Ik besloot met een paar vrienden te gaan hangen bij Reigersbos(Amsterdam Zuidoost) omdat we toch vandaag niets te doen hadden( skeere dag vandaag

) . We gingen toen bij de chick van een vriend die 3 zussen heeft( spange chimeids) . Alle 3 waren ook thuis dus we besloten allemaal naar buiten te gaan , eentje deed moeilijk maar we zeiden dat we ook gingen shoppen later dus zij opeens van ja leuk ah ik wil dit dat dit dat gucci armani dit parfum

Dus wij zo naar buiten wij kopen eten patat friet saus en nog broodje döner later ook nog rotti gehaald en bara toen later gingen we zogenaamd naar kraaiennest omdat die chicks naar daar wouden gaan. Wij daar hun meteen shoppe 1 chick vragen geef geld ik van donder op ga weg , dus hun zeggen van ja wacht op ons wij van is goed dus wij kijke van hoe lang duurt et na 1 uur ze zijn er niet bij afgesproken plek wij hun ditche ( wij paide OV voor hun ) en meteen naar osso gegaan
klacht : chicks die moeilijk zijn en afspraken niet nakomen na hun 1% vertrouwen te geven
----
Ik met vrienden naar zuidoost omdat het een saaie dag was.
Naar het huis gegaan van mijn vriends vriendin die 3 zussen heeft
Samen met de 3 zussen naar winkelcentrum kraaiennest gegaan
Wij ondertussen iets anders doen vervolgens na 1 uur staan zij niet op afsproken plaats.
Krijg later boze reactie via whatsapp van de dames.
[ Bericht 3% gewijzigd door KingRoland op 11-12-2012 22:22:42 ]