Naam?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:16 schreef Hathor het volgende:
Itemlvl 480 dagger gevonden in zo'n pakje wat je krijgt na die quest met de Greench, en nog BoE ook, moet wel kunnen gaan voor een kleine 20K in AH lijkt me.
Yup, dat is em.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Naam?
Edit: http://www.wowhead.com/item=93625 Die dus.
Dat heb ik dus ook altijdquote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Olment het volgende:
Ben afgelopen week helemaal vergeten Sha te doenDom, dom, dom.
Vind het wel jammer dat je deze niet kan tracken zoals een raidlock, als ik hem doe op woensdag, ben ik meesntal maandag/dinsdag aan het twijfelen of ik deze nou wel al of nog niet heb gedaan.
Ik sla um dan meestal over xDquote:Op woensdag 19 december 2012 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd. Heb hem al een paar keer dubbel gedaan.
Hmm, die oude raid heb ik al een hoop klaar, moet alleen nog de extreem k*t factions. (ogri'la, hydraxian waterlords, ravenholdt)quote:Op woensdag 19 december 2012 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben bezig met de laatste raid reps die ik nog moet. Hydraxian Waterlords (nog 10 resets te gaan), Brood of Nozdormu, Scale of the Sands en Avengers of Hyjal.
Moet nog 9 reputations voor The Beloved, dus kan ze wel gebruiken.
60 rep factions exaltedquote:Op woensdag 19 december 2012 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Hmm, die oude raid heb ik al een hoop klaar, moet alleen nog de extreem k*t factions. (ogri'la, hydraxian waterlords, ravenholdt)
wanneer krijg je The Beloved?
ohh, nog 7 hiero dan.. zit atm op 53quote:
Ik heb Elvui en daar zit nu een Sha/Galleon kill tracker in. Er zal vast wel ergens een addon te vinden zijn. Anders maak je een calender event als je hem gekilled hebt?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Olment het volgende:
Vind het wel jammer dat je deze niet kan tracken zoals een raidlock, als ik hem doe op woensdag, ben ik meesntal maandag/dinsdag aan het twijfelen of ik deze nou wel al of nog niet heb gedaan.
Ik heb het al berekend voor min 9 reps. Steamwheedle heb ik allemaal op revered en kan alle quests weer doen door faction change en shattering:quote:Op woensdag 19 december 2012 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Hmm, die oude raid heb ik al een hoop klaar, moet alleen nog de extreem k*t factions. (ogri'la, hydraxian waterlords, ravenholdt)
wanneer krijg je The Beloved?
Lijkt me idd niet al te moeilijke factions. helaas heb ik heel steamweedle cartel op hated (net als die piraten xD)quote:Op woensdag 19 december 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb het al berekend voor min 9 reps. Steamwheedle heb ik allemaal op revered en kan alle quests weer doen door faction change en shattering:
1 Booty Bay
2 Everlook
3 Ratchet
4 Gadgetzan
5 Wintersaber Trainers
6 Keepers of Time
7 The Consortium
8 Brood of Nozdormu
9 Scale of the Sands
Allemaal vrij makkelijk te halen en moet misschien nog 1-2 resets.
heb ik dus ook gedaan, piraten zitten nou op 28-36k hated, en steamweedle ook xDquote:Op woensdag 19 december 2012 14:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben al Beloved!
Maar Insane zal ik nooit worden, ben verkeerd om begonnen en heb echt geen zin om dat weer om te draaien (met die piraten eerst).
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Olment het volgende:
Heb er een macro voor.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd. Heb hem al een paar keer dubbel gedaan.
oew, dat is nice (macrofanaat hiero) Zou je zeer dankbaar zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:27 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Heb er een macro voor.
Zal als ik thuis ben, hem hier even in het topic gooien.
Ja dat heb ik dus ook, ben al tijden revered met alle Steamwheedle factions, dat ga ik echt niet andersom doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben al Beloved!
Maar Insane zal ik nooit worden, ben verkeerd om begonnen en heb echt geen zin om dat weer om te draaien (met die piraten eerst).
Want dat is het beste wat je met 500k kan doenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:47 schreef MarkyB het volgende:
Ik geef je graag die 13 euro zodat je me de 500k kan traden!
hehe, scheelt wel nu je dat item kunt kopen vanaf revered. Nu gaat Revered --> Exalted sneller dan Honored --> Reveredquote:Op donderdag 20 december 2012 10:11 schreef lifeblind het volgende:
Jeuj, gisterenavond exalted geworden met Golden Lotus, ben ik daar ook eindelijk vanaf
Dan ben je bijna klaarquote:Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Die questline van Operation Shieldwall vind ik wel tof hoor! Met die bel ensow. Nu in Dalaran een stuk of 5 extra quests!
Beter dan de pijnenstelen van vandaag...quote:Op donderdag 20 december 2012 18:21 schreef OmniRocket het volgende:
morgen regent het de hele dag infernals!
beter zelfs met je +500 stat gem ?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Nieuw wapen, beter dan mijn Sha touched wapen, maar geen Sha touched wapen en dus is mijn mindbender weer een saaie mindbender ipv een coole mini-sha. Dilemma(of snel wapens switchen voor ik mindbender cast
)
Sha touched wapen was LFR, mijn huidige wapen is Terrace 'elite' run. Véél meer spellpower, hogere stats ja.quote:
ok dan maakt het wel verschil jaquote:Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sha touched wapen was LFR, mijn huidige wapen is Terrace 'elite' run. Véél meer spellpower, hogere stats ja.
Heus wel eenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:39 schreef Bienelientjee het volgende:
We finally done it!HoF, eerste boss down!
![]()
En kan me nix schelen dat wij lang achterlopen, onze groep is ook niet één van de toppers, maar we hebben het voor elkaar!
In ieder geval niet meer in 2012!quote:Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heus wel eenwaard hoor!!
![]()
en megaveel succes op die 2e k.baas![]()
Lol hebben is wel het belangrijkste hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Mjah, het ging eigenlijk zo slecht (vooral tankwise), dat we toen maar naar HoF xijn gegaan.Hopelijk in januari wat echte Elegon tries! We zijn totaal geen super groep, maar hebben wel fun!
![]()
Klinkt als ons raidteam.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze groep bestaat sowiesow uit 3 vrouwen, een mannelijke raider met een baby (met ga ga goe goe, WEEEEEEEEEEHHHH op de achtergrond!), een warlock die slecht is in tactieken, een raidleader uit afrika (In the jungggleee, the mighty jungleee), nog een raider die binnenkort ook een kindje verwacht......etcetera!
![]()
Tis me het groepje wel!
To be honest, dit vind ik persoonlijk de leukste "soort" mensen om mee te raiden, ze liggen niet te bitchen als het keer fout gaat of gaan whine elke keer als iemand te veel damage krijgt.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Onze groep bestaat sowiesow uit 3 vrouwen, een mannelijke raider met een baby (met ga ga goe goe, WEEEEEEEEEEHHHH op de achtergrond!), een warlock die slecht is in tactieken, een raidleader uit afrika (In the jungggleee, the mighty jungleee), nog een raider die binnenkort ook een kindje verwacht......etcetera!
![]()
Tis me het groepje wel!
jezus..... bij ons gaan ze voor 5-8kquote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Net de Brawler's Guild invite gekocht voor 15k, stuk goedkoper dan de 100+ waarvoor ze in het begin gingen.
damn, 2.1k vorige week hierquote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Net de Brawler's Guild invite gekocht voor 15k, stuk goedkoper dan de 100+ waarvoor ze in het begin gingen.
Bij ons ook onder de 4kquote:
Was je m'n macro nog verschuldigd.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef Olment het volgende:
[..]
oew, dat is nice (macrofanaat hiero) Zou je zeer dankbaar zijn.
Nice, ga um vanavond gelijk testen (moet sha nog doen deze weekquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Was je m'n macro nog verschuldigd.
Dit zou hem moeten zijn :
/run local z,t,s={[32099]='Sha of Anger this week.'},GetQuestsCompleted();for c,v in pairs(z) do if t[c] then s='' else s=' not' end print('You have'..s,'done',v) end
Okayquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Nice, ga um vanavond gelijk testen (moet sha nog doen deze week) Mits we niet allemaal dood gaan nog strax
NICE!! ff getest en hij zegt: You have not done Sha of Anger this week.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:24 schreef Altron het volgende:
[..]
Was je m'n macro nog verschuldigd.
Dit zou hem moeten zijn :
/run local z,t,s={[32099]='Sha of Anger this week.'},GetQuestsCompleted();for c,v in pairs(z) do if t[c] then s='' else s=' not' end print('You have'..s,'done',v) end
Wat gaat er mis?quote:Op zaterdag 22 december 2012 03:49 schreef ZodiaX het volgende:
Ben nog nooit zo kots en kots misselijk geweest van pvp balance als sinds 5.1.
Fuck you Blizzard, ik kap ermee.
Het is ook absurd hoe snel er nieuwe raids bij komen, maar dat is schijnbaar wat iedereen tegenwoordig wil. De forums stonden bij 5.1 al vol klachten van mensen dat er geen nieuwe raid in zat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gisteren bijna in slaap gevallen terwijl vriendlief op de bedrand een héél lange monoloog hield over hoe pissed off hij was dat de nieuwe raids alweer bijna klaar stonden op de PTR. Hij vindt het allemaal veel te snel gaan. Nog maar 60 guilds in de wereld hebben alle raids klaar in deze content en nu moeten ze ook nog eens PTR raiden (waar hij een bloedhekel aan heeft).
Zeker geen vanilla gespeeld?quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:18 schreef Wolve000 het volgende:
Dit overzicht geeft mooi aan hoe lang men eerder met bosses deed: http://manaflask.com/en/a(...)world-firsts-vanilla
Das wel echt een stuk beter. Een van de grote nadelen van WoW imo. Je bent nooit blij iemand tegen te komen. Dat betekend alleen maar meer wachten op respawns/minder nodes etc. Zelfde met groupen verpest de hoeveelheid xp die je krijgt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker geen vanilla gespeeld?
Anyway, de nieuwe world bosses kunnen door iedereen getagged wordenDus als je te laat komt aanvliegen, kan je nog gewoon mee doen met de kill, ook als je niet in een groep zit. Mooi!
Jawel, maar niet bijzonder serieus. Ben destijds nooit verder gekomen dan level 40 ongeveer. Vond het wel een erg lange grind.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker geen vanilla gespeeld?
Anyway, de nieuwe world bosses kunnen door iedereen getagged wordenDus als je te laat komt aanvliegen, kan je nog gewoon mee doen met de kill, ook als je niet in een groep zit. Mooi!
Ik ben dan ook helemaal niet blij met die idioterie van cross realm zonesquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:25 schreef Sjiznit het volgende:
Das wel echt een stuk beter. Een van de grote nadelen van WoW imo. Je bent nooit blij iemand tegen te komen. Dat betekend alleen maar meer wachten op respawns/minder nodes etc. Zelfde met groupen verpest de hoeveelheid xp die je krijgt.
Is al een tijdje zoquote:
niet eens die persoon logde net 10 seconden ervoor uitquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is al een tijdje zoMoet minuten zijn.
Hehe , nice héquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:35 schreef Olment het volgende:
[..]
NICE!! ff getest en hij zegt: You have not done Sha of Anger this week.
Thanks
Edit: You have done Sha of Anger this week.
zombie event was wotlk , pre tbc event was Highlord Kruul ^^quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Jawel, maar niet bijzonder serieus. Ben destijds nooit verder gekomen dan level 40 ongeveer. Vond het wel een erg lange grind.
Was in de periode net voor en net na de release van TBC. Wat een event zeg, met al die zombies... Lekker als je dan allemaal binnenstormende zombies tegen komt in Westfall.
Cross realm zonesquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dan ook helemaal niet blij met die idioterie van cross realm zones
Oh, dan heb ik (ook) eind tbc gespeeld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef dontcare het volgende:
[..]
zombie event was wotlk , pre tbc event was Highlord Kruul ^^
Mja, dat is gewoon lomp voor een MMO. Het samenspelen tegenwerken. Nee lekker. Ik ken GW2 niet, maar wat ik daar van hoor is dat dát wel een stuk beter gedaan is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dan ook helemaal niet blij met die idioterie van cross realm zones
Als ik bijv nu in Stormpeaks kom dan zijn er echt veel level 90's (meer dan 10) die dus wachten op de Time Lost Proto Drake. Voor dat hele CRZ gedoe waren het er max. een stuk of 2-3 in totaal. En dan wat jij zegt idd.
hehe , low level players merkte zeker wat van highlord gruul ;pquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik (ook) eind tbc gespeeld.
Op low level merkte je het verschil toen toch niet zo.
Maar ik ben 3 keer begonnen, ook nog eens eerder dan dat account. Maar toen. Was ik echt niet ver gekomen. Nog niet eens tot de 30 ofzo.
Heb dan ook 3 accounts op m'n battle.net staan. Maar 2 daarvan zijn alleen gelinkt en verder nooit meer gebruikt. Kan voor de grap eens opzoeken of ik wat in de account history kan terugvinden.
Je bedoelt dat level 90's in een low level area met 1 dot of spell een low level afmaken? Want dat is doorgaans wat ik er van zie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Cross realm zones
beetje world pvp pompen enzo, niks mis mee.
doet iig oude tijden klein beetje herleven, maar tis niet t zelfde als toen iedereen gewoon op 1 server zat en er geen eens cross realm bgs waren. wat een tijden waren dat zeg
Ik weet niet of je deze bedoeld:quote:Op zondag 23 december 2012 12:35 schreef Olment het volgende:
Heeft iemand een linkje (of naam of iets) waarmee ik die BoA wapens kan vinden die rond Pandaria liggen. Heb geen idee hoe ze heten of hoe ik moet zoeken xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |