harde truitje gquote:Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pic van duh boi in z'n natuurlijke habitat.
[ afbeelding ]
Goeie sweater, zeker van PC Hooft?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pic van duh boi in z'n natuurlijke habitat.
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk g egt bek houwe steek je in je kk hooft
Aye.quote:
Ik heb wel iets. Waar maak ik mij druk om manquote:
Ik ga niets verklappen, anders ben ik de gebeten hondquote:
Anorexia en H&M zijn wel de eerste dingen die in me opkomen als ik jou zie posten iddquote:Op woensdag 12 december 2012 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
Inb4 jy bn skere gratenbaal jy koop h&m
Mollig in die pully man.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoor ineens verdacht weinig meer over m'n bouw.
Lelijke koelie papfiguur praatjesmaker onzekere fag komen bij mij op als ik jou zie. Hm.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Anorexia en H&M zijn wel de eerste dingen die in me opkomen als ik jou zie posten idd.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb wel iets. Waar maak ik mij druk om man.
Skere gratenbalen in h&m outfitsquote:Op woensdag 12 december 2012 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
Inb4 jy bn skere gratenbaal jy koop h&m
Neem voorbeeld aan deze man.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
De boy in zn P.C. Hooft swag, draag deze elke dag tock, hooggeleid alles.
Begrafenisoutfits tellen niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Grote voeten manquote:Op woensdag 12 december 2012 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij begrafenis zou ik niet durven om een pochet te dragen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begrafenisoutfits tellen niet.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Grote voeten man [ afbeelding ]Je weet wat ze zeggen over Egyptenaren met big voetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Bouwen grote piramides? XDquote:Op woensdag 12 december 2012 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over Egyptenaren met big voeten
Oh shitquote:Op woensdag 12 december 2012 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
De boy in zn P.C. Hooft swag, rock zulke steez elke dag tock, hooggeleid alles.
Nee, vertel eens.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over Egyptenaren met big voeten
Haha nee, die hebben grote schoenen nodig hahaquote:
Srs? Tli waarom heb ik deze pic nog niet in posterformaat voor boven m'n bed?quote:
Omdat jij nie instastalker benquote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Srs? Tli waarom heb ik deze pic nog niet in posterformaat voor boven m'n bed?
Sorry schatje, ga ik meteen regelen voor jequote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Is tli in haar nieuwe rode jurkje jaquote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent te laat, makker. Ik heb hem al jizzified.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ook al op streetview gekeken.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat jij nie instastalker ben
Wel, maar ik loop achter blijkbaar. Vanavond weer wat te doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat jij nie instastalker ben
Inb4 lamonquote:Op woensdag 12 december 2012 20:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ook al op streetview gekeken.
Ze is gewoon jaloers dat ik haar niet in m'n UI hebquote:Op woensdag 12 december 2012 20:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel, maar ik loop achter blijkbaar. Vanavond weer wat te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zosk weer hequote:Op woensdag 12 december 2012 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Komt volgens mij maar 1 iemand echt onzeker over dit topic....
Dan ben ik. Was toch wel al duidelijk?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Komt volgens mij maar 1 iemand echt onzeker over dit topic....
Jullie zijn gewoon allemaal losers.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
Lamon zei ally altijd ga je weer streetviewen
Je mag voelen.quote:
Zosk hoeft niet te twijfelenquote:
Ah het dringt nu toch door bij jequote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan ben ik. Was toch wel al duidelijk?
Die hond in je fobo maakt het zo hard afquote:
Want laten we wel zijn, wie zal het minste vrienden hebben in het echte leven?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal losers.
Ik?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Want laten we wel zijn, wie zal het minste vrienden hebben in het echte leven?
Post ook onder een kloon in R&P.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah het dringt nu toch door bij je?
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post ook onder een kloon in R&P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |