, maar dan haal ik alsnog 3 UAV's en 2 counter UAV's.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beste middel tegen uavs is ghost, of gewoon veel kills maken zodat de tegenstander geene streaks haalt
Ghost werkt voor mij niet, geen idee waarom.![]()
Sorry maar ik had gelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:02 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee, scheelt 1 uur en NL is GMT +1
Met CET kom je op 17:00 uit. GMT is 18:00 (Greenwich, engeland), dus +1 voor NL en dan kom je op 19:00
http://en.wikipedia.org/wiki/Central_European_TimeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
+ hij zegt dat het de beste tool tegen uavs isquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:07 schreef BzP het volgende:
[..]
lol hij vraagt wat er nerfed aan is
Black hat heeft minder range en je kunt teammates CP's niet meer snel stelenDaar reageerde ik op.
Hij is idd goed, maar echt tips krijg je niet van hem imo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jullie echt een goede speler willen zien op YouTube moeten je xcalizorz maar eens checken. Gebruikt meestal "slechte" wapens en haalt belachelijke scores
Mijn favos zijn chris smoove en markofj, die hebbem zo'n chille commentaries en ik moet altijd om hun lachen.
Smoove is wel een camper, maar de beste commentator imoVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
C-c-c-c-combobreaker!!!
Sorry, very off-topic, maar de koffie kwam uit mn neus.....
Oh ja, dat ik inderdaad gelezen. Maar ik merk het niet echt omdat ik hem meestal bewaar voor UAV's, en dan is de range geen issue. Daarnaast jat ik nooit een CP van een teammate. Sterker nog, ik help hem juist om hem zelf te capturen door bijvoorbeeld een kant van de map te dekken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:07 schreef BzP het volgende:
[..]
lol hij vraagt wat er nerfed aan is
Black hat heeft minder range en je kunt teammates CP's niet meer snel stelen
Ik ben een zeer sociale TDM speler.![]()
![]()
Tips heb je toch niet nodig? Je ziet wat hij doet en hoe hij effectief is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:10 schreef BzP het volgende:
[..]
Hij is idd goed, maar echt tips krijg je niet van hem imo.
Mijn favos zijn chris smoove en markofj, die hebbem zo'n chille commentaries en ik moet altijd om hun lachen.
Smoove is wel een camper, maar de beste commentator imo![]()
Ik ook. Ik jat nooit een CP. Evenals dogtags, killed iemand bij KC een vijand, dan zijn de tags voor hem/haar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:11 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Oh ja, dat ik inderdaad gelezen. Maar ik merk het niet echt omdat ik hem meestal bewaar voor UAV's, en dan is de range geen issue. Daarnaast jat ik nooit een CP van een teammate. Sterker nog, ik help hem juist om hem zelf te capturen door bijvoorbeeld een kant van de map te dekken.
Ik ben een zeer sociale TDM speler.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Jij en ik niet, maar misschien andere mensen wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tips heb je toch niet nodig? Je ziet wat hij doet en hoe hij effectief is.
zoals bobbernaut
Nou als ik een tag zie liggen pak ik hem gewoonquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:25 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik jat nooit een CP. Evenals dogtags, killed iemand bij KC een vijand, dan zijn de tags voor hem/haar.
Doofenschmirz & Henkpel jullie zijn te goed voor de COD community
Jullie weten toch dat the good guys always come lastVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ook, behalve als een party member de kill heeft gemaaktquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou als ik een tag zie liggen pak ik hem gewoonVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik zie vaak tags liggen waar niemand in de buurt is. Dan ga ik hem echt niet laten liggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik ook, behalve als een party member de kill heeft gemaakt
Soms pak ik juist tags van mijn party maar dan heb ik bijna een vsat oid en dan spreken we dat ook af via micDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik kom alleen last wanneer de server vol zit met SMG rushers.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:52 schreef BzP het volgende:
Doofenschmirz & Henkpel jullie zijn te goed voor de COD community
Jullie weten toch dat the good guys always come last![]()
![]()
8 van de 10 lobbys dus?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:55 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Ik kom alleen last wanneer de server vol zit met SMG rushers.
Nee, meestal kan ik wel een leuke game vinden. Als het er een paar zijn vind ik dat ook niet erg trouwens. Er moet een beetje balans zijn. Als ik binnen een minuut vier keer geSMG-hipfire-killed wordt door vier verschillende spelers taai ik af. Alleen dan, ik quit verder nooit een game als ik verlies ofzo.![]()
Oe, dan zal je wel veel moeten aftaaien hahaquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef HenkPel het volgende:
Nee, meestal kan ik wel een leuke game vinden. Als het er een paar zijn vind ik dat ook niet erg trouwens. Er moet een beetje balans zijn. Als ik binnen een minuut vier keer geSMG-hipfire-killed wordt door vier verschillende spelers taai ik af. Alleen dan, ik quit verder nooit een game als ik verlies ofzo.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Sja SMG's zijn dodelijk van dichtbij en in die confrontaties heb je niets te zoeken met een AR. Hoop voor de AR liefhebbers dat er nog wat grotere mappen bij komen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef HenkPel het volgende:
Nee, meestal kan ik wel een leuke game vinden. Als het er een paar zijn vind ik dat ook niet erg trouwens. Er moet een beetje balans zijn. Als ik binnen een minuut vier keer geSMG-hipfire-killed wordt door vier verschillende spelers taai ik af. Alleen dan, ik quit verder nooit een game als ik verlies ofzo.![]()
Vanavond ben ik in elk geval online op de PC.
En om maar weer eens een beetje herrie te maken: dit is volgens mij de volgorde van benodigde skill van weinig naar veel voor wapen categorien.
Shotguns full auto
Shotguns semi auto
SMG's
Assault rifles full auto
LMG's
Assault rifles semi auto
Pistolen
Snipers semi auto
Snipers bolt action
Assault rifles 3 round burst
Ik weet dat het een beetje simplistisch is om dat zo te zeggen.![]()
![]()
Ajax boy laat maar, ik doe het welquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:11 schreef HenkPel het volgende:
En om maar weer eens een beetje herrie te maken: dit is volgens mij de volgorde van benodigde skill van weinig naar veel voor wapen categorien.
Shotguns full auto
Shotguns semi auto
SMG's
Assault rifles full auto
LMG's
Assault rifles semi auto
Pistolen
Snipers semi auto
Snipers bolt action
Assault rifles 3 round burst
Ik weet dat het een beetje simplistisch is om dat zo te zeggen.![]()
weet je wat het is, iedere class heeft zn zwakke en slechte punten.
Je moet de setup pakken wat het meeste bij je speelstijl past zodat je er het meeste uit kan halen.
Je kan met alle guns keihard ownen als je ze maar benut waar ze voor bedoeld zijn.
Verder is de map ook erg van belang, in turbine is een SMG/shotgun niet ideaal en in Hijacked is een sniper niet ideaal.
dus ik ben het niet helemaal eens met je lijstje
Die S12 en M1216 zijn belachelijk slecht dus daar heb je meer "skill" voor nodig om goede scores mee te halen![]()
Nee, het is ook complexer dan ik hier stel. Maar als iemand hetzelfde kan met de originele Sig Swat als met een PDW, vind ik dat een stuk knapper.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Ajax boy laat maar, ik doe het wel
weet je wat het is, iedere class heeft zn zwakke en slechte punten.
Je moet de setup pakken wat het meeste bij je speelstijl past zodat je er het meeste uit kan halen.
Je kan met alle guns keihard ownen als je ze maar benut waar ze voor bedoeld zijn.
Verder is de map ook erg van belang, in turbine is een SMG/shotgun niet ideaal en in Hijacked is een sniper niet ideaal.
dus ik ben het niet helemaal eens met je lijstje![]()
In Hijacked wel jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Nee, het is ook complexer dan ik hier stel. Maar als iemand hetzelfde kan met de originele Sig Swat als met een PDW, vind ik dat een stuk knapper.
Met een shotgun hoef je amper te mikken als je de lange afstanden ontwijkt, en dat is niet zo moeilijk in COD.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die S12 en M1216 zijn belachelijk slecht dus daar heb je meer "skill" voor nodig om goede scores mee te halen![]()
Nee dat klopt, maar je beperkt je zelf heel erg met rondrennen want anders wordt je op elk open stuk afgepikt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Met een shotgun hoef je amper te mikken als je de lange afstanden ontwijkt, en dat is niet zo moeilijk in COD.
Het is met alles geven en nemen.
Ik vind een 50-7 game met een shotgun veel indrukwekkender dan een 70-1 met de MSMC
Kom maar terug zodra je met allebei de shotguns 500 kills hebt gemaakt dan praten we verder.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Met een shotgun hoef je amper te mikken als je de lange afstanden ontwijkt, en dat is niet zo moeilijk in COD.![]()
Ik ben na 1 game met de S12 gekapt, teveel rageVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik geef het op (jouw shotgun uitdaging). Toegegeven, ik bak er niet zo veel van met een shotgun. Dat komt onder andere omdat ik ook over lange afstanden kills wil kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom maar terug zodra je met allebei de shotguns 500 kills hebt gemaakt dan praten we verder.
Neem mijn lijstje maar met een flinke korrel zout, ik ben natuurlijk bevooroordeeld.![]()
Meeste mensen die zeggen dat quickscopen geen skill heeft bakken er zelf ook niks vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:29 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Ik geef het op (jouw shotgun uitdaging). Toegegeven, ik bak er niet zo veel van met een shotgun. Dat komt onder andere omdat ik ook over lange afstanden kills wil kunnen maken.
Neem mijn lijstje maar met een flinke korrel zout, ik ben natuurlijk bevooroordeeld.
Dit hoort gewoon bij COD (het gelkaag dan he)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik heb moet nog bloodthirsty's met de M1216 of hoe dat kut ding ook heet en dan heb ik diamondcamo op de shotguns. De S12 is een droom vergeleken met dat dingquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef BzP het volgende:
Ik ben na 1 game met de S12 gekapt, teveel rage![]()
![]()
Quickscopen beheers ik ook niet (op consoles), maar die skill erken ik nog wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:31 schreef BzP het volgende:
[..]
Meeste mensen die zeggen dat quickscopen geen skill heeft bakken er zelf ook niks van
Dit hoort gewoon bij COD (het gelkaag dan he)![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:34 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Quickscopen beheers ik ook niet (op consoles), maar die skill erken ik nog wel. Eigenlijk juist daarom.![]()
Erken jij daar skill in? Beetje aimassist misbruiken met instakill wapens?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:34 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Quickscopen beheers ik ook niet (op consoles), maar die skill erken ik nog wel.![]()
![]()
Ik wil wel dikke gameplays zien als iemand beweert dat het geen skill is.
Anders is the logic flawed.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Idd, iedereen komt zo in Faze/optic toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen kan het en hoe meer tijd je er in steekt hoe beter het gaatVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik niet hoor. Als ik met een sniper rifle door een gebouw ga banjeren ben ik 9 van de 10 keer de sigaar als ik iemand tegenkom. Daarom heeft mijn enige sniper class ook een pistool, en maak ik met die class doorgaans meer kills met dat pistool dan met de sniper. Niet dat ik die class veel gebruik, want hij werkt voor mij dus ook niet goed.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen kan het en hoe meer tijd je er in steekt hoe beter het gaat![]()
Mocht ik ooit de behoefte hebben om een class te maken met een sniper dan geef ik je wel een paar vettuh quickladderstallscopes, collaterel en quadfeeds want dat kan iedereen als ik het ook kan![]()
![]()
Dat is wel makkelijk he: "Ik kan dat wel, maar ik heb er geen zin in". Laat maar zien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mocht ik ooit de behoefte hebben om een class te maken met een sniper dan geef ik je wel een paar vettuh quickladderstallscopes, collaterel en quadfeeds want dat kan iedereen als ik het ook kan
Ik zal vanavond eens een shotgun class proberen. Dan zal ik je eerlijk vertellen hoe dat ging. Ik heb geen idee hoe ik op mijn PS3 filmpjes moet bewaren en delen, dus je zult me maar moeten geloven.![]()
Vorig jaar tijdens mw3 heb ik al eens bewezen dat feeds met een sniper echt niet bijzonder zijn. Kwestie van de juiste plek en dat je tegenstanders retarded zijn. De meeste quickscopers gaan ook 1 om 1 die halen echt niet de hele avond dikke scoresquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:47 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk he: "Ik kan dat wel, maar ik heb er geen zin in". Laat maar zien.
Ik zal vanavond eens een shotgun class proberen. Dan zal ik je eerlijk vertellen hoe dat ging. Ik heb geen idee hoe ik op mijn PS3 filmpjes moet bewaren en delen, dus je zult me maar moeten geloven.![]()
Nu spreek je jezelf een beetje tegen. Ik dacht dat quickscopen zo makkelijk was? Nu zeg je dat het alleen makkelijk is met domme tegenstanders. Dan is alles makkelijk.![]()
Het is niet moeilijk maar om goede scores te halen moet je altijd tegen slechte spelers spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:07 schreef HenkPel het volgende:
Nu spreek je jezelf een beetje tegen. Ik dacht dat quickscopen zo makkelijk was? Nu zeg je dat het alleen makkelijk is met domme tegenstanders. Dan is alles makkelijk.![]()
Je bewees dat je zonder al teveel problemen een quadfeed kon maken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens mw3 heb ik al eens bewezen dat feeds met een sniper echt niet bijzonder zijn. Kwestie van de juiste plek en dat je tegenstanders retarded zijn. De meeste quickscopers gaan ook 1 om 1 die halen echt niet de hele avond dikke scores
dat deed je stilstaand op een spawn gericht.
Maar je zegt dat rondrennen en quickscopen geen skill vergt en dat iedereen dat kan.
Dan wil ik wel een volle gameplay zien waar je zonder moeite iedereen neermaait.
Goede of slechte tegenstanders, als de gun OP is en one shot kill no skill dan zou je goede spelers toch ook moeten slopen of zie ik dat verkeerd?
En als iedereen kan quickscopen dan zal iedereen een dikke KD met de sniper hebben.
Ik ren als een malle ermee rond maar ik heb net een 1 KD ofzo met de DSR.
Sommige postjes scoor ik 30-6 ermee maar sommige potjes ook 12-20 ofzo.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Oh nu is die quadfeed weer niet goed? Want het mocht ook al niet in dropzone want dat is te makkelijk heb je zelf gezegd. Zodra ik klaar ben met mijn montage ga ik voor jou wel een sniper gameplay uploaden.![]()
Ik geef een hele tekst en jij hebt het alleen over de quadfeed?
tsssss echt litmanen...
Ik zou zeggen laat maar een paar streaks zien waar je SMG style rusht met een sniper en alles plat ownt zoals faze/optic dat doet.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |