je moet ook nooit te snel zijn met die pilletjes ( in de meeste gevallen)quote:Op donderdag 13 december 2012 18:09 schreef Toverheks het volgende:
goed nieuws, bij hoog water gaan ze toch proberen de bultrug te redden, hij ademd nu beter dan vanmorgen, gelukkig had niemand nog zo een drionpil in zijn mik gegooid
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
je moet ook nooit te snel zijn met die pilletjes ( in de meeste gevallen)
We hebben het toch over die walvis hé ?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]juist, maar Cc dacht er eentje nodig te hebben, ik dacht een stuk of 5
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:20 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben het toch over die walvis hé ?
Aan Opa!quote:Op donderdag 13 december 2012 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]ja natuurlijk, ik en Cc nemen niet zo een pil, die geven we liever aan andere
En er staat een afbeelding van een appel en een peer op zijn kom.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Verse kippensoep!!
[ afbeelding ]
Hij kijkt erbij alsof hij de eerste is in de rij bij de gaarkeuken.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Verse kippensoep is niet te versmaden, daarom neemt Oop nog maar een tweede kom.
[ afbeelding ]
Zo at hij het ook inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij kijkt erbij alsof hij de eerste is in de rij bij de gaarkeuken.
Oop keek een beetje verbaasd. Dat kwam omdat de soep zo vers was dat je de kippen nog kon horen kakelen.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij kijkt erbij alsof hij de eerste is in de rij bij de gaarkeuken.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:37 schreef Coos het volgende:
[..]
En er staat een afbeelding van een appel en een peer op zijn kom.
Dichterbij zal het nooit komen.
Zo te zien haalt hij de vijftig niet bij die IQ-test. Corky ziet er vergeleken met dit erudiet uit.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Verse kippensoep is niet te versmaden, daarom neemt Oop nog maar een tweede kom.
[ afbeelding ]
Hallo water!! Ik was vorige week in de Bazar aan de Hoefkade en dacht dat die mannen die daar hangen ook water dronken. Tot dat Hassan me uit de droom haalde en wees hoe ze die Spaflesjes bijvulden met Wodka.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
En nog even een lekker slokje water.
[ afbeelding ]
Een leven of een lever?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij wil dat iemand hem een leven stuurt. Hij ziet nu dus eindelijk in dat dat vegeteren wat hij doet, geen leven is.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:47 schreef Copycat het volgende:
Opa Twist.
'Can I have some more, sir?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |