quote:Op donderdag 13 december 2012 11:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nu wil het geval dat er ook redelijk wat verkrachtingen plaatsvinden binnen de eigen familie/kennissenkring en zo'n broek, die gaat eigenlijk wel heel makkelijk uit.
Ik ben dan ook de mening toegedaan dat iedere vrouw die geen kuisheidsgordel draagt en die contact heeft met mannen - of vrouwen die mogelijkerwijs een voorbindattribuut in hun bezit hebben, dan wel er eventueel voor in zouden kunnen zijn de vingers voor dit doel te benutten - de kat op het spek binden en er eigenlijk zelf om vragen.
Ook wordt er nog wel eens ingebroken waarbij ook van alles kan gebeuren, dus iedere vrouw die geen tralies voor haar ramen heeft, nouja, je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou wel beter weten als ik een vrouw was geweest. Ik ben niet zo roekeloos.
Daarbij vind ik het ook helemaal niet gek dit soort uitlatingen te doen in een topic van een meisje dat korte tijd geleden verkracht is en aangeeft daar erg mee te worstelen. Wat ben ik toch ook een coolguy.![]()
![]()
Maak je om mij maar niet druk, knul. Als je nou een flinke jongen bent doe je niet mysterieus met spoilers maar zeg je het gewoon zonder interessant te willen doen. Overigens slaat mijn nick ergens anders op, maar het is natuurlijk makkelijk scoren, dat snap ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat jij ijn reacties helemaal snapt, of je hebt gewoon haast om de White Knight uit hangen, dat kan ook, want anders had je deze post niet geplaatst. Maar dat jij de post niet snapt betekent niet dat ie anders bedoeld is dan hoe ik hem bedoelde, en hoe ik hem bedoelde is hoe ik hem bedoelde, en is dus niet afhankelijk van hoe jij denkt dat ik hem bedoelde.
Een hoop smilies plaatsen maken je punt overigens niet sterker, eerder zwakker.Breitling - Instruments for Professionals
Het is seksisme als ik verantwoordelijk wil zijn hoe ik mijn eigen leven inricht? Dat ik voor mijn eigen veiligheid wil zorgen, aangezien mijn vader of mijn vriend niet 24/7 naast me kan lopen? Ik vind het juist seksistisch als je vind dat alle vrouwen beschermd moeten worden, omdat ze zichzelf niet kunnen verdedigen.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Leuk man, semi-verkapt seksisme. Is dit topic inderdaad ook de aangewezen plek voor.
Ik ken het ja, ik zie het veel te vaak gebeuren, tegenwoordig vaker dan godwinnetjes.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kent het toch wel? Je bent het niet eens met een stelling of argument -> je maakt de stelling absurd of trekt hem in extreme vorm door -> je hoeft je geen zorgen meer te maken om de stelling zelf.
Vooral lafbekken en non-inhoudelijke posters aka trollen gebruiken die optie vaak.
Veel duidelijker, bedankt.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
In die ruige periode heb ik veel dingen gedaan die mijn ouders gekwets hebben. Ik had toen nog geen vriend.
Repect dat je gewoon blijft reageren. Oke, dus, de ruige periode was afgesloten, en je wilde een nieuwe start. Begrijp ik dan goed dat afspreken met die gozer die je dit heeft aangedaan onderdeel was van die nieuwe start? Want dan is die ruige periode dus nog heel recent, en dat zou betekenen dat je je vriend pas net 'hebt'.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
In die ruige periode heb ik veel dingen gedaan die mijn ouders gekwets hebben. Ik had toen nog geen vriend.
Dit dus.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:53 schreef drijfhout het volgende:
Wow, dit topic laat mijn hoofd koken. Voor verkrachting is nooit een excuus, in die zin voel ik met TS mee, sterkte.
Maar het verhaal is wazig. Ruige periode afgesloten, vriend hebben, maar dan toch afspreken met een jongen die je net kent van Facebook... Ik kan dat moeilijk rijmen, het verhaal wordt hier te vaag gehouden (waarom die ontmoeting, dat is mijn voornaamste vraag waarop ik het antwoord niet zie), ik ben erg nieuwsgierig waarom de ouders reageren zoals ze doen.
Nogmaals, voor onvrijwillige sekshandelingen bestaat geen excuus. Maar ik snap er ook geen hout van waarom TS deed wat ze deed, en de manier waarop het verhaal verteld wordt laat ruimte voor vraagtekens. Ik ga dus niet bij voorbaat die ouders afbranden om hun reactie, want het voelt alsof er meer aan de hand is in dit verhaal.
Het werd raar verwoord, waardoor veel mensen dachten dat het een date was volgens mij.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:06 schreef Re het volgende:
maar ik lees wel tussen alle posts door dat het zowat wettelijk verboden is om met mensen buiten je relatie om af te spreken... voelt erg taboe achtig zelfs... immers, zie je wel, je wordt verkracht
Wil daar liever niet over uitwijden omdat ik die periode een plekje heb gegeven en het wil vergeten...quote:
Tja... vooral omdat het niet gebruikelijk is in "de massa" en mensen het over het algemeen erg moeilijk vinden om buiten hun eigen belevingswereld gedrag van anderen te (willen) begrijpen.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het werd raar verwoord, waardoor veel mensen dachten dat het een date was volgens mij.
En een date terwijl je een vriend hebt is "frowned upon"
erger nog; ik proef behoorlijk wat onderhuids oordeel. vind ik eerlijk gezegd nogal sneu. linksom of rechtsom; ts dient zich hier te verantwoorden. ziehier trouwens ook gedemonstreerd waarom veel mensen geen aangifte willen doen.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:06 schreef Re het volgende:
maar ik lees wel tussen alle posts door dat het zowat wettelijk verboden is om met mensen buiten je relatie om af te spreken... voelt erg taboe achtig zelfs... immers, zie je wel, je wordt verkracht
Dan had je, als je toch thuis was, beter je vriend mee kunnen nemen.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:05 schreef zeefje het volgende:
Even wat duidelijkheid. Het afgelopen jaar tot 3maanden geleden was ik verslaafd aan drugs en daarbij veel dingen gedaan waar ik spijt van heb. Dat is die 'ruige' periode.
In die tijd heb ik het vertrouwen van mijn ouders flink beschadigd.
Toen wilde ik 3 maanden geleden een nieuwe start maken en al snel kwam ik mijn vriend tegen. Dat is nu een goede relatie.
Ik heb 3 hele goede -jongens- vrienden waar ik gewoon mee mag afspreken van mijn vriend. Hij kent ze ook persoonlijk, en vertrouwt die gasten gewoon. daar is niks mis mee.
Nnu kwam ik deze jongen tegen op facebook via een kennis en wilde hem ook wel is in real life zien. Het was een leuke middag maar aan het eind werd hij handtastelijk.
Eenmaal thuis kwam ik erachter dat ik iets vergeten was, en moest dus terug. En toen gebeurde het.
Hoop dat het nu een beetje duidelijker is.
Het is beter dat ze daar op z'n minst melding van maakt. Wellicht heeft die jongen/man dit vaker gedaan.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:22 schreef simmu het volgende:
[..]
erger nog; ik proef behoorlijk wat onderhuids oordeel. vind ik eerlijk gezegd nogal sneu. linksom of rechtsom; ts dient zich hier te verantwoorden. ziehier trouwens ook gedemonstreerd waarom veel mensen geen aangifte willen doen.
Ja dat is allemaal achteraf gepraat.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan had je, als je toch thuis was, beter je vriend mee kunnen nemen.
Maar die was zeker niet thuis? In dat geval had je toch ook kunnen wachten totdat hij thuis was?
En wat was er zo belangrijk dat je het -meteen- op moest halen bij iemand die al handtastelijk naar je was geworden?
Ze geeft aan dat hij handtastelijk werd, zij vertrok en thuis door had dat ze terug moest omdat ze 'iets' vergeten was. Toen ging ze terug en toen gebeurde het.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal achteraf gepraat.
Als het een leuke middag was, lijkt het geen probleem om nog even wat terug op te halen.
Zoals ik het verhaal lees werd hij pas handtastelijk nadat ze weer terug was gegaan, daarvoor niet. Maar ik geef toe dat het er een beetje onduidelijk staat.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat hij handtastelijk werd, zij vertrok en thuis door had dat ze terug moest omdat ze 'iets' vergeten was. Toen ging ze terug en toen gebeurde het.
Ik ben het helemaal met je eens. Overigens, ze zag iemand op facebook die ze wel eens 'in het echt wilde zien'. Tja, ik denk dan dat dat niet was omdat ze graag wilde dat hij haar de stelling van Pytharogas ging uitleggen.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan had je, als je toch thuis was, beter je vriend mee kunnen nemen.
Maar die was zeker niet thuis? In dat geval had je toch ook kunnen wachten totdat hij thuis was?
En wat was er zo belangrijk dat je het -meteen- op moest halen bij iemand die al handtastelijk naar je was geworden?
[..]
Het is beter dat ze daar op z'n minst melding van maakt. Wellicht heeft die jongen/man dit vaker gedaan.
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:30 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Zoals ik het verhaal lees werd hij pas handtastelijk nadat ze weer terug was gegaan, daarvoor niet. Maar ik geef toe dat het er een beetje onduidelijk staat.
quote:leuke middag maar aan het eind werd hij handtastelijk.
Eenmaal thuis kwam ik erachter dat ik iets vergeten was, en moest dus terug. En toen gebeurde het.
Waarom wilde je hem eigenlijk in reallife zien?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:05 schreef zeefje het volgende:
Even wat duidelijkheid. Het afgelopen jaar tot 3maanden geleden was ik verslaafd aan drugs en daarbij veel dingen gedaan waar ik spijt van heb. Dat is die 'ruige' periode.
In die tijd heb ik het vertrouwen van mijn ouders flink beschadigd.
Toen wilde ik 3 maanden geleden een nieuwe start maken en al snel kwam ik mijn vriend tegen. Dat is nu een goede relatie.
Ik heb 3 hele goede -jongens- vrienden waar ik gewoon mee mag afspreken van mijn vriend. Hij kent ze ook persoonlijk, en vertrouwt die gasten gewoon. daar is niks mis mee.
Nnu kwam ik deze jongen tegen op facebook via een kennis en wilde hem ook wel is in real life zien. Het was een leuke middag maar aan het eind werd hij handtastelijk.
Hoop dat het nu een beetje duidelijker is.
dom van d'r om verkracht te worden.... spoor jij wel knul?quote:Op donderdag 13 december 2012 12:29 schreef GoobyPls het volgende:
Vervelend, alsnog dom van je. Ik snap de reactie van je ouders wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |