Volgens mij was ik de "ontdekker" en dus eerste bestellerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hmm, interessant, als Karina ze wel al heeft.
Of je moet later besteld hebben, of gewoon post-trouble, want postbedrijven.
Hoop dat er wel iets in zit dat daadwerkelijk ook iets is. Something you like, not just something.
Maandag krijg ik m'n iBoodbox (DE/AT Hunt) binnen. 7.4kg. Ben benieuwd.
Misschien zitten die van jou wel in een doosje en komen ze daarom wat laterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de "ontdekker" en dus eerste besteller
Doosjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien zitten die van jou wel in een doosje en komen ze daarom wat laterDat van mij zat gewoon in een envelop.
Mijn klaagmail hebben ze (ook) gewoon genegeerdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doosjes![]()
Ik wacht nog altijd op mijn geld terug van ibood van die kloteprinter trouwens, mail gestuurd, geen antwoord, niet netjes.
Zeker niet netjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doosjes![]()
Ik wacht nog altijd op mijn geld terug van ibood van die kloteprinter trouwens, mail gestuurd, geen antwoord, niet netjes.
Ik heb hem vandaag gehad, maar 225 euro haal ik er echt niet uit. Al vond ik het best een leuke doos.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:02 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij haalt WAAT nu een soort ctb actie uit. Pakket zou vandaag bezorgt geworden, maar ze hebben ze gewoon nog niet eens naar de post gebracht, alleen aangemeld. Waarschijnlijk vonden ze het anders ook wel erg lang duren voordat ze eens iets deden.
Oh, wat zat erin?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag gehad, maar 225 euro haal ik er echt niet uit. Al vond ik het best een leuke doos.
gewoon afgestemd op de ontvangerquote:Op maandag 7 januari 2013 17:03 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wel heel vreemd dat ze magazines in een andere taal sturen. Verder mooie box
Keukenspullen (theedoek, pannenlappen, onderzetters, ovenwanten ed)quote:
Heb hem nu ook binnen. Had ook nog wat tubetjes hair repair. En een doosje met zelfbruinende lotion.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Keukenspullen (theedoek, pannenlappen, onderzetters, ovenwanten ed)
Een luchtje van onbekend merk (wild thing)
Een geschenkdoos (minidouchegel, bodylotion ed) champagnegeur
John Frieda set met mini's
Boxjes voor ipod ed
Een vaas
Massageolie
Een sjaal
Een portemonneetje
Misschien ben ik nog wat vergeten, in ieder gaval haal ik er geen 225 euro uit. Al vond ik het wel een leuke doos
Iemand anders deze doos al binnen?
Hoeveel geef je er voor?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:51 schreef Sosa het volgende:
Ik ben naarstig op zoek een telefoonhouder genaamd 'micro car holder'. Deze zat in het verrassingspakket vd Sinterklaas actie van ClicktoBuy.
Wie heeft deze nog liggen en wil mij deze verkopen?
10 incl? (mits door brievenbus past, anders meer natuurlijk)quote:
PMquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:24 schreef Sosa het volgende:
[..]
10 incl? (mits door brievenbus past, anders meer natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |