Dat dachten we al jaquote:Op woensdag 12 december 2012 16:32 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik eet graag van beide walletjes, mits onder de 12.
Een flink potloodquote:
Ik geef je een kusje, als je voor me in lingerie danst.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef leddy het volgende:
dat had ik met mijn tekenleraar die gaf een tien aan je als je met en minirokje naar school kwam. lang verhaal..
Dan hadden we dezelfde leraar! Alleen waardeerde hij bij met het een stuk lager als ik met een minirokje naar school kwam.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef leddy het volgende:
dat had ik met mijn tekenleraar die gaf een tien aan je als je met en minirokje naar school kwam. lang verhaal..
nou hij zei altijd tegen de meisjes dat ze tienen kregen als ze met minirokjes naar school kwamen echt goorquote:Op woensdag 12 december 2012 16:32 schreef MichaelScott het volgende:
Post je wel een filmpje van je uitgevoerde fantasie vraagteken
[..]
Kun je hier meer over vertellen vraagteken
Precies. Efo's hebben het lastig in deze maatschappij.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:29 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Vóór de pubertijd: Pedo.
Ná de pubertijd en tot aan 18 levensjaren, Efo.
Hoe relaxt pas na tienen op school hoeven te zijn Uitroeptekenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef leddy het volgende:
[..]
nou hij zei altijd tegen de meisjes dat ze tienen kregen als ze met minirokjes naar school kwamen echt goor
Ja gvd hier kan ik toch niet op rukken vraagteken uitroepteken /retorische vraagquote:Op woensdag 12 december 2012 16:37 schreef leddy het volgende:
[..]
nou hij zei altijd tegen de meisjes dat ze tienen kregen als ze met minirokjes naar school kwamen echt goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |