Als er veel te snoepen is, heel gezellig! Anders is het ruk en is thee voor mietjes.quote:
bevrucht door een alienquote:Op woensdag 12 december 2012 09:40 schreef Tally het volgende:
Nou ja we hebben gezien dat het handjes en voetjes had. Maar het gezichtje hebben we nog niet kunnen zien
Dus misschien heeft het wel een hondenkopOf idd een alienhoofd dat niet meer weg trekt
Ja, das gezellig thee drinken, maar dit gaat over gezellige theequote:Op woensdag 12 december 2012 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Als er veel te snoepen is, heel gezellig! Anders is het ruk en is thee voor mietjes.
Als die op papa lijkt?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:40 schreef Tally het volgende:
Dus misschien heeft het wel een hondenkop![]()
Gewoon negeren.. gewoon negerenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Dit is normaal voor ons allerQ
.
.
Ik kan me ook totaal niet herinneren dat ik seks had in de periode dat het verwekt isquote:
Aaah die noemde ik thuis nog wel eens bij mijn ouders als ik wilde neukenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das gezellig thee drinken, maar dit gaat over gezellige thee.
Dat moet wel. Ik ben niet preuts. En tot nu toe houdt het elke keer die beentjes stijf bij elkaar als we willen kijkenquote:
Stomp in de maag geven. Daar zal hij wel van open gaan.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat moet wel. Ik ben niet preuts. En tot nu toe houdt het elke keer die beentjes stijf bij elkaar als we willen kijken
Het heeft al aardig wat duwen gehad. Ik heb staan springen. Schudden. Maar niets heeft geholpen.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stomp in de maag geven. Daar zal hij wel van open gaan.
Komop cuetje, je bent wel wat gewend hierquote:
Spannend! Wat gok je?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:44 schreef Tally het volgende:
Het heeft al aardig wat duwen gehad. Ik heb staan springen. Schudden. Maar niets heeft geholpen.
Vrijdag een
Een baby!quote:
Een puppy! Altijd al willen hebbenquote:
Helaas welquote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Komop cuetje, je bent wel wat gewend hier.
het heeft je gevormd tot wie je nu bentquote:
Een labrador!quote:Op woensdag 12 december 2012 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Een puppy! Altijd al willen hebben
Een meisje.
Ahwquote:Op woensdag 12 december 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een labrador!![]()
Veel te veel babies!Beste vriendin weer zwanger, beste vriend voor 2e keer vader sinds een week (kleine ligt al sinds donderdag in het ziekenhuis
)
Ik wist wel dat het beter was om lang geleden hier weg te blijvenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:
het heeft je gevormd tot wie je nu bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |