Letterlijk zei hij: "Klopt Miran, die Stuit is een onbetrouwbaar kolerewijf."quote:Op woensdag 12 december 2012 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde hem verzuchten dat ene stuit na een paar uur reggae draaien de pokke kon krijgen toen hij het uitdraaide en dat hij het helemaal gehad had.
Dat mens komt altijd te laat en er zijn geen afspraken mee te maken siste hij er zachtjes achteraan.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Letterlijk zei hij: "Klopt Miran, die Stuit is een onbetrouwbaar kolerewijf."
Ja en nu?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Letterlijk zei hij: "Klopt Miran, die Stuit is een onbetrouwbaar kolerewijf."
Ook zou ze ondankbaar zijn. Geen idee wie het is, trouwens.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat mens komt altijd te laat en er zijn geen afspraken mee te maken siste hij er zachtjes achteraan.
Waarschuw even als hij toch UB40 gaat draaienquote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook zou ze ondankbaar zijn. Geen idee wie het is, trouwens.
Het klonk een beetje alsof Stuit het pispaaltje van opa en die chat is.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De ex-vrouw van Hop?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
...en er was iets met kleine borsten...quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ben ik het vast nietquote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef pos het volgende:
[..]
...en er was iets met kleine borsten...
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hehe. Het gaat over ene Stuit.
En ik maar denken dat bijna alles mag op fok!quote:Op woensdag 12 december 2012 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
En, ik zeg het maar even, glitterplaatjes zijn ook verboden.
Hoi Angela.quote:
Hoi Jacq.quote:
Wat is het toch een warm persoonquote:Op woensdag 12 december 2012 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft niet alle adressen van de Fokkers, daarom hier voor iedereen een kaartje..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |