Zoiets.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Permanent op zwart zou natuurlijk wel een episch eerbetoon aan mij zijn.B-)
Een rood hoofd is geen synoniem voor het warm hebben, hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Heb een enorm rood hoofd (schijnt) maar heb het erg koud met 3 lagen aan en een sjaal om. Zometeen nog een vest erover
Welke redenen zijn er nog meer als je geen reet doet, behalve achter je pc zitquote:Op woensdag 12 december 2012 11:44 schreef Samzz het volgende:
Een rood hoofd is geen synoniem voor het warm hebben, hoor.
Ik krijg van kou een rood hoofdquote:Op woensdag 12 december 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Welke redenen zijn er nog meer als je geen reet doet, behalve achter je pc zit
En je niet bloost
Zit al een hele tijd op m'n stoel achter m'n bureau. Van kou krijg ik het wel idd bij binnenkomst.. maar allemaal geen optiequote:Op woensdag 12 december 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg van kou een rood hoofd. Als ik van buiten kom en dan naar binnen ga, BAM! en dat houdt best een hele tijd aan.
Je kan ook gewoon ziek zijn, natuurlijk.
Beterschapquote:Op woensdag 12 december 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit al een hele tijd op m'n stoel achter m'n bureau. Van kou krijg ik het wel idd bij binnenkomst.. maar allemaal geen optie![]()
was t maar waar.
Nathalie is er (nog) niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen.
Kontneukn!
Maar Jeffrey welquote:
Nee daar is Justin niet zo vanquote:
Nee iddquote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee daar is Justin niet zo van
Ha meissiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |