SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik faal
Kreeg een brief van de huurvereniging.. of ik de huur nog even wilde overmaken.
Ik dacht nog: whut? dat heb ik toch gedaan![]()
Ga ik kijken... heb ik het naar de H&M overgemaakt![]()
![]()
Wutquote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik faal
Kreeg een brief van de huurvereniging.. of ik de huur nog even wilde overmaken.
Ik dacht nog: whut? dat heb ik toch gedaan![]()
Ga ik kijken... heb ik het naar de H&M overgemaakt![]()
![]()
En nu?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook toen ik online ging kijken![]()
![]()
Aangezien je alleen onterechte incasso kan laten storneren, heb ik maar H&M gebeld met het verzoek of ze het willen terug betalen. En dat gaan ze doenquote:![]()
Ben je zo'n goede klant bij de H&M dat ze je betaling gewoon vonden?
Zow... zieke muisje ligt weer, en het lijkt er op of ze nu wel wil slapen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aangezien je alleen onterechte incasso kan laten storneren, heb ik maar H&M gebeld met het verzoek of ze het willen terug betalen. En dat gaan ze doen![]()
![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 12:51 schreef fietsie het volgende:
Ben je zo'n goede klant bij de H&M dat ze je betaling gewoon vonden?
Zow... zieke muisje ligt weer, en het lijkt er op of ze nu wel wil slapen...
Hier slaapt de mijne ook al weer een tijdjeJa wel relaxedquote:![]()
![]()
Zou ook een beetje raar zijn als ze dat niet doenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk
Hier slaapt de mijne ook al weer een tijdje
[..]
Ja wel relaxed![]()
![]()
Ik zit van die domme klusjes te doen.... waterkoker en koffiezetter ontkalken met azijn enzow...
Damn wat een saai levens als thuisblijfpappa
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Rode konen ftwVolgens mij heeft hij wel koorts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Rode konen ftwVolgens mij heeft hij wel koorts
Ik denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Oorthermometer erin duwen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind er echt geen reet aanquote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef fietsie het volgende:
Ik zit van die domme klusjes te doen.... waterkoker en koffiezetter ontkalken met azijn enzow...
Damn wat een saai levens als thuisblijfpappa
Ik wilde naar de kapper![]()
![]()
Oow by Abby lukt het zonder dr wakker te maken...quote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan wordt hij wakkerik wacht wel tot hij weer wakker is
Wat een leuke naamquote:Op woensdag 12 december 2012 12:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow by Abby lukt het zonder dr wakker te maken...![]()
![]()
We hebben veel werk gehad aan namenzoekentot we NCIS gingen kijken
Zo kan je een hoop inspiratie opdoen jaquote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef fietsie het volgende:
We hebben veel werk gehad aan namenzoekentot we NCIS gingen kijken
![]()
![]()
Ik heb al een plakplaatjes-tattoo van een spinneweb op voorraad
Voor als ze "dat ook wil"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat snap ik dan even niet, als niet-ncis volgerquote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef fietsie het volgende:
Ik heb al een plakplaatjes-tattoo van een spinneweb op voorraad
Voor als ze "dat ook wil"![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik dan even niet, als niet-ncis volger
Dit is "Abby" in de serie....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Abby is zo tof. Ik kleedde me vroeger ook een beetje zo.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is "Abby" in de serie....
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
uh okequote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is "Abby" in de serie....![]()
![]()
Je vraagt je nu af "En daar vernoem je dan je dochter naar??"quote:
Neuh eigenlijk niet. Ieder zijn ding toch? Wie ben ik om daar over te oordelenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je vraagt je nu af "En daar vernoem je dan je dochter naar??"![]()
Sommige topics
"Hoi, ik wat is een goede auto voor studenten?"
Paar posts later: "Ik heb 8k te besteden."_!
![]()
teh fuck?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
Sommige topics
![]()
Zo'n topic, iemand vraagt wat een goede zuinige auto is voor een student (18-21 jaar). Vervolgens zegt hij een aantal posts later dat hij 8000 euro te besteden heeftquote:.
![]()
"Arriva"quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
Sommige topics
Nou ja of enige andere busmaatschappijquote:Op woensdag 12 december 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom Arriva? Ik hoor daar alleen maar negatieve dingen over.
Waarom zou je een busmaatschappij kopen?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja of enige andere busmaatschappij![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Kak, vergeten Cryothic eetsmakelijk te wensen met z'n kots-geur-handen.![]()
![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk jou appen dat jij hem moest appenquote:. Aangezien hij niet hier of op FB zou kijken
![]()
![]()
Zo, aquarium is weer onderhouden. Cupcake vindt er niks aan
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zou ik in mn studie investeren.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Volgens mij hoef je dan niets of niet veel te lenenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ik in mn studie investeren.![]()
![]()
Abbyquote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is "Abby" in de serie.....
Anders ik welquote:Op woensdag 12 december 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ik in mn studie investeren..
Enig voordeel van zo een lening is dat het percentage heel laag is. Dan zou je die 8k nog beter kunnen beleggen.
![]()
Laatst 1 platy dood, geen idee verder wat de oorzaak was. Hij at gewoon niet meer. Verder draait het allemaal wel lekker. Heb mijn twijfels over de pomp, vissen zijn niet elke dag even actief.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
Lola, hoe gaat het met jouw aquarium?
Geen last meer van alg (behalve datgeen op de raampjes)![]()
Oh, mooiquote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laatst 1 platy dood, geen idee verder wat de oorzaak was. Hij at gewoon niet meer. Verder draait het allemaal wel lekker. Heb mijn twijfels over de pomp, vissen zijn niet elke dag even actief.
Geen last meer van alg (behalve datgeen op de raampjes). De pomp is niet sterk genoeg, bedoel je?
Ja wel maar ik weet niet, ik had altijd eentje met een soort van stokje met gaatjes.. dan liep het er dus uit en kreeg je meer belletjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mooi. De pomp is niet sterk genoeg, bedoel je?
Sorry beter dan dit kan ik het niet uitleggen.
Nu heb ik een pomp die onderwater zit en het water verplaatst![]()
![]()
Ja, ik weet welke je bedoelt, dan komt er net wat meer zuurstof het water in. Mijn pomp hangt buiten het aquarium en het water stroomt ongeveer 3 cm boven het wateroppervlak weer terug het aquarium in. Ik zie steeds zuurstofbelletjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel maar ik weet niet, ik had altijd eentje met een soort van stokje met gaatjes.. dan liep het er dus uit en kreeg je meer belletjes.
Sorry beter dan dit kan ik het niet uitleggen.
Nu heb ik een pomp die onderwater zit en het water verplaatst
Maar an sich moet het niet veel uitmaken als je goed ververst en genoeg planten hebt.
Ik merk hetquote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik even kwijt.
Hoe is het hier?.
Goed, beetje dood topic. Bij jou?
![]()
Goh.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben druk met de plichten die ik opgelegd gekregen heb door het UWVquote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik merk het.
Goed, beetje dood topic. Bij jou?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dat zal vast leuk werk zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben druk met de plichten die ik opgelegd gekregen heb door het UWV![]()
O sorry, ik wist niet dat ik een hond was met jou als baas.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anders reageer je even op mijn dmA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bij dezen dan hequote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
O sorry, ik wist niet dat ik een hond was met jou als baas.
Wel schattig, denken dat je wat te vertellen hebt.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jawel he?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel schattig, denken dat je wat te vertellen hebt.Laat me nog heeeeel even in die waan dan
*pakt stapel papierwerk en begint bij vel 1 van de 3000*quote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik vermaak me echt optimaal![]()
Ja, zoiets welquote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*pakt stapel papierwerk en begint bij vel 1 van de 3000*
Wat een ellende zeg.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Omdat jij het bent.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel he?Laat me nog heeeeel even in die waan dan
Oh, bahquote:Op woensdag 12 december 2012 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, zoiets wel
Wat een ellende zeg.. Sterkte
![]()
![]()
Soms ben ik dat.quote:
Ja ik ververs bijna elke week. Steekt niet zo nauw op een dag of wat. Planten heb ik ook, 4 stekkiesquote:Op woensdag 12 december 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet welke je bedoelt, dan komt er net wat meer zuurstof het water in. Mijn pomp hangt buiten het aquarium en het water stroomt ongeveer 3 cm boven het wateroppervlak weer terug het aquarium in. Ik zie steeds zuurstofbelletjes.
Maar an sich moet het niet veel uitmaken als je goed ververst en genoeg planten hebt.
![]()
Ik probeer 70 blz van n boek te lezen.Er is geen doorkomen aan.
Succes danquote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
Sneller bladeren.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
![]()
Vier stekkies? Dat klinkt niet als heel veel planten...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ververs bijna elke week. Steekt niet zo nauw op een dag of wat. Planten heb ik ook, 4 stekkies.
Nee, ik heb 'm weggelegd. Later nog eens proberen.quote:
Dat is meestal wel het verstandigstquote:Op woensdag 12 december 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'm weggelegd. Later nog eens proberen.![]()
![]()
Mja 4 van die gemengde setjes bedoel ik, met waterpest enzo ik weet de namen niet, maar mijn bak zit redelijk volquote:Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vier stekkies? Dat klinkt niet als heel veel planten....
![]()
Oh, op die manier. Geen idee hoe dat eruit zietquote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja 4 van die gemengde setjes bedoel ik, met waterpest enzo ik weet de namen niet, maar mijn bak zit redelijk vol.
Dit is mijn bak tot nu toe. Eind van de week hoop ik de planten voor achter het hout te kunnen kopen, hij is veel te leeg zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Aquaria/iums zijn baas.
Mooiquote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Geen idee hoe dat eruit ziet.
[ afbeelding ]
Dit is mijn bak tot nu toe. Eind van de week hoop ik de planten voor achter het hout te kunnen kopen, hij is veel te leeg zo.![]()
![]()
Ik moet mijn bak nog schoonmaken...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Geen idee hoe dat eruit ziet.
[ afbeelding ]
Dit is mijn bak tot nu toe. Eind van de week hoop ik de planten voor achter het hout te kunnen kopen, hij is veel te leeg zo.
Wat een mooie bak heb je toch![]()
Vrijdag vrij. Wooptidoo.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik wil ook naar een bruiloft.quote:Nog nooit geweest.
Nee, dat is gelogen. Wel eentje. Maar dat was maar half, ze waren al getrouwd.
Ja, hequote:.
Dank jequote:Op woensdag 12 december 2012 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet mijn bak nog schoonmaken...
Wat een mooie bak heb je toch. Ik ben ook erg zorgvuldig bezig geweest met het uitzoeken van de planten en dat loont zich, vind ik. Ik ben er ook echt heel blij mee, kost een bom duiten maar een plezier dat het geeft.
Ooooh, die plantenbosjes ken ik wel! Zitten daar ook wortels aan? Want de bosjes die ik ken hebben geen wortels, enkel een schuimring met daaromheen een metalen ring of zoiets.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Nog lui want mobiel fotos maken faalt. Dit + nog 2 bosjes planten en je hebt mijn aquarium“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: