SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik faal
Kreeg een brief van de huurvereniging.. of ik de huur nog even wilde overmaken.
Ik dacht nog: whut? dat heb ik toch gedaan![]()
Ga ik kijken... heb ik het naar de H&M overgemaakt![]()
![]()
Wutquote:Op woensdag 12 december 2012 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik faal
Kreeg een brief van de huurvereniging.. of ik de huur nog even wilde overmaken.
Ik dacht nog: whut? dat heb ik toch gedaan![]()
Ga ik kijken... heb ik het naar de H&M overgemaakt![]()
![]()
En nu?quote:Op woensdag 12 december 2012 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook toen ik online ging kijken![]()
![]()
Aangezien je alleen onterechte incasso kan laten storneren, heb ik maar H&M gebeld met het verzoek of ze het willen terug betalen. En dat gaan ze doenquote:![]()
Ben je zo'n goede klant bij de H&M dat ze je betaling gewoon vonden?
Zow... zieke muisje ligt weer, en het lijkt er op of ze nu wel wil slapen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aangezien je alleen onterechte incasso kan laten storneren, heb ik maar H&M gebeld met het verzoek of ze het willen terug betalen. En dat gaan ze doen![]()
![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 12:51 schreef fietsie het volgende:
Ben je zo'n goede klant bij de H&M dat ze je betaling gewoon vonden?
Zow... zieke muisje ligt weer, en het lijkt er op of ze nu wel wil slapen...
Hier slaapt de mijne ook al weer een tijdjeJa wel relaxedquote:![]()
![]()
Zou ook een beetje raar zijn als ze dat niet doenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk
Hier slaapt de mijne ook al weer een tijdje
[..]
Ja wel relaxed![]()
![]()
Ik zit van die domme klusjes te doen.... waterkoker en koffiezetter ontkalken met azijn enzow...
Damn wat een saai levens als thuisblijfpappa
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Rode konen ftwVolgens mij heeft hij wel koorts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
Rode konen ftwVolgens mij heeft hij wel koorts
Ik denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Oorthermometer erin duwen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind er echt geen reet aanquote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef fietsie het volgende:
Ik zit van die domme klusjes te doen.... waterkoker en koffiezetter ontkalken met azijn enzow...
Damn wat een saai levens als thuisblijfpappa
Ik wilde naar de kapper![]()
![]()
Oow by Abby lukt het zonder dr wakker te maken...quote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan wordt hij wakkerik wacht wel tot hij weer wakker is
Wat een leuke naamquote:Op woensdag 12 december 2012 12:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow by Abby lukt het zonder dr wakker te maken...![]()
![]()
We hebben veel werk gehad aan namenzoekentot we NCIS gingen kijken
Zo kan je een hoop inspiratie opdoen jaquote:Op woensdag 12 december 2012 13:00 schreef fietsie het volgende:
We hebben veel werk gehad aan namenzoekentot we NCIS gingen kijken
![]()
![]()
Ik heb al een plakplaatjes-tattoo van een spinneweb op voorraad
Voor als ze "dat ook wil"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat snap ik dan even niet, als niet-ncis volgerquote:Op woensdag 12 december 2012 13:04 schreef fietsie het volgende:
Ik heb al een plakplaatjes-tattoo van een spinneweb op voorraad
Voor als ze "dat ook wil"![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat snap ik dan even niet, als niet-ncis volger
Dit is "Abby" in de serie....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Abby is zo tof. Ik kleedde me vroeger ook een beetje zo.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is "Abby" in de serie....
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
uh okequote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is "Abby" in de serie....![]()
![]()
Je vraagt je nu af "En daar vernoem je dan je dochter naar??"quote:
Neuh eigenlijk niet. Ieder zijn ding toch? Wie ben ik om daar over te oordelenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je vraagt je nu af "En daar vernoem je dan je dochter naar??"![]()
Sommige topics
"Hoi, ik wat is een goede auto voor studenten?"
Paar posts later: "Ik heb 8k te besteden."_!
![]()
teh fuck?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
Sommige topics
![]()
Zo'n topic, iemand vraagt wat een goede zuinige auto is voor een student (18-21 jaar). Vervolgens zegt hij een aantal posts later dat hij 8000 euro te besteden heeftquote:.
![]()
"Arriva"quote:Op woensdag 12 december 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
Sommige topics
Nou ja of enige andere busmaatschappijquote:Op woensdag 12 december 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom Arriva? Ik hoor daar alleen maar negatieve dingen over.
Waarom zou je een busmaatschappij kopen?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja of enige andere busmaatschappij![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
Kak, vergeten Cryothic eetsmakelijk te wensen met z'n kots-geur-handen.![]()
![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk jou appen dat jij hem moest appenquote:. Aangezien hij niet hier of op FB zou kijken
![]()
![]()
Zo, aquarium is weer onderhouden. Cupcake vindt er niks aan
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zou ik in mn studie investeren.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Volgens mij hoef je dan niets of niet veel te lenenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ik in mn studie investeren.![]()
![]()
Abbyquote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is "Abby" in de serie.....
Anders ik welquote:Op woensdag 12 december 2012 13:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ik in mn studie investeren..
Enig voordeel van zo een lening is dat het percentage heel laag is. Dan zou je die 8k nog beter kunnen beleggen.
![]()
Laatst 1 platy dood, geen idee verder wat de oorzaak was. Hij at gewoon niet meer. Verder draait het allemaal wel lekker. Heb mijn twijfels over de pomp, vissen zijn niet elke dag even actief.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
Lola, hoe gaat het met jouw aquarium?
Geen last meer van alg (behalve datgeen op de raampjes)![]()
Oh, mooiquote:Op woensdag 12 december 2012 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laatst 1 platy dood, geen idee verder wat de oorzaak was. Hij at gewoon niet meer. Verder draait het allemaal wel lekker. Heb mijn twijfels over de pomp, vissen zijn niet elke dag even actief.
Geen last meer van alg (behalve datgeen op de raampjes). De pomp is niet sterk genoeg, bedoel je?
Ja wel maar ik weet niet, ik had altijd eentje met een soort van stokje met gaatjes.. dan liep het er dus uit en kreeg je meer belletjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mooi. De pomp is niet sterk genoeg, bedoel je?
Sorry beter dan dit kan ik het niet uitleggen.
Nu heb ik een pomp die onderwater zit en het water verplaatst![]()
![]()
Ja, ik weet welke je bedoelt, dan komt er net wat meer zuurstof het water in. Mijn pomp hangt buiten het aquarium en het water stroomt ongeveer 3 cm boven het wateroppervlak weer terug het aquarium in. Ik zie steeds zuurstofbelletjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel maar ik weet niet, ik had altijd eentje met een soort van stokje met gaatjes.. dan liep het er dus uit en kreeg je meer belletjes.
Sorry beter dan dit kan ik het niet uitleggen.
Nu heb ik een pomp die onderwater zit en het water verplaatst
Maar an sich moet het niet veel uitmaken als je goed ververst en genoeg planten hebt.
Ik merk hetquote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik even kwijt.
Hoe is het hier?.
Goed, beetje dood topic. Bij jou?
![]()
Goh.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben druk met de plichten die ik opgelegd gekregen heb door het UWVquote:Op woensdag 12 december 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik merk het.
Goed, beetje dood topic. Bij jou?
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dat zal vast leuk werk zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben druk met de plichten die ik opgelegd gekregen heb door het UWV![]()
O sorry, ik wist niet dat ik een hond was met jou als baas.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anders reageer je even op mijn dmA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bij dezen dan hequote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef Fera het volgende:
[..]
O sorry, ik wist niet dat ik een hond was met jou als baas.
Wel schattig, denken dat je wat te vertellen hebt.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jawel he?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel schattig, denken dat je wat te vertellen hebt.Laat me nog heeeeel even in die waan dan
*pakt stapel papierwerk en begint bij vel 1 van de 3000*quote:Op woensdag 12 december 2012 14:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik vermaak me echt optimaal![]()
Ja, zoiets welquote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*pakt stapel papierwerk en begint bij vel 1 van de 3000*
Wat een ellende zeg.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Omdat jij het bent.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel he?Laat me nog heeeeel even in die waan dan
Oh, bahquote:Op woensdag 12 december 2012 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, zoiets wel
Wat een ellende zeg.. Sterkte
![]()
![]()
Soms ben ik dat.quote:
Ja ik ververs bijna elke week. Steekt niet zo nauw op een dag of wat. Planten heb ik ook, 4 stekkiesquote:Op woensdag 12 december 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet welke je bedoelt, dan komt er net wat meer zuurstof het water in. Mijn pomp hangt buiten het aquarium en het water stroomt ongeveer 3 cm boven het wateroppervlak weer terug het aquarium in. Ik zie steeds zuurstofbelletjes.
Maar an sich moet het niet veel uitmaken als je goed ververst en genoeg planten hebt.
![]()
Ik probeer 70 blz van n boek te lezen.Er is geen doorkomen aan.
Succes danquote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
Sneller bladeren.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef Fera het volgende:
![]()
Vier stekkies? Dat klinkt niet als heel veel planten...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ververs bijna elke week. Steekt niet zo nauw op een dag of wat. Planten heb ik ook, 4 stekkies.
Nee, ik heb 'm weggelegd. Later nog eens proberen.quote:
Dat is meestal wel het verstandigstquote:Op woensdag 12 december 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'm weggelegd. Later nog eens proberen.![]()
![]()
Mja 4 van die gemengde setjes bedoel ik, met waterpest enzo ik weet de namen niet, maar mijn bak zit redelijk volquote:Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vier stekkies? Dat klinkt niet als heel veel planten....
![]()
Oh, op die manier. Geen idee hoe dat eruit zietquote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja 4 van die gemengde setjes bedoel ik, met waterpest enzo ik weet de namen niet, maar mijn bak zit redelijk vol.
Dit is mijn bak tot nu toe. Eind van de week hoop ik de planten voor achter het hout te kunnen kopen, hij is veel te leeg zo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Aquaria/iums zijn baas.
Mooiquote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Geen idee hoe dat eruit ziet.
[ afbeelding ]
Dit is mijn bak tot nu toe. Eind van de week hoop ik de planten voor achter het hout te kunnen kopen, hij is veel te leeg zo.![]()
![]()
Ik moet mijn bak nog schoonmaken...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Geen idee hoe dat eruit ziet.
[ afbeelding ]
Dit is mijn bak tot nu toe. Eind van de week hoop ik de planten voor achter het hout te kunnen kopen, hij is veel te leeg zo.
Wat een mooie bak heb je toch![]()
Vrijdag vrij. Wooptidoo.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik wil ook naar een bruiloft.quote:Nog nooit geweest.
Nee, dat is gelogen. Wel eentje. Maar dat was maar half, ze waren al getrouwd.
Ja, hequote:.
Dank jequote:Op woensdag 12 december 2012 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet mijn bak nog schoonmaken...
Wat een mooie bak heb je toch. Ik ben ook erg zorgvuldig bezig geweest met het uitzoeken van de planten en dat loont zich, vind ik. Ik ben er ook echt heel blij mee, kost een bom duiten maar een plezier dat het geeft.
Ooooh, die plantenbosjes ken ik wel! Zitten daar ook wortels aan? Want de bosjes die ik ken hebben geen wortels, enkel een schuimring met daaromheen een metalen ring of zoiets.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Nog lui want mobiel fotos maken faalt. Dit + nog 2 bosjes planten en je hebt mijn aquarium“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind het maar weinig aanquote:Op woensdag 12 december 2012 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook naar een bruiloft.Nog nooit geweest.
Nee, dat is gelogen. Wel eentje. Maar dat was maar half, ze waren al getrouwd.. Maar ik vind verjaardagen, kerst en dat soort shit ook maar weinig aan. Zal wel aan mij liggen
.
![]()
Jaquote:Op woensdag 12 december 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, he.
[..]
Dank je. Ik ben ook erg zorgvuldig bezig geweest met het uitzoeken van de planten en dat loont zich, vind ik. Ik ben er ook echt heel blij mee, kost een bom duiten maar een plezier dat het geeft.
. Ik wil ook
![]()
![]()
Heb ik ook nietquote:Op woensdag 12 december 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar, maar, maar .... geen ruimte.
.
Ik heb ruimte gemaaktquote:. En ik heb maar een relatief kleine bak, juist omdat ik geen ruimte heb voor een grote
.
Er zitten wel wortels aan, normaal zitten ze in zo'n bloempotje met.soort watten.er om heen, dat haal ik er standaard af. Die cementringen gebruik ik om de planten op zijn plek te houden... Ik heb een voedingsbodem en een beetje wortel is na een maand al een aardige wortel. Erg tof om te zien dat dat zo goed groeit.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, die plantenbosjes ken ik wel! Zitten daar ook wortels aan? Want de bosjes die ik ken hebben geen wortels, enkel een schuimring met daaromheen een metalen ring of zoiets.![]()
Naja, we hebben ook een vissenkom (quote:Op woensdag 12 december 2012 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ruimte gemaakt. En ik heb maar een relatief kleine bak, juist omdat ik geen ruimte heb voor een grote
.
), dus een klein aquarium zou ook moeten kunnen
.
![]()
Oh, ideaal dat er wel wortels aan zitten. Ik bedoel eigenlijk geen cementringen, die kan je er wel om laten ja, de dierenspeciaalzaak hier heeft van die bosjes zonder wortel en daar zitten metalen ringen om.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zitten wel wortels aan, normaal zitten ze in zo'n bloempotje met.soort watten.er om heen, dat haal ik er standaard af. Die cementringen gebruik ik om de planten op zijn plek te houden... Ik heb een voedingsbodem en een beetje wortel is na een maand al een aardige wortel. Erg tof om te zien dat dat zo goed groeit.
Ja, echt gaaf is dat he. Ik zat net weer wat foto's te bekijken van toen ik m'n aquarium net had, wat een verschil. Wat je trouwens zou kunnen doen, is de bosjes wat meer uiteen zetten, zo groeien de planten makkelijker. Let trouwens wel op dat je bodem niet gaat rotten... Dat gebeurt vaak na ongeveer een jaartje.
Een vissenkom is geen geschikte huisvesting voor welke vis dan ookquote:Op woensdag 12 december 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naja, we hebben ook een vissenkom (), dus een klein aquarium zou ook moeten kunnen
.
.
Waarom niet eigenlijkquote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ideaal dat er wel wortels aan zitten. Ik bedoel eigenlijk geen cementringen, die kan je er wel om laten ja, de dierenspeciaalzaak hier heeft van die bosjes zonder wortel en daar zitten metalen ringen om.
Ja, echt gaaf is dat he. Ik zat net weer wat foto's te bekijken van toen ik m'n aquarium net had, wat een verschil. Wat je trouwens zou kunnen doen, is de bosjes wat meer uiteen zetten, zo groeien de planten makkelijker. Let trouwens wel op dat je bodem niet gaat rotten... Dat gebeurt vaak na ongeveer een jaartje.
[..]
Een vissenkom is geen geschikte huisvesting voor welke vis dan ook.
?
Zit een blanke goudvis in.
![]()
Kan dat?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ideaal dat er wel wortels aan zitten. Ik bedoel eigenlijk geen cementringen, die kan je er wel om laten ja, de dierenspeciaalzaak hier heeft van die bosjes zonder wortel en daar zitten metalen ringen om.
[..]
Een vissenkom is geen geschikte huisvesting voor welke vis dan ook.
Dat wist ik helemaal niet. Wat een kutwerk dan ....
gelukkig is het nieuw dus kan wel ff voort
![]()
omdat te kleinquote:Op woensdag 12 december 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
![]()
![]()
Omdat een kom altijd te klein is, rond is en dus stress oplevert en je er naar alle waarschijnlijkheid geen filter in hebt hangen. Wat dus inhoudt dat je vis in zijn eigen uitwerpselen zwemt en het water niet gezuiverd wordt en dat er weinig tot geen zuurstof in het water terecht komt. Even uitgaande van de standaard goudvis in een kommetje.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
Daar komt bij dat een goudvis 50 liter water per vis nodig heeft.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jaquote:Op woensdag 12 december 2012 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan dat?Dat wist ik helemaal niet. Wat een kutwerk dan ....
gelukkig is het nieuw dus kan wel ff voort
. Voedingsbodems klinken heel leuk en toegegeven, zien er mooi uit, maar je hebt er uiteindelijk meer last mee.
'Sup? Nog steeds wachtende?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Ah, vandaar. Nope, er hangt inderdaad geen filter in en het is inderdaad 'standaard goudvis in een kommetje'.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat een kom altijd te klein is, rond is en dus stress oplevert en je er naar alle waarschijnlijkheid geen filter in hebt hangen. Wat dus inhoudt dat je vis in zijn eigen uitwerpselen zwemt en het water niet gezuiverd wordt en dat er weinig tot geen zuurstof in het water terecht komt. Even uitgaande van de standaard goudvis in een kommetje.
Daar komt bij dat een goudvis 50 liter water per vis nodig heeft.
Ik ga mijn ouders slaan![]()
![]()
Mooi? Ik vind het ver van mooi... Het is gewoon van dat spul wat onder je grind gaat?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Voedingsbodems klinken heel leuk en toegegeven, zien er mooi uit, maar je hebt er uiteindelijk meer last mee.
![]()
nice ik zou der nog wel een achter wandje in doenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Nog lui want mobiel fotos maken faalt. Dit + nog 2 bosjes planten en je hebt mijn aquarium![]()
50 liter? niet voor een kleintje toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat een kom altijd te klein is, rond is en dus stress oplevert en je er naar alle waarschijnlijkheid geen filter in hebt hangen. Wat dus inhoudt dat je vis in zijn eigen uitwerpselen zwemt en het water niet gezuiverd wordt en dat er weinig tot geen zuurstof in het water terecht komt. Even uitgaande van de standaard goudvis in een kommetje.
Daar komt bij dat een goudvis 50 liter water per vis nodig heeft.![]()
Zonde... Weet je dat goudvissen 35 cm groot kunnen worden?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ah, vandaar. Nope, er hangt inderdaad geen filter in en het is inderdaad 'standaard goudvis in een kommetje'.
Ik ga mijn ouders slaanOh, ik vond de voedingsbodem die lief in de eerste instantie had wel mooi om te zien. Donkerbruin.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi? Ik vind het ver van mooi... Het is gewoon van dat spul wat onder je grind gaat?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jawel. En een volwassen vis kan je niet eens in 50 liter houden.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
50 liter? niet voor een kleintje toch?
Die aantallen liters gaan overigens niet alleen om de afmetingen van de vis, maar ook om het zwemgedrag, mate van vervuiling en zo he.
Je hebt verschillende soorten ja. Grind en.bodem in.1quote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde... Weet je dat goudvissen 35 cm groot kunnen worden?
[..]
Oh, ik vond de voedingsbodem die lief in de eerste instantie had wel mooi om te zien. Donkerbruin.
Ik heb tetra plant substrate en daarop zwart grind.... Ik zal eens gaan inlezen![]()
![]()
Pff wat een drukte met vergaderingen etc. Nu gelukkig nog even een uurtje FOK!ken en rustig wat dingetjes doen
Hoe is het hier?![]()
35cmquote:Op woensdag 12 december 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde... Weet je dat goudvissen 35 cm groot kunnen worden??! Nee, dat wist ik niet
!
![]()
Het gaat over goudvissenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef MeneerLogica het volgende:
Pff wat een drukte met vergaderingen etc. Nu gelukkig nog even een uurtje FOK!ken en rustig wat dingetjes doen
Hoe is het hier?![]()
Touché buurvrouwquote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Guppen neuken ook bij het leven![]()
Omdat dat geen interessant onderwerp isquote:Op woensdag 12 december 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
En dat maakt uit omdat?
In elke SC mag alles besproken worden.![]()
![]()
Pfoeh die neuken zo je hele bak vol, verstandig om er een roof visje bij te nemenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Guppen neuken ook bij het leven![]()
Nee, dat vind jijquote:Op woensdag 12 december 2012 15:55 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat dat geen interessant onderwerp is.
![]()
Gewoon geen guppen nemenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pfoeh die neuken zo je hele bak vol, verstandig om er een roof visje bij te nemen![]()
![]()
Hoiquote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mja, er zijn leukere onderwerpen dan vissen toch
Neuken?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 15:57:43 ]![]()
Vast wel. Ik vind vissen wel een leuk onderwerpquote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mja, er zijn leukere onderwerpen dan vissen toch. Om te hebben dan, niet om zelf te gaan vissen.
![]()
jadas ook leuk johquote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel. Ik vind vissen wel een leuk onderwerp. Om te hebben dan, niet om zelf te gaan vissen.
![]()
Het vissen met een maatje, lekker biertje erbij en die rust. Stuk beter dan 1 keer per week de stront van een vis opruimen. En die vis kent je niet eensquote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel. Ik vind vissen wel een leuk onderwerp. Om te hebben dan, niet om zelf te gaan vissen.
![]()
![]()
Best chill hoor, als je met de juiste mensen bent.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst inlezen voor je vissen kooptquote:Op woensdag 12 december 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
35cm?! Nee, dat wist ik niet
!
.
Nogal een domme uitspraak omdat vis eten eigenlijk geheel niet gezond is voor het gros van de roofvissenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pfoeh die neuken zo je hele bak vol, verstandig om er een roof visje bij te nemen.
Myup, nog een uur ongeveerquote:
En ik heb trek, weet alleen niet of er binnen wat te bikken is.. geen zin om weer naar HC te lopen voor de AH..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, vind ik niet.quote:Ik vind het niks aanquote:Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Het vissen met een maatje, lekker biertje erbij en die rust. Stuk beter dan 1 keer per week de stront van een vis opruimen. En die vis kent je niet eens.
Dan ben je er voor de persoon, niet om het vissenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Best chill hoor, als je met de juiste mensen bent..
Dat sowiesoquote:Op woensdag 12 december 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst inlezen voor je vissen koopt.
.
![]()
Wauw, interessant! Vertel ons meer.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef MeneerLogica het volgende:
Dus, ik heb spierpijn door een raar standje“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij hebt tenminste seksquote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef MeneerLogica het volgende:
Dus, ik heb spierpijn door een raar standje. Had ik een poos terug ook, spierpijn in m'n buik
.
![]()
Nee zeggen als Lola vraagt of je wilt neuken, jij spoort nietquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
hmm okequote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogal een domme uitspraak omdat vis eten eigenlijk geheel niet gezond is voor het gros van de roofvissen.
![]()
Waar ben je nu dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Myup, nog een uur ongeveer
En ik heb trek, weet alleen niet of er binnen wat te bikken is.. geen zin om weer naar HC te lopen voor de AH..A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bwahahahahaquote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee zeggen als Lola vraagt of je wilt neuken, jij spoort niet![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, interessant! Vertel ons meer.![]()
![]()
Alsof ze het meentquote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee zeggen als Lola vraagt of je wilt neuken, jij spoort niet![]()
![]()
Ik zou ook nee zeggen. Maar dat komt omdat Cry.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee zeggen als Lola vraagt of je wilt neuken, jij spoort niet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Begin volgend jaar? In januari in ieder geval. Dan is de heisa op mijn werk over en ben ik helemaal klaar met de verhuizing/inrichting etcquote:MITS we lasagna eten natuurlijk
![]()
![]()
Zo toch maar eens binnen kijken avondeten word pas weer laat vandaag
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Goede instellingquote:Op woensdag 12 december 2012 16:13 schreef Koen66 het volgende:
Het wordt alweer donker.
Depressieve klotetijd![]()
![]()
Zomerquote:
Dan is het nog lekker 6 uur langer licht, geen gezeik met files door sneeuw etc etc
Needless to say dat ik een zomerliefhebber ben
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vergeet de kou nietquote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zomer
Dan is het nog lekker 6 uur langer licht, geen gezeik met files door sneeuw etc etc
Needless to say dat ik een zomerliefhebber ben![]()
![]()
Ja oke, maar winter. Lekker in de kou samen met je lief onder de deken kruipen. Schaatsen, sneeuw. Witte wereldquote:Op woensdag 12 december 2012 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zomer
Needless to say dat ik een zomerliefhebber ben![]()
![]()
Ik prefereer dan samen op een terrasje lekker te etenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja oke, maar winter. Lekker in de kou samen met je lief onder de deken kruipen. Schaatsen, sneeuw. Witte wereld
Schaatsen haat ik
Sneeuw is mooi (maar alleen in het weekend, door de week heb ik er last van)Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja achja zomer is ook leuk. Maar vind winter ook wel wat hebben, anders waardeer je de zomer ook nietquote:Op woensdag 12 december 2012 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik prefereer dan samen op een terrasje lekker te eten
Schaatsen haat ik
Sneeuw is mooi (maar alleen in het weekend, door de week heb ik er last van)![]()
![]()
uiteraardquote:Op woensdag 12 december 2012 16:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Begin volgend jaar? In januari in ieder geval. Dan is de heisa op mijn werk over en ben ik helemaal klaar met de verhuizing/inrichting etcMITS we lasagna eten natuurlijk
Ik sliep niet![]()
![]()
![]()
Vinnieequote:
Druk ... Heel druk ...
Maar het is hier echt schitterendMensen zijn aardig, eten is lekker en hotels zijn ook prima. Deze heeft zelfs een computer (uit 1990 ofzo
) Die ik mag gebruiken. Alleen de telefoon kan ik hier gewoon in de sloot gooien, want die doet het niet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mooi manquote:Op woensdag 12 december 2012 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vinniee
Druk ... Heel druk ...
Maar het is hier echt schitterendMensen zijn aardig, eten is lekker en hotels zijn ook prima. Deze heeft zelfs een computer (uit 1990 ofzo
) Die ik mag gebruiken. Alleen de telefoon kan ik hier gewoon in de sloot gooien, want die doet het niet
.
Haha, damn, oude crap. Wel balen van je telefoon
.
![]()
Lolaquote:
Nou ja, mijn telefoon doet het wel, maar de netwerken hier zijn niet compatible met T-mobile Nlquote:Op woensdag 12 december 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi man.
Haha, damn, oude crap. Wel balen van je telefoon
.
Ja, dat snap ik. Je kan niet bellen en zoquote:Op woensdag 12 december 2012 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lola
[..]
Nou ja, mijn telefoon doet het wel, maar de netwerken hier zijn niet compatible met T-mobile Nl.
![]()
Nee, dus ik heb vandaag de kans maar even aangegrepen om mijn ouwe lui even te emailen, voordat zij zich heel erg ongerust gaan makenquote:Op woensdag 12 december 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Je kan niet bellen en zo.
Haha, ja dat is wel zo verstandig dan, jaquote:Op woensdag 12 december 2012 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, dus ik heb vandaag de kans maar even aangegrepen om mijn ouwe lui even te emailen, voordat zij zich heel erg ongerust gaan maken.
![]()
maar ik moet al over 10 minuten van de pc af![]()
Ik probeer in Calcutta over 3 dagen ofzo, een hotel te vinden met wifi
Hoi Aldo!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, dus ik heb vandaag de kans maar even aangegrepen om mijn ouwe lui even te emailen, voordat zij zich heel erg ongerust gaan maken
Je bent aan het backpacken toch?![]()
Ah, succes!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik probeer in Calcutta over 3 dagen ofzo, een hotel te vinden met wifi![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoi Aldo!
Je bent aan het backpacken toch?
Zit nu in India, in Varanasi om precies te zijn. Heb vandaag de 1e mensen al gecremeerd zien worden ... Die geur![]()
Ik begon in Delhi: Een mega drukke (drukker dan drukker dan drukst ) en Heel erg veel luchtvervuiling. Je snot werd gewoon zwartMaar voor de rest wel schitterend! En je moet gewoon heel erg wennen aan de Indische Stijl van doen zeg maar. Maar volgens mij gaat het me prima af.. Ben nu ook al verslaafd aan chai, en ik kan verkopers al afwimpelen in het Hindi
Snel nog even wat porn kijken danquote:Op woensdag 12 december 2012 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik probeer in Calcutta over 3 dagen ofzo, een hotel te vinden met wifi!
![]()
Ik zit in een lobby van een hotel ...quote:Op woensdag 12 december 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snel nog even wat porn kijken dan!
Dus?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zit in een lobby van een hotel ...![]()
het is een heel fijn schoon hotel in een rustige buurt, met aardige mensen en ik betaal 7 euro per nacht. Dat wil ik niet opgeven voor een fapsessiequote:
7 euro, damnquote:Op woensdag 12 december 2012 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is een heel fijn schoon hotel in een rustige buurt, met aardige mensen en ik betaal 7 euro per nacht. Dat wil ik niet opgeven voor een fapsessie. Dat is nog eens goedkoop
![]()
![]()
Ben jaloers man! Geniet ervan!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit nu in India, in Varanasi om precies te zijn. Heb vandaag de 1e mensen al gecremeerd zien worden ... Die geur![]()
Ik begon in Delhi: Een mega drukke (drukker dan drukker dan drukst ) en Heel erg veel luchtvervuiling. Je snot werd gewoon zwartMaar voor de rest wel schitterend! En je moet gewoon heel erg wennen aan de Indische Stijl van doen zeg maar. Maar volgens mij gaat het me prima af.. Ben nu ook al verslaafd aan chai, en ik kan verkopers al afwimpelen in het Hindi
![]()
Is heel goedkoopquote:Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
7 euro, damn. Dat is nog eens goedkoop
en ik heb mijn eigen badkamer en een 2persoonsbed die heel lekker ligt.
Thanksquote:Op woensdag 12 december 2012 16:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben jaloers man! Geniet ervan!
Nicequote:Op woensdag 12 december 2012 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is heel goedkoopen ik heb mijn eigen badkamer en een 2persoonsbed die heel lekker ligt.
[..]
Thanks!
![]()
![]()
Maar ik moet van de computer afEr staat nu zo'n hippie achter me (en dan bedoel ik een echte hippie hippie
) Die ook de pc wilt gebruiken
Ik spreek jullie over een paar dagen/weken Ligt een beetje aan het hotel![]()
groeten en fijne feestdagen alvast
Veel plezier !quote:Op woensdag 12 december 2012 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Maar ik moet van de computer afEr staat nu zo'n hippie achter me (en dan bedoel ik een echte hippie hippie
) Die ook de pc wilt gebruiken
Ik spreek jullie over een paar dagen/weken Ligt een beetje aan het hotel![]()
groeten en fijne feestdagen alvast![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 12 december 2012 16:56 schreef muhahaha het volgende:
Nog een paar minuutjes en de werkdag zit er weer op![]()
.
Nog maar 1,5 uur voordat ik thuis ben
![]()
![]()
'tis niet waar hè!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadNog maar 1,5 uur voordat ik thuis ben
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
![]()
en ik heb weekend
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
neequote:Op woensdag 12 december 2012 18:41 schreef Faxie het volgende:
Heb ik nou alweer het topic doodgemaakt?![]()
![]()
Nee, er zijn 4 reacties na jou.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:41 schreef Faxie het volgende:
Heb ik nou alweer het topic doodgemaakt?![]()
Kunnen stuiptrekkingen zijnquote:Op woensdag 12 december 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, er zijn 4 reacties na jou.![]()
Ik ben bijna aangereden vandaag.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:41 schreef Faxie het volgende:
Heb ik nou alweer het topic doodgemaakt?
Ik fietste naar huis en reed langzaam om te zien of ik L zag staan (spoiler: ze was er), toen ik ingehaald werd door een vrouw op de fiets. De auto die van rechts kwam zat niet op te letten en reed haar aan, 20 cm voor mijn neus.
Ze vloog een meter door de lucht en lande best hard.
Even gekeken of ze oke was en toen zwaaien en lachen naar L.
Daarna een homie tegengekomen in de stad.
Zulks was mijn dag.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Yeujjjhh
Heb wat werkjes bij promotie bedrijf as zaterdag, en dan vrijdag een betaalde training.Rustig aan.![]()
Hoe kom je daar aan?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
Yeujjjhh
Heb wat werkjes bij promotie bedrijf as zaterdag, en dan vrijdag een betaalde training.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Spannend welquote:Op woensdag 12 december 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bijna aangereden vandaag.
Ik fietste naar huis en reed langzaam om te zien of ik L zag staan (spoiler: ze was er), toen ik ingehaald werd door een vrouw op de fiets. De auto die van rechts kwam zat niet op te letten en reed haar aan, 20 cm voor mijn neus.
Zulks was mijn dag.
Was L onder de indruk?![]()
![]()
![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg, nou moet je stoppen hoorSorryquote:![]()
![]()
Gevraagd worden via via (mensen vragen of ze het ook willen doen levert mij ook geld op als dat persoon vervolgens 3x bij ze werkt)quote:Rustig aan.![]()
Had jij even gelukquote:Op woensdag 12 december 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bijna aangereden vandaag.
Zulks was mijn dag.! Maar wel lullig voor die vrouw
![]()
![]()
Bij L denk ik aan Lulquote:Op woensdag 12 december 2012 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Spannend wel
Was L onder de indruk?
Was L onder de indruk? - was het een lekker wijf? -Rustig aan.![]()
Verhaal afschrijven.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ze zag het niet, want ze stond 50 meter verder, achter een auto. Maar ik zag haar al. Haar paarse jas en blonde krullen zijn erg herkenbaar.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Spannend wel
Was L onder de indruk?
Maar ze zwaaide en lachte terug.Ja, ik schrok ook wel eventjes. Eventjes vrouw helpen opstaan enzo. Kijken of er niks gebroken was. De automobilist was zich ook doodgeschrokken, maar die was ook erg behulpzaam. Fijn wel.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had jij even geluk! Maar wel lullig voor die vrouw
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
L is een vrouwelijk persoon waar kaneel verliefd op is.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij L denk ik aan Lul
Was L onder de indruk? - was het een lekker wijf? -
Je moet wel blijven opletten he?
in de hoek jij
![]()
Logische reactie. Gelukkig had ze verder niks.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zag het niet, want ze stond 50 meter verder, achter een auto. Maar ik zag haar al. Haar paarse jas en blonde krullen zijn erg herkenbaar.
Maar ze zwaaide en lachte terug.
[..]
Ja, ik schrok ook wel eventjes. Eventjes vrouw helpen opstaan enzo. Kijken of er niks gebroken was. De automobilist was zich ook doodgeschrokken, maar die was ook erg behulpzaam. Fijn wel.![]()
12121214 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee cijfersquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Okquote:Op woensdag 12 december 2012 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
L is een vrouwelijk persoon waar kaneel verliefd op is.
Je moet wel blijven opletten he?
in de hoek jij
Rustig aan.![]()
Ja dat wel ja het is al weer bijna 131212quote:14 SHADES OF GREY
Neuh, moet even een climax hebben, een breekpunt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat zijn altijd leuke momentenquote:Op woensdag 12 december 2012 18:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, moet even een climax hebben, een breekpunt..
![]()
In dit geval niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zijn altijd leuke momenten.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
Kwart voor 2 vannacht was hetsindsdien ben ik wakker
Rustig aan.![]()
Ik haal het wel weer een keer inquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja leuk hequote:Op woensdag 12 december 2012 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch grappig, al die mensen die vandaag ineens op FB posten
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haal het wel weer een keer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goed voor jezelf zorgen he!Rustig aan.![]()
Ze pleegt zelfmoord.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel goed voor jezelf zorgen he!![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
Kmoet mezelf zo nog ff afmelden op me werk...
Daarna denk ff sporten.
zowiezo maakt tad tog nied uydquote:14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
zowiezo maakt tad tog nied uyd
Het is een kort verhaal.quote:Neuh, want ik benoem het niet. Maar ik moet een climax hebben hoe ze zover gekomen is.quote:
WAAR IS SAMZZ ALS JE HAAR NODIG HEBT?
Nu maak ik weer allemaal schunnige associatiesquote:Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is een kort verhaal.
[..]
Neuh, want ik benoem het niet. Maar ik moet een climax hebben hoe ze zover gekomen is.
WAAR IS SAMZZ ALS JE HAAR NODIG HEBT?![]()
![]()
Samzz komt nooit als ik der nodig heb.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu maak ik weer allemaal schunnige associaties
Rustig aan.![]()
Zoiets had ik al begrepen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is een kort verhaal.
[..]
Neuh, want ik benoem het niet. Maar ik moet een climax hebben hoe ze zover gekomen is.
Weet niet waar ze is![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 12 december 2012 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu maak ik weer allemaal schunnige associaties
14 SHADES OF GREY
Kom omdat je hier zit. Wordt je gehersenspoeld.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, 't is sterker dan ik
Ik krijg het continu te horen als ik weer een seksgerelateerde opmerking maak in JNG![]()
![]()
Toen ik mijn zusje dat plaatje stuurde werd ze boos en vroeg ze of ik soms dacht dat ze dom was. Mijn antwoord valt te radenquote:.
Kan ik misschien helpen?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is een kort verhaal.
[..]
Hoi, ik heb je hulp nodig.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik mijn zusje dat plaatje stuurde werd ze boos en vroeg ze of ik soms dacht dat ze dom was. Mijn antwoord valt te raden.
Arme zusje van Samzz, dat is toch niet lief om zo over jouw zusje te pratenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik mijn zusje dat plaatje stuurde werd ze boos en vroeg ze of ik soms dacht dat ze dom was. Mijn antwoord valt te raden.
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je hoogtepunt nodig.![]()
![]()
Ik moet een situatie hebben die de spreekwoordelijke druppel is. De situaties die de emmer deden vullen zijn afwijzing.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Niet nodig, wel leuk. Leidt wel af.quote:
Als je dan plaatjes in het boek doet ben ik de eerste die het kooptquote:Op woensdag 12 december 2012 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet nodig, wel leuk. Leidt wel af.![]()
![]()
Dus eigenlijk iets kleins en onbenulligs? Iets wat normaal niet voor veel frustratie volgt, maar wel zorgt dat iemand flipt?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet een situatie hebben die de spreekwoordelijke druppel is. De situaties die de emmer deden vullen zijn afwijzing.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ach, volgens mij is "je" vrij goed geaccepteerd als bezittelijk voornaamwoord. Woorden als "meneer" die afstammen van "mijnheer" slikken we ook met gemak. Eerlijk gezegd vind ik het gewoon een normale ontwikkeling dat "me" ook als bezittelijk voornaamwoord wordt gebruikt. Ik geef het niet langer dan 20 jaar dat het gewoon correct is.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je dan plaatjes in het boek doet ben ik de eerste die het koopt
'navond
Yup. Zat te denken aan een afwijzing van de droombaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus eigenlijk iets kleins en onbenulligs? Iets wat normaal niet voor veel frustratie volgt, maar wel zorgt dat iemand flipt?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja, of een beroving. Dat is op zich al heftig, maar knalt er ook lekker bovenop. Gewoon iets waaruit het lijkt alsof iemand uitgekotst wordt door het leven.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Zat te denken aan een afwijzing van de droombaan.
Hey als je porno wil ga dan 50 tinten grijs lezenquote:14 SHADES OF GREY
Wij hebben denk ik een verschillende kijk op "iets kleins en onbenulligs".quote:Op woensdag 12 december 2012 19:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Zat te denken aan een afwijzing van de droombaan.
Waar ik helemaal van kan freaken is als de deur net-niet dicht zit en hij door de wind steeds net-niet in het slot wordt getikt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Waar ik opgefokter van raak is als er dan iemand die die dat hoort, niets nuttigers te doen heeft en toch te belazerd is om hem even netjes dicht te gaan trekkenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij hebben denk ik een verschillende kijk op "iets kleins en onbenulligs".
Waar ik helemaal van kan freaken is als de deur net-niet dicht zit en hij door de wind steeds net-niet in het slot wordt getikt.
Fiets! Hoest met dochtertje?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar ik opgefokter van raak is als er dan iemand die die dat hoort, niets nuttigers te doen heeft en toch te belazerd is om hem even netjes dicht te gaan trekken![]()
Koorts was na het slapen weg; ze mag vannacht bij opa en oma slapen omdat ze daar morgen toch al naartoe zou, en nu lekker kan rondrouzen in dr pyama morgen.quote:
(Da's de smoes: komt er natuurlijk op neer dat het ook weleens lekker is als er een nachtje geen uk in huis is)
Jullie bankhangertje het eten binnen kunnen houden?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Paar dagen terug op het werk, komt er iemand de ruimte binnen, gaat weer weg, doet deur niet achter zijn kont dicht, oké. Ik doe de deur dicht. Daarna gebeurt hetzelfde. Meh, oké. Dan 5 minuten wéér. AAAAAH en ik geef die deur zo'n zwiep dat de ramen in de sponningen zwieberen. Kan ik echt slecht handelen dat.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar ik opgefokter van raak is als er dan iemand die die dat hoort, niets nuttigers te doen heeft en toch te belazerd is om hem even netjes dicht te gaan trekken
Maar misschien ben ik een beetje een driftkikker.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik zie dat helemaal voor me.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Paar dagen terug op het werk, komt er iemand de ruimte binnen, gaat weer weg, doet deur niet achter zijn kont dicht, oké. Ik doe de deur dicht. Daarna gebeurt hetzelfde. Meh, oké. Dan 5 minuten wéér. AAAAAH en ik geef die deur zo'n zwiep dat de ramen in de sponningen zwieberen. Kan ik echt slecht handelen dat.
Maar misschien ben ik een beetje een driftkikker.
Mijn slaapkamerdeur sluit ook heel slecht soms. Ben vannacht wel drie keer opgestaan om hem dicht te doen. Op een gegeven moment toch maar in slaap gevallen.
Stokjequote:Op woensdag 12 december 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Let's get dangerous.
14 SHADES OF GREY
Trauma's.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Let's get dangerous.
Laten we lekker link gaan doenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Let's get dangerous.![]()
![]()
Tijntjequote:Waarvan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: