Bedankt hequote:Op woensdag 12 december 2012 16:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is wel een gymleraar hè vraagtekenDat word je alleen als je echt niks kan punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Dus??quote:Op woensdag 12 december 2012 16:22 schreef Akantha het volgende:
POTVERDOMME DOOR JULLIE GETROLL ZIE JE MIJN ADVIES NIET MEER ZO GOED
Ts moet vertrouwenspersoon op school inschakelen. DATquote:
Ik heb TS zojuist geswaffeld uitroeptekenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat gebeurd er precies vraagteken
Nog niets maar TS gaat haar perverse fantasieen binnenkort op de gymleraar uitleven.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat gebeurd er precies vraagteken
dat is erg goed uitroeptekenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nog niets maar TS gaat haar perverse fantasieen binnenkort op de gymleraar uitleven.
Leuk horloge.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef Crocodi1e het volgende:
Hallo hier is Ad v/d B, de gymdocent van Daantje (cremetje). Ze liegt alles, jongens! Ik heb bewijs, want als ze de waarheid sprak, zou ik dan zo vrolijk in de tuin kunnen zitten? Nee!
[ afbeelding ]
Groetjes, A v/d B.
Ik dacht dat jij meer van de piemeltjes was sowieso, dat is al bewijs genoeg.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef Crocodi1e het volgende:
Hallo hier is Ad v/d B, de gymdocent van Daantje (cremetje). Ze liegt alles, jongens! Ik heb bewijs, want als ze de waarheid sprak, zou ik dan zo vrolijk in de tuin kunnen zitten? Nee!
[ afbeelding ]
Groetjes, A v/d B.
Hoi Ad,quote:Op woensdag 12 december 2012 16:27 schreef Crocodi1e het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes, A v/d B.
Altijd weer mensen die denken dat een pedo op bijv. een 15-jarige valtquote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef marcel-o het volgende:
Boven de 12 is geen pedo..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
tenzij je onder de 12 bent.. wat ik betwijfel..
[ontopic]
gewoon zeggen dat je er niet van gediept bent .. blijft ie t doen.. naar directie gaan
Bedankt! Kunnen betalen van mijn baan (gymleraar) en daarnaast heb ik nog een bijbaantje als lid van een politieke partij, als mensen de leugens van Daantje gaan geloven kan ik mijn baan en bijbaan wel vaarwel zeggen, dag horloge :-(quote:
Vóór de pubertijd: Pedo.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Altijd weer mensen die denken dat een pedo op bijv. een 15-jarige valt
Godverdomme. Pedo's krijgen een slechte naam hierdoor
Veel jongens in minirokjes?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef leddy het volgende:
dat had ik met mijn tekenleraar die gaf een tien aan je als je met en minirokje naar school kwam. lang verhaal..
Kun je hier meer over vertellen vraagtekenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef leddy het volgende:
dat had ik met mijn tekenleraar die gaf een tien aan je als je met en minirokje naar school kwam. lang verhaal..
Had die een lange ja?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef leddy het volgende:
Ben je een beetje goed in lange verhalen??quote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef leddy het volgende:
Ik eet graag van beide walletjes, mits boven de 18.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de piemeltjes was sowieso, dat is al bewijs genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |