Toch jammer dat opa Fok!kers zo onderschat. Hij leeft in de veronderstelling dat de rest van de wereld het niveau van zijn chat heeft?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij spreekt zijn bewondering voor je uit hoe je dit zo precies hebt weten vast te leggen
Ik hoorde het ookquote:Op woensdag 12 december 2012 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij spreekt zijn bewondering voor je uit hoe je dit zo precies hebt weten vast te leggen
Echt niet normaal hè die man. Oma zou naar een blijf van me lijf huis moeten vluchten, daar is ze tenminste veilig voor die bullebakquote:
Door Leo heeft laten brengen... Toch?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma krijgt nu op haar lazer dat ze niet voldoende kaarsen bij Leo heeft gehaald.
Nee hij zou UB40 draaien vanavond voor mijquote:Op woensdag 12 december 2012 18:01 schreef pullup het volgende:
Ik hoor dat oma de muziek weer heeft mogen uitkiezen vanavond
Nee, dingen laten brengen doet opa. Als oma ergens verantwoordelijk voor is "mot ze ut zelluf maar gaan haluh." Dat is volgens opa geen moeite.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Door Leo heeft laten brengen... Toch?
Van Captain Iglo.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vissticks zijn het geworden. Vers uit de haven van Scheveningen.
Mocht niet van Miranquote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hij zou UB40 draaien vanavond voor mij
Ik hoorde hem verzuchten dat ene stuit na een paar uur reggae draaien de pokke kon krijgen toen hij het uitdraaide en dat hij het helemaal gehad had.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hij zou UB40 draaien vanavond voor mij
Nou dan ga ik maar zelf CD opzettenquote:
Letterlijk zei hij: "Klopt Miran, die Stuit is een onbetrouwbaar kolerewijf."quote:Op woensdag 12 december 2012 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde hem verzuchten dat ene stuit na een paar uur reggae draaien de pokke kon krijgen toen hij het uitdraaide en dat hij het helemaal gehad had.
Dat mens komt altijd te laat en er zijn geen afspraken mee te maken siste hij er zachtjes achteraan.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Letterlijk zei hij: "Klopt Miran, die Stuit is een onbetrouwbaar kolerewijf."
Ja en nu?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Letterlijk zei hij: "Klopt Miran, die Stuit is een onbetrouwbaar kolerewijf."
Ook zou ze ondankbaar zijn. Geen idee wie het is, trouwens.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat mens komt altijd te laat en er zijn geen afspraken mee te maken siste hij er zachtjes achteraan.
Waarschuw even als hij toch UB40 gaat draaienquote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook zou ze ondankbaar zijn. Geen idee wie het is, trouwens.
Het klonk een beetje alsof Stuit het pispaaltje van opa en die chat is.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De ex-vrouw van Hop?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
...en er was iets met kleine borsten...quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ben ik het vast nietquote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef pos het volgende:
[..]
...en er was iets met kleine borsten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |