Doe er wat aan dan, jij kan datquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
PTA SC deel 1764, waar zie ik dat terug in de TT en OP?, mooie faalknaak
Moet ik hier nou mee? verneukt mooi het reeksnummerquote:
Nummer wijzigen???quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet ik hier nou mee? verneukt mooi het reeksnummer![]()
Als je niet weet hoe, maak dan gewoon géén OP man... nou moet ik hem óf dichtkeilen en uit de reeks smijten, 2 pagina's posts down the drain, of ik moet de TT aanpassen waarna de OP niet meer klopt, óf ik moet de hele TT én OP editten om het recht te breien, alleen omdat jij zonodig roest mot fappen.. trut
Nummer moet terugkomen in de OP, dus je zoekt een auto waar in de spec's ergens het reeksnummer voorkomt; in dit geval 1764 cc, of 1764 mm wielbasis, of weet ik het wat.. voor mijn part 1764 sterretjes in de voorruit.quote:
En doe niet zo sjaggiequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe, maak dan gewoon géén OP man... nou moet ik hem óf dichtkeilen en uit de reeks smijten, 2 pagina's posts down the drain, of ik moet de TT aanpassen waarna de OP niet meer klopt, óf ik moet de hele TT én OP editten om het recht te breien, alleen omdat jij zonodig roest mot fappen.. trut
zitten vast wel 1764 boutjes in een scirroco. En tevens ik ben geen trutquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ingewikkeld hoor... Wij nummeren gewoon door... Maar ik ga voor 1764 sterretjes in Whiskers' voorruitquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nummer moet terugkomen in de OP, dus je zoekt een auto waar in de spec's ergens het reeksnummer voorkomt; in dit geval 1764 cc, of 1764 mm wielbasis, of weet ik het wat.. voor mijn part 1764 sterretjes in de voorruit.
Maak ik zelf wel uit.. wie ben jij eigenlijk? ik heb nergens foto's gezien?quote:
ok, muts dan... muts!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zitten vast wel 1764 boutjes in een scirroco. En tevens ik ben geen trut
Oewh nou is hij pissigquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit.. wie ben jij eigenlijk? ik heb nergens foto's gezien?
Als jij weet waar ze woont, mag je het zeggen, dan stuur ik d'r een bomfax; zal ze leuk vinden na 25 jaar.quote:
Nein, zie de OPquote:
Misschien staat ze wel ergens op de sloopquote:
Nou goed, ik ben op zeker een newbie hier, en een noob ook nog... Maar mag dat de pret drukken??quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nein, zie de OP
Hoewel ik wel ooit op een oldbie meeting bij Paleis 't Loo ben geweest
Ik wil ook wel weg gaan hoor.. Maar ik zou het jammer vinden..quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:06 schreef Paladijn het volgende:
Nah, het is een slowchat... er gebeurd hier van alles.
Of niets, onder werktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |