abonnement Unibet Coolblue
pi_120229080


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120229267
Ja ik heb op m'n druid al 2 weken die gem, maar geen wapen. Op mijn priest heb ik wel een wapen, maar pas 6 wisdom 6 power, dus waarschijnlijk geen gem deze week.
pi_120229268
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:32 schreef Olment het volgende:

[..]

damn das unlucky, k heb gelukkig al een sha-touched wapen (jin'ya staff) alleen nog (lang) geen socket ervoor. heb nou een of andere quest waarbij ik legendary fragments moet verzamelen. Maar dat duurt ook belachelijk lang :S

Droppen er ook sha-touched wapens van de gewone raid ?(assume van wel ma heb helaas zelf geen mogelijkheid om "normaal" te raiden dus idk)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120229302
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik heb op m'n druid al 2 weken die gem, maar geen wapen. Op mijn priest heb ik wel een wapen, maar pas 6 wisdom 6 power, dus waarschijnlijk geen gem deze week.
krijg je die sigils specefiek van iets of gewoon als je een raidboss downt? en kun je ze wel vaker krijgen van dezelde boss in dezeflde week? (dus loot is locked maar wel een sigil)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120229327
Sha-touched dropped ook in normal ofc, alleen dan een hoger ilvl. Die sigils is een bepaalde kans per boss, weet niet of je het idd nog een keer kan krijgen als je lootlocked bent.

Ah, een comment op WoWhead zegt dat ze niet droppen wanneer je een boss voor de 2e keer doet.
pi_120229401
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
Sha-touched dropped ook in normal ofc, alleen dan een hoger ilvl. Die sigils is een bepaalde kans per boss, weet niet of je het idd nog een keer kan krijgen als je lootlocked bent.

Ah, een comment op WoWhead zegt dat ze niet droppen wanneer je een boss voor de 2e keer doet.
oke thanks :D , zal binnenkort maar es pugs gaan zoeken voor te raiden. Begin er wel echt zin in te krijgen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:16:37 #7
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120230623
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

GUESS WHAT!
pi_120230698
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:16 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

GUESS WHAT!
*O* *O* Je hebt de TT gehaald?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:19:48 #9
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120230741
TT? :?

*O* Nee, me LFR Sha Weapon! *O*
pi_120230775
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:19 schreef Bienelientjee het volgende:
TT? :?

*O* Nee, me LFR Sha Weapon! *O*
pff Bientje,, TT = Topic Titel -O-
*O* *O* Welk wapen heb je?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:26:15 #11
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120230961
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:21 schreef Olment het volgende:

[..]

pff Bientje,, TT = Topic Titel -O-
*O* *O* Welk wapen heb je?
Topic Titel had ik duidelijk toch niet! :? Die had je zelf..... :?

De Axe voor Warriors van Sha of Fear! :D
pi_120231012
Gefeliciteerd *O* .

Wel jammer dat als je een sha-touched weapon dualwield, de socket in het 2e wapen leeg blijft ;( .
pi_120231032
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
Gefeliciteerd *O* .

Wel jammer dat als je een sha-touched weapon dualwield, de socket in het 2e wapen leeg blijft ;( .
jammer maar wel unfair
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 12 december 2012 @ 15:56:20 #14
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120232043
Ik speel op dit moment nog arms, maar idd :P
  woensdag 12 december 2012 @ 15:57:09 #15
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120232089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef Olment het volgende:

[..]

jammer maar wel unfair
Is juist wel fair, maar dan zouden ze er misschien een mogelijkheid tot normale gem instoppen moeten geven!
pi_120232210
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Is juist wel fair, maar dan zouden ze er misschien een mogelijkheid tot normale gem instoppen moeten geven!
dat misschien dan, maar geen 2 sha sockets. Zou ik als resto/ele shaman maar begaait vanaf komen, Als je beide kunt sha socketen ga ik enhancement spelen, Dualwield FTW dan.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 12 december 2012 @ 16:01:52 #17
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120232350
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef Olment het volgende:

[..]

dat misschien dan, maar geen 2 sha sockets. Zou ik als resto/ele shaman maar begaait vanaf komen, Als je beide kunt sha socketen ga ik enhancement spelen, Dualwield FTW dan.
Dat zegt hij toch ook. Dat de tweede socket gewoon leeg blijft, daar kan je geen 2e instoppen. Dus gewoon fair. Niet unfair! :D
pi_120232584
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:01 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch ook. Dat de tweede socket gewoon leeg blijft, daar kan je geen 2e instoppen. Dus gewoon fair. Niet unfair! :D
dat bedoel ik ook :P dat het op het moment goed is geregeld. en Unfair zou worden als je in je 2e wapen er ook 1 in stopt
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120232734
op m'n priest heb ik dus altijd geluk... Heb pas 2 keer alle LFR's en Sha gedaan en heb nu 478 ilvl, waaronder een Sha-touched weapon en de 4 set bonus waarvan ik twee 496 pieces heb.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:06 schreef Olment het volgende:

[..]

dat bedoel ik ook :P dat het op het moment goed is geregeld. en Unfair zou worden als je in je 2e wapen er ook 1 in stopt
Klopt, maar het ziet er zo lelijk uit, zo'n lege socket.
  woensdag 12 december 2012 @ 16:09:37 #20
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120232764
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:06 schreef Olment het volgende:

[..]

dat bedoel ik ook :P dat het op het moment goed is geregeld. en Unfair zou worden als je in je 2e wapen er ook 1 in stopt
Laten we het er maar op houden dat ik oververmoeid ben dan! Las het verkeerd _O-
pi_120232812
Ik las het ook verkeerd, "jammer, maar wel fair" zou beter zijn :P .
pi_120233190
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik las het ook verkeerd, "jammer, maar wel fair" zou beter zijn :P .
ja zin was eigenlijk nog niet af, maar moest ff telefoon oppakken xD
werken en fokken tegelijk, dan krijg je afentoe troubles :p
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120249340
Sha krijgt het weer voor elkaar om sinds de lauch niks voor mij te droppen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_120253372
Voor wie problemen heeft met inloggen en de 64-bit versie van wow draait... start in 32-bit. Dat werkt wel.

Blizz is het aan het uitzoeken.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 13 december 2012 @ 08:53:46 #25
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_120257644
Afgelopen dinsdag voor het eerst weer eens een echte raid gedaan (10-man MSV). Uiteindelijk de Stone Guards op 62% gekregen. Vind ik persoonlijk best oke voor een eerste run met een uber-social guild. De andere MT en ik kregen tegen het eind langzaam het gevoel te pakken voor de taunts. Voelde wel goed om weer eens te raiden. Volgende week gaan we het weer proberen :).
pi_120257681
Yea, gister uit RF shoulder token gekregen, helaas heb ik shoulders van Golden Lotus die iets beter zijn, dus zolang ik mijn helm (niet gedropt) of chest (kan nog) token niet heb, ga ik ze niet equipen. Alleen de setbonus trekt mij over de drempel om deze slechtere shoulders aan te doen.

Ook honored met die nieuwe faction, en damn wat zijn die items van 100% rep increase nice.
Je gaat sneller van revered naar exalted dan van honored naar revered :D (mits je dezelfde dailies blijft doen ofc)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120258339
van profession wisselen is pijnlijk als je te cheap bent om alle mats te kopen (voor zover ze al op de AH te vinden zijn) :')
crz helpt ook niet altijd (met name fel iron ore was kut)
~8 uur farmen, engineering op 540.
Nu Jeeves en de bijbehorende mats nog farmen -O-
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_120264083
Alle lfr's gedaan deze week,helemaal geen loot dus ook weer geen sha-touched weapon :(
Kan wel nog 2 keer met een muntje gaan :')
  donderdag 13 december 2012 @ 13:33:27 #29
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_120265568
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 12:50 schreef Maureentje het volgende:
Alle lfr's gedaan deze week,helemaal geen loot dus ook weer geen sha-touched weapon :(
Kan wel nog 2 keer met een muntje gaan :')
http://www.wowhead.com/item=86888 dropte voor mij ik kon de sha boots vervangen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_120266142
Ik weet niet wat het is met mijn priest, maar ik win alles... Net Terrace gedaan, won ik die Spirits of the Sun healing trinket en een tweede helm token. Nog 4 delen te gaan, kijken wat er nog meer komt.
pi_120267706
owja, ik zat gisteren op m'n alliance DK opeens op m'n travellers tundra mammoth na m'n random mount addon button te gebruiken, terwijl ik die nooit gekocht heb (alleen horde versie).
Kan er in de patchnotes alleen niets over terugvinden wanneer dat gewijzigd is.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_120268487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet niet wat het is met mijn priest, maar ik win alles... Net Terrace gedaan, won ik die Spirits of the Sun healing trinket en een tweede helm token. Nog 4 delen te gaan, kijken wat er nog meer komt.
Laat nog wat voor mijn nooit-wat-winnende priest over -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 13 december 2012 @ 14:58:00 #33
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_120268811
Eindelijk Shado-Pan op exalted _O_

Riding Tiger en Onyx cloudserpent O+
  donderdag 13 december 2012 @ 15:39:25 #34
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_120270334
Heeft iemand een mooie / goede UI als aanrader? Ik speel een mage en ik ga binnenkort een Monk maken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_120271898
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 14:31 schreef JoeBravo het volgende:
owja, ik zat gisteren op m'n alliance DK opeens op m'n travellers tundra mammoth na m'n random mount addon button te gebruiken, terwijl ik die nooit gekocht heb (alleen horde versie).
Kan er in de patchnotes alleen niets over terugvinden wanneer dat gewijzigd is.
De horde versie en alliance versie zijn het zelfde. Dus hij staat gewoon in je lijst met mounts ;). Wat is dat voor button eigenlijk? Een macro ofzo?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_120272142
zijn idd addons (en macro's te maken) die random een mount selecteren (uit een zelfgekozen lijst)

Heb zelf een macro gemaakt met flying mounts aangezien ik te veel toffe heb :P
en vind een macro makkelijker dan een addon die weer memory opslurpt.

(macro: /castrandom [insertmountnaam], [insertmountnaam], [enz])
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120275297
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:28 schreef Olment het volgende:
zijn idd addons (en macro's te maken) die random een mount selecteren (uit een zelfgekozen lijst)

Heb zelf een macro gemaakt met flying mounts aangezien ik te veel toffe heb :P
en vind een macro makkelijker dan een addon die weer memory opslurpt.

(macro: /castrandom [insertmountnaam], [insertmountnaam], [enz])
Maar... 255 tekens :'(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_120275872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:01 schreef Metonae het volgende:

[..]

Maar... 255 tekens :'(
Link ze aan elkaar! Maak een castrandom macro met n macros erin en maak dan n macros met mounts. Et voila!
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_120279078
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:18 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Link ze aan elkaar! Maak een castrandom macro met n macros erin en maak dan n macros met mounts. Et voila!
Macroception!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_120279821
Gogomount, best add-on since the release of WoW ;)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_120280423
eindelijk Taoren, the soul burner !
pi_120281800
edit - al gevonden

[ Bericht 56% gewijzigd door pl4kkie op 13-12-2012 20:49:48 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_120282694
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 16:21 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

De horde versie en alliance versie zijn het zelfde. Dus hij staat gewoon in je lijst met mounts ;). Wat is dat voor button eigenlijk? Een macro ofzo?
Maar het was niet hetzelfde. De kleuren zijn anders en de Alliance versie had een Draenei npc erop en de horde heeft een troll en goblin.

Heb hem nooit op horde gehad, maar nu wel.
  donderdag 13 december 2012 @ 23:37:08 #44
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_120289777
Volgens mij is dat sinds 5.1. Heb op m'n horde-chars ook mounts waarvan ik de horde versie niet had. Goeie verbetering wel.
pi_120294402
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:37 schreef Verbodsbord het volgende:
Volgens mij is dat sinds 5.1. Heb op m'n horde-chars ook mounts waarvan ik de horde versie niet had. Goeie verbetering wel.
Zo dit ook gelden voor de chopper? :o
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_120294793
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 08:32 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Zo dit ook gelden voor de chopper? :o
nope brommer niet.
Er is maandje geleden ofzo een Bluepost geweest waarin stond dat een aantal mounts shared werden ally <--> horde. Vial of the Sands was eerst ook faction bound.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120305211
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:03 schreef Olment het volgende:

[..]

nope brommer niet.
Er is maandje geleden ofzo een Bluepost geweest waarin stond dat een aantal mounts shared werden ally <--> horde. Vial of the Sands was eerst ook faction bound.
Dat is dan weer erg lame dat ze die precies (nog) niet doen ;( :{
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:49:32 #48
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_120306497
Galleon gedowned geen loot want CRZ blizz logic
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:01:50 #49
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_120307004
Gisteravond 80 geworden op mn mage. Mn gear is alleen nog niet goed genoeg voor forge of souls, pit of saron, etc normal modes. Cata dungeons ook nog niet. Kan op zich wel gaan questen in Cata maar ga eerst gewoon alle dungeons doen van lich King normal mode ( nog een puntje armor meer en ik kan forge of souls in ) en de quests daarin doen. Dan daar wat gear halen en daarna misschien heroic ( heeft dat zin? ) of toch questen in Cata en Cata dungeons doen. Later dit weekend ook eens panda monk proberen! Kun je die zowel horde als Alliance maken?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_120307377
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gisteravond 80 geworden op mn mage. Mn gear is alleen nog niet goed genoeg voor forge of souls, pit of saron, etc normal modes. Cata dungeons ook nog niet. Kan op zich wel gaan questen in Cata maar ga eerst gewoon alle dungeons doen van lich King normal mode ( nog een puntje armor meer en ik kan forge of souls in ) en de quests daarin doen. Dan daar wat gear halen en daarna misschien heroic ( heeft dat zin? ) of toch questen in Cata en Cata dungeons doen. Later dit weekend ook eens panda monk proberen! Kun je die zowel horde als Alliance maken?
Ik zou gewoon gaan questen in cata, waarom tijd verspillen aan gear die je over enkele levels toch weer vervangt. Die tijd kun je beter besteden aan daillies op level 90 om gear te krijgen waar je daadwerkelijk wat aan hebt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')