Bewustwording wat je gedaan hebt komt niet zozeer gelijk altijd.... Helemaal niet als je in een rare waan zit.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Melleyn het volgende:
Vraag me wel af hoe je eerst je 3 jongste kinderen vermoord en vervolgens pas een paniekaanval krijgt..
Mogen we hopen en vinden. Maar ik wil er geld op zetten dat het gaat gebeuren.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:02 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Heeft zij geen geen recht op en bovenal er lopen meer van dit soort figuren rond dus hopelijk gebeurt dat niet.
Daar is toch zo'n term voor... maar ik kom er niet op... Was volgens mij geen paniekaanval maar zo'n psychotische .. tsja ik kom er niet op...quote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Melleyn het volgende:
Vraag me wel af hoe je eerst je 3 jongste kinderen vermoord en vervolgens pas een paniekaanval krijgt..
Psychose?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n term voor... maar ik kom er niet op... Was volgens mij geen paniekaanval maar zo'n psychotische .. tsja ik kom er niet op...
Ik weet...quote:Op donderdag 13 december 2012 22:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mogen we hopen en vinden. Maar ik wil er geld op zetten dat het gaat gebeuren.
Psychose?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n term voor... maar ik kom er niet op... Was volgens mij geen paniekaanval maar zo'n psychotische .. tsja ik kom er niet op...
Dissociatie?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:06 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Correct.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef Marie30 het volgende:
Ja psychose bedoelde ik... En dat gaat sowieso gepaard met dissociatie hé.
Wat had hij dan? Heb ik gemist... Had mams vast ook voor hem verzonnenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef Melleyn het volgende:
Ik hoorde trouwens in een van die nieuwsfilmpjes dat de vader pas slecht nieuws had gekregen over zijn gezondheid en dat dat een van de mogelijke oorzaken zou kunnen zijn waarom mams het gedaan heeft, maar daar lees je dan weer niks over op de blog?
En wanneer heeft ze die laatste blogpost dan gemaakt? Wat een vreemd verhaal dit
Maar dan ga je toch niet van tevoren lachgas inslaan?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:08 schreef Marie30 het volgende:
Ja psychose bedoelde ik... En dat gaat sowieso gepaard met dissociatie hé.
Dat weet ik niet, de verslaggever zei het in een filmpje van gister. Zal eens kijken of ik hem nog kan vinden.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:09 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat had hij dan? Heb ik gemist... Had mams vast ook voor hem verzonnen
Klopt, het is sowieso moord met voorbedachte rade. Maar ik bedoelde na de moord van de drie, is ze volgens mij door dat trauma in een psychose geraakt ipv een paniekaanval... Een paniekaanval lijkt me te simpel als je wel eerst die drie kan vermoorden en kalm kan blijven?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet van tevoren lachgas inslaan?
Toen pas besefte de moeder wat zij gedaan had en kreeg daarna daar een heftige paniekaanval dat is mogelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 22:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Klopt, het is sowieso moord met voorbedachte rade. Maar ik bedoelde na de moord van de drie, is ze volgens mij door dat trauma in een psychose geraakt ipv een paniekaanval... Een paniekaanval lijkt me te simpel als je wel eerst die drie kan vermoorden en kalm kan blijven?
Ik ben geen dokter/hulpverlener dus ik ken er ook te weinig van...
Afkomst lijkt me toch ook niet zo heel relevant toch? Tenzij het betrekking zou hebben op medicijnen en het niet gebruiken bijvoorbeeld door afgeschafte (Nederlandse) vergoedingen daarop. Maar dat lijkt me hier niet echt het geval.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ah dat zou kunnen. Ik weet het niet hoor. Ik ging van de schrijfstijl op de blog uit... En het is eigenlijk ook niet honderd procent zeker wie die schreef (vermoed wel moeder) omdat er over iedereen in de derde persoon wordt geschreven; aardmannetjes, mams, paps...
Zullen toch het verder onderzoek moeten afwachten... Als ze inderdaad zichzelf ook nog wat wilde aandoen, gaan ze daar eventueel ook nog voorbereidingen van terug kunnen vinden.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:12 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Toen pas besefte de moeder wat zij gedaan had en kreeg daarna daar een heftige paniekaanval dat is mogelijk
Neen dat zeg ik ook nergens. Vroeg het me gewoon af... Nieuwsgierigheid, dat mag toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Afkomst lijkt me toch ook niet zo heel relevant toch? Tenzij het betrekking zou hebben op medicijnen en het niet gebruiken bijvoorbeeld door afgeschafte (Nederlandse) vergoedingen daarop. Maar dat lijkt me hier niet echt het geval.
Ik zie de relevantie er niet zo van in. Maar inderdaad, ik ben vaak ook nieuwsgierig naar minder relevante zaken dus kan verder eigenlijk weinig hierop zeggenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen dat zeg ik ook nergens. Vroeg het me gewoon af... Nieuwsgierigheid, dat mag toch?
Gelukkig voor jou heeft ze geen zelfmoord gepleegd!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef Expression het volgende:
Lafaards die zelfmoord plegenen ook nog je kinderen vermoorden
ik walg hier van
![]()
![]()
Tuurlijk is het wel relevant aan dit onderwerp, alleen al omdat in Nederland thuisscholing praktisch onmogelijk en in België schijnbaar niet. Iets waar mevrouw in kwestie best veel over schrijft in haar blog.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie er niet zo van in. Maar inderdaad, ik ben vaak ook nieuwsgierig naar minder relevante zaken dus kan verder eigenlijk weinig hierop zeggen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie er niet zo van in. Maar inderdaad, ik ben vaak ook nieuwsgierig naar minder relevante zaken dus kan verder eigenlijk weinig hierop zeggen.
Dat scheelt minstens twee kotsmannetjesquote:Op donderdag 13 december 2012 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou heeft ze geen zelfmoord gepleegd!
Wel geprobeerd.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou heeft ze geen zelfmoord gepleegd!
Zelfmoord laf noemen getuigt in mijn ogen van gebrek aan realiteitszin en empathie. Dat jij niet kan begrijpen hoe bepaalde mensen geestelijk volldig in de war zijn, prima. Begrijp echter ook dat dit komt doordat jij blijkbaar te weinig kennis hebt van de wereld of waarschijnlijk niet in staat bent anderen te begrijpen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:30 schreef Expression het volgende:
Lafaards die zelfmoord plegenen ook nog je kinderen vermoorden
ik walg hier van
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |