Letterlijk zei hij: "Klopt Miran, die Stuit is een onbetrouwbaar kolerewijf."quote:Op woensdag 12 december 2012 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde hem verzuchten dat ene stuit na een paar uur reggae draaien de pokke kon krijgen toen hij het uitdraaide en dat hij het helemaal gehad had.
Dat mens komt altijd te laat en er zijn geen afspraken mee te maken siste hij er zachtjes achteraan.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Letterlijk zei hij: "Klopt Miran, die Stuit is een onbetrouwbaar kolerewijf."
Ja en nu?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Letterlijk zei hij: "Klopt Miran, die Stuit is een onbetrouwbaar kolerewijf."
Ook zou ze ondankbaar zijn. Geen idee wie het is, trouwens.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat mens komt altijd te laat en er zijn geen afspraken mee te maken siste hij er zachtjes achteraan.
Waarschuw even als hij toch UB40 gaat draaienquote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook zou ze ondankbaar zijn. Geen idee wie het is, trouwens.
Het klonk een beetje alsof Stuit het pispaaltje van opa en die chat is.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De ex-vrouw van Hop?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
...en er was iets met kleine borsten...quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ben ik het vast nietquote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef pos het volgende:
[..]
...en er was iets met kleine borsten...
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hehe. Het gaat over ene Stuit.
En ik maar denken dat bijna alles mag op fok!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
En, ik zeg het maar even, glitterplaatjes zijn ook verboden.
Hoi Angela.quote:
Hoi Jacq.quote:
Wat is het toch een warm persoonquote:Op woensdag 12 december 2012 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft niet alle adressen van de Fokkers, daarom hier voor iedereen een kaartje..
[ afbeelding ]
volgens mij kan Oop ook goed dicterenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... ben er even niet, we gaan even een dicteetje maken. Geen nieuw topic openen intussen hè!!
ik zou niet durvenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... ben er even niet, we gaan even een dicteetje maken. Geen nieuw topic openen intussen hè!!
Hij doet niet mee aan het nationaal dictee, hij heeft nochtans een geweldige woordenschat, ik bedoel scheldwoorden zijn ook woorden tenslotte.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:12 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit er weer klaar voor met zijn guitige smoelwerk
Is er geen voetbal vanavondquote:Op woensdag 12 december 2012 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij doet niet mee aan het nationaal dictee, hij heeft nochtans een geweldige woordenschat, ik bedoel scheldwoorden zijn ook woorden tenslotte.
Die zal nog wel ergens crack aan het scoren zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik mis oma, althans missen ... ik zie ´r niet
We merken het wel als ze zo direct weer met van die uitpuilende oogjes verschijnt.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zal nog wel ergens crack aan het scoren zijn.
Ik durf eigenlijk niet te vragen hoe ze aan het geld komt voor dat spul ......quote:Op woensdag 12 december 2012 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zal nog wel ergens crack aan het scoren zijn.
Ze schijnt juweliers te beroven. Ringen, horloges ... dat soort dingen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet te vragen hoe ze aan het geld komt voor dat spul ......
Zou ze de patiënten op haar werk ook beroven ....?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze schijnt juweliers te beroven. Ringen, horloges ... dat soort dingen.
Oop is meer een nationaal clichéquote:Op woensdag 12 december 2012 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij doet niet mee aan het nationaal dictee, hij heeft nochtans een geweldige woordenschat, ik bedoel scheldwoorden zijn ook woorden tenslotte.
Tja, wat denk jij? Die crackgebruikers hebben geen geweten.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou ze de patiënten op haar werk ook beroven ....?
Als je haar toch zo ziet, zou je niet direct zeggen dat er een gewetenloze rover in haar schuiltquote:Op woensdag 12 december 2012 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, wat denk jij? Die crackgebruikers hebben geen geweten.
Die hoef je niet te waarschuwenquote:
Dat is omdat je haar altijd ziet als ze high is.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je haar toch zo ziet, zou je niet direct zeggen dat er een gewetenloze rover in haar schuilt
snuift ze eigenlijk ook?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is omdat je haar altijd ziet als ze high is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |