ik zal het ook posten wat mijn aankoop wasquote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal het zien komende week, ik laat het jullie weten als ik het niet vergeet
.
Dan is een kado verkopen ook handel.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat het handel IS.
Jij koopt voor 50 euro een doos en gaat de inhoud voor 250 euro verkopen, tja...
Dat ben jij, er zijn tig anderen geweest die de dag van ontvangst alles te koop zetten voor 80% van de nieuwwaarde en er dik 300 euro op vooruit gingen. Dat hebben we de kop ingedrukt en daar zijn de mensen die alleen iets willen verkopen wat over is de dupe van. Het is moeilijk te handhaven wat erl en niet mag en daarom mag het gewoon helemaal niet meerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan is een kado verkopen ook handel.
Ik koop de box niet zodat ik winst maak. Ik koop hem voor de fun en als er iets duurs in zit wat ik kan gebruiken is dat natuurlijk ideaal.
Als ik uiteindelijk spul over heb wil ik dat verkopen.
Maar goed deze discussie heb ik al gehad met de mods. En ik weet ook dat het niet meer mag.
in de bananabox,quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal het ook posten wat mijn aankoop was
Ik vond 2500 boxen ook wel wat veel. Overigens ben ik voor hun bang dat iedereen die niet een van de grotere producten (die ze aankondigden) er in heeft de boel terug gaat sturen. Financiëel nogal een strop want ze moeten ook de verzendkosten vergoeden die ze gevraagd hebben. (natuurlijk niet de verzendkosen voor het terugsturen).quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de bananabox,
bluetooth oordopjes
een stylus
scheermesje wilkinson
een piloten zonnenbril
en een coucher voor 50% korting bij svbstore
retour afzender
Wow mannen goodiebag uitverkocht, meh dan houdt het op!quote:
Toen mocht het ook al niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:58 schreef OhNoes het volgende:
Sinds wanneer mag je box-items niet meer verkopen via Fok? Vorige box nog wel gedaan
Bedankt nog voor de heads-up betreffende die actie.quote:
Bedankt nog voor de heads-up betreffende die actie.quote:
dit is nog meer faal: CPU Gebaseerd op Cortex-A8: hoofdfreq. CPU 1 GHzquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:20 schreef ArnosL het volgende:
De dagaanbieding van Marktplaats. Een supersnel 8 inch HD tablet met een resolutie van 1024*768. In de beschrijving staat verderop ook nog eens dat er een Full HD beeldscherm op zit.
Falers
Nee joh, je hoeft er maar 1 te kopen. Daarmee print je dan 3 andere..quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:46 schreef delano.888 het volgende:
Joh, mooie prijs, ik bestel er gelijk 4.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee joh, je hoeft er maar 1 te kopen. Daarmee print je dan 3 andere..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |