Je zou zeggen "Daarvan kom je niet tot stilstand".quote:Op woensdag 12 december 2012 11:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Komt doordat de trein die voor het materieel moet zorgen (9209) 55 minuten heeft stilgestaan in Nederland. Geen defect, maar een aanrijding:Je zou zeggen "Maar er is toch reserve?"twitter:WillSti twitterde op woensdag 12-12-2012 om 11:34:029209 heeft gn technisch defect maar aanrijding gehad mt buizerd (op koppeling) en daardoor tot stilstand gekomen. CC @StationschefBMO #fyra reageer retweet
En dan ook echt 55 minuten... WAAR WACHT JE DAN OPquote:Op woensdag 12 december 2012 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou zeggen "Daarvan kom je niet tot stilstand".
Interessant, ik ben daar in Neuenburg in 2010 eens wezen kijken, gare boel toen...quote:Op woensdag 12 december 2012 12:26 schreef bork het volgende:
Er is een nieuwe (oude) verbinding tussen Frankrijk en Duitsland, 7 keer per dag rijdt er een trein tussen Mulhouse en Müllheim.
De Dierenambulance?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan ook echt 55 minuten... WAAR WACHT JE DAN OP
er rijden toch al 100 jaar treinen met die koppeling?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan ook echt 55 minuten... WAAR WACHT JE DAN OP
Geeft weer een nieuwe dimensie aan het woord "Buizerd" ook. Immers: Wie buist wie?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:27 schreef ReisT het volgende:
De Fyra heeft natuurlijk een grote zuigkracht!![]()
Waar iedereen dacht het een gewone stofzuiger was blijkt het nu dus een alleszuiger te zijn.
bij jou misschien, maar maar bij Houten gaat het bijvoorbeeld vaak mis, doordat ze de IC weer eens achter de stopper gooienquote:Op woensdag 12 december 2012 12:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Eerst komt, eerst maalt is maar gedeeltelijk waar natuurlijk...
Tests hebben uitgewezen dat het optrommelen van een reserve buizerd sneller gaat. Die is bovendien eerder in Brusselquote:
Moet je zien, is tof.quote:Rail away
19:55 - 20:25
documentaire
Serie documentaires De Finse hoofdstad Helsinki ligt op de grens van water en land. We volgen de trein naar het noorden, die al meteen bij het station kennismaakt met een meer. Er zullen er nog vele volgen in dit 'land van de duizend meren'. Het eerste deel van het traject gaat naar Tampere, over een van de oudste treinroutes van het land. Onderweg passeert de trein het oudste houten stationsgebouw van het land in Hyvinkää. In Tampere stappen we over op de trein die door de schijnbaar eindeloze bossen naar het noordoostelijk gelegen Jyväskylä rijdt. Op die route wordt overduidelijk waar Finland bekend om is: water en bomen. De opnamen uit de helicopter geven een prachtig beeld van de trein die een weg zoekt langs het water en door de bossen, die op het punt staan zich in herfstkleuren te tooien.
precies. Zou je eerder een C1000 ofzo verwachten. Een supermarkt die net niks is en dan ook gaat verdwijnenquote:Op woensdag 12 december 2012 12:55 schreef lyolyrc het volgende:
Vooral een bar slechte vergelijking, want er komen vaak zat producten van de Aldi als beste uit de test.
Moeten die er wel zijn. Er schijnt zelfs een buizerd met gedemonteerde vleugels op de Watergraafsmeer te liggen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Tests hebben uitgewezen dat het optrommelen van een reserve buizerd sneller gaat. Die is bovendien eerder in Brussel
Misschien botste het karakter van de buizerd met het karakter van de betreffende V250, en moesten ze eerst de ruzie bijleggen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:32 schreef JDude het volgende:
Men was op zoek naar de resetknop van de buizerd denk ik.
Dat wordt dan bewust door de trdl gedaan, niet door ARI.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij jou misschien, maar maar bij Houten gaat het bijvoorbeeld vaak mis, doordat ze de IC weer eens achter de stopper gooien
Ze zouden toch moeten weten dat dat voor onnodig veel gevaarlijke rode seinen zorgt...quote:Op woensdag 12 december 2012 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij jou misschien, maar maar bij Houten gaat het bijvoorbeeld vaak mis, doordat ze de IC weer eens achter de stopper gooien
Kijk, en dat verklaart de term "plukstel". Zo leer je nogeens wat op een dagquote:Op woensdag 12 december 2012 13:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Moeten die er wel zijn. Er schijnt zelfs een buizerd met gedemonteerde vleugels op de Watergraafsmeer te liggen.
Ga heen spuit elf, met je planmatige vertragingenquote:
mja, dat hangt van de situatie af. Stel de stopper richting Geldermalsen is vertraagd dan zit de IC richting Den Bosch deze al bij Houten op de hielen. Deze moet dan tot Geldermalsen wachten voordat de inhaling kan geschieden.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat wordt dan bewust door de trdl gedaan, niet door ARI.
+61 is toch niet zo heel ongebruikelijk voor die spaghettiboemelquote:Op woensdag 12 december 2012 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga heen spuit elf, met je planmatige vertragingen
geen idee, maar FYRA en opgeheven/afgeschaft zullen nog wel even aan elkaar gekoppeld blijvenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef bork het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat de woorden "Fyra" en "storing" binnenkort niet meer in een zin voorkomen - aldus een woordvoerder van de NS vanmorgen in de Volkskrant, vandaar die vacature?
Hier het interview op een Vlaams medium.quote:Op woensdag 12 december 2012 12:36 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)lheidstrein_van.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |