Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wisten jullie dat je wanneer je met ghost pro op een vlag springt in domination de omroeper niet zegt dat de enemy een vlag aan het verliezen is
waar heb je dat feitje vandaan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wisten jullie dat je wanneer je met ghost pro op een vlag springt in domination de omroeper niet zegt dat de enemy een vlag aan het verliezen is
Gehoord in een commentary van Xcal en heb het zelf net ook even uitgeprobeerd en het kloptquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef BzP het volgende:
[..]
waar heb je dat feitje vandaan?
Weet je hoevaak ik dat niet hoor omdat je omdat je op dat moment een andere voicemessage krijgt..
Zelfs Rossdale wist ditquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht echt dat dat common knowledge was
So common that hardly anyone knew...quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht echt dat dat common knowledge was
Niggah don't be hattin'quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Blijkbaar was de info nog niet tot limburg doorgedrongen inderdaad
'nuff said.quote:
Stadium zuigt hequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Oke, ik trek me woorden terug, knowloon is best een relaxte urban map.
En damz stadium echt een k map vol k campers.
speel je tdm?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Idd, vol campers en om elk hoekje moet je wel niet kijken, pure frustratie.
voornamelijk Domination.. Veel minder kutcampersquote:
kijk bzp zo kan het ook!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef vandermar het volgende:
Als iemand eens zin heeft om een potje te spelen, voeg me dan toe op xboxlive: vandermar89 is mijn gt.
Verveel me de laatste tijd nog al en ja, alleen spelen is ook niet altijd feest.
kheb genoeg vrienden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |