ben bang dat het voor veel overheden nog steeds geldtquote:Op woensdag 12 december 2012 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat klinkt als defensie in vroeger jaren
en eigenlijk wil je het niet weten, want je doet er zo weinig aan...quote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ben bang dat het voor veel overheden nog steeds geldt
Dus dit jaar en ook de komende jaren wordt je in december gekort op je salaris als kerstbonus?quote:Ja klopt. Die ¤ 100 is ook alleen maar als er voldoende geld is en wordt elk jaar opnieuw bekeken.
Ben benieuwd waaruit je mag kiezen...quote:Op woensdag 12 december 2012 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg vandaag een kerstpakketvan het bedrijf zelf, dus de banketstaaf van het uitzendbureau kan ook nog komen
Het is trouwens een pasje waarmee ik op internet iets uit kan zoeken geloof ik. Zo maar eens even kijken.
Ja ik ook!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd waaruit je mag kiezen...
Oooooh nice! Zo'n mooie stadquote:Op woensdag 12 december 2012 21:08 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Terug uit Boedapest. Nog wat gemist hier ?
Stad bekeken, even bij die thermische baden geweest, museumpje gepakt, en natuurlijk hapje & drankjequote:Op woensdag 12 december 2012 21:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooooh nice! Zo'n mooie stad
Wat heb je daar gedaan?
Ja ideaal die vluchten, daar kun je het echt niet voor laten! En ook wel leuk om dan bij iemand te kunnen logeren ipv een hotel of hostelquote:Op woensdag 12 december 2012 21:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stad bekeken, even bij die thermische baden geweest, museumpje gepakt, en natuurlijk hapje & drankje
Een vriend van mij had nog wat vrije dagen over EN kon een slaapplaats regelen bij iemand.. dus even heen en weer gevlogen voor een kort citytripje.
Ryanairtje was ook maar 58 retour pp.
Jup, hij prijst 400ml fabriekssoep aan voor 3,49quote:Op woensdag 12 december 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
Hij zit ook in de kerstreclame van AH op tv
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jup, hij prijst 400ml fabriekssoep aan voor 3,49
[ afbeelding ]
Ja.... maarja dat zelfde geldt voor Nigella Lawson, Gordon Ramsey, Herman den Blijker.... en vele anderen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jamie begint / is inmiddels de hoer onder de tv koks te worden. Hij laat zich echt door alles en iedereen voor geld gebruiken. Nu zag ik het met die druif van de AH op de foto staan.
quote:
Seriously....quote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jup, hij prijst 400ml fabriekssoep aan voor 3,49
[ afbeelding ]
Wat fijn!quote:Op woensdag 12 december 2012 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zowaar enkele mogelijk interessante vacatures getroffen. Dit weekend maar eens uitzoeken hoe je een goede motivatiebrief schrijft en dat daarna ook gaan doen
Ja baasquote:
Om in te trappen?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je deze nodig?
[ afbeelding ]
Nope, ik snap niet waar je heen wiltquote:
Ik zal binnenkort, als ik mijn bon heb, eens kijken wat ik kan kiezen. Geen Jamie, denk ik...quote:Op woensdag 12 december 2012 21:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en mijn kerstpakket is niet misik kan echt vanalles krijgen!
Ik zou bijvoorbeeld een set oven/magnetronschalen én een Jamie Oliver koekenpan kunnen bestellen
Verschrikkelijk jaquote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jamie begint / is inmiddels de hoer onder de tv koks te worden/ geworden. Hij laat zich echt door alles en iedereen voor geld gebruiken. Nu zag ik het met die druif van de AH op de foto staan.
Vast wel. Als je tot een paar jaar terug "mag" betalen, zal ontvangen toch ook wel kunnen?quote:Op donderdag 13 december 2012 01:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voor de mensen die iets van de belasting afweten...
Er is geen manier meer waarop ik alsnog de zorgtoeslag over 2011 kan aanvragen denk ik?
quote:Op woensdag 12 december 2012 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zowaar enkele mogelijk interessante vacatures getroffen. Dit weekend maar eens uitzoeken hoe je een goede motivatiebrief schrijft en dat daarna ook gaan doen
Het was supergezelligquote:Op donderdag 13 december 2012 06:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe was je afscheidsfeestje Red?
Meer verdienenquote:Op donderdag 13 december 2012 08:37 schreef Etcetera het volgende:
Over toeslagen gesproken: hoe zorg je ervoor dat je minder zorgtoeslag krijgt?
Dat is het probleemquote:
"Er wijzigt iets in het inkomen"quote:Op donderdag 13 december 2012 08:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is het probleemE. verdient te veel maar hij kon niet vinden hoe hij dat aangeeft zodat hij minder krijgr.
Ik zal eens meekijken binnenkort. Hij foeterde al dat hij het wel weer allemaal zou terug gaan betalenquote:Op donderdag 13 december 2012 09:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"Er wijzigt iets in het inkomen"
Zo heet de wijziging die hij moet doorgeven op MijnToeslagen
Daar zat hij, maar heel simpel was het blijkbaar nietquote:Op donderdag 13 december 2012 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Via mijn toeslagen gaat het heel simpel inderdaad. Ik heb vandeweek de kinderopvangtoeslag aangepast.
Of hij heeft niet goed gelezen? Je kunt er via stappen/vragen heel makkelijk komen.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar zat hij, maar heel simpel was het blijkbaar niet
Het was inderdaad heel leukquote:Op donderdag 13 december 2012 08:54 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt leuk red! En dat dobbelspel is grappig ja
Is het in Amsterdam ook al leuk werken?
Krijg ik ineens dat kutkind van die reclame weer op mijn netvliesquote:
En daarna met zijn allen een grote slagroomtaart om te vieren dat je er geweest bent!quote:Op donderdag 13 december 2012 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmiddag naar ziekenhuis voor echo, even kijken of spiraaltje goed zit en dan 2 uur later met het hele gezin naar de tandarts. Zo geen zin in.
Dat denk ik ook wel... Maar alleen de gedachte dat we moeten.quote:
¤ 50,= minder? Bij gelijke opvang zou ik gelijk blijven. Maar bij ons verandert de opvang. Mijn moeder heeft ook aangeboden om Lennon op maandag op te halen van school zodat hij niet naar bso hoeft.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over toeslagen gesproken, die "aanpassing" in de kinderopvangtoeslag scheelt ons gewoon ¤50 in de maand
Het is een beetje een fictieve berekening natuurlijk, want we gebruiken nu nog geen kinderopvang, maar we gaan er bij twee dagen in de week ¤50 op achteruit.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
¤ 50,= minder? Bij gelijke opvang zou ik gelijk blijven. Maar bij ons verandert de opvang. Mijn moeder heeft ook aangeboden om Lennon op maandag op te halen van school zodat hij niet naar bso hoeft.Hij hoeft dan alleen de woensdagmiddag tot half 5.
Bummerquote:Op donderdag 13 december 2012 11:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is een beetje een fictieve berekening natuurlijk, want we gebruiken nu nog geen kinderopvang, maar we gaan er bij twee dagen in de week ¤50 op achteruit.
Goede oplossing, en voor Lennon ook minder gesleep vermoed ik?
Jazeker. Behalve als je om de week wilt... Tenminste hier... Dan moeten we 10% over alle uren betalen.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:05 schreef Mark het volgende:
Blij dat de tweeling volgend jaar naar school + BSO gaat volgend jaar, dat scheelt een hoop geld vergeleken met kdv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |