spelfouten, driequote:Op woensdag 12 december 2012 23:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet meer dan logisch, behalve de spelfout?
trein is niet bedoeld om lokaal te nemen. Daarvoor pak je maar de fietsquote:Op woensdag 12 december 2012 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spelfouten, drie
Los van dat het nogal ridicuul is om in Nederland reizigers de Fyra IN te jagen, en in België erUIT
Noord stoptie nietquote:Op woensdag 12 december 2012 23:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
trein is niet bedoeld om lokaal te nemen. Daarvoor pak je maar de fiets![]()
Tenmisnte, ik hoop dat je geen kaartjes brussel noord naar zuid kan reserveren
Wat zou het verrekken, in D kan je ook de ICE van Oberhausen naar Duisburg pakken.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
trein is niet bedoeld om lokaal te nemen. Daarvoor pak je maar de fiets![]()
Tenmisnte, ik hoop dat je geen kaartjes brussel noord naar zuid kan reserveren
Ik zeg ook niet dat je het moet verbieden, maar ik zeg ook dat het me niet zal verbazen als het niet kan, met die draak van een treinquote:Op woensdag 12 december 2012 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou het verrekken, in D kan je ook de ICE van Oberhausen naar Duisburg pakken.
Kost je een godsvermogen en je wint er geen seconde mee, maar het KAN![]()
Nahverkehr is Verbundtarif zone A: ¤ 2,40 (6 minuten)
IC ¤ 6,50 (6 minuten)
ICE ¤ 9,00 (6 minuten)
Maar het KAN![]()
Waarom zou je dat verbieden?
Reactie NS:quote:NMBS-baas wil uitleg over Fyra-problemen
Marc Descheemaecker, de gedelegeerd bestuurder van de NMBS, heeft de top van de Nederlandse Spoorwegen (NS) en NS Hispeed ontboden. Hij wil vrijdag meer uitleg krijgen over de technische problemen van de Fyra. (...)
http://www.standaard.be/a(...)DMF20121212_00399871
Je kan toch intussen wel een aardige compilatie maken van onnozele uitspraken van NS-woordvoerders, of niet dan?quote:(..)
De NS laat weten ''regulier overleg'' te hebben met collega's van NMBS.
''Dergelijke woorden (op het matje roepen red.) zou ik niet gebruiken om de situatie uit te leggen'', zegt een woordvoerder van NS.
Volgens hem zullen beide spoorwegmaatschappijen gewoon als partners de eerste week van de hogesnelheidstrein tussen Amsterdam en Brussel evalueren. ''En dan zullen we gezamenlijk kijken wat er beter moet en beter kan.'' (...)
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-hispeed-matje.html
pak em beet 72 uur geleden was men nog "tevreden over de start van de Fyra".quote:Op woensdag 12 december 2012 23:27 schreef Igen het volgende:
Je kan toch intussen wel een aardige compilatie maken van onnozele uitspraken van NS-woordvoerders, of niet dan?
Waarschijnlijk moet ik in het weekend opdraven ....quote:Op woensdag 12 december 2012 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ga je dan in het weekend of doordeweeks?
de Belgen lijken de schuld bij de Ollanders te willen leggenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pak em beet 72 uur geleden was men nog "tevreden over de start van de Fyra".
Overigens denk ik in dit geval dat NS dichter bij de werkelijkheid zit dan de Belgen qua toonzetting.
Het is toch ook een project van de Nederlanders?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de Belgen lijken de schuld bij de Ollanders te willen leggen
kan me herinneren dat zaken als materiaalkeuze gezamelijk genomen zijn toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is toch ook een project van de Nederlanders?
Stelletje neukfouten. ZIJ wilden zo nodig onafhankelijk worden, ga dan ook maar eens eindelijk op eigen benen staanquote:Op woensdag 12 december 2012 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de Belgen lijken de schuld bij de Ollanders te willen leggen
Als ik weer ergens een toertocht rijd, is het toch erg fijn om met de racefiets in de trein te stappen. En ik ga ook regelmatig met de racert in de trein om daarna terug naar huis te fietsen. Altijd wind mee.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Fiets meenemen in de trein is sowieso onzin. Ik bezoell, kies je vervoermiddel en blijf bij je keuze. Wat komt hierna? Hele volksstammen die met auto en al de trem in willen?Sommige mensen snappen er echt niks van gewoon
![]()
Smakelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 23:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als ik weer ergens een toertocht rijd, is het toch erg fijn om met de racefiets in de trein te stappen. En ik ga ook regelmatig met de racert in de trein om daarna terug naar huis te fietsen. Altijd wind mee.
Mwoach, ja, in zoverre... de Belgen hebben in het verleden al wel vaker laten blijken dat ze vooral meedoen omdat er contractuele verplichtingen zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan me herinneren dat zaken als materiaalkeuze gezamelijk genomen zijn toch?
dan hadden ze de hele lijn 100% aan de NS moeten laten en niet achteraf gaan zeurenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mwoach, ja, in zoverre... de Belgen hebben in het verleden al wel vaker laten blijken dat ze vooral meedoen omdat er contractuele verplichtingen zijn.
Op de beurs. Een joker aan het zoeken voor zijn junk paper.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waar is aandeelhouder KLM eigenlijk in dit hele verhaal?
O ja, vergeten.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:00 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Waar is aandeelhouder KLM eigenlijk in dit hele verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |