Kijk eens naar de laatste updates... een pagina terug of zo. Staat een link met een filmpje waarin het hele verhaal je duidelijk wordt.quote:
Zal eens kijken, thanks.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de laatste updates... een pagina terug of zo. Staat een link met een filmpje waarin het hele verhaal je duidelijk wordt.
Oke, zelfmoord is moedig en dapper.Go for it!quote:Op donderdag 13 december 2012 22:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zelfmoord laf noemen getuigt in mijn ogen van gebrek aan realiteitszin en empathie. Dat jij niet kan begrijpen hoe bepaalde mensen geestelijk volldig in de war zijn, prima. Begrijp echter ook dat dit komt doordat jij blijkbaar te weinig kennis hebt van de wereld of waarschijnlijk niet in staat bent anderen te begrijpen.
Maar goed, zoals de user boven mij al aangeeft is er in dit geval niet eens sprake van zelfmoord.
Denken dat zelfmoord makkelijk isquote:Op donderdag 13 december 2012 22:38 schreef Expression het volgende:
[..]
Oke, zelfmoord is moedig en dapper.Go for it!
Ook niet, maar er zit meer nuance in dan 'zelfmoord is laf'. Onschuldige kinderen vermoorden dat is laf.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:38 schreef Expression het volgende:
[..]
Oh mijn god, hoezo zwart-wit denkenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:38 schreef Expression het volgende:
[..]
Dus jij bent het eens dat zelfmoord (soms) een uitweg is??quote:Op donderdag 13 december 2012 22:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ook niet, maar er zit meer nuance in dan 'zelfmoord is laf'. Onschuldige kinderen vermoorden dat is laf.
Waar beweer ik dit?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denken dat zelfmoord makkelijk is
Er zit ook zeker meer nuance in dan 'kinderen vermoorden'.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ook niet, maar er zit meer nuance in dan 'zelfmoord is laf'. Onschuldige kinderen vermoorden dat is laf.
Ga dan ajb zelfmoord niet goed pratenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh mijn god, hoezo zwart-wit denken
Als het niet A is, MOET het wel B zijn
Ja daag, hier begin ik niet aan hoor.
Ik persoonlijk zou het (denk ik!!!) nooit doen omdat ik vind dat ik het niet kan maken tegenover mijn zoon en mijn moeder. En toen mijn vriend verongelukte wilde ik het wel...dus ik heb wel diep genoeg gezeten. Maar ik oordeel niet over mensen die het wel doen. Je moet al heel diep zitten om dit te overwegen, laat staan om het te doen. Wie ben ik om te zeggen dat zij moeten verder leven met die pijn? Maar aan de andere kant, wie ben ik om goed te keuren dat zij hun familie achterlaten met die pijn?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:42 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dus jij bent het eens dat zelfmoord (soms) een uitweg is??
Goedpraten? Aangeven dat JOUW achterlijke simplistische mening niet correct is, is meteen hetzelfde als goedpraten?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:43 schreef Expression het volgende:
[..]
Ga dan ajb zelfmoord niet goed praten
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja daag, hier begin ik niet aan hoor.
Ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Goedpraten? Aangeven dat JOUW achterlijke simplistische mening niet correct is, is meteen hetzelfde als goedpraten?
Klopt wel, ik denk eerlijk gezegd dat ze zelfs gedacht heeft dat ze dit voor hun bestwil gedaan heeft. Maar dat neemt niet weg, dat ik een kind vermoorden de lafste daad vind die er is. Een kind is altijd onschuldig. Ze had gewoon zelfmoord moeten plegen in plaats van dit... ook erg voor de kinderen... maar dit wat er nu gebeurd is... voor de achterblijvers is dit onmenselijk. En voor haar? Wat voor een leven heeft zij nog?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er zit ook zeker meer nuance in dan 'kinderen vermoorden'.
Wij bekijken het vanuit een heel andere invalshoek dan de moeder. Als je die blogs leest zie je dat ze erg bezorgd was over haar kinderen. Ik denk niet dat het makkelijk voor haar was om haar eigen kinderen te vermoorden, hoe fout het ook was.
Helaas heb ik daarna de fout gemaakt er toch op in te gaan. Maar goed, wanneer jij met een gek in discussie gaat blijf je natuurlijk ook tot het einde doorgaan he?quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Helaas heb ik daarna de fout gemaakt er toch op in te gaan. Maar goed, wanneer jij met een gek in discussie gaat blijf je natuurlijk ook tot het einde doorgaan he?
Dit dus:quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Helaas heb ik daarna de fout gemaakt er toch op in te gaan. Maar goed, wanneer jij met een gek in discussie gaat blijf je natuurlijk ook tot het einde doorgaan he?
Gek, achterlijk... heb je nog meer krachttermen nodig om discussies te winnen?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |