abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120205977
Zwangerschap & geboorte

17 december: ohnee (meisje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
03 mei: Vencodark (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
06 mei: -mandy- & Djeez
10 mei: Shandaly
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

1 juni: .Sparkling.
***7 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76

15 augustus: Hilzillah
17 augustus: Cwen
18 augustus: Hilliebillie
Augustus: Djmomo
Augustus: Zomerzon01

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 13-12-2012 06:36:29 ]
pi_120206022
Niemand wilde!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120206041
Kan ik nog iemand toevoegen? Liever toevoegen dat er uit halen...

Babbel :*

Tico, balen zeg. Kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt. Hopelijk kan je vk je snel van informatie voorzien. :*

Verder wel bijgelezen maar alles weer vergeten :')

En we hebben vanavond de Ikea leeggekocht.... en nu ben ik bek- en bekaf.....
pi_120206054
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:08 schreef Ticootje het volgende:
Niemand wilde!!
ik offer me wel op....
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:22:40 #5
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120206571
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:09 schreef Kyara het volgende:

[..]

ik offer me wel op....
Dank!
pi_120207623
Voor de nieuwsgierigen: de echo was helemaal goed, alleen het hartje kon niet helemaal goed worden gemeten omdat kruimel verkeerd om lag. We moeten dus over 2 weken terugkomen om die meting af te maken. Ons kindje heeft lange benen maar lag kuis met de knietjes tegen elkaar. De echografiste was helemaal verbaasd, ze had zelf ook een jongetje verwacht te zien, maar het blijkt toch echt een meisje te zijn :D Over 2 weekjes wil ze dit voor alle zekerheid ook nogmaals checken omdat ze het eigenlijk zelf niet kon geloven :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Spirit82 op 11-12-2012 21:55:05 ]
Sarcasme. Herken het.
pi_120207746
Ik zat je update al te zoeken. Maar als de beentjes bij elkaar lagen hoe kan ze dan zeggen dat het een meisje word?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:47:51 #8
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_120207795
Haha spirit. Ons kindje lag ook met de beentjes tegen elkaar, net zo preuts als mama.
Fijn dat alles goed was, en over 2 weken dus het hartje nog even
pi_120207951
Haha, wel nu al een net opgevoed kindje :D

De mijne lag schaamteloos met dr benen gestrekt over dr hoofdje, dus vol zicht op dr kruis :')

Vervelend dat ze nu het hartje niet goed konden meten Spirit, maar dat betekent wel dat je over 2 weken weer mag gluren O+
pi_120208020
Kunnen jullie de foto zien?

Tally, omdat ik eerst ben gaan plassen en daarna nog ben gaan springen (letterlijk, heel hard) in de echokamer om dat eigenwijze draakje aan het draaien te krijgen. Toen kon ze het soort van zien, maar zoals gezegd wil ze het voor alle zekerheid nog een keer checken over 2 weken :)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 december 2012 @ 21:54:23 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120208133
Ik kan de foto niet zien :N
pi_120208193
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan de foto niet zien :N
Ah, fixed

Om even te bewijzen dat ZE niet meer op een alien lijkt O+
Sarcasme. Herken het.
pi_120208434
Aaaah okay. Dat heeft bij mij allemaal niet geholpen :')
Meisjes zijn leuk O+
pi_120209372
Spirit O+ het is een mensje!! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2012 22:14:30 ]
pi_120209549
We zijn in shock, waren er zo van overtuigd dat het een jongen zou zijn! Maak me verder geen zorgen over het hartje, ze kon alleen de aorta niet zien, verder zag alles er super uit. Leuk idd over 2 weken nog een echo en met 32 weken weer omdat de placenta minder dan 2 cm van de uitgang lag. Ik ben happy!
Sarcasme. Herken het.
pi_120210389
Fijn zeg!!

Hier ook happy!
Informatie avond was goed te doen, en ik hield het qua staan en lopen gewoon langer vol dan 3 dames die minder ver zijn dan ik, ha!! Beetje overwinnings gevoel ofzo :') Verder al mijn vragen vergeten te vragen, dacht er pas in de auto weer aan. :+
pi_120213496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:44 schreef Spirit82 het volgende:
Voor de nieuwsgierigen: de echo was helemaal goed, alleen het hartje kon niet helemaal goed worden gemeten omdat kruimel verkeerd om lag. We moeten dus over 2 weken terugkomen om die meting af te maken. Ons kindje heeft lange benen maar lag kuis met de knietjes tegen elkaar. De echografiste was helemaal verbaasd, ze had zelf ook een jongetje verwacht te zien, maar het blijkt toch echt een meisje te zijn :D Over 2 weekjes wil ze dit voor alle zekerheid ook nogmaals checken omdat ze het eigenlijk zelf niet kon geloven :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah, ze wrijft in haar oogje!
pi_120214957
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 december 2012 21:08 schreef Kyara het volgende:
Kan ik nog iemand toevoegen? Liever toevoegen dat er uit halen...

Mag ik er nog bij? 15 augustus :)
  woensdag 12 december 2012 @ 06:59:42 #19
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120217889
Meld.
Prutsnacht, lig hele nachten te piekeren over hoe we het allemaal moeten regelen na de ks. En dan niet eens qua werk man maar ook qua opvang Noortje. Die kan ik moeilijk hele dagen in het ziekenhuis laten zijn. Maar kdv is ook dicht.
pi_120217977
:o Spirit! Een meisje, wat een verrassing! Wat leuk! :D O+ Vooral fijn dat alles er lichamelijk goed uitziet, en nu kun je helemaal los met shoppen. O+
  woensdag 12 december 2012 @ 07:37:19 #21
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120218041
leuk spirit een dame, meisjes zijn zo leuk.
  woensdag 12 december 2012 @ 07:41:13 #22
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_120218076
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 06:59 schreef becky27 het volgende:
Meld.
Prutsnacht, lig hele nachten te piekeren over hoe we het allemaal moeten regelen na de ks. En dan niet eens qua werk man maar ook qua opvang Noortje. Die kan ik moeilijk hele dagen in het ziekenhuis laten zijn. Maar kdv is ook dicht.
:*
Wie is er bij Noortje als je de ks hebt?! En kan degene niet een paar dagen blijven? En dat ze dan af en toe met die persoon naar het zkh komt?
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_120218090
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 06:59 schreef becky27 het volgende:
Meld.
Hebben jullie verder geen familie/vrienden in de buurt die iets kunnen betekenen?
  woensdag 12 december 2012 @ 07:48:21 #24
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120218128
nou ja, we zitten midden in de feestdagen, kan moeilijk van mensen verwachten dat ze of kerst of oud en nieuw Noortje opvangen terwijl ze zelf allerlei plannen hebben.
Ik wilde het eigenlijk aan niemand vertellen wanneer ze zou komen maar daar komen we niet onderuit ben ik bang. En daar baal ik echt heel erg van.
pi_120218141
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 07:48 schreef becky27 het volgende:
nou ja, we zitten midden in de feestdagen, kan moeilijk van mensen verwachten dat ze of kerst of oud en nieuw Noortje opvangen terwijl ze zelf allerlei plannen hebben.
Ik wilde het eigenlijk aan niemand vertellen wanneer ze zou komen maar daar komen we niet onderuit ben ik bang. En daar baal ik echt heel erg van.
Ik denk dat je jezelf een beetje vastzet door te zeggen dat je het 'moeilijk van mensen kan verwachten'. Je verwacht niets, maar je kan het altijd vragen toch. Ik ken jouw netwerk niet, maar in mijn ervaring staan mensen altijd klaar om Kleuter op te vangen, feestdagen of niet. Wie weet vinden ze het stiekem juist wel leuk? :)
  woensdag 12 december 2012 @ 07:51:40 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_120218149
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 07:48 schreef becky27 het volgende:
En een ander ziekenhuis is geen optie?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_120218223
Spirit, wat een mooie foto O+ En wat leuk een meisje! Wel jammer dat je weer terug moet.

Hilzillah, je staat er bij! *O*

Becky :*
  woensdag 12 december 2012 @ 08:00:02 #28
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120218224
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 07:50 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf een beetje vastzet door te zeggen dat je het 'moeilijk van mensen kan verwachten'. Je verwacht niets, maar je kan het altijd vragen toch. Ik ken jouw netwerk niet, maar in mijn ervaring staan mensen altijd klaar om Kleuter op te vangen, feestdagen of niet. Wie weet vinden ze het stiekem juist wel leuk? :)
Waar ik mee zit, stel ik word ingepland voor de 24e december, om een uurtje of 14.00. Eer alles er op zit en ik zelf baby gesnuffeld heb is het een uurtje of 17.00 uur of zo. De dag voor Kerst, waar iedereen, dus ook mijn hele familie en schoonfamilie allerlei plannen voor hebben, inclusief uitgebreide 7 gangen diners, dan kan ik moeilijk, zeker niet op het laatste moment, van ze verlangen dat ze alsjeblieft toch maar niet mijn dochter op willen vangen. Daarbij wonen ze bijna allemaal niet om de hoek, en wil ik ook mijn meisje iedere dag zien denk ik.

Ik ga niet naar een ander ziekenhuis hoor, das geen optie en 'veel' te ver weg.
  woensdag 12 december 2012 @ 08:02:54 #29
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120218256
Enniewee, genoeg redenen om hele familie maar te laten weten wanneer ze komt (kan ik het net zo goed op facebook zetten) ..... :'(

Of ze moet stiekem bedenken zelf toch maar eerder te komen,
pi_120218356
Becky, :*

Spiriti. Wat leuk dat je een meisje krijgt *O*
pi_120218516
Ik ga het ook vragen! Kyara, mag ik erbij in de OP voor 17 augustus?

Vanochtend nog 2 testen gedaan, beiden goed positief dus vanmiddag de vk bellen... Spannend!

Becky, ik lees al even mee en ik hoop dat je een oplossing vindt!

Spirit, een meisje, wat leuk!
Home is where the O+ is...
  woensdag 12 december 2012 @ 08:25:05 #32
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_120218522
becky, lekker klote zeg :*
en hoe zit het als er allemaal spoedjes tussen komen ?
snap wel dat je er best van baalt ja.

ik hoop dat ze besluit voor die datum te komen, helaas blijkt sex niet te helpen :9

en een meisje voor spirit *O*

oh en meld *O*

hier ook een klote nacht gehad alleen maar draaien draaien en draaien en dat gaat ook al zo makkelijk :')
om 5 uur maar naar de bank verhuisd om tv te gaan kijken.
W
Z
E
pi_120218535
Wanneer krijg je een datum en precieze tijd te horen eigenlijk Becky? Heb geen ervaring hoe zoiets gaat.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_120218548
Becky ik zou de vraag gewoon bij je familie/vrienden neerleggen, en de mensen zelf laten beslissen of het wel of niet uitkomt ipv het nu al zelf in te vullen, en hoe langer je wacht hoe korter dag..

Ik hoop dat je er voor jezelf een beetje uitkomt :*
pi_120218654
Wij hebben opvang voor Seb inmiddels geregeld. 'S nachts bellen we eerst mijn schoonvader want die woont in de wijk. Mocht hij niet opnemen (en geloof me daar zou ik niet raar van opkijken) dan bellen we mijn ouders. En overdag gaat hij sowieso naar mijn ouders want mijn schoonvader werkt nog.

Ik zou liever dat niemand het weet, dat is in mijn beleving toch een beetje het speciale van bevallen maar dat gaat niet met een peuter. En hem laten slapen hier in huis is voor mij geen optie. Ik weet dat ik dan teveel bezig ben met zijn potentiële wakker worden.
Mooiste is gewoon op 2 januari om een uur of tien ;) dan zit meneer op de opvang. kan ik dat ergens bestellen?
pi_120218703
En een vriendin of vriend met kinderen, is het dan niet makkelijker om het (een beetje) geheim te houden?
Nouja, blijkbaar geen optie anders had je er zelf wel aan gedacht..
Hoop toch dat het er weer wat zonniger uit ziet nu de nacht voorbij is Becky :*
  woensdag 12 december 2012 @ 08:39:02 #37
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120218711
Logician, dat ik juist mijn probleem, ik wil eigenlijk niet dat ze weten wanneer ze geboren wordt. Ik vind dat echt echt echt niet leuk. De hele verrassing is er dan af.

Klinkt misschien heel stom maar ik had zo graag ook weer mijn ouders vol trots willen bellen dat ze is geboren. Zonder dat ze vooraf zitten te wachten hoe laat ze komt.

Nou ja, tis effe niet anders.
  woensdag 12 december 2012 @ 08:42:58 #38
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120218770
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:34 schreef Estrys het volgende:

Ik zou liever dat niemand het weet, dat is in mijn beleving toch een beetje het speciale van bevallen maar dat gaat niet met een peuter.
Dat dus, ik pleit hier voor voor de kerst maar geloof niet dat dat m gaat worden. Ik moet me er allemaal maar bij neerleggen maar das niet mijn sterkste punt op dit moment.
pi_120218813
Voordeel is dan wel weer dat je je dochter redelijk goed kunt voorbereiden toch?
Hier komt het straks heel onverwacht, voor een peuter dan ;) 'Ineens' moet hij naar opa en oma. Overdag gaat dat nog maar in ergste geval midden in de nacht uit zijn ged gehesen. Omdat de baby komt. Dat gaat hij niet grappig vinden. Ik voorzie drama. Ga het maar alvast in de week leggen bij hem.
  woensdag 12 december 2012 @ 08:46:42 #40
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_120218823
Maar als je 'normaal' en ongepland zou bevallen, zou je dan ook niet opvang voor Noortje moeten regelen voordat de baby er daadwerkelijk is? Wij bellen bijv mijn familie als de weeën beginnen zodat zij Olivia op kunnen vangen tijdens de bevalling. Of zou je dan thuis (met Noortje) bevallen?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_120218941
Becky kan je dan niet de vraag bijv. zo neerleggen: Wie zou er evt. tussen 20 en 27 willen/kunnen oppassen? Dan hoef je het niet aan iedereen te verklappen.
  woensdag 12 december 2012 @ 08:54:48 #42
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120218965
Dan was het gewoon thuis, dan wist alleen mijn schoonpa het misschien het of Noortje was op het kdv en ik daarna natuurlijk gewoon thuis ipv 4/5 dagen in het ziekenhuis waar je een stuiterpeuter niet de hele dag kan laten zitten.
Nu moeten we de hele familie inlichten (ook omdat schoonmoeder precies die dagen een paar dagen weg heeft gepland, wat ik heel stom vind en helemaal niet goed voor mijn hormonen is) om van alles voor Noortje te regelen.

Estrys, het kan natuurlijk ook gewoon eerder beginnen, bij Noortje begon het ook op 38.2 (slik das over een week).

Genoeg geneuzel over dit onderwerp.
ZENNNNNN, becky, leg je er bij neer, leg je er bij neer, leg je er bij neer.......

of ligt het toch aan mijn mindset wanneer de baby komt. :P
pi_120219062
Heb je geen fijne buurman of buurvrouw Becky? Koop je een dinerbon ofzo in ruil voor onverwachte opvang? Is lekker dichtbij, kun je haar op het laatste moment kwijt en op het eerste moment weer ophalen. Blijft het voor alle mensen die echt dichtbij staan een verrassing O+
  woensdag 12 december 2012 @ 09:00:59 #44
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_120219081
ooooh ja het is je mindset 8)7
nou dan set ik hem ff een eind weg
W
Z
E
pi_120219118
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:39 schreef becky27 het volgende:
Logician, dat ik juist mijn probleem, ik wil eigenlijk niet dat ze weten wanneer ze geboren wordt. Ik vind dat echt echt echt niet leuk. De hele verrassing is er dan af.

Klinkt misschien heel stom maar ik had zo graag ook weer mijn ouders vol trots willen bellen dat ze is geboren. Zonder dat ze vooraf zitten te wachten hoe laat ze komt.

Nou ja, tis effe niet anders.
Dat klinkt en is niet stom.
Ik vind het heel herkenbaar! Ik had dat afgelopen keer ook, ik baalde echt van die inleiding. Heb t ook niemand verteld, behalve mn ouders dan ivm Floris.
Ik was zo blij dat die inleiding niet doorging! Maar.dat verrassingseffect vond ik de vorige keer zo leuk. Maar doordat t toch uitzichzelf begon vond ik t een stuk leuker om mn vader te bellen.
Sowieso was de snelheid al een verrassing, dus toen ik rond 12en mn ouders belde was t van: nu al :o
Dus snap je.gevoel heel goed!
pi_120219217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:00 schreef Suikertante het volgende:
Heb je geen fijne buurman of buurvrouw Becky? Koop je een dinerbon ofzo in ruil voor onverwachte opvang? Is lekker dichtbij, kun je haar op het laatste moment kwijt en op het eerste moment weer ophalen. Blijft het voor alle mensen die echt dichtbij staan een verrassing O+
Nee die vraag je een stuk makkelijker om zijn kerstplannen aan de kant te zetten ;)

Ik weet niet hoe het met Noortje is maar
Ik wil graag dat onze peuter bij iemand vertrouwds is. Waar hij zich fijn en thuis voelt, het is al zo vreemd allemaal. Als de consequentie dan is dat het geen geheim meer is dan is dat niet anders. Zolang hij zich fijn voelt kan ik me er wel bij neerleggen dat het geen verrassing is.
pi_120219264
Je kan je niet anders dan er bij neer leggen. :)
pi_120219291
Becky ik heb je gedm't, wat een vervelende situatie voor je! :*
:)
  woensdag 12 december 2012 @ 09:14:12 #49
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120219345
Is helemaal zo hoor Tally.

Gewoon overheen zetten.... we gaan maar vragen of schoonpa hier in huis wil komen, is voor Noortje het fijnst.
Ga het na vandaag maar aan de grote familieklok hangen. Met veel pijn in mijn hart maar het is niet anders.

En nu, nu ga ik mijn 37+ pens van de bank hijsen en zwemmen met de grote dame.
pi_120219363
Estrys, ze kunnen de kleuter ook opnemen in de kerstplannen in plaats van hun plannen helemaal aan de kant te zetten natuurlijk. En ja, dan hangt het helemaal af van je band met de buren en of je kind zich er prettig voelt, maar als ik de situatie omdraai zou ik bijna iedereens kleuter zo opvangen. Je draagt bij aan een van de mooiste momenten uit iemands leven! Het zouden ook de ouders van een vriendje of vriendinnetje kunnen zijn bijvoorbeeld, die hebben dan gewoon één kleuter meer. Is niet meteen zo anders.

Neemt niet weg dat het een ingewikkelde situatie is en zo te lezen is er geen makkelijke oplossing. Becky, ben bang dat Tally gelijk heeft. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')