abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120332847
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:15 schreef man1986 het volgende:
Je dient wel een onderscheid te maken tussen valse bangmakerij (VN) en terechte waarschuwing (bijbel).
HET handboek voor griezelscenario's is wel de bijbel en inspiratie voor al de erna komende sprookjesboeken.

quote:
Die 3 punten neem je voor zoete koek aan via de media en het onderwijssysteem.
Onderwijssysteem ? Wel jochie, dat is voor mij iets uit een ver verleden hoor, en ook de media heb ik daar niet voor nodig. Jij kan zelfs nog een onderscheid maken tussen feiten en fictie ! Hoe hebben ze er bij jou de bijbel erin geprampt ? Van zoete koek gesproken. _O-

quote:
Woon je in Mumbai dan?
Waarom dank je dat ? Bekende streek voor je of wat ?

quote:
Dat staat er gelukkig niet in.
Kan ook niet he slimmeke, dat boek is verdorie meer dan 2000 jaar oud. Toen sloegen ze je hersens nog in als je van een andere woestijnstam kwam. Wat wisten die geitenboeren toen van overbevolking of opwarming van de aarde. Zelfs jij weet dit nog niet..ha ja, Mumbai.
quote:
Gaat heen, en vermenigvuldig u
En daar kan geen enkele VN leuzen er tegenop.
Een punt ! Gekker kan tegenwoordig niet meer. Top ^O^
pi_120332861
@ Ali_Kannibali,

Wie was hier dan de leugenaar ? Matteus of Paulus? Zo te zien maak je van Matteus een leugenaar. Niet zo fraai he Ali?
Hoe kan jij deze tegenstrijdigheid anders verklaren ?
pi_120332904
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 23:59 schreef man1986 het volgende:
In Jezus vinden we genade en vergeving, een kwijtschelding van onze zonden.
In Hem vinden we rechtvaardigheid en genadigheid, oordeel en vergeving.
Wanneer gebruikt men IN en wanneer DOOR ? Als ik lees: " In Hem " stel ik me daar iets bij voor. Ik zal nooit IN iemand zitten om van mijn zonden verlost te zijn, snap je ?
pi_120334807
ATON, je geloof je wel of niet in de VN agendapunten:
- overbevolking
- opwarming van de aarde
- voedselschaarste
"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
pi_120335598
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 11:30 schreef man1986 het volgende:
- overbevolking
- opwarming van de aarde
- voedselschaarste
Ik ga voor jou blauwe ogen het VN rapport er niet op naslaan. We zitten nu reeds met een overbevolking, wat binnenkort een voedselschaarste tot gevolg zal hebben en mede oorzaak is van de opwarming van de aarde. Of je dit nu leuk vindt of niet. Gaat en vermenigvuldig je is een stelling van pakweg 2000 jaar geleden en daar is ondertussen al ruimschoots aan voldaan. Dus: hoe meer holebi's hoe beter. :)
pi_120335614
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 11:30 schreef man1986 het volgende:
- overbevolking
- opwarming van de aarde
- voedselschaarste
Als ik ook even mag antwoorden. Het gaat niet om 'geloven'. Op basis van de beschikbare feiten acht ik deze drie zaken met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid bewezen. Mochten er nieuwe feiten beschikbaar komen die het tegendeel bewijzen (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) dan stort mijn wereldbeeld niet opeens in elkaar.

Bovendien zit jij heel de tijd de VN aan te halen alsof dat een voor ons atheisten heiligie organisatie zou zijn ofzo. Ik moet je teleurstellen, er is niets per definitie heiligs in mijn leven, en de VN vind ik een grotendeels mislukte zooi, maar wel een vele malen betere instantie dan enige vorm van religieuze organisaties.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_120335687
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef ATON het volgende:
Ik ga voor jou blauwe ogen het VN rapport er niet op naslaan.
Je wilt je geloofsovertuigingen dus niet in twijfel trekken, prima.
"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
pi_120335757
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:17 schreef man1986 het volgende:

[..]

Je wilt je geloofsovertuigingen dus niet in twijfel trekken, prima.
Ach , ik heb het hier helemaal niet over geloofsovertuiging. Geloof heeft totaal niks met wetenschap te maken. Stop eens met trollen zeg!
pi_120335765
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef UltraR het volgende:

[..]

Als ik ook even mag antwoorden. Het gaat niet om 'geloven'. Op basis van de beschikbare feiten acht ik deze drie zaken met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid bewezen. Mochten er nieuwe feiten beschikbaar komen die het tegendeel bewijzen (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) dan stort mijn wereldbeeld niet opeens in elkaar.
Doe onderzoek en zie dat de 3 zuilen van de VN (overbevolking, voedselschaarste, opwarming van de aarde) gebaseerd is op gebakken lucht. Hun agendapunten is gebaseerd op problem-reaction-solution en de Hegelian Dialectic methode.
pi_120335799
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:20 schreef ATON het volgende:

[..]

Ach , ik heb het hier helemaal niet over geloofsovertuiging. Geloof heeft totaal niks met wetenschap te maken. Stop eens met trollen zeg!
Zijn de 3 agendapunten van de VN gebaseerd op wetenschap of op een politieke agendapunt?
pi_120335801
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:21 schreef man1986 het volgende:

[..]

Doe onderzoek en zie dat de 3 zuilen van de VN (overbevolking, voedselschaarste, opwarming van de aarde) gebaseerd is op gebakken lucht. Hun agendapunten is gebaseerd op problem-reaction-solution en de Hegelian Dialectic methode.
Ja, want andermaal weet de creationist uit 1986 het beter dan het grote merendeel van de wetenschappers.
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn eerdere vraag wat het hoogste opleidingsniveau is dat jij hebt genoten.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_120335838
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:22 schreef man1986 het volgende:

[..]

Zijn de 3 agendapunten van de VN gebaseerd op wetenschap of op een politieke agendapunt?
Moet je wat cijfertjes hebben trol ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldbevolking
Voor mensen die amper tot 4000 kunnen tellen is dit zeker niet te vatten.
pi_120335881
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:22 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ja, want andermaal weet de creationist uit 1986 het beter dan het grote merendeel van de wetenschappers.
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn eerdere vraag wat het hoogste opleidingsniveau is dat jij hebt genoten.
Ach UltraR, hij zal weer wat verzinnen zoals ie gewoon is.
pi_120336111
Wie heeft je wijsgemaakt dat 7 miljard teveel is?
Juist, de VN via de media en het onderwijssysteem.
Durf jij aan de VN te twijfelen? Kennelijk niet.

De aarde kan veel meer aan dan de huidige 7 miljard mensen en er is zeker geen tekort aan voedsel.
Wij produceren meer voedsel dan we kunnen consumeren, dus er is geen voedselschaarste.
Het probleem is een slechte voedselverdeling over de wereld, waarbij we situaties hebben gecreeerd zoals hongersnood en oorlog. Dit heet geplande chaos, oftewel ordo ab chao (order out of chaos).
pi_120336188
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:36 schreef man1986 het volgende:

De aarde kan veel meer aan dan de huidige 7 miljard mensen en er is zeker geen tekort aan voedsel.
Wij produceren meer voedsel dan we kunnen consumeren, dus er is geen voedselschaarste.
Het probleem is een slechte voedselverdeling over de wereld, waarbij we situaties hebben gecreeerd zoals hongersnood en oorlog. Dit heet geplande chaos, oftewel ordo ab chao (order out of chaos).

Opleidingsniveau?

En ooit gehoord van de ecologische voetafdruk?
pi_120336383
quote:

Besef je nu zelf niet hoe hopeloos belachelijk je je maakt? Besef je ook dat jou standpunten en die van jou sekte-genoten misdadig zijn t.o.v. de toekomst van deze planeet? Maar deze ongeschoolde leken weten niet beter, maar daarom niet minder misdadig.
pi_120336413
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:40 schreef UltraR het volgende:

[..]

Opleidingsniveau?

En ooit gehoord van de ecologische voetafdruk?
Zou je dat voor hem eens willen omschrijven ? ;)
pi_120336511
Al Gore heeft jullie dus succesvol kunnen overtuigen.
pi_120336610
quote:
Indien we er van uit gaan dat de huidige bevolking van 7 mijard mensen stabiel zouden blijven en net dezelfde levensstandaard zouden bereiken ( waar ze recht op hebben ), zitten we met een gi-gan-tisch wereldwijd probleem. God zal hier dan niet met een zondvloed moeten bijspringen. De wereld zoals we die nu kennen zal ophouden te bestaan. Dát is de nuchtere werkelijkheid m'n beste trol, en geen fabeltjes van reli-criminelen !!!
pi_120336639
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:54 schreef man1986 het volgende:
Jou sekte heeft je succesvol kunnen overtuigen. :(
pi_120336709
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:54 schreef man1986 het volgende:
Niet alleen Al Gore, hoor. Ook bijvoorbeeld de isotopenafdeling bij ons om de hoek. Allemaal deel van het complot :)
pi_120336833
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:01 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Niet alleen Al Gore, hoor. Ook bijvoorbeeld de isotopenafdeling bij ons om de hoek. Allemaal deel van het complot :)
Klimaatverandering an sich is geen complot, laten we daar duidelijk over zijn.

- Klimaat verandert, feit.
- Er komen mensen bij, feit.
- Er is hongersnood, feit.

Maar vanuit deze feiten worden er verkeerde conclusies getrokken dat een geheel politieke motief als doel heeft. De doelstelling is een wereldwijde implementatie van hun lange termijn agendapunten, met als uiteindelijke resultaat een New World Order.
pi_120336868
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:06 schreef man1986 het volgende:

[..]

Klimaatverandering an sich is geen complot, laten we daar duidelijk over zijn.

- Klimaat verandert, feit.
- Er komen mensen bij, feit.
- Er is hongersnood, feit.

Maar vanuit deze feiten worden er verkeerde conclusies getrokken dat een geheel politieke motief als doel heeft. De doelstelling is een wereldwijde implementatie van hun lange termijn agendapunten, met als uiteindelijke resultaat een New World Order.
Ah, niet alleen een jonge aarde creationist, maar ook nog een complotdenker. Why am I not surprised? :')

Ik blijf het maar vragen: wat is je hoogst genoten opleiding?
pi_120337590
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:58 schreef ATON het volgende:

Indien we er van uit gaan dat de huidige bevolking van 7 mijard mensen stabiel zouden blijven en net dezelfde levensstandaard zouden bereiken ( waar ze recht op hebben ), zitten we met een gi-gan-tisch wereldwijd probleem. God zal hier dan niet met een zondvloed moeten bijspringen. De wereld zoals we die nu kennen zal ophouden te bestaan. Dát is de nuchtere werkelijkheid m'n beste trol, en geen fabeltjes van reli-criminelen !!!
@1986, heb je daar nog geen antwoord op kunnen verzinnen ?
pi_120337726
Maak er een vraag van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')