SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Spirit82 op 11-12-2012 21:55:05 ]Sarcasme. Herken het.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:44 schreef Spirit82 het volgende:
Voor de nieuwsgierigen: de echo was helemaal goed, alleen het hartje kon niet helemaal goed worden gemeten omdat kruimel verkeerd om lag. We moeten dus over 2 weken terugkomen om die meting af te maken. Ons kindje heeft lange benen maar lag kuis met de knietjes tegen elkaar. De echografiste was helemaal verbaasd, ze had zelf ook een jongetje verwacht te zien, maar het blijkt toch echt een meisje te zijnOver 2 weekjes wil ze dit voor alle zekerheid ook nogmaals checken omdat ze het eigenlijk zelf niet kon geloven
Aaah, ze wrijft in haar oogje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik er nog bij? 15 augustusquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:08 schreef Kyara het volgende:
Kan ik nog iemand toevoegen? Liever toevoegen dat er uit halen...
quote:Op woensdag 12 december 2012 06:59 schreef becky27 het volgende:
Meld.
Prutsnacht, lig hele nachten te piekeren over hoe we het allemaal moeten regelen na de ks. En dan niet eens qua werk man maar ook qua opvang Noortje. Die kan ik moeilijk hele dagen in het ziekenhuis laten zijn. Maar kdv is ook dicht.
Hebben jullie verder geen familie/vrienden in de buurt die iets kunnen betekenen?quote:Op woensdag 12 december 2012 06:59 schreef becky27 het volgende:
Meld.
Prutsnacht, lig hele nachten te piekeren over hoe we het allemaal moeten regelen na de ks. En dan niet eens qua werk man maar ook qua opvang Noortje. Die kan ik moeilijk hele dagen in het ziekenhuis laten zijn. Maar kdv is ook dicht.
Ik denk dat je jezelf een beetje vastzet door te zeggen dat je het 'moeilijk van mensen kan verwachten'. Je verwacht niets, maar je kan het altijd vragen toch. Ik ken jouw netwerk niet, maar in mijn ervaring staan mensen altijd klaar om Kleuter op te vangen, feestdagen of niet. Wie weet vinden ze het stiekem juist wel leuk?quote:Op woensdag 12 december 2012 07:48 schreef becky27 het volgende:
nou ja, we zitten midden in de feestdagen, kan moeilijk van mensen verwachten dat ze of kerst of oud en nieuw Noortje opvangen terwijl ze zelf allerlei plannen hebben.
Ik wilde het eigenlijk aan niemand vertellen wanneer ze zou komen maar daar komen we niet onderuit ben ik bang. En daar baal ik echt heel erg van.
En een ander ziekenhuis is geen optie?quote:Op woensdag 12 december 2012 07:48 schreef becky27 het volgende:
nou ja, we zitten midden in de feestdagen, kan moeilijk van mensen verwachten dat ze of kerst of oud en nieuw Noortje opvangen terwijl ze zelf allerlei plannen hebben.
Ik wilde het eigenlijk aan niemand vertellen wanneer ze zou komen maar daar komen we niet onderuit ben ik bang. En daar baal ik echt heel erg van.
Waar ik mee zit, stel ik word ingepland voor de 24e december, om een uurtje of 14.00. Eer alles er op zit en ik zelf baby gesnuffeld heb is het een uurtje of 17.00 uur of zo. De dag voor Kerst, waar iedereen, dus ook mijn hele familie en schoonfamilie allerlei plannen voor hebben, inclusief uitgebreide 7 gangen diners, dan kan ik moeilijk, zeker niet op het laatste moment, van ze verlangen dat ze alsjeblieft toch maar niet mijn dochter op willen vangen. Daarbij wonen ze bijna allemaal niet om de hoek, en wil ik ook mijn meisje iedere dag zien denk ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf een beetje vastzet door te zeggen dat je het 'moeilijk van mensen kan verwachten'. Je verwacht niets, maar je kan het altijd vragen toch. Ik ken jouw netwerk niet, maar in mijn ervaring staan mensen altijd klaar om Kleuter op te vangen, feestdagen of niet. Wie weet vinden ze het stiekem juist wel leuk?
Dat dus, ik pleit hier voor voor de kerst maar geloof niet dat dat m gaat worden. Ik moet me er allemaal maar bij neerleggen maar das niet mijn sterkste punt op dit moment.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:34 schreef Estrys het volgende:
Ik zou liever dat niemand het weet, dat is in mijn beleving toch een beetje het speciale van bevallen maar dat gaat niet met een peuter.
Dat klinkt en is niet stom.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:39 schreef becky27 het volgende:
Logician, dat ik juist mijn probleem, ik wil eigenlijk niet dat ze weten wanneer ze geboren wordt. Ik vind dat echt echt echt niet leuk. De hele verrassing is er dan af.
Klinkt misschien heel stom maar ik had zo graag ook weer mijn ouders vol trots willen bellen dat ze is geboren. Zonder dat ze vooraf zitten te wachten hoe laat ze komt.
Nou ja, tis effe niet anders.
Nee die vraag je een stuk makkelijker om zijn kerstplannen aan de kant te zettenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:00 schreef Suikertante het volgende:
Heb je geen fijne buurman of buurvrouw Becky? Koop je een dinerbon ofzo in ruil voor onverwachte opvang? Is lekker dichtbij, kun je haar op het laatste moment kwijt en op het eerste moment weer ophalen. Blijft het voor alle mensen die echt dichtbij staan een verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |