quote:
ik ook , hangt vanaf wanneerquote:Op woensdag 12 december 2012 21:35 schreef wuuht het volgende:
Ik wil je wel ff helpen als je dichtbij woont
Hoe oud ben je trouwens?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:43 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
maar weten jullie wat het is. Als ik met iemand naar school komt, weet ik zeker dat al zijn vrienden op mijn vader ofzo af gaan, en dat is niet echt fijn...
whut? een fittie met je vader?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:43 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
maar weten jullie wat het is. Als ik met iemand naar school komt, weet ik zeker dat al zijn vrienden op mijn vader ofzo af gaan, en dat is niet echt fijn...
Wat denk je nou zelf, dat een paar van die 14 jarige mormels je pa kunnen intimideren?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:43 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
je hebt wel een punt, maar ik wil het niet zo ver brengen. Ik zal morgen actie ondernemen en echt naar een mentor ofzo toelopen, maar ik weet zeker dat ze niks zullen doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, dat een paar van die 14 jarige mormels je pa kunnen intimideren?
zo vader zo zoonquote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, dat een paar van die 14 jarige mormels je pa kunnen intimideren?
Wanneer en waar?quote:
gast, ik ben echt niet als mijn vader. Mijn vader staat 24/7 paraad om te vechten, maar ik ben niet zo :/quote:
Dit. Mensen die zeggen dat geweld niet helpt. Ja , nee dit geen troll reactie maar als je naar je mentor of directeur gaat dan gaat dit gewoon door. Als je het handelt met geweld hoe hij het heeft gedaan dan gewoon een paar klappen geeft en zeg dat het zelfverdediging was. Woede moet je gewoon los laten , je doet jezelf gewoon pijn. In het leven ga je dit zeker ook verder meemaken. Hoe eerder hoe beter.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als je je punt duidelijk wilt maken sla je hem gewoon zo op z'n bek. Heeft voor mij ook gewerkt vroeger, meerdere keren
Stanley, als de gelegenheid zich voordoet, kanker dan gewoon een stoel op z'n hasses en schreeuw 'dat krijg je ervan'.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
gast, ik ben echt niet als mijn vader. Mijn vader staat 24/7 paraad om te vechten, maar ik ben niet zo :/
ja maar hij is ook veel sterker dan mij. Hij gaat naar fitness, hij is lang, breed en sterk... Wat kan ik nou op tegen hem :/ Mijn 10 vuisten zijn hem 1 vuist...quote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit. Mensen die zeggen dat geweld niet helpt. Ja , nee dit geen troll reactie maar als je naar je mentor of directeur gaat dan gaat dit gewoon door. Als je het handelt met geweld hoe hij het heeft gedaan dan gewoon een paar klappen geeft en zeg dat het zelfverdediging was. Woede moet je gewoon los laten , je doet jezelf gewoon pijn. In het leven ga je dit zeker ook verder meemaken. Hoe eerder hoe beter.
Beter ga je naar je leraar of directeur. Sowieso is het wel handig om dit even met je vader te overleggen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:54 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
ja maar hij is ook veel sterker dan mij. Hij gaat naar fitness, hij is lang, breed en sterk... Wat kan ik nou op tegen hem :/ Mijn 10 vuisten zijn hem 1 vuist...
Dan is dat laf van hem. Dat is ONEERLIJK en TEGEN de regels in. Breng een paar FOK!kers mee die maken het wel af , natuurlijk van de FOK! knokploeg.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:54 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
ja maar hij is ook veel sterker dan mij. Hij gaat naar fitness, hij is lang, breed en sterk... Wat kan ik nou op tegen hem :/ Mijn 10 vuisten zijn hem 1 vuist...
FOK! knokploeg staat paraat.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan is dat laf van hem. Dat is ONEERLIJK en TEGEN de regels in. Breng een paar FOK!kers mee die maken het wel af , natuurlijk van de FOK! knokploeg.
Haan33 noem ik zo uit mijn hoofd heeft wel wat contacten
Je hebt gelijk. Nou scheld hij mijn moeder, en zusjes uit. Hij zegt zovan ja ik neuk ze dit dat, dus ik beschouw hem terug, en dan zegt ie dat hij mij gaat slaan. Dan zeg ik ja kijk hoe zielig jij bent, jij durft alleen tegen mij. En dan zegt ie ja je doet stoer enzo..quote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan is dat laf van hem. Dat is ONEERLIJK en TEGEN de regels in. Breng een paar FOK!kers mee die maken het wel af , natuurlijk van de FOK! knokploeg.
De grootste beren zijn ook KO geslagen door kleine mannetjes, gewoon een beetje tactisch slaan. Of eerst een rotschop in z'n ballen, daar kan niemand tegenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:54 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
Verwijder dat figuur van facebook/whatsapp enzo. Hij wilt zichzelf bewijzen omdat hij zelf onzeker is. Laat je niet gek maken door zo'n sukkel.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:57 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Nou scheld hij mijn moeder, en zusjes uit. Hij zegt zovan ja ik neuk ze dit dat, dus ik beschouw hem terug, en dan zegt ie dat hij mij gaat slaan. Dan zeg ik ja kijk hoe zielig jij bent, jij durft alleen tegen mij. En dan zegt ie ja je doet stoer enzo..
ja ik probeer ik altijd boos te doen als hij mij slaat, maar dat boeit hem niet omdat hij weet dat ik niks tegen hem opkan, hij gaat gewoon door. Vuist achter vuist, het stopt pas op het moment dat ik mijn tranen inhou om niet voorschut te staan op schoolquote:Op woensdag 12 december 2012 21:57 schreef Naena het volgende:
Dat vind ik echt heel erg voor je. Je moet echt met je ouders praten, met je mentor en de directeur. En vertel het vooral ook tegen je vrienden/broers/neven. Je kunt zelfs naar zijn ouders gaan of aangifte tegen hem doen. Ik denk dat je ouders het erg vinden dat je het niet eerder hebt verteld.
Als je er niets aan doet, dan stopt het ook niet. En misschien wel en dan kiest hij iemand anders uit.
En stel: morgen komt hij toch, niet bang worden maar boos! Dat verwacht hij waarschijnlijk niet en een goed kwaad iemand kan heel sterk uit de hoek komen.
Morgen gewoon voor de eerste les langs de vertrouwenspersoon van school... Kan je daar je verhaal doen. Dan hoeft je vader, directeur en mentor niets te weten en een vertrouwenspersoon heeft zwijgplicht. Dat betekend dat wat je tegen diegene zegt niet zomaar openbaar (dus tegen iemand anders) verteld mag worden.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:59 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
ja ik probeer ik altijd boos te doen als hij mij slaat, maar dat boeit hem niet omdat hij weet dat ik niks tegen hem opkan, hij gaat gewoon door. Vuist achter vuist, het stopt pas op het moment dat ik mijn tranen inhou om niet voorschut te staan op school
dit is dus ook al een paar keer gezegd maar daar heeft kleine stanley maling aan.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke stanley nu moet je goed luisteren
een keer de blaffer of de niffie mee, is t gelijk af gelopen .
Los het zelf op. Zolang er geen wapens in het spel zijn moet je gewoon met hem knokkenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
Ik zeg dus zo net op facebook, ja als je mij gaat slaan, dan ga ik naar de directeur, en hij zo van ga maar, boeit mij niks... Ik ga er echt naar toe als hij het doet, en als dat niet werkt, ga ik gewoon naar de wijkagent, want er was al een incident deze week, waar hij weer een klasgenoot bedreigde, om een andere klasgenoot te slaan, en toen kwam de wijkagent en werd hij bijna opgepakt voor groepsbedreiding, en sinds dien slaat hij hem niet meer... ik zal dat ook doen!
Dat je dat nog pikt man, ik was allang al gefliptquote:Op woensdag 12 december 2012 22:05 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
nee, want ik weet dat ik dan 10x zo hard klappen krijg, hij heeft mij al 1 keertje een vuist op mijn gezicht gegeven, waardoor ik een open wond in mijn mond had gekregen...
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:06 schreef theunderdog het volgende:
Mensen die nu lullige opmerking richting ts gaan maken.![]()
Lekker makkelijk zo vanachter je computertje.
Ik vind ook dat je ten eerste beter andere mensen kan inlichten. Maar als je "probeert" boos te doen, dan werkt het ook niet. Als je echt voor de aanpak wil kiezen dat je het allemaal in je eentje wil oplossen dan kun je beter jezelf eerst goed kwaad maken (kijk wat hij allemaal doet tegen jou!) en dan zelf het initiatief nemen. Als hij het niet verwacht. Niet op het moment dat je bang en zielig ergens in hoekje staat.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:59 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
ja ik probeer ik altijd boos te doen als hij mij slaat, maar dat boeit hem niet omdat hij weet dat ik niks tegen hem opkan, hij gaat gewoon door. Vuist achter vuist, het stopt pas op het moment dat ik mijn tranen inhou om niet voorschut te staan op school
Aight, oké man.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
meetal laat ik het ze niet zien, en als ze het toch zien zeg ik gewoon dat ik ben gevallen...quote:Op woensdag 12 december 2012 22:08 schreef Moovje het volgende:
Je komt thuis met die open wond, wat zeggen je ouders hiervan? Lijkt me niet dat het dan totaal niet opvalt.
Je zit dus met je hand voor je hoofd in de woonkamer te eten? Hier klopt iets niet. Gevallen lijkt me ook sterk als je telkens met iets terugkomt, er moet toch argwaan bij je ouders komen.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:09 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
meetal laat ik het ze niet zien, en als ze het toch zien zeg ik gewoon dat ik ben gevallen...
Ik zal morgen echt dit laten stoppen, want hij gaat te ver. Ik weet niet of het zoveel zin heeft maar ik zal het proberen, want dit moet echt ophoudenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:10 schreef Moovje het volgende:
[..]
Je zit dus met je hand voor je hoofd in de woonkamer te eten? Hier klopt iets niet. Gevallen lijkt me ook sterk als je telkens met iets terugkomt, er moet toch argwaan bij je ouders komen.
Ja ik wil hem echt helpen ik wil mijn skills ook wel een keertje in het echt gebruikenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb wel serieus medelijden met deze gast
same here , we moeten hem gewoon helpen. Dit topic gwn trending maken.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb wel serieus medelijden met deze gast
Gast, haal 'm van je facebook af en reageer niet meer op hem.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
Ik zeg dus zo net op facebook, ja als je mij gaat slaan, dan ga ik naar de directeur, en hij zo van ga maar, boeit mij niks... Ik ga er echt naar toe als hij het doet, en als dat niet werkt, ga ik gewoon naar de wijkagent, want er was al een incident deze week, waar hij weer een klasgenoot bedreigde, om een andere klasgenoot te slaan, en toen kwam de wijkagent en werd hij bijna opgepakt voor groepsbedreiding, en sinds dien slaat hij hem niet meer... ik zal dat ook doen!
oke okequote:Op woensdag 12 december 2012 22:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
same here , we moeten hem gewoon helpen. Dit topic gwn trending maken.
ik zit hier echt wel niet te trollen, ik heb hem ook weg gehaal van msn en facebook. Door hem en zijn rot opmerkingen heb ik ook mijn twitter gesloten...quote:Op woensdag 12 december 2012 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gast, haal 'm van je facebook af en reageer niet meer op hem.
Of zit je hier te trollen?
Goed bezig. Morgen ff naar de vertrouwingspersoon van je school (zoals ik in mijn vorige post zette) en dan komt 't vast goed.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:13 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
ik zit hier echt wel niet te trollen, ik heb hem ook weg gehaal van msn en facebook. Door hem en zijn rot opmerkingen heb ik ook mijn twitter gesloten...
nee doe maar niet, want dan weet hijzoiezo dat ik het ben en dan gaan ze me uitlaggen enzo. Hij heeft ook een foto van me gevonden van de basisschool en hij heeft mij voorschud gezet voor de hele school omdat ik toen een ronde brilletje hadquote:Op woensdag 12 december 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
post z'n facebook en twitter, de knokploeg neemt het van daar wel over
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:19 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
omdat ik toen een ronde brilletje had
quote:There's gon' be some stuff you gon' see
That's gon' make it hard to smile in the future
But through whatever you see
Through all the rain and the pain
You gotta keep your sense of humor
You gotta be able to smile through all this bullshit
Remember that
ik heb ook al wat dingen gezecht zoals je moet echt stoppen je doet dom ik ga naar de directeur enzo, maar hij geeft geen ene fuck om dat...quote:Op woensdag 12 december 2012 22:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Kun je niet gewoon zn Facebook plaatsen? Een paar tactische berichten en het kan klaar zijn.
en wat het ook is, hij probeert gewoon grappig en stoer over te komen, maar hij doet gewoon domquote:Op woensdag 12 december 2012 22:25 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
ik heb ook al wat dingen gezecht zoals je moet echt stoppen je doet dom ik ga naar de directeur enzo, maar hij geeft geen ene fuck om dat...
bedankt, maar ik ga dit echt morgen oplossen, dit mag niet zo verder gaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:28 schreef wuuht het volgende:
Als je ons nou gewoon vertelt waar en hoe laat we ergens moeten zijn is het zo opgelost
Ik zou echt meegaan ookquote:Op woensdag 12 december 2012 22:26 schreef tjuppi het volgende:
Echt treurig voor TS dit. FOK! Confrontatie meet doen bij TS op het schoolplein?
ja morgen is primaquote:Op woensdag 12 december 2012 22:28 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
bedankt, maar ik ga dit echt morgen oplossen, dit mag niet zo verder gaan.
ik zal proberen het eerst zelf op te lossen, anders zal ik wel echt vechten, ik ben ook niet slap hoor, maar ik kan gewoon niet tegen hem op, als hij toch verder gaat zal ik gewoon met hem vechten ook al krijg ik klappen, want dan roepen ze de directeur erbij, en ik vertel mijn hele verhaal dan.quote:
Lees mijn post dan bespaar je al deze moeitequote:Op woensdag 12 december 2012 22:30 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
ik zal proberen het eerst zelf op te lossen, anders zal ik wel echt vechten, ik ben ook niet slap hoor, maar ik kan gewoon niet tegen hem op, als hij toch verder gaat zal ik gewoon met hem vechten ook al krijg ik klappen, want dan roepen ze de directeur erbij, en ik vertel mijn hele verhaal dan.
Ja als jij als eerst vol tussen zijn benen trap win jequote:Op woensdag 12 december 2012 22:30 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
ik zal proberen het eerst zelf op te lossen, anders zal ik wel echt vechten, ik ben ook niet slap hoor, maar ik kan gewoon niet tegen hem op, als hij toch verder gaat zal ik gewoon met hem vechten ook al krijg ik klappen, want dan roepen ze de directeur erbij, en ik vertel mijn hele verhaal dan.
quote:Op woensdag 12 december 2012 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou echt meegaan ookmaar mag niet van de modjes.
quote:Op donderdag 13 december 2012 07:04 schreef mr_chuck het volgende:
Bouw respect op!
Neem hem in de politie greep tegen de kluisjes aan
Dan moet jij zeggen redelijk hard:
JIJ SLAAT MIJ NIET MEER GESNOPEN?
Als je hem dan loslaat moet je zorgen dat als hij je probeert te slaan hem gewoon een roundhouse kick geeft of gewoon zijn vuist vastpakt met je hand
En dan sla jij hem terug!
Wat moet je anders doen?quote:
Ik wil TS helpen door die gast flink bang te maken.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
Awww TS , ik wil je een knuffel geven
TS is bij mij veiligquote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik wil TS helpen door die gast flink bang te maken.
Gewoon kalm zeggen dat als hij het nog een keertje durft dat je hem op z'n bek timmertquote:Op donderdag 13 december 2012 08:43 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen?
" excuseer me even maar zou je me niet meer willen slaan schobbejak?"
Ja dat werkt
Ik denk niet dat dat werkt -_-quote:Op donderdag 13 december 2012 14:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon kalm zeggen dat als hij het nog een keertje durft dat je hem op z'n bek timmert
Dus? Als hij dan moet gaat praten met de directeur zegt hij dat hij hem een waarschuwing had gegevenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat werkt -_-
Bijt van je af, zorg dat hij dit niet meer doetquote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef GeertJan88 het volgende:
Oke ik ga je helpen ts. Je moet overkomen alsof je echt fucked up bent, dat je tot alles in staat bent. Ga gewoon af en toe een paar uur 's avonds voor zijn huis staan bijvoorbeeld, en vervolgens met een stalen gezicht naar binnen kijken.
Hier een voorbeeld hoe je zo over kan komen.
Sowieso een aanrader om die film te kijken.
Voor je die drie letters in z'n hand hebt gesoldeerd heb jij al een tik op je neus te pakken. Drie letters duur best lang namelijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:55 schreef bombmannl het volgende:
Ga tijdens techniek met de soldeerbout werken en pak ze hand als hij niet oplet en soldeer GAY erin. Heb ik ook vroeger gedaan (ala GJE)
Ja, even dreigen z'n keel open te snijdenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef GeertJan88 het volgende:
Oke ik ga je helpen ts. Je moet overkomen alsof je echt fucked up bent, dat je tot alles in staat bent. Ga gewoon af en toe een paar uur 's avonds voor zijn huis staan bijvoorbeeld, en vervolgens met een stalen gezicht naar binnen kijken.
Hier een voorbeeld hoe je zo over kan komen.
Sowieso een aanrader om die film te kijken.
Eerst vastschieten met een nietpistool natuurlijk als je toch in het techniek lokaal bent.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Voor je die drie letters in z'n hand hebt gesoldeerd heb jij al een tik op je neus te pakken. Drie letters duur best lang namelijk.
Hopelijk geen troll. Respect niggaquote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
jongens, ik heb gevochten met hem, en heb ook nog gewonnen ook!!!!!! Ik kreeg wel paar harde vuisten, maar hij had een bloedneus, en onze ouders enzo werden geroepen. I dont gives a fuck, vanaf nu raakt hij me never opnieuw aan!!
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
jongens, ik heb gevochten met hem, en heb ook nog gewonnen ook!!!!!! Ik kreeg wel paar harde vuisten, maar hij had een bloedneus, en onze ouders enzo werden geroepen. I dont gives a fuck, vanaf nu raakt hij me never opnieuw aan!!
Als het waar is wat je post mooi zo soms is terug slaan de beste optie.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
Eerst vastschieten met een nietpistool natuurlijk als je toch in het techniek lokaal bent.
Baas. In dit geval goed gedaan man.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
Wow wow rustig aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:25 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat een gigantische misplaatste kut grap met al die gevallen van zelfdoding tegenwoordig..
ah mattie goed werkquote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
En dan ben je direct D O O D? Denkt toch 'ns na voordat je wat zegt, paljas.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wow wow rustig aan.
Als hij aangeeft met iemand te vechten die veel sterker is neem ik aan dat hij in elkaar geslagen woord
Rustig man. Ben jij soms zo'n zielig mannetje die tegen zelfdoding aan zit. Dat je je zo aangevallen voeld.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:53 schreef leoon. het volgende:
[..]
En dan ben je direct D O O D? Denkt toch 'ns na voordat je wat zegt, paljas.
Deze manquote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:25 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat een gigantische misplaatste kut grap met al die gevallen van zelfdoding tegenwoordig..
Je denkt zeker dat je psychologie studeert? Wie denk jij dat je bent om over mij te mogen oordelen? Je weet helemaal niks van me af, knulletje..quote:Op donderdag 13 december 2012 23:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik een hogere opleiding volg dan jij. Jij zal wel zo'n zolderkamerautist zijn die niks te doen heeft. Veilig achter je pc'tje.
Ga je leven leven, zoek een baan/ga sporten. En ga als je al op een forum onzin poept. Gewoon op de inhoud in ipv op de spelling.
Voor de rest verwijs ik je door naar Centrum Autisme
Jij bent echt helemaal wappie waus.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:20 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat je psychologie studeert? Wie denk jij dat je bent om over mij te mogen oordelen? Je weet helemaal niks van me af, knulletje..
Uiteraard wat dacht jij dan, net zo normaal als jij? Kan toch niet?!quote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Jij bent echt helemaal wappie waus.
Ik weet niet wat jij normaal vind. ik weet wel dat jij een lijntje teveel hebt gesnoven.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:24 schreef leoon. het volgende:
[..]
Uiteraard wat dacht jij dan, net zo normaal als jij? Kan toch niet?!
Leer nou maar gewoon eerst eens typen. Ga maar vroeg naar bed, kan je morgen fris en fruitig naar school.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij normaal vindT. ik weet wel dat jij een lijntje teveel hebt gesnoven.
Heey,quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:30 schreef borbit het volgende:
Waar woon je, laat hem gewoon in elkaar slaan door de fok! knokploeg. Loop je voortaan door school met een entourage van lijkbleke vel over been zolderkamer autisten. Maar we zijn allemaal getrained in de nobele kunst van mixed martial arts. We verslaan eerst alle losers van de school. Dan zullen we alle vrouwen persoonlijk testen en het beste meisje kennen we aan jou toe. Vervolgens transformeren we jou sgool in een plek waar toekomstige fokkers degelijke topics leren creeren.
BORBIT HEEFT GESPROKEN.
Sorry maar dezen informaties staan ook gewoon en folder. Kijk anders ook even naar stuk 4 lid b3 van de vergadering 2 weken terug. Daarin staat duidelijk vermeld dat er is besloten iets meer van de interne procedures vrij te geven om zodoende meer werk aan te trekken. Het is nu gewoon te koud in het clubhuis en als we warm de winter door willen moeten we gewoon aan de bak!quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Heey,
Gelieve niet interne info van de FOK! knokploeg openbaar te maken.
Ja dat is zo. Sorry voor deze miscommunicatie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:42 schreef borbit het volgende:
[..]
Sorry maar dezen informaties staan ook gewoon en folder. Kijk anders ook even naar stuk 4 lid b3 van de vergadering 2 weken terug. Daarin staat duidelijk vermeld dat er is besloten iets meer van de interne procedures vrij te geven om zodoende meer werk aan te trekken. Het is nu gewoon te koud in het clubhuis en als we warm de winter door willen moeten we gewoon aan de bak!
dit dus , jammer dat niemand dit serieus heeft genomen wat overigens wel moest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:16 schreef Equites het volgende:
Waarom vecht je zelf man. Op FOK! zijn we een grote familia. Gewoon even de FOK! knokploeg roepen voortaan ja. 24/7 PARAAT.
Kijk uit je raamquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:48 schreef mr_chuck het volgende:
FOK! Knokploeg?
Wat is dat nou weer?
ja wat skkltje moeten we je komme halen ofzo kom ik met kingroland je helmaal slope jongequote:
Hoho! je gaat je eigen familie-lid toch niet slaan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ja wat skkltje moeten we je komme halen ofzo kom ik met kingroland je helmaal slope jonge
Heb jij nog gevochten en gefilmd?quote:
Dat ga ik hier dus niet online gooienquote:Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb jij nog gevochten en gefilmd?
DMquote:Op zondag 16 december 2012 18:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat ga ik hier dus niet online gooien
Oke, wel gewonnen?quote:Op zondag 16 december 2012 18:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ook niet want na 2x dieuwen stopte het filmen al
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:23 schreef Conflict het volgende:
Ik zat me te vervelen en toen heb ik dit ietwat rommelig topic wat opgeschoond
Je lijkt net steen met je gekankerquote:Op woensdag 19 december 2012 01:07 schreef MrBaas het volgende:
Wat ik zou doen is het nu nog gewoon over je heen laten komen. Maar als de vakantie voorbij is en je weer naar school moet, dan moeten jullie beide weer even terugkomen in het schoolritme. Na jou 14 dagen niet gezien te hebben is jou slaan uit zijn "routine", hij zal het na de vakantie wel weer proberen en dan kijken hoe je reageert. Na 2 weken vakantie is jouw standaardreactie een klein beetje weggevaagd bij hem, daarom is het dan de kans om fel anders te reageren. Dit kan niet van de een op de andere dag en daarom is die vakantie fijn.
Als hij je de eerste dag na de vakantie verveelt trek je gewoon meteen een grove bek open en zeg je gwn iets van: gast wat doe je kanker op ofzo. Zeg dit niet met een piepstem want dan is het facking grappig. Als hij doorgaat gewoon blijven zeggen van kanker een end op mongool en als je doorgaat dan ga ik naar de concierge/directeur/mentor (geen politie zeggen dat komt facking kinderachtig over).
Stel een duidelijk ultimatum van als je me nog 1 keer aanraakt dan ben ik onderweg naar de *** en doe dat dan ook. Laat je niet onderschijten door dat joch maar ga meteen bij de eerste aanraking. Ookal raakt ie je aan met zijn vingers, hij probeert je uit te dagen, pik dat niet. Laat niet over je heen lopen. Je moet duidelijk laten merken dat je zijn gedrag niet accepteert. Dat doe je niet door terug te slaan maar dat doe je door duidelijk te zeggen dat ie op moet kankeren. Scheld hem niet uit, blijf gewoon bij: Hou es je bek, flikker op, kanker op, tyf op, blijf van me af, raak me niet aan kankermongool. Dat is duidelijk, je laat merken dat je het niet accepteert wat ie doet en je daagt hem niet uit om door te gaan. Niet zeggen van: Hou es op stop nou es, nee gewoon KANKER OP KANKERMONGOOL.
Ga naar de directeur met je vader, hij kan wel dreigen maar dit helpt wel degelijk, dan weet hij zelf wel dat hij er veel problemen mee krijgt. Hij moet weten dat het gewoon niet mag en kan. Veel sterkte in ieder geval aan jou toegewenst en probeer er niet al te veel aan te denken maar waarschuw wel iemand. Dat is misschien eng maar het komt allemaal goed.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:33 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ga met een heel slecht gevoel elke dag naar school. Ik word op school elke dag geslagen, en ook niet zo''n beetje ook. Het is ook niet zo van een zacht tikje, maar het zijn echt keiharde vuisten. Ik krijg het de hele tijd door 1 iemand. Nu heb ik met hem op facebook gesproken, en hij zegt dat hij mij morgen op zijn hards gaat slaan. Ik ben nu echt bang, en weet niet wat ik moet doen. Ook heeft hij mijn Oordopjes van 50euro gepakt, en wilt ze maar niet terug geven. Als ik naar de directeur ga, zal hij mij nog harder slaan, en hij is ook veel sterker en langer dan mij. Als ik mijn vader ofzo erbij roep ben ik bang dat het uit de hand zal gaan lopen, ik heb ook overal blauwe plekken. Iemand enige raad?
- Stanley
ga jij lekker je eigen problemen oplossen ipv hem verkeerde info te geven.quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ga naar de directeur met je vader, hij kan wel dreigen maar dit helpt wel degelijk, dan weet hij zelf wel dat hij er veel problemen mee krijgt. Hij moet weten dat het gewoon niet mag en kan. Veel sterkte in ieder geval aan jou toegewenst en probeer er niet al te veel aan te denken maar waarschuw wel iemand. Dat is misschien eng maar het komt allemaal goed.
quote:Op woensdag 26 december 2012 11:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga jij lekker je eigen problemen oplossen ipv hem verkeerde info te geven.
Fietsketting moet je mee oppassen, worden je handen zo smerigquote:Op woensdag 26 december 2012 18:44 schreef Bami-Powner het volgende:
ik zou hem gwn terugslaan met een fietsenketting ofzo,of als je het niet durft moet je naar de directuer gaan.
quote:
Voeld. Mijn ogenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:01 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Rustig man. Ben jij soms zo'n zielig mannetje die tegen zelfdoding aan zit. Dat je je zo aangevallen voeld.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef xxSTANLEYxx het volgende:
[..]
je hebt wel een punt, maar ik wil het niet zo ver brengen. Ik zal morgen actie ondernemen en echt naar een mentor ofzo toelopen, maar ik weet zeker dat ze niks zullen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masturbatie is goed voor de prostaat.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:17 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Maat, je slaat hem zo in zijn solar plexus, als ie dan op de grond naar lucht loopt te grijpen ga je op hem zitten en knijp je zijn keel dicht.
Dan zeg je iets dat badass klinkt, zo van fok niet met mij, en dan als ie paars wordt als een aubergine laat je hem los.
De angst van een bijna dood-ervaring zal er voor zorgen dat ie je met rust laat.Nee man, op z'n achterhoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |