stoer hoor dat je veel "vrienden" hebt. Hoeveel echte zijn het?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Want laten we wel zijn, wie zal het minste vrienden hebben in het echte leven?
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #78quote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post ook onder een kloon in R&P.
Daardoor ben ik juist niet onzeker.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die hond in je fobo maakt het zo hard af
Je zit best vaak op fok voor iemand met veel vrienden danquote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Want laten we wel zijn, wie zal het minste vrienden hebben in het echte leven?
Moest je aandacht trekkenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daardoor ben ik juist niet onzeker.
Je hebt toch genoeg vrienden? Dan hoef je niet in R&P te postenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post ook onder een kloon in R&P.
Maar ik zit hier niet om vrienden te maken. Jij zei dat je eigen vrienden maar saai waren in het begin van FSCquote:Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zit best vaak op fok voor iemand met veel vrienden dan
Dus? Is dat verboten?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar ik zit hier niet om vrienden te maken. Jij zei dat je eigen vrienden maar saai waren in het begin van FSC.
Ja dus?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar ik zit hier niet om vrienden te maken. Jij zei dat je eigen vrienden maar saai waren in het begin van FSC.
Dat. En oh oh oh wat zijn "internetmensen" toch stom hahaha. Maar wel 24/7 op Fok posten.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan toch wel meerdere vriendengroepen hebben. Zou ook maar saai worden andersquote:Op woensdag 12 december 2012 20:37 schreef Germano het volgende:
Ik neem aan dat iedereen hier wel vrienden heeft? Ik hoef die van mij niet elke avond te zien in ieder geval.
Daar gaan we weerquote:Op woensdag 12 december 2012 20:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat. En oh oh oh wat zijn "internetmensen" toch stom hahaha. Maar wel 24/7 op Fok posten..
De meeste van mij zijn denkbeeldig, maar ook een paar echte, toch wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:37 schreef Germano het volgende:
Ik neem aan dat iedereen hier wel vrienden heeft? Ik hoef die van mij niet elke avond te zien in ieder geval.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Ik heb wel één echte vriendengroep, maar heb genoeg kennissen waar ik ook wel eens mee ga borrelen, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kan toch wel meerdere vriendengroepen hebben. Zou ook maar saai worden anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |