Nice, mijne zijn alweer verstuurd krijg ik net mail van.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gisteren overigens wederom random shirts besteld
Nou, dat was het geld wel waard zeg. Wat een tof concept zo'n webshop.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb de twee somethings binnen, een stropdas en een hangertje!
Het zijn meestal wel merkstropdassen, meer dan $10 waard. Er wordt daar overigens nergens beweerd dat je voor $500 aan spullen krijgt, wat je krijgt is minimaal $10 retailprijs.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, dat was het geld wel waard zeg. Wat een tof concept zo'n webshop.
Jij vindt dat something dus wel een goed iets?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
Een something is niet een verrassingsbox.
Verrassingsboxen zijn maar voor 1 ding goed: de portemonnee van de verkoper ervan.
Ik heb het nog niet binnen, het idee is leuk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij vindt dat something dus wel een goed iets?
Het verschil is dat je voor 1 product nog geen 10 euro betaalt en voor een doos met kutzooi al gauw 30. Ik geloof niet zo in verrassingsboxen meer, ik ben er ook ooit ingestonken en heb nog nooit iets tofs gehad, niet eens iets bruikbaars.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het idee van de pakketten leuker. Heb liever meerdere random crap, dan 1 random product. Beide is gewoon puur om de zakken van de verkoper te vullen, dus dat maakt ook niets uit verder.
Zitten alleen maar van die chemische cosmetische spullen in. Oh of 2 boeken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef Karina het volgende:
Veronica heeft een goodiebagaanbieding, 9 euro plus verzendkosten.
Hier te vinden.
De 'inhoud' is in de winkel ook ongeveer 9 euro, sommige 'inhoud' is in de winkel meer of minder dan 9 euro. En dan krijg je er ook een tas bij.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef Karina het volgende:
Veronica heeft een goodiebagaanbieding, 9 euro plus verzendkosten.
Hier te vinden.
Ik heb niet gemaild, maar toevallig vandaag 2 mails van hen gehad. De eerste dat het in behandeling is genomen en de tweede dat hij vandaag verstuurd wordt. Net te vroeg gepost dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:57 schreef lisa het volgende:
Ik zou maar even contact met ze opnemen want dit is niks voor Waat. Ik had niet de box van rond 21 december maar die daarvoor, en die had ik binnen 3 dagen in huis. Als je mailt heb je meestal dezelfde dag een reactie.
Hmm, interessant, als Karina ze wel al heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |