Gelijk heb je... Schtijten mij die oldbiesquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:10 schreef Paladijn het volgende:
Het is maar een slowchat... Doe niet zo moeilijk en post gewoon mee, je lijkt wel een vrouw
Chuck moet gewoon een schop onder zijn hol hebben omdat ie de OP vernaggelt
Want? (serieus)?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef Anne het volgende:
De volgende keer gaat ie dan ook gewoon dicht. 2 pagina's volgeluld al of niet.
Het is een SC zeg... Daar zijn toch wat minder strakke regels???quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:13 schreef Paladijn het volgende:
Breken met tradities... not done
[ afbeelding ]
We zijn er niet om elke OP en TT opnieuw te maken, omdat iemand niet weet hoe je een vervolg SC maakt. Als ie niet goed is, gaat ie gewoon dicht.quote:
Mij best hoor.. Maar die Chuck deed toch niks opzettelijk fout? Of?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:15 schreef Anne het volgende:
[..]
We zijn er niet om elke OP en TT opnieuw te maken, omdat iemand niet weet hoe je een vervolg SC maakt. Als ie niet goed is, gaat ie gewoon dicht.
Sorry, hoor.. Ik ben ook maar nieuw en vond het wat fors... Maar herstel is primaquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef Anne het volgende:
Geen idee, dat doet er niet toe? Ik smeer 'm toch ook geen ban aan ofzo?
Goeie oplossingquote:
Kattenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie oplossing; gelukkig laten ze hem bij ons dit jaar aardig met rust, in tegenstelling tot de lampjes van vorig jaar; die werden stuk voor stuk opgevreten die die bolle lapswans
De kerstboom hebben ze nooit echt interessant gevondenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goeie oplossing; gelukkig laten ze hem bij ons dit jaar aardig met rust, in tegenstelling tot de lampjes van vorig jaar; die werden stuk voor stuk opgevreten door die bolle lapswans
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:11 schreef Paladijn het volgende:
Topic gaat wel lekker snel zo... kan hierna alsnog een SAAB ALFA OP volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |