Die post was niet een week geleden.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef GeertJan88 het volgende:
Ik begin echt aan de geloofwaardigheid van dit topic te twijfelen. Neemt niet weg dat als het zo zou zijn dat het natuurlijk verschrikkelijk is.. maar als je dit soort dingen gaat posten terwijl je verkracht bent. Dan ga ik wel mijn vraagtekens zetten.
In een topic over hoe vaak je mastrubeert:
[..]
Dat is een post VOOR de verkrachting. Ik heb een vriend, op de datum van deze post ook.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef GeertJan88 het volgende:
Ik begin echt aan de geloofwaardigheid van dit topic te twijfelen. Neemt niet weg dat als het zo zou zijn dat het natuurlijk verschrikkelijk is.. maar als je dit soort dingen gaat posten terwijl je verkracht bent. Dan ga ik wel mijn vraagtekens zetten.
In een topic over hoe vaak je mastrubeert:
[..]
Okquote:Op donderdag 13 december 2012 13:51 schreef GeertJan88 het volgende:
Sorry, beschouw de post als niet gepost
Klopt, en doe AUB aangifte!!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef simmu het volgende:
maar ts hoeft zich niet te verantwoorden over *alles* he? nou ja. ts; het is al vaker gezegd; je verdient het niet verkracht te worden. daar is bijna iedereen het hier toch wel over eens! hou het daarbij en laat je niet gekmaken
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:52 schreef zeefje het volgende:
Inmiddels gaik weer naar school. Paar meiden uit klas weten ervan. Ben ik wel blij mee anders blijven er vraagttekens waarom ik eruit zie als een lijk.
Het waren belangrijke spullen. Laten we het daarop houden. Spullenn van veel waarde.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:01 schreef Newbie114 het volgende:
Laat ik even vooropstellen dat het kut is wat er is gebeurt en er natuurlijk in niets jou schuld is. Maar ik ben nieuwsgierig, wat was er zo belangrijk om op te halen? Ik kan dan gewoon lui zijn maar ik zowieso niet terug als ik iets bij iemand heb laten liggen, handtastelijkheid daargelaten
Je drugs?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Het waren belangrijke spullen. Laten we het daarop houden. Spullenn van veel waarde.
Dit. Wat vind je vriend daar van?quote:Op donderdag 13 december 2012 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
h
[..]
hoe oud ben je?
en, dit staat los van alles hoor maar ik ben gewoon nieuwsgierig, maar wat vind je vriend er eigenlijk van dat je wel wat gaat drinken met mannen die je verder helemaal niet kent?
en inderdaad zeker aangifte doen!! als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor degene die misschien nog na je komen
Hij weet dat hij me kan vertrouwen en hij weet dat ik niet zomaar domme dingen doe.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit. Wat vind je vriend daar van?
The plot thickens.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Neehee, daar ben ik toch al vanaf.
Uhh...dus jij wordt half aangerand, want hij wordt handtastelijk, en vervolgens ga jij weer naar huis toe en daarna terug en dan ben je verbaasd dat hij je (nogmaals) aanraakt?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Het waren belangrijke spullen. Laten we het daarop houden. Spullenn van veel waarde.
Dit dus, het wordt hier een beetje vaag. Al is het natuurlijk niet de schuld van TS.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhh...dus jij wordt half aangerand, want hij wordt handtastelijk, en vervolgens ga jij weer naar huis toe en daarna terug en dan ben je verbaasd dat hij je (nogmaals) aanraakt?
Wat voor spullen? Geldelijke waarde? want volgens mij is er niks zoveel waard om je dit risico voor op de hals te halen? En dan heb ik het nog niet over dat als het daadwerkelijk van zoveel waarde is, ik het vreemd vindt dat je ze 'vergeet'.
Wat een kutpost.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhh...dus jij wordt half aangerand, want hij wordt handtastelijk, en vervolgens ga jij weer naar huis toe en daarna terug en dan ben je verbaasd dat hij je (nogmaals) aanraakt?
Wat voor spullen? Geldelijke waarde? want volgens mij is er niks zoveel waard om je dit risico voor op de hals te halen? En dan heb ik het nog niet over dat als het daadwerkelijk van zoveel waarde is, ik het vreemd vindt dat je ze 'vergeet'.
Omdat dat gewoon even niet relevant is.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
de reden dat je niet wil vertellen wat voor spullen is?
maar waarom ga je dan alleen terug?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat een kutpost.
Zeefje he, die vergeet alles. Ook dingen van waarde.
Nou ja je hoeft hier geen verantwoording af te leggen, maar er zit wel een apart stuk in je verhaal, dat je teruggaat naar degene die jou wilt bespringen om iets op te halen, zonder backup. Dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:11 schreef zeefje het volgende:
Het is allemaal weer te vaag hoor. Pff.
Dat is het dus juist wel (te zien aan de reacties). Het zou de twijfel weggehaald hebben als je dat in je OP gezet hadquote:Op donderdag 13 december 2012 14:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon even niet relevant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |