Is uber easy nu nadat ze wat dingen aangepast hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef lifeblind het volgende:
Goed, zojuist heel Blackwing Lair gesoloed, op mn paladin(ja, ook Razorgore)
Dankjequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Is uber easy nu nadat ze wat dingen aangepast hebben.
Was al makkelijk , maar Razorgore kon je niet alleen doen voorheen.
Wel nice dat je nu iig niemand anders meer nodig heb voor Razorgore.
Doe BWL nog steeds elke week voor Ashkandi....![]()
Echt bizar dat ik hem nog nooit heb zien droppen in al die jaren..
Zelfs niet in BWD.
Dat Pala setje is nice btw
Als je hem snel genoeg killed dan krijg je die buff niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dankje
Ja razorgore is makkelijk, als paladin in ieder geval. Sacred Shield + Execution sentence zorgt voor genoeg threat als je eieren gaat slopen, tegen de tijd dat de mindcontrol channel afgelopen is weer overnieuw doen, paar keer herhalen, en klaar. Er zijn echter nog steeds wel wat bosses waar je gewoon niet onder de mechanics uitkomt. 2e boss is gewoon zo snel mogelijk kapot maken (dus als retri gegaan en alles gepopt wat er maar zorgt voor een dps increase, duurde uiteindelijk 30 seconde ofzo om 'm down te krijgen, maar je gaat gewoon dood aan 't einde, of je nou wilt of niet(en bubbelen is geen optie
)
Hm oke, dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:55 schreef Altron het volgende:
[..]
Als je hem snel genoeg killed dan krijg je die buff niet.
Op m'n warrior heb hem altijd binnen een paar seconden liggen waardoor ik die debuff niet krijg en dus niet dood ga.
Zelfde voor alle andere bosses , execute crits tussen de 500k en 1000k ftw
Ja , dat valt idd niet mee om te vermijden in tanking gear.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm oke, dat wist ik dan weer nietNaja, ik zit gewoon in m'n tanking gear met een 2-hander (nou is m'n tanking gear iLvl 480), maar ja, DPS is wel wat lager dan wanneer ik echt een dps set zou hebben. Ik heb ook totaal geen crit op m'n gear zitten omdat dat zo'n beetje de enige stat is die ik wil vermijden
Naam?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:16 schreef Hathor het volgende:
Itemlvl 480 dagger gevonden in zo'n pakje wat je krijgt na die quest met de Greench, en nog BoE ook, moet wel kunnen gaan voor een kleine 20K in AH lijkt me.
Yup, dat is em.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Naam?
Edit: http://www.wowhead.com/item=93625 Die dus.
Dat heb ik dus ook altijdquote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Olment het volgende:
Ben afgelopen week helemaal vergeten Sha te doenDom, dom, dom.
Vind het wel jammer dat je deze niet kan tracken zoals een raidlock, als ik hem doe op woensdag, ben ik meesntal maandag/dinsdag aan het twijfelen of ik deze nou wel al of nog niet heb gedaan.
Ik sla um dan meestal over xDquote:Op woensdag 19 december 2012 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd. Heb hem al een paar keer dubbel gedaan.
Hmm, die oude raid heb ik al een hoop klaar, moet alleen nog de extreem k*t factions. (ogri'la, hydraxian waterlords, ravenholdt)quote:Op woensdag 19 december 2012 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben bezig met de laatste raid reps die ik nog moet. Hydraxian Waterlords (nog 10 resets te gaan), Brood of Nozdormu, Scale of the Sands en Avengers of Hyjal.
Moet nog 9 reputations voor The Beloved, dus kan ze wel gebruiken.
60 rep factions exaltedquote:Op woensdag 19 december 2012 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Hmm, die oude raid heb ik al een hoop klaar, moet alleen nog de extreem k*t factions. (ogri'la, hydraxian waterlords, ravenholdt)
wanneer krijg je The Beloved?
ohh, nog 7 hiero dan.. zit atm op 53quote:
Ik heb Elvui en daar zit nu een Sha/Galleon kill tracker in. Er zal vast wel ergens een addon te vinden zijn. Anders maak je een calender event als je hem gekilled hebt?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Olment het volgende:
Ben afgelopen week helemaal vergeten Sha te doenDom, dom, dom.
Vind het wel jammer dat je deze niet kan tracken zoals een raidlock, als ik hem doe op woensdag, ben ik meesntal maandag/dinsdag aan het twijfelen of ik deze nou wel al of nog niet heb gedaan.
Ik heb het al berekend voor min 9 reps. Steamwheedle heb ik allemaal op revered en kan alle quests weer doen door faction change en shattering:quote:Op woensdag 19 december 2012 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Hmm, die oude raid heb ik al een hoop klaar, moet alleen nog de extreem k*t factions. (ogri'la, hydraxian waterlords, ravenholdt)
wanneer krijg je The Beloved?
Lijkt me idd niet al te moeilijke factions. helaas heb ik heel steamweedle cartel op hated (net als die piraten xD)quote:Op woensdag 19 december 2012 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb het al berekend voor min 9 reps. Steamwheedle heb ik allemaal op revered en kan alle quests weer doen door faction change en shattering:
1 Booty Bay
2 Everlook
3 Ratchet
4 Gadgetzan
5 Wintersaber Trainers
6 Keepers of Time
7 The Consortium
8 Brood of Nozdormu
9 Scale of the Sands
Allemaal vrij makkelijk te halen en moet misschien nog 1-2 resets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |