Omdat jij nie instastalker benquote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Srs? Tli waarom heb ik deze pic nog niet in posterformaat voor boven m'n bed?
Sorry schatje, ga ik meteen regelen voor jequote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Is tli in haar nieuwe rode jurkje jaquote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Je bent te laat, makker. Ik heb hem al jizzified.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ook al op streetview gekeken.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat jij nie instastalker ben
Wel, maar ik loop achter blijkbaar. Vanavond weer wat te doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat jij nie instastalker ben
Inb4 lamonquote:Op woensdag 12 december 2012 20:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ook al op streetview gekeken.
Ze is gewoon jaloers dat ik haar niet in m'n UI hebquote:Op woensdag 12 december 2012 20:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel, maar ik loop achter blijkbaar. Vanavond weer wat te doen.
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zosk weer hequote:Op woensdag 12 december 2012 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Komt volgens mij maar 1 iemand echt onzeker over dit topic....
Dan ben ik. Was toch wel al duidelijk?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Komt volgens mij maar 1 iemand echt onzeker over dit topic....
Jullie zijn gewoon allemaal losers.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
Lamon zei ally altijd ga je weer streetviewen
Je mag voelen.quote:
Zosk hoeft niet te twijfelenquote:
Ah het dringt nu toch door bij jequote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan ben ik. Was toch wel al duidelijk?
Die hond in je fobo maakt het zo hard afquote:
Want laten we wel zijn, wie zal het minste vrienden hebben in het echte leven?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal losers.
Ik?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Want laten we wel zijn, wie zal het minste vrienden hebben in het echte leven?
Post ook onder een kloon in R&P.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah het dringt nu toch door bij je?
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Post ook onder een kloon in R&P.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |