SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik faal
Kreeg een brief van de huurvereniging.. of ik de huur nog even wilde overmaken.
Ik dacht nog: whut? dat heb ik toch gedaan![]()
Ga ik kijken... heb ik het naar de H&M overgemaakt![]()
![]()
Wutquote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik faal
Kreeg een brief van de huurvereniging.. of ik de huur nog even wilde overmaken.
Ik dacht nog: whut? dat heb ik toch gedaan![]()
Ga ik kijken... heb ik het naar de H&M overgemaakt![]()
![]()
En nu?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook toen ik online ging kijken![]()
![]()
Aangezien je alleen onterechte incasso kan laten storneren, heb ik maar H&M gebeld met het verzoek of ze het willen terug betalen. En dat gaan ze doenquote:![]()
Ben je zo'n goede klant bij de H&M dat ze je betaling gewoon vonden?
Zow... zieke muisje ligt weer, en het lijkt er op of ze nu wel wil slapen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aangezien je alleen onterechte incasso kan laten storneren, heb ik maar H&M gebeld met het verzoek of ze het willen terug betalen. En dat gaan ze doen![]()
![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 12:51 schreef fietsie het volgende:
Ben je zo'n goede klant bij de H&M dat ze je betaling gewoon vonden?
Zow... zieke muisje ligt weer, en het lijkt er op of ze nu wel wil slapen...
Hier slaapt de mijne ook al weer een tijdjeJa wel relaxedquote:![]()
![]()
Zou ook een beetje raar zijn als ze dat niet doenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk
Hier slaapt de mijne ook al weer een tijdje
[..]
Ja wel relaxed![]()
![]()
Ik zit van die domme klusjes te doen.... waterkoker en koffiezetter ontkalken met azijn enzow...
Damn wat een saai levens als thuisblijfpappa
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Rode konen ftwVolgens mij heeft hij wel koorts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Rode konen ftwVolgens mij heeft hij wel koorts
Ik denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Oorthermometer erin duwen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind er echt geen reet aanquote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef fietsie het volgende:
Ik zit van die domme klusjes te doen.... waterkoker en koffiezetter ontkalken met azijn enzow...
Damn wat een saai levens als thuisblijfpappa
Ik wilde naar de kapper![]()
![]()
Oow by Abby lukt het zonder dr wakker te maken...quote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan wordt hij wakkerik wacht wel tot hij weer wakker is
Wat een leuke naamquote:Op woensdag 12 december 2012 12:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow by Abby lukt het zonder dr wakker te maken...![]()
![]()
We hebben veel werk gehad aan namenzoekentot we NCIS gingen kijken
Zo kan je een hoop inspiratie opdoen jaquote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef fietsie het volgende:
We hebben veel werk gehad aan namenzoekentot we NCIS gingen kijken
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: